Max Verstappen vratio se starim navikama nakon iznimno lošeg vikenda u Singapuru i dominantno pobijedio na utrci za Veliku nagradu Japana na Suzuki. Red Bullovom Nizozemcu to je 48. pobjeda u karijeri i 13. ove sezone, što znači da mu trebaju tri pobjede u preostalih šest utrka da bi srušio rekord broja pobjeda u jednoj sezoni kojeg je postavio prošle godine. Verstappen je dominaciju potvrdio osvajanjem boda za najbrži krug, a tim je bodovima, dok se njegov kolega razbijao po sredini poretka, osigurao Red Bullu drugi uzastopni i šesti konstruktorski naslov ukupno.
McLaren je uspio zadržati pozicije iza Verstappena osvojene u kvalifikacijama, s time da su zamijenili vozače. Lando Norris imao je bolji tempo, stoga je na polovici utrke Oscar Piastri dobio naredbu da propusti kolegu. Norris je do kraja ostao drugi s velikom prednošću ispred mladog Australca kojem je ovo prvi podij u karijeri. McLarenu je ovo prvi dvostruki podij nakon VN Italije 2021., kada su osvojili prve dvije pozicije s Danielom Ricciardom i Landom Norrisom.
Charles Leclerc zauzeo je četvrto mjesto ispred Lewisa Hamiltona, Carlosa Sainza i Georgea Russella, jedinog vozača koji je do cilja stigao sa samo jednom promjenom guma. Fernando Alonso došao je do osmog mjesta, a posljednji bodovi pripali su Alpineovim vozačima, Estebanu Oconu i Pierreu Gaslyju.
McLareni su solidno pritisnuli Verstappena na startu – Piastri je boljom reakcijom iz prvog reda natjerao prvaka na defenzivnu putanju, a to je otvorilo vanjsku liniju Norrisu kojeg je Verstappen u idućem zavoju ipak uspio zatvoriti. Iza njih je postalo tijesno za nekolicinu vozača pa je tako Perez izgurao Hamiltona na travu s obojicom Ferrarija pored njih, a još dalje došlo je do ozbiljnijeg kontakta između Albona i Bottasa koje je stisnuo Ocon. Sva trojica imala su oštećenja nakon toga, na krhotinama se oštetio i Zhouov bolid, a nered koji je ostavljen na stazi izazvao je safety car do kraja četvrtog kruga.
Dobar start imao je Alonso koji je sa softom napredovao četiri mjesta, a lijepu borbu kroz većinu staze do prekida imali su vozači AlphaTaurija. Tada je kao pobjednik izašao Lawson. Sergio Perez ušao je u boks zbog štete na prednjem krilu, ali je pritom pod safety carom prestigao Alonsa, što mu je donijelo kaznu od pet sekundi. Bio je to početak mizernog dana za Meksikanca koji se u 12. krugu amaterski zabio u Magnussena u Hairpinu, pri čemu je izvrtio Danca, a sebi ponovo oštetio prednje krilo i zaradio novu kaznu od pet sekundi. U 15. krugu Perez odustaje, a onda se vraća na stazu u 40. krugu samo kako bi odradio kaznu, što će zasigurno dovesti do preispitivanja dijela pravilnika vezanog uz odsluživanje kazni.
Isti potez u Hairpinu napravio je Logan Sargeant nad Valtterijem Bottasom u petom krugu, a posljedice su također bile iste. Amerikanac je odustao u 24. krugu, a samo tri kruga kasnije zbog štete nakon starta utrke Albon je parkirao i drugi Williams u garažu.
Žestok dvoboj imali su vozači Mercedesa u krugu nakon restarta iz kojeg je kao pobjednik izašao Hamilton, a nakon Hamiltonove greške i izlaska u šljunak u drugom Degneru dolazi do revanša u 16. krugu. Sedmerostruki prvak tada se agresivno branio od kolege, izguravši ga sa staze u Spoonu. Trećeg dijela njihovog duela na kraju utrke ipak nije bilo jer je Russell poslušao naredbu tima da propusti Hamiltona sa svježijim gumama.
Za dva tjedna na rasporedu je VN Katara, prvi od dvaju uzastopnih sprint vikenda.
P | Vozač | Konstruktor | Zaostatak |
---|---|---|---|
1 | Max Verstappen | RED BULL RACING HONDA RBPT | – |
2 | Lando Norris | MCLAREN MERCEDES | +19.387s |
3 | Oscar Piastri | MCLAREN MERCEDES | +36.494s |
4 | Charles Leclerc | FERRARI | +43.998s |
5 | Lewis Hamilton | MERCEDES | +49.376s |
6 | Carlos Sainz | FERRARI | +50.221s |
7 | George Russell | MERCEDES | +57.659s |
8 | Fernando Alonso | ASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES | +74.725s |
9 | Esteban Ocon | ALPINE RENAULT | +79.678s |
10 | Pierre Gasly | ALPINE RENAULT | +83.155s |
11 | Liam Lawson | ALPHATAURI HONDA RBPT | +1 krug |
12 | Yuki Tsunoda | ALPHATAURI HONDA RBPT | +1 krug |
13 | Zhou Guanyu | ALFA ROMEO FERRARI | +1 krug |
14 | Nico Hulkenberg | HAAS FERRARI | +1 krug |
15 | Kevin Magnussen | HAAS FERRARI | +1 krug |
– | Alexander Albon | WILLIAMS MERCEDES | odustao |
– | Logan Sargeant | WILLIAMS MERCEDES | odustao |
– | Lance Stroll | ASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES | odustao |
– | Sergio Perez | RED BULL RACING HONDA RBPT | odustao |
– | Valtteri Bottas | ALFA ROMEO FERRARI | odustao |
Nudite proizvod ili uslugu? Reklamirajte se na najposjećenijem specijaliziranom sportskom portalu u Hrvatskoj. Kontaktirajte nas na [email protected].
