Prvi put nakon dvije godine vozači su izašli na renoviranu stazu Lusail u Kataru, a najbrži u izrazito prašnjavim i vjetrovitim uvjetima bio je Max Verstappen koji će već sutra gotovo sigurno osigurati treći naslov prvaka. Pred nama je četvrti sprint vikend sezone, što znači da je ovo bio jedini slobodni trening uoči kvalifikacija za nedjeljnu utrku koje počinju večeras u 19 sati.
Iza Verstappena su se smjestila dva Ferrarija, Carlos Sainz desetinku ispred Charlesa Leclerca, a četvrti je bio Fernando Alonso koji je svoje vrijeme postavio na stepenicu tvrđoj komponenti guma od trojice ispred sebe, mediumu. Sergio Perez bio je pola sekunde iza timskog kolege na vrhu, a samo 11 tisućinki ispred Yukija Tsunode iz sestrinske ekipe.
Sedmi je bio Nico Hulkenberg koji je kao i Perez i Tsunoda na kraju treninga postavio vrijeme na softu, a zatim slijede George Russell na mediumu te McLarenovi vozači, Piastri i Norris, na hardu.
Većim dijelom treninga nitko nije koristio soft gume, a tek su desetak minuta prije kraja krenuli prvi krugovi na najmekšoj komponenti koja je obavezna u svim rundama nadolazećih kvalifikacija. Sesija je prošla bez velikih incidenata, ali je zato bilo bezbroj malih izlijetanja zbog naleta vjetra koji su ometali balans bolida.
P | Vozač | Konstruktor | Zaostatak | Krugovi |
---|---|---|---|---|
1 | Max Verstappen | RED BULL RACING HONDA RBPT | 1:27.428 | 26 |
2 | Carlos Sainz | FERRARI | +0.334s | 27 |
3 | Charles Leclerc | FERRARI | +0.481s | 27 |
4 | Fernando Alonso | ASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES | +0.491s | 28 |
5 | Sergio Perez | RED BULL RACING HONDA RBPT | +0.588s | 24 |
6 | Yuki Tsunoda | ALPHATAURI HONDA RBPT | +0.599s | 28 |
7 | Nico Hulkenberg | HAAS FERRARI | +0.743s | 22 |
8 | George Russell | MERCEDES | +0.908s | 28 |
9 | Oscar Piastri | MCLAREN MERCEDES | +0.952s | 20 |
10 | Lando Norris | MCLAREN MERCEDES | +1.013s | 24 |
11 | Logan Sargeant | WILLIAMS MERCEDES | +1.122s | 25 |
12 | Alexander Albon | WILLIAMS MERCEDES | +1.162s | 26 |
13 | Lewis Hamilton | MERCEDES | +1.251s | 26 |
14 | Lance Stroll | ASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES | +1.262s | 28 |
15 | Esteban Ocon | ALPINE RENAULT | +1.304s | 25 |
16 | Pierre Gasly | ALPINE RENAULT | +1.393s | 23 |
17 | Valtteri Bottas | ALFA ROMEO FERRARI | +1.613s | 27 |
18 | Zhou Guanyu | ALFA ROMEO FERRARI | +1.678s | 29 |
19 | Liam Lawson | ALPHATAURI HONDA RBPT | +1.810s | 29 |
20 | Kevin Magnussen | HAAS FERRARI | +2.074s | 26 |
Nudite proizvod ili uslugu? Reklamirajte se na najposjećenijem specijaliziranom sportskom portalu u Hrvatskoj. Kontaktirajte nas na [email protected].
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Završila je pretposljednja utrka kalendara Formule 1 na ulicama Las Vegasa O samom događaju je napisano pregršt tekstova uz neviđenu pompu oko samog eventa pa ćemo se ovdje pokušati manje fokusirati na neke „cringe“ trenutke, a više na sami sportski događaj koji je sve u svemu donio zanimljivost i na samome vrhu Borba u vrhu se odvijala između Ferrarija i Red Bulla, točnije Verstappena i Leclerca, gdje se uz pomoć SC-a...
Nakon nekoliko prijašnjih analiza što momčadi tako i vozača došlo je vrijeme za podrobniju analizu najstarijeg od svih Nekima drag nekima mrzak, ali vjerojatno svima vozač koji plijeni pažnju svojim vožnjama (bome i karakterom) iz vikenda u vikend od ranih dvijetisućitih pa do Velike Nagrade Brazila prethodnog vikenda, a tko zna koliko još Stoga, uživajmo u ovakvim izvedbama dok traju kao i u ovakvim utrkama koje Interlagos...
Kroz prizmu taktike i odabira guma za završetak utrke u Meksiku sve se svelo na medium ili hard Što odabrati ovisi o postavkama bolida, pretpostavljenoj potrošnji guma i slično Svaka od ekipa ima simulacijski softver pomoću kojih provjerava ogromne količine podataka koje će na kraju dovesti do jedne konačne odluke Naravno, puno je parametara u igri, ali čini se da se u Ferrariju od hrpe podataka znaju pogubiti pa možemo izreći...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Šokiran sam!
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
But not that shocked.
1
1