Izdvojeno

Verstappen najbrži i na trećem treningu, iza njega dva McLarena

Piše: Ante Vetma

Prije 2 mjeseci, 1 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Nakon jučerašnja prva dva treninga – Max Verstappen je bio najbrži i na posljednjem treningu u Suzuki koji se vozio danas u 4:30 sati po hrvatskom vremenu.

Iza njega su ostala dva McLarena, ovaj put obojica u nadograđenom bolidu kojeg je u Singapuru vozio samo Norris. Sergio Perez bio je četvrti, a Charles Leclerc peti.

AlphaTauri je iskoristio ovaj vikend u Japanu da potvrdi da će njihovi vozači iduće sezone biti Daniel Ricciardo i Yuki Tsunoda, unatoč sjajnim vožnjama Liama Lawsona.

Ovaj trening prošao je u idealnim sunčanim uvjetima, a kad se usporede vremena jučerašnjih treninga s današnjim – Verstappen je pronašao još 4 desetinke, Norris 6, Piastri više od sekunde, a Sergio Perez 7 desetinki sekunde.

Kvalifikacije za VN Japana voze se danas u 8 sati.

PVozačEkipaVrijeme+Krugovi
1Max VerstappenRed Bull-Honda RBPT1’30.26712
2Lando NorrisMcLaren-Mercedes1’30.5070.24015
3Oscar PiastriMcLaren-Mercedes1’30.5550.28814
4Sergio PerezRed Bull-Honda RBPT1’31.0040.73712
5Charles LeclercFerrari1’31.0220.75519
6Carlos SainzFerrari1’31.1370.87019
7Lewis HamiltonMercedes1’31.1590.89212
8George RussellMercedes1’31.5051.2389
9Fernando AlonsoAston Martin-Mercedes1’31.5491.28215
10Zhou GuanyuAlfa Romeo-Ferrari1’31.6681.40114
11Valtteri BottasAlfa Romeo-Ferrari1’31.6991.43215
12Kevin MagnussenHaas-Ferrari1’31.8801.61315
13Esteban OconAlpine-Renault1’31.9241.65713
14Yuki TsunodaAlphaTauri-Honda RBPT1’31.9511.68417
15Nico HulkenbergHaas-Ferrari1’31.9791.71212
16Logan SargeantWilliams-Mercedes1’32.0021.73512
17Liam LawsonAlphaTauri-Honda RBPT1’32.0481.78118
18Alexander AlbonWilliams-Mercedes1’32.1131.84612
19Lance StrollAston Martin-Mercedes1’32.1541.88719
20Pierre GaslyAlpine-Renault1’32.1991.93214

🎯 Vaša reklama ovdje?

Nudite proizvod ili uslugu? Reklamirajte se na najposjećenijem specijaliziranom sportskom portalu u Hrvatskoj. Kontaktirajte nas na [email protected].

Komentiraj

1 komentar

  1. Opet se malo razbio Sargeant. U Q1. Neće ga pa neće.



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Koliko je daleko bila Leclercova pobjeda?

Analiza // Andro Rak

Završila je pretposljednja utrka kalendara Formule 1 na ulicama Las Vegasa O samom događaju je napisano pregršt tekstova uz neviđenu pompu oko samog eventa pa ćemo se ovdje pokušati manje fokusirati na neke „cringe“ trenutke, a više na sami sportski događaj koji je sve u svemu donio zanimljivost i na samome vrhu Borba u vrhu se odvijala između Ferrarija i Red Bulla, točnije Verstappena i Leclerca, gdje se uz pomoć SC-a...

Alonsov masterclass

Analiza // Andro Rak

Nakon nekoliko prijašnjih analiza što momčadi tako i vozača došlo je vrijeme za podrobniju analizu najstarijeg od svih Nekima drag nekima mrzak, ali vjerojatno svima vozač koji plijeni pažnju svojim vožnjama (bome i karakterom) iz vikenda u vikend od ranih dvijetisućitih pa do Velike Nagrade Brazila prethodnog vikenda, a tko zna koliko još Stoga, uživajmo u ovakvim izvedbama dok traju kao i u ovakvim utrkama koje Interlagos...

Hamilton vs. Leclerc

Analiza // Andro Rak

Kroz prizmu taktike i odabira guma za završetak utrke u Meksiku sve se svelo na medium ili hard Što odabrati ovisi o postavkama bolida, pretpostavljenoj potrošnji guma i slično Svaka od ekipa ima simulacijski softver pomoću kojih provjerava ogromne količine podataka koje će na kraju dovesti do jedne konačne odluke Naravno, puno je parametara u igri, ali čini se da se u Ferrariju od hrpe podataka znaju pogubiti pa možemo izreći...

Još kolumni