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Odnos snaga između timskih kolega, jedine dvojice vozača koji (barem većinom) upravljaju identičnim bolidima, uvijek je zanimljiva tema, stoga se ovdje nalazi pregled timskih duela u nedavno završenoj sezoni Uspoređene su njihove konačne pozicije u prvenstvu, broj osvojenih bodova, postotak njihovih bodova u timskom broju te omjer boljih plasmana u kvalifikacijama i utrkama S obzirom na to da je sprint ove godine zapravo postao format...
Završila je pretposljednja utrka kalendara Formule 1 na ulicama Las Vegasa O samom događaju je napisano pregršt tekstova uz neviđenu pompu oko samog eventa pa ćemo se ovdje pokušati manje fokusirati na neke „cringe“ trenutke, a više na sami sportski događaj koji je sve u svemu donio zanimljivost i na samome vrhu Borba u vrhu se odvijala između Ferrarija i Red Bulla, točnije Verstappena i Leclerca, gdje se uz pomoć SC-a...
Nakon nekoliko prijašnjih analiza što momčadi tako i vozača došlo je vrijeme za podrobniju analizu najstarijeg od svih Nekima drag nekima mrzak, ali vjerojatno svima vozač koji plijeni pažnju svojim vožnjama (bome i karakterom) iz vikenda u vikend od ranih dvijetisućitih pa do Velike Nagrade Brazila prethodnog vikenda, a tko zna koliko još Stoga, uživajmo u ovakvim izvedbama dok traju kao i u ovakvim utrkama koje Interlagos...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Driver of the day: Max
Clown of the day: Mexican minister of defence
Sreća pa ima pamet na pitwallu pa su mu sredili da ne prenese kaznu na sljedeću utrku.
Čestitke na konstruktorskom naslovu Limenkama :-)
Ferrari i strategija. Velika mogućnost da pojam bude u Wikipediji pod oksimoron.
I naravno čestitke McLarenu dvojcu na dvostrukom podiju :-)
28
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
što je na kraju bilo s tih 5s kazne? FIA ih je natjerala da istu odrade ili su sami preventivno da ih ne kazne sljedeću utrku? prepustio sam 10-ak krugova pa nisam vidio/čuo
u svakom slučaju ponovno imamo priliku vidjeli sve debilane FIA-inih propisa…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
U čemu je točno problem sa Ferrarijevom strategijom?
Jel nešto konkretno, ili to ljudi pišu po navici?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
hamsta je undercuto sainza tijekom druge runde bokseva.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
OK, Hamilton je išao u box zajedno sa Leclercom.
Sainz je mogao ući u sljedećem krugu. Možda bi uspio ući ispred Hamiltona, možda ne (undercut je bio jak u Suzuki).
Vjerojatno je Ferrari sa tim potezom pokrivao Russela i podijelio strategiju za svaki slučaj.
Osim toga, ideja je bila da na kraju sa novim gumama uspije preći ono što je undercutom izgubio, Nije uspio iako je malo falilo.
Iako je u konačnici izgubio jedno mjesto, mislim da ni ova strategija nije bila glupa i bez pokrića, niti je donijela neki katastrofalan rezultat. Mislim da je u kategoriji normalne odluke i ni blizu greškama kakve su bile prošlogodišnje Ferrarijeve gluposti. Not great, not terrible.
Ni Mercedes se nije proslavio sa Russelovom strategijom, a da ne spominjem Alonsa, Alfa Tauri i ostale, pa ipak samo se Ferrari proziva za strategiju.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
slažem se da nije katastrofa, ali mogli su smanjit zaostatak za mercom u kontruktorima na 16 bodova umjesto sadašnjih 20*…
*valjda sam dobro izračuno. :)
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Podcast Max Verstappena nastavlja se danas prema planu.
Tehnički problemi iz prošlog tjedna su riješeni te želimo zahvaliti svima na strpljenju i razumijevanju.
20
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ovaj Mexican minister of disgrace bi mogao prijeći kod ovih Italian masters od strategy… Baš kad pomislim da će utrka proći bez greške…
17
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ti baš voliš cipelarit čovjeka dok je na podu🤣
8
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Razvoj Ferrarija kroz sezonu, stara priča. Sad ih je i Mclaren prestigao, i to komotno. Čestitke Red Bullu i Maxu, liga za sebe.
4
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Prestigao je sve, naravno osim RB, u tako kratkom roku da je to nevjerovatno.
Ne želim reci da je nešto neregularno.
Kao da su Adriana zaposlili honorarno.
Ustvari jesu ali za cestovne aute.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Dobra trka dosta akcije,
Leclrec pod istragom za najbolje pretjecanje u utrci, dok proslu trku Hamilton nije bio za veci prekrsaj, nema veze i da ga kaznu s 5 sekundi ostaje di je
Perez vozac dana, ovo sto su ga vratili na stazu da odradi kaznu i natrag u box, pogotovo nakon Maxovog nekaznjavanja u Singapuru je pravi primjer zasto ce RBR skupit mnogo neprijatelja kao i Mercedes u godinama njihove dominacije.
