Izdvojeno

Verstappen najbrži na treningu u Kataru

Piše: Lovro Andraka

Prije 2 mjeseci, 2 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Prvi put nakon dvije godine vozači su izašli na renoviranu stazu Lusail u Kataru, a najbrži u izrazito prašnjavim i vjetrovitim uvjetima bio je Max Verstappen koji će već sutra gotovo sigurno osigurati treći naslov prvaka. Pred nama je četvrti sprint vikend sezone, što znači da je ovo bio jedini slobodni trening uoči kvalifikacija za nedjeljnu utrku koje počinju večeras u 19 sati.

Iza Verstappena su se smjestila dva Ferrarija, Carlos Sainz desetinku ispred Charlesa Leclerca, a četvrti je bio Fernando Alonso koji je svoje vrijeme postavio na stepenicu tvrđoj komponenti guma od trojice ispred sebe, mediumu. Sergio Perez bio je pola sekunde iza timskog kolege na vrhu, a samo 11 tisućinki ispred Yukija Tsunode iz sestrinske ekipe.

Sedmi je bio Nico Hulkenberg koji je kao i Perez i Tsunoda na kraju treninga postavio vrijeme na softu, a zatim slijede George Russell na mediumu te McLarenovi vozači, Piastri i Norris, na hardu.

Većim dijelom treninga nitko nije koristio soft gume, a tek su desetak minuta prije kraja krenuli prvi krugovi na najmekšoj komponenti koja je obavezna u svim rundama nadolazećih kvalifikacija. Sesija je prošla bez velikih incidenata, ali je zato bilo bezbroj malih izlijetanja zbog naleta vjetra koji su ometali balans bolida.

Rezultati

PVozačKonstruktorZaostatakKrugovi
1Max VerstappenRED BULL RACING HONDA RBPT1:27.42826
2Carlos SainzFERRARI+0.334s27
3Charles LeclercFERRARI+0.481s27
4Fernando AlonsoASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES+0.491s28
5Sergio PerezRED BULL RACING HONDA RBPT+0.588s24
6Yuki TsunodaALPHATAURI HONDA RBPT+0.599s28
7Nico HulkenbergHAAS FERRARI+0.743s22
8George RussellMERCEDES+0.908s28
9Oscar PiastriMCLAREN MERCEDES+0.952s20
10Lando NorrisMCLAREN MERCEDES+1.013s24
11Logan SargeantWILLIAMS MERCEDES+1.122s25
12Alexander AlbonWILLIAMS MERCEDES+1.162s26
13Lewis HamiltonMERCEDES+1.251s26
14Lance StrollASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES+1.262s28
15Esteban OconALPINE RENAULT+1.304s25
16Pierre GaslyALPINE RENAULT+1.393s23
17Valtteri BottasALFA ROMEO FERRARI+1.613s27
18Zhou GuanyuALFA ROMEO FERRARI+1.678s29
19Liam LawsonALPHATAURI HONDA RBPT+1.810s29
20Kevin MagnussenHAAS FERRARI+2.074s26

🎯 Vaša reklama ovdje?

Nudite proizvod ili uslugu? Reklamirajte se na najposjećenijem specijaliziranom sportskom portalu u Hrvatskoj. Kontaktirajte nas na [email protected].

Komentiraj

2 komentara

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Koliko je daleko bila Leclercova pobjeda?

Analiza // Andro Rak

Završila je pretposljednja utrka kalendara Formule 1 na ulicama Las Vegasa O samom događaju je napisano pregršt tekstova uz neviđenu pompu oko samog eventa pa ćemo se ovdje pokušati manje fokusirati na neke „cringe“ trenutke, a više na sami sportski događaj koji je sve u svemu donio zanimljivost i na samome vrhu Borba u vrhu se odvijala između Ferrarija i Red Bulla, točnije Verstappena i Leclerca, gdje se uz pomoć SC-a...

Alonsov masterclass

Analiza // Andro Rak

Nakon nekoliko prijašnjih analiza što momčadi tako i vozača došlo je vrijeme za podrobniju analizu najstarijeg od svih Nekima drag nekima mrzak, ali vjerojatno svima vozač koji plijeni pažnju svojim vožnjama (bome i karakterom) iz vikenda u vikend od ranih dvijetisućitih pa do Velike Nagrade Brazila prethodnog vikenda, a tko zna koliko još Stoga, uživajmo u ovakvim izvedbama dok traju kao i u ovakvim utrkama koje Interlagos...

Hamilton vs. Leclerc

Analiza // Andro Rak

Kroz prizmu taktike i odabira guma za završetak utrke u Meksiku sve se svelo na medium ili hard Što odabrati ovisi o postavkama bolida, pretpostavljenoj potrošnji guma i slično Svaka od ekipa ima simulacijski softver pomoću kojih provjerava ogromne količine podataka koje će na kraju dovesti do jedne konačne odluke Naravno, puno je parametara u igri, ali čini se da se u Ferrariju od hrpe podataka znaju pogubiti pa možemo izreći...

Još kolumni