Nakon jučerašnja prva dva treninga – Max Verstappen je bio najbrži i na posljednjem treningu u Suzuki koji se vozio danas u 4:30 sati po hrvatskom vremenu.
Iza njega su ostala dva McLarena, ovaj put obojica u nadograđenom bolidu kojeg je u Singapuru vozio samo Norris. Sergio Perez bio je četvrti, a Charles Leclerc peti.
AlphaTauri je iskoristio ovaj vikend u Japanu da potvrdi da će njihovi vozači iduće sezone biti Daniel Ricciardo i Yuki Tsunoda, unatoč sjajnim vožnjama Liama Lawsona.
Ovaj trening prošao je u idealnim sunčanim uvjetima, a kad se usporede vremena jučerašnjih treninga s današnjim – Verstappen je pronašao još 4 desetinke, Norris 6, Piastri više od sekunde, a Sergio Perez 7 desetinki sekunde.
Kvalifikacije za VN Japana voze se danas u 8 sati.
P | Vozač | Ekipa | Vrijeme | + | Krugovi |
---|---|---|---|---|---|
1 | Max Verstappen | Red Bull-Honda RBPT | 1’30.267 | 12 | |
2 | Lando Norris | McLaren-Mercedes | 1’30.507 | 0.240 | 15 |
3 | Oscar Piastri | McLaren-Mercedes | 1’30.555 | 0.288 | 14 |
4 | Sergio Perez | Red Bull-Honda RBPT | 1’31.004 | 0.737 | 12 |
5 | Charles Leclerc | Ferrari | 1’31.022 | 0.755 | 19 |
6 | Carlos Sainz | Ferrari | 1’31.137 | 0.870 | 19 |
7 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1’31.159 | 0.892 | 12 |
8 | George Russell | Mercedes | 1’31.505 | 1.238 | 9 |
9 | Fernando Alonso | Aston Martin-Mercedes | 1’31.549 | 1.282 | 15 |
10 | Zhou Guanyu | Alfa Romeo-Ferrari | 1’31.668 | 1.401 | 14 |
11 | Valtteri Bottas | Alfa Romeo-Ferrari | 1’31.699 | 1.432 | 15 |
12 | Kevin Magnussen | Haas-Ferrari | 1’31.880 | 1.613 | 15 |
13 | Esteban Ocon | Alpine-Renault | 1’31.924 | 1.657 | 13 |
14 | Yuki Tsunoda | AlphaTauri-Honda RBPT | 1’31.951 | 1.684 | 17 |
15 | Nico Hulkenberg | Haas-Ferrari | 1’31.979 | 1.712 | 12 |
16 | Logan Sargeant | Williams-Mercedes | 1’32.002 | 1.735 | 12 |
17 | Liam Lawson | AlphaTauri-Honda RBPT | 1’32.048 | 1.781 | 18 |
18 | Alexander Albon | Williams-Mercedes | 1’32.113 | 1.846 | 12 |
19 | Lance Stroll | Aston Martin-Mercedes | 1’32.154 | 1.887 | 19 |
20 | Pierre Gasly | Alpine-Renault | 1’32.199 | 1.932 | 14 |
Nudite proizvod ili uslugu? Reklamirajte se na najposjećenijem specijaliziranom sportskom portalu u Hrvatskoj. Kontaktirajte nas na [email protected].
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Završila je pretposljednja utrka kalendara Formule 1 na ulicama Las Vegasa O samom događaju je napisano pregršt tekstova uz neviđenu pompu oko samog eventa pa ćemo se ovdje pokušati manje fokusirati na neke „cringe“ trenutke, a više na sami sportski događaj koji je sve u svemu donio zanimljivost i na samome vrhu Borba u vrhu se odvijala između Ferrarija i Red Bulla, točnije Verstappena i Leclerca, gdje se uz pomoć SC-a...
Nakon nekoliko prijašnjih analiza što momčadi tako i vozača došlo je vrijeme za podrobniju analizu najstarijeg od svih Nekima drag nekima mrzak, ali vjerojatno svima vozač koji plijeni pažnju svojim vožnjama (bome i karakterom) iz vikenda u vikend od ranih dvijetisućitih pa do Velike Nagrade Brazila prethodnog vikenda, a tko zna koliko još Stoga, uživajmo u ovakvim izvedbama dok traju kao i u ovakvim utrkama koje Interlagos...
Kroz prizmu taktike i odabira guma za završetak utrke u Meksiku sve se svelo na medium ili hard Što odabrati ovisi o postavkama bolida, pretpostavljenoj potrošnji guma i slično Svaka od ekipa ima simulacijski softver pomoću kojih provjerava ogromne količine podataka koje će na kraju dovesti do jedne konačne odluke Naravno, puno je parametara u igri, ali čini se da se u Ferrariju od hrpe podataka znaju pogubiti pa možemo izreći...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Opet se malo razbio Sargeant. U Q1. Neće ga pa neće.
1
0