1
10
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Leclerc je no further investigation
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
leclerc nije pod istragom ….
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Cestitke Maxu na jos jednoj pobjedi, Landu na P2 i Oscaru na prvom podiju u karijeri.
Ferrari i strategija, vjecna radost.
Liam treba imati mjesto u F1 za razliku od nekih.
Nakon sto je Helmut rekao svoje o Perezu, mislim da je to povrijedilo Perezove osjecaje i da ovaj zapravo i nije dosao na zadnje dvije utrke, pa je RB potiho vratio Pastora iz mirovine i obuko ga u kostim Pereza, jer razina lose voznje i naguzivanja drugih vozaca u zadnje dvije utrke je zadnji put vidjena u Pastorovo zlatno doba.
20
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nije istina da su vratili Pastora ispod Perezove kacige. Pastorovi kontakti nisu onako blagi. Ako protivnik nije na krovu, nije ništa napravio. https://youtu.be/ewtBgEf6yE4?si=xUp-QKplcsqPQedJ
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
A i ti sad kritiziras, pa nije covjek vozio 8 godina, cekaj dok se malo uhoda sa bolidom pa ce tek tada bit onaj stari Pastor.
12
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Logan nikad ne razocara.
…a i Sergio postaje konstanta.
15
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Sergio više razmišlja koju će hostesu povaliti na partiju, nego o utrci i to već duže vrijeme.
8
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Lawson ispred Tsunode. Zašto se AT žurio potvrdit vozačku postavu za 2024.
11
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Zna se čiji su motori…
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ugovori ništa ne znače u RB taboru. Ne bi me iznenadilo da Liam odvozi za RB do kraja sezone umjesto Pereza.
21
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
To bi bilo dobro
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Aston Martin poslije pauze neprepoznatljiv
14
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nadam se da će se to isplatiti dogodine u smislu da su odavno prebacili fokus na 2024.
13
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Baš jedna ugodna utrka za nedjeljno jutro.
Čestitke limenkama (kako ih je monkeyseat nazvao 😁). Max je back on track. Iskorištava situaciju maksimalno.
Čestitke McLarenu. Odličan start za obojicu i bez incidenta. Piastri je ovu sezonu opravdao očekivanja, ali čini mi se da u uvjetima utrke još nema tempo kao Lando, ali odličan posao za obojicu.
Russell i završnica isto zanimljivi. Htio je davati Hamiltonu DRS da zadrže Saintza iza, nešto što je Saintz uspješno odigrao sa starim prijateljem u Singaporeu. Samo sir Upljuvak nije Lando i nikada nije niti će odigrati timski. Mislim hoće, kada timski treba njega gurnuti naprijed. Uz iskustvo koje ima i DRS, sir Upljuvak je mogao zadržati Saintza iza koji krug.
Moram pohvaliti Liama, da me Avalon ne opomene 😁
Jel trofej dolazi s AA ili AAA baterijama?
16
12
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
ajd ti nama objasni ako je Russel bio dovoljno brz kako to da je izgubio 8 sekundi u zadnja tri kruga + na koji način da se Ham obrani da je ostao iza Russela kada je tog istog Russela prestigao Sainz a Ham je usporio kako bi Russel ima DRS? znači ima DRS i izgubioi mjesto a Ham bi trebao obraniti to iso mjesto vozeči se iz Russela… najlakše je samo pisati protiv Hama..
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ne pišem protiv njega, već pišem kako je. Na ovoj stazi se danas nije pretjecalo ništa lakše nego u Singaporeu. Uz pravovremeno korištenje baterije i DRS-a, obrambenih linija moglo se pokušati, ali nije.
Isto kao i u Singaporeu. Hamilton je zajašio na leđa Russellu dok je ovaj pokušavao preteći Norrisa. Umjesto da mu je dao malo razmaka da diše i završili bi 3-4 u najgorem slučaju, ovako je Hlapljivi ubo samo 3. Izgleda da je samo to važno. Možda bi Russell i uspio preteči Norrisa da nije morao gledati u retrovizore.
2
10
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ti to govoriš kao da je Suzuka Monaco ili Singapur. Nemjerljivo.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Spominjes Landa kao velikog timskog igraca, a vec 2 put u 3 utrke se zali da ga Piastri propusti jer je brzi…sto se drsa tice, Ham je usporio i dao Russellu drs
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Odlicna utrka,kako je Max a i dvojac iz Mcl. Dnas vozili,svaka cast,ovaj Strol je postao kritican nazalost
Cestitke RB na osvojenom konstruktorskom naslovu,zasluzemo 💪🏻
8
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Vidim da si navijač Alonsa….
Da li mi znaš reći što se desilo sa Strollom?
Zašto je morao u box. Što je krepalo
(osim njegovog samopouzdanja i kvalitete)
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Mislim da su za Strolla spominjali neke probleme sa straznjim krilom, kao da je prijetilo da se slomi. U svakom slucaju Stroll je lijepo krenuo u utrku. Neoptereceno kao i u svaku utrku dok je Aston Martin obiteljsko srebro :X
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
OnlyAlonso … “…ovaj Strol je postao kritican nazalost” da , sam je sebi oštetija zadnje krilo i zbog toga je odusta . btw lance je starta sa P 17 ,a u 14. krugu je vozija na P 8 = napredova je za 9 mista . u 14. je on otiša na izmjenu guma , vratija se na P 14 . 3 kruga posli izmjene je bija na P 12 i u 20. odusta zbog toga jer mu je neko zaj*a zadnje krilo . do kraja trke je preostalo još 33 kruga.
piastri je pokaza potencijal i ka rookie vozi jako dobro , lance je kako pišeš kritičan , mnogi ga pljuju ali tek je 10 bodova iza piastria . istina , puno je iskusniji ali baš to mi je bija motiv da pogledam rookie sezonu strolla . talentirani , jako dobri piastri se već u svojoj prvoj sezoni u 16. trci popeja na podij šta je zaista woww . ali pljuvani stroll se 2017. u rookie sezoni svojoj 8. trci popeja na podij . naravno , oscar je današnji P 3 ostvarija zbog talenta , a lance je ( kako se komentiralo) svoj P 3 u bakuu ostvarija po srići . btw tim P 3 u bakuu stroll je posta drugi najmlađi vozač nakon maxa koji je završio na podiju u F1 sa 18 godina i 239 dana. ako ga se danas omalovažava zašto ga se i te 2017. omalovažavala kad je u rookie sezoni osvojia za početnika vrlo solidnih 40 bodova , završija prvenstvo na P 12 ( od 22 vozača) sa tek 3 boda manje od preiskusnog kolege masse . pri tome bi možda trebalo uzet u obzir i da je posli uspješnog uzleta williamsa 2014./15. ( završavali prvenstva na P 3 u konstruktorskom ) williams kroz 2016./17. bija u padu pa je tih osvojenih 40 bodova početnika imalo još veću “težinu” .
manje se omalovažava sargeanta koji vozi užasno svoju rookie sezonu i koji je usprkos tome ( za razilku od manje lošeg vriesa ) još uvik na gridu , npr lawsonu koji se pokaza dobar je ovo bila možda zadnja trka u F 1 bar za sada jer se vjerovatno u AT vraća ricciardo . baš bi me zanimalo po kojim kriterijima većina (pr)ocjenjuje vozača ? po osobnom ili tatinom bogatstvu ili….
jedini za kojeg danas ne bi moga reć ništa pozitivno (mada volim tražit pozitivu gotovo kod svih vozača) je perez koji je odvozija katastrofu od trke , možda i najgoru trku u svojoj dosadašnjoj karijeri.. a jučer sam ga branija , opravdava mislim zasluženo …
3
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kako ti se činiio Perez?
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ante – Perez je na početku sezone uvjerio sam sebe
da se baš osjeća haj.
I onda mu je mozak mu otišao baj baj.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Piastri je mlad. Polako. Ima on vremena da se dokaže.
Max se svoje prve sezone narazbijao kao u boćanju.
Vidjet ćemo što sezone donose.
Kada si u momčadi sa kolegom sličnih “performansi”
u trku se umiješa i doza sreće.
A Lance Stroll.
Mislim da nema više smisla gubiti vrijeme na analize njegovih…. vožnji?
Sada sve ovisi o tati.
Da li je tata samo kupio sinu igračku ilin želi od Aston Martina
napraviti ozbiljnu momčad.
Ako želi ovo drugo,. pod hitno mora naći kvalitetnog rookija
Alonso ne može vječno voziti, a bilo bi više nego pametno da dio svoje genijalnosti prenese nekom novom vozaču.
Stroll je na Alonsove savjete očito gluh ili nesposoban.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Maxova prva sezona i razbijanje ko u boćanju: podsjeti mi na još koji lom osim Monaca.
3
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Zeko, Maxonja je bio više Maldonado nego išta drugo na početku karijere, kasnije je sve više naginjao prema Montoyi, a sada već poprima obrise Schumachera. Napreduje, ali da je bio konjina na početku, bio je.
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
@unwoken
Još čekam odgovor na postavljeno pitanje.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nemojte mi Maldonada !!!
p.s. Maxove krševe gledaj na jubitubi ako te baš zanimaju.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
očekivo sam da kad već pišeš o maxovoj prvoj sezoni i lomovima da se sjećaš bolje nego ja pa ćeš navest taj niz. prevelika očekivanja, ybg.
ali evo našo sam drugi: silverstone.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
zeko a ti se to kao praviš da se ne sjećaš ili glumiš suca za zelenim stolom? Maxova prva sezona se smatra…. Naravno da sam mislio na 1,5 sezonu. Divljao je. Ako bi završio utrku, završio bi ju na dobrom mjestu, ali je bilo više utrka koje je završavao u prvom, zavoju, krugu…
I pisao sam tih godina i branio ga.
Momak pokazuje da ima potencijalnog dara za velike stvari.
Uostalom većina velikih vozača nije imala respekta i razbijala se u prvim sezonama. Primjer “profesor” Prost.
Napisao sam i to ako uspije smiriti svoje živce i ne završiti kao tata mogao bi krenuti putem velikana.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
opet lupetaš jer ako po tvome uzmemo razdoblje od sezone i po pa gledamo koliko puta je max imo dnf u prvom krugu dobijemo točno 0 utrka.
najbliže tvojim kriterijima je opet gore spomenuti silverstone iz 2015. kad je utrku završio u trećem krugu.
više na:
https://www.statsf1.com/en/max-verstappen/abandon.aspx
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ma ti zločesti Englezi Puštali su nam lažne utrke.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pero, evo ti ovdje primkraju clanka svi Maxovi rezultati. Kad kliknes na kucicu dobijes clanak o toj trci pa u njemu u poretku imas razlog odustajanja…..
Nema tih fatalnih razbijanja…. Ima puno vise kvarova kao uzrok nego iceg drugog.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Max_Verstappen
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
@wapi nije samo do odustajanja/razbijanja. Radio je on dosta glupih stvari zbog kojih je dobivao ili cak nije dobivao kazne, a trebao je. Izgurivao je sve sa staze, a u konacnici je uvedeno i ono pravilo da nema pomicanja u zoni kocenja, ili Max Verstappen pravilo.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ja ne znam zašto netko pokušava napraviti od nečega nešto što se nije dogodilo ili obrnuto, Max nije bez razloga zvan crashstapen. Evo primjera ubaci se Kimiju na Spa na 320kmh zadnji tren pred njega i da je tu netko drugi bio moglo je biti bolida i vozača u šumi pored staze. Pa sa istim tim Kimijem sudar u prvom krugu na Spa samo neke druge godine. Izvrtio je Vettela u Kini kada je pobijedio RIci. Pa ono presjecanje cijele šikane u Mexicu kada je bio pod napadom od Vettela. Samo protiv Ferrarija je napravio cirkusa kao nitko drugi. Nisu samo DNF ono što je on radio. U monzi je jedne godine na startu nekoga udario odozada kao i što je Riciarda u Baku doveo do toga da na kočenju se baci pred njega i izbaci sebe i kolegu. Bilo je toga još puno. Bilo je toga i u prvom krugu utrke ali i u svim drugim fazama gdje su nerijetko drugi izvukli deblji kraj. Max je bio agresivan i često nepromišljen i mnogi su pisali da sa takvom glavom neće puno toga postići. Onda se dogodila 2021 i totalni zaokret i sve ostalo je povijest. Pa recimo onaj singapur u sendviću sa Vettelom i Kimijem. 100% sam siguran da u borbi za naslov nebi onako taj start prošao kako je prošao dok je Max bio van igre za titulu. U Monacu je par puta razbijao bolide koliko se ja sjećam što u utrci što u kvalama na mjestu gdje je prije dvije god i Leclerc završio kvale. U Mađarskoj je na startu izbacio Riciarda iz utrke probivši mu hladnjak. Ruku na srce, nije tu baš bilo toliko DNF a koliko prljavih poteza prije 2021 godine. Na kraju krajeva ona branjenja pozicija sa mjenjanjem smjera na kočenju je zabranjeno pravilom beš zbog njega.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Realista … “nije samo do odustajanja/razbijanja.” baš je o tome jer sve je počelo “opaskom” pere “Max se svoje prve sezone narazbijao kao u boćanju.” , a zapravo max je prve sezone ima tek jedan sudar za koji je direktni krivac … MC 2015. kad je u 62. krugu nagu*ija grosjeana . zamisli da ja napišem kako se lewis svoju 1,5 sezonu narazbija ka n aboćanju , a on je te zapravo ima tek jedan sudar u kanadi 2008.
niko realan neće negirat da je max na početku karijere radija gluposti pa i izgurivanja konkurenata . ali to je i prizna makar nekako indirektno . naime , dok mu j ekolega bija ricciardo bila je situacija da su se on i daniel našli u situaciji “bliskog susreta” . ricciardo je u zavoju bija na vanjskoj strani i ništa se nije desilo, nij ebilo izgurivanja od strane maxa . posli je izjavija ( max) da bi on izgura ( priznanje ) nekog drugog ali da ne bi bilo u redu da je izgura tim kolegu . lewis nije ima i nema tih problema ni danas .
možda je više sra*a radija lewis nego max u dosadašnjoj karijeri kad je bija u “kratkom spoju” sa nicole scherzinger na FP , Q i trkama . čak su vozači želili održat satanak da “rasprave” o lewisovim “nepodopštinama” no na kraju su odustali od toga . btw , lewis je svoja sra*a radija sa 24 – 25 , a max sa nepunih 18 ;)
1
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Alonso upravo tako.
Naravno da pretjerujem.
Napisao sam više puta da sve pišem iz glave onako kako se sjećam da je bilo, a ne gledam statistike, brojim, stotinke…..
Ne kažem da je to moje bolje.
Uvijek mi je drago kada netko točno napiše podatak o nekoj zanimljivoj temi, godine, utrke, vremena….
Ali, valjda se radi o generacijama.
Ako pokušam vaditi podatke sve mi krene ići na živac i nije mi gušt.
Zato pišem generalno. Ponekad (često pretjeram ili pogriješim)
Priznajem, takav sam.
A ovo, Hamilton – Max ti ima smisla.
Max ipak ne očekuje da mu se svi odmah maknu na livadu kada ih obilazi. Ne gura se bolidom, pokušava biti što bliže. Ponekad mu bolid trzne jer mu guma prokliže, ali nikada namjerno.
Bar ne u zadnje dvije tri sezone.
Mislim da je to do samoga vozača i njegovog mentaliteta, naučenih stvari dok je bio dijete…..
Max za sada tu bolje stoji od tate.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Alonso, dobio je taj nadimk jer se borio sa vozacima koji imaju najvecu podrsku. Prgav trkac da, ali nista posebno. Momak je ucio.
Koji onda nadimk dati Perezu samo u zadnje dvije utrke?
Uostalom, kolega je iznad iznio statistiku i moze se sve jednostavno provjeriti.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Vlado, ne trebaju nikakve statistike. Kad covjek kaze da je mu je drago zbog sudara sa Oconom u Brazilu dovoljno govori o karakteru istog. I drugi su učili pa nisu napravili ni približno toliko sranja. Kao što sam gore rekao DNF nije mjerilo koliko je tko bio prgav i bezobrazan na stazi. Max je bio u toj fazi sazrijevanja svako malo u incidentima i hrpu puta prošao bez sankcija. Isto tako postoje video dokazi npr na youtubeu da se prisjete oni koji su zaboravili što je sve Max izvodio. Max je radio ta pomjeranja na kočenju koja je rijetko tko radio od kad pratim sport. Radio je ta pomjeranja neposredno kada ga netko napada i na pravcu mada je bio dozvoljen jedan manevar . U principu po dolasku u red bull je poceo raditi stvari koje drugi vozači nisu radili jedni drugima. Tu je stvorio jako lošu reputaciju. Kao što sam rekao nije svaki sudar samo ono što prikazuje pravo stanje.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Hamilton momčadski igrač.
Ne znam samo tko je ispao veći proljev.
Hamiltonova kuknjava boksu preko radija prije nego što je uopće došao u problem ili nedobogzla pokušao pomoći kolegi DRS-om.
Mercedesovo ekspresno naređenje iz boksa ili
Komentatori SKY-a koji su pokušali opravdati taj proljev
“borbom” za momčadski bod manje.
I sve to bez pokušaja ikakve borbe, bar jedan krug, za koji bod više (ali bi tada princeza dobila manje)
Sve mi je na utrci bilo super osim tog Mercedesovog proljev kraja.
18
18
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Meni je highlight tr-a Alonsovo tinejđersko vrištanje svom pit-u da nešto naprave po pitanju Ocona. Promjena boje glasa je bila neprocjenjiva.
3
11
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ok glas mu nije neki, ali nije baš vrištao. Boks ga pozove prvoga na promjenu guma iako je do tada bez problema držao 6. mjesto.
“Vrištao” je na njih upravo zato. Rekao im je “kog ste me vraga tako rano zvali na promjenu guma” Sada imam najstarije i ne mogu preteći niti Ocona. Poduzmite nešto po pitanju taktike da se vratimo na mjesto koje nam pripada (8).
Odmah su izračunali kada kako. Promijenili mu gume tako da stigne preteći sve i doći na 8. mjesto.
Jedino mi je žao kada se vidjelo da im opet nedostaje brzine na pravcima.
Sam boks se preračunao u promjenama guma. Imao je crvene, ali je isto tako bio u gužvi i bar još nekoliko krugova je mogao zadržati to mjesto ili pasti mjesto niže.
Tada bi otišao u boks kao i svi drugi.
Time bi si olakšao stvar, ali ne i po pitanju mjesta na kraju utrke.
Aston Martin se jednostavno muči sa balansom downforcea i brzinom. Ostali su više manje gdje su bili na početku sezone, a drugi su se popravili. Pogotovo MCL. A Ferrari i Mercedes. I po njima se vidi da se A.M. jednostavno ne može uopće boriti s njima (kao u prvom dijelu sezone) Mercedes je teoretski bio cijelo vrijeme u sezoni brži bolid, ali po meni, u ovim bolidima više do izražaja dolaze vozači. Na taj ih je način dobivao. Meni je lijepo vidjeti kod Alonsa da je i dalje u vrhu sposobnosti iako je prešao četrdesetu. Godine gada svi ostali odu u mirovinu jer se boje blamaže. Drugo je pitanje tatinog sina Strolla. Što mu se uopće danas dogodilo? Iz šeste brzine je prebacio u “reaktor”?
3
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ma nasmijalo me jer me podsjetio na Two-Facea iz filma kada se zadere “Rachel”. Alonso je bio u pravu, Oconovo štopanje mu je prilično uništilo utrku jer nije imao loš tempo.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
opet postavljam pitanje:
ajd ti nama objasni ako je Russel bio dovoljno brz kako to da je izgubio 8 sekundi u zadnja tri kruga + na koji način da se Ham obrani da je ostao iza Russela kada je tog istog Russela prestigao Sainz a Ham je usporio kako bi Russel ima DRS? znači ima DRS i izgubioi mjesto a Ham bi trebao obraniti to iso mjesto vozeči se iz Russela… najlakše je samo pisati protiv Hama..
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kao i svi drugi u trenutku kada im zadana momčadska taktika uništi gume, kolega vozač mu ne želi pomoći, (drugi) protivnik (ne samo protivnik iz njegove momčadi) ga pređe i kada više ne mogu napadati a sami nisu napadnuti.
Štede bolid, motor…. za drugu utrku.
Reci ti meni u jeku velike SKY govorancije o momčadskim bodovima da li bilo poštenije (ma pusti poštenje, bolje) da je Hamilton bar pokušao DRS-om braniti sporiju vožnju kolege?
Ukupno bi momčad dobila više bodova, bar tako SKY opravdava manjak bodova, da je to zapravo super, kao naši političari.
A nije da Princeza ne zna.
Koliko je puta samo izbacio nekoga iz zavoja ako mu je s vanjske strane ili mu probušio gumu krilom (namjerno, nemojte niti pokušavati to opravdati. Uvijek bi to pokušao ako bi ga netko pretjecao na dovoljno sporom dijelu da mu može dobro naciljati gumu)
Naravno da bi mogao pokušati.
Naravno da bi se i obranio od napada ako taktika ne ide, pa onda, k vragu ne ide, pretječem pozdrav. Ali nije Russellu niti ostavio mogućnost da ostane u njegovoj DRS zoni.
Pa znamo Princezu. Nije u F1 od jučer. U njegovim mlađim godinama momčadski kolege/kolega u F1 su morali potpisati ugovor u kojemu je naglašeno da su oni samo njegovi vodonoše i da rade isključivo da on ima što više bodova – pod prijetnjom Mercedesu da će otići .
Tako su Bottasu ubili volju za utrkivanjem.
Ok to su mu liječili velikim novčanim ugovorom, ali to je to. Hamilton je uvijek mislio samo na sebe. Nikada na kolegu iz momčadi.
Tako ni ovaj puta.
Unaprijed je rekao momčadi. Russell, je spor. Ja sam brz. Mogao bi me Sainz napasti ako ostanem iza.
OK. Pretekao si kolegu.
Da li si mu jedan jedini krug pokušao pomoći ostajući u DRS zoni?
Naravno da ne.
Hamiltonu je Russell isto što i Sainz ili Alonso ili….
2
11
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ti naravno imaš taj ugovor Hamiltona i Mercedesa? Nisu oni ferrari u Šumijevoj eri.
3
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pero, ovo je F1, ne Ben Hur, otiša si potpuno na kvasinu… da namjerno bušenje guma… s vanjske strane onaj koji pretječe mora znati što se može desiti.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kako hoćete, ali tada se javno govorilo, čak su i SKY komentatori raspravljali o tome.
Nakon Nice Rosbergea, Hamilton uvjetuje kojeg će se vozača primiti i koja će mu biti uloga u momčadi ili odlazi iz Mercedesa.
Naravno sve to uz dozu Hamiltonovog piljenja naopako.
Di bi on otišao od svojega Tota. (zašto me to uvijek podsjeća na Tarzana xexexe)
Vi, kako hoćete.
Možete se praviti kratkoumni i sjećati se samo onoliko sezona unatrag koliko vam paše ili mu gledati cijelu karijeru.
Meni sve jedno.
Ja ću napisati onako kako se ja sjećam (bez gugletanja)
p.s. Oni su gori od Ferrarijeve Schumi ere. Do tada se uzimalo sa zgražanjem da lošiji vozač propusti boljega zbog bodova, pa se simuliralo… a svi smo vidjeli. Nakon Ferrarija to je postala dopuštena i normalna taktika kojoj više nitko nije zviždao.
0
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Dani … sukob “optužbe i branitelja” a ? ;) pero nema i nije vidija ugovor lewisa i merca i možda , vjerovatno “drobi” bez veze ali… nisi ni ti daleko kad spominješ ferrari u eri MS. koliko je to puta rubens mora propustit MS ? naravno , takvi ka ti će se uvik rado sjetiti spielberga 2002. kad je MS “pobjedija” rubensa za 0,018 s ALI će “zaboravit” indianapolis iste sezone kad je rubens “pobjedija” michaela za 0,01 s ;) btw , možda bi moga pogledat neke rezultate te 2002. kad već spominješ tu eru MS i odluke ferraria … npr nürburgring , “domaća” trka MS , pobjeđuje ga rubens sa 0,3 s prednosti , mađarska , pobjeđuje ga rubens sa 0,4 s prednosti , monza , pobjeda rubensa sa 0,25 s prednosti . s obzirom da je u navedenim trkama RB pobjeđiva trku i MS sa nekoliko desetinki prednosti jesu li ovo bile idealne prilike pita ferraria da naredi rubensu da propusti michaela ? ako su “dokazi” pere tanki bogme ni tvoji nisu ništa “deblji” . on se ovde u komentarima “okomija” malo na maxa , malo na lewisa no ti koliko sam primjetija gotovo nikad ne propuštaš priliku da se “okomiš” na MS .
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Hamilton nas podsjetio kakav je timski igrač. Izgurao Russella van staze kao nekad Rosberga… A onda kasnije cvili da ga Russell pusti
23
13
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Realno, da su ostali Rus pa Ham sumnjam da bi ih Sainz uspio prestic. Glupa odluka Mercedesa 🤷🏻♂️
16
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Rus je bio sporiji i od Ham-a i od Sai-a.
Sai je prestigao Rus-a dok su obojica imala DRS.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
jest, nakon sto mu je Sainz bio metar od guzice. da je Lewis bio izmedu njih puno teze bi ih prestigao.
2
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Bolje bi bilo za Sainza da su ostali po Russellovim zeljama. Proso bi Lewisa pa onda Russella 😁
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
@crash to i ja tupim već par puta. Ekipa brije da je ovo Singapur gdje ne možeš nikoga preći. Pa Sainz je bio skoro 2 sekunde brži od Russella koji bi potpuno usporio Hamiltona i time ga lijepo pripremio za Sainzov napad.
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
U putu sam pa sam u ratama pogleda utrku ali je Sainz vec priprema napad na Lewisa dok nije dosla odredba ako sam dobro vidio.
Mislim da je odluka Merca bila dobra. Prespor je bio Russell a Lewis prebrz a Sainz jos brzi da bi se to radilo premda nisu pretjecanja bila kao na pladnju ali opet, good call. Russell je vidio da tempom ne ide pa je proba strategijom, falio, nista posebno.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ne da mi repliku na zadnji post ☹️
Da bi se uspješno izveo “Sainzov manevar” prvi auto treba biti brži od drugog (jer prvi auto neće imati drs), a taj drugi sa DRS-om treba biti otprilike jednako brz kao i treći sa DRS-om.
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Dee lite – napokon konkretan i pametan odgovor
svi bi samo srali po Hamu a ne razišljaju svojoj glavom….
Djuved ..kaže stigao Russela jer mu bio na guziici??? a da je -ruseel bi +o ispred Hama i još to vidno sporiji, Leclerc ne bi bi na guzici od Hama???
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
samo da se sere po hamu…objasni te mi ako je Russel bio dovoljno brz kako to da je izgubio 8 sekundi u zadnja tri kruga + na koji način da se Ham obrani da je ostao iza Russela kada je tog istog Russela prestigao Sainz a Ham je usporio kako bi Russel ima DRS? znači ima DRS i izgubioi mjesto a Ham bi kao trebao obraniti to iso mjesto vozeči se iz Russela… najlakše je samo pisati protiv Hama..
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
gdje to serem po Hamiltonu? Nisam nigdje njega okrivio. A ako zelis vidjet logiku iza mog misljenja da su mogli ostat ispred, pogledaj taj dio utrke ponovno da vidis sto se sve dogodilo i zasto je utjecalo na pozicije jer stvarno mi se ne pise korak po korak analiza tih krugova.
1
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Hamilton, Norris i Russell, tri covjeka sa iritantnom dozom kukanja gotovo svaku utrku. Nevjerojatno.
Max da se zainatio obistinio bi Hamiltonovu prognozu da ce pobjediti sa 30 sec razlike.
Mislim da ce Helmut odraditi svoje i da u nekom trenutku slijedece a mozda i ove sezone gledamo Lawsona pored Maxa a Perez lagana sayonara
11
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
-Utrka dobra.
-čestitke Maxu na neobičnoj pobjedi i RB-u na konstruktorskom.
-samo jedna Honda u bodovima, psmtr.
8
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Double podium za McLaren ajmooo.. Piastri slabiji u drugom stintu, ali i dalje dovoljno brz. Bilo kako bilo, konstante su i dalje prisutne. Max P1, Sargeant DNF i Perez ni blizu Maxu. To je ta trifecta. Sve je na svom mjestu kako bi se reklo. Samo čekam nekoga da izmisli neku izliku za Pereza. Ovo je teški cirkus šta je napravio danas i potvrđuje da on nema šta tražit u Red Bullu. Kakva šteta resursa i truda.
E da, još jedna stvar: Lawson > Tsunoda. Nema dileme.
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Predlazem da tata Stroll posvoji Liama…
24
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Bravo Charles, lijepa čista utrka i P4. Šteta za Russella da nije imao bolju taktiku, na kraju je završio nepotrebno nisko. Šteta i za Strolla, lijepo je izvukao prvih par krugova, možda bi stigao u bodove da nije imao kvar. Alfa Romeo i Haas kradu mjesta na stazi Andrettiju ili još kakvoj potencijalnoj momčadi. Williams nije imao dan, Alpha Tauri blizu bodova zbog par odustajanja jačih bolida.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Alfa Romeo ima potencijala jer ulazi Audi u vlasničku strukturu. Meni Alpina nema smisla. Ne znam niti jednu osobu koja navija za njih.
0
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Čestitke Maxu i RB-u na naslovima.
Solidna utrka za ispijanje kavice. Bilo je dosta preticanja.
Bravo za Piastria na prvom podiju!
Ne kužim čemu pljuvanje Ferrarijeve strategije, nije bila spektakularna ali ne vjerujem da su mogli bolje od ovog rezultata s race paceom koji su imali.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Sainz je imao 4.5 sekunde ispred Hama kad Ham odlazi u box, da su ga krug poslije zvali, ostao bi ispred. Sve poslije je bilo jasno da ih je Ham undercutao.
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Jučer lijeva kiša čitav dan i fino ja odlučio malo ps4 f1 vozit. Kad vozim volim 100% utrke. Zandvoort sve super lijepo taktika ide(Ferrari vozim ali taktiku radim bolje nego ovi u pravilu 😂😂), startam na hardu duži stint i odem u box po medium vratim se ispred Pereza, lik normalno vruće gume za razliku od mojih i u onim brzim zavojima kroz prvi sektor me lijepo torpedirao u ogradu. I danas gledam utrku lik pogodi magnussena i mislim si kužim da je igra igra ali pa zar i u stvarnosti možeš takve gluposti raditi s toliko jacim bolidom
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kaj se utrke i sezone tiče, vjerujem da će Ferrari uzet drugo mjesto konstruktora, a hoće li složit konkurentni bolid iduće godine to ću se nadati i vjerovati dok sam živ.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Borba Ferrari vs Mercedes neće biti jednostavna do kraja sezone.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Bravo za McLaren….pa i za Ferrari donekle….čestitke Red Bullu….nažalost Aston potonuo kao kamen….Merc neću ni komentirati (bljak)
4
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Prva trecina utrke zanimljiva ostatak ocekivan ,kiks za sainza sto ga prije nisu zvali u boks,nisam nikad do sada vidia da se dnf bolid vrati u utrku ,jebena rupa zajedno sa pit exit uz safety car (saudijska 2022 sai-per) ,piastri konacno na zasluzenom podiju
2
0