Carlos Sainz uspio je obraniti najbolju startnu poziciju na Velikoj nagradi Singapura nakon uzbudljive završnice u kojoj se morao braniti od Landa Norrisa i letećih Mercedesa na svježijim gumama. Norris je na kraju završio drugi, dok se George Russell u posljednjem krugu zabio u zid i otvorio put do podija timskom kolegi Lewisu Hamiltonu.
Rekordni niz Maxa Verstappena stao je na 10 pobjeda – Nizozemac nakon starta s 11. mjesta nije uspio stići dalje od petog mjesta, manje od pola sekunde iza Charlesa Leclerca, a Red Bullov rekord uzastopnih pobjeda ostat će na 15. Baš kao i 1988., kada je stari rekord postavio McLaren, niz je prekinuo Ferrari.
Pierre Gasly završio je šesti ispred Oscara Piastrija koji je sa starijom verzijom McLarena napredovao čak 10 mjesta u odnosu na start. Osmi je završio Sergio Perez kojeg čekaju istrage za potencijalni prekršaj pod virtualnim safety carom i incident s Alexom Albonom pri kraju utrke, a prve bodove u karijeri osvojio je Liam Lawson u svom trećem nastupu. Posljednji bod, prvi za Haas nakon Austrije, osvojio je Kevin Magnussen, dok je bod za najbrži krug pripao Lewisu Hamiltonu.
Sainz je obranio pole position na startu, a savršen početak utrke za Ferrari upotpunio je Leclerc koji je skočio na drugo mjesto. Leclerc je bio jedini u top 10 koji je startao na softu, a svi ostali krenuli su na mediumu. Hamilton je presjekao prva dva zavoja te tako prošao Russella i Norrisa, a pozicije nije vratio sve do drugog, odnosno tek četvrtog kruga. Perez se sudario s Yukijem Tsunodom i izbacio Japanca iz utrke.
Potpuno zatišje na stazi zavladalo je sve do 19. kruga. Svi su održavali razmake i pazili na gume, a onda je Logan Sargeant zabio svoj Williams u zid. Uspio je doći do boksa, ali je ostavio krhotine po stazi koje su uzrokovale izlazak safety cara. Svi osim Red Bullovih vozača koji su startali na hardu iskoristili su priliku za prelazak na hard gume. Sainz je zadržao vodstvo ispred Verstappena, a Leclerc je kroz boks izgubio poziciju od Russella i Norrisa. Na restartu u 23. krugu izgubio je poziciju i od Hamiltona, dok su Red Bullovi bili nemoćni na starom hardu.
Čuvanje guma još je jednom umrtvilo utrku, a jedinu akciju vidjeli smo kroz troboj Pereza, Alonsa i Ocona u kojem je Ocon prošao Alonsa, nakon čega su obojica prošla Meksikanca s potrošenim gumama. Novi preokret i napetu završnicu omogućio je upravo Ocon kada je zbog kvara na bolidu stao pored staze u 43. krugu i izazvao virtualni safety car. Mercedesovi vozači tada su odlučili iskoristiti dodatni set mediuma kojeg nitko od vodećih nije imao i vratili su se na stazu iza Sainza, Norrisa i Leclerca.
Tempo crnih strijela bio je znatno brži od vodeće trojice i do 54. od 62 kruga obojica su prošla Leclerca te krenula u lov na preostalu dvojicu. Sva četvorica bila su unutar sekunde zaostatka u 58. krugu, no unatoč prednosti u gumama, Mercedesi nisu uspjeli napasti Norrisa kojem je Sainz taktički davao DRS. U posljednjem krugu Russell je pogrešno procijenio ulazak u 13. zavoj, udario je vanjski zid i zatim produžio u zid u izletnoj zoni, čime je od potencijalne pobjede ili barem podija došao do odustajanja.
Sainzu je ovo druga pobjeda u karijeri, a za Ferrari je prva nakon prošlogodišnjeg slavlja Leclerca na VN Austrije. Norris je treći put ove sezone završio na drugom mjestu, što mu je ukupno deveti podij u karijeri. Hamiltonu je ovo 196. put da se popeo na pobjedničko postolje, a njime je uspio preskočiti Fernanda Alonsa za treće mjesto u ukupnom poretku. Španjolac je bio jedini Aston Martin u utrci nakon povlačenja Lancea Strolla zbog posljedica jučerašnjeg sudara, a sve nade u dobar plasman uništilo mu je katastrofalno drugo zaustavljanje u boksu koje ga je bacilo na začelje. Kod prvog ulaska u boks dobio je kaznu od pet sekundi jer je ispao izvan rubnika na ulazu u boks, a na kraju je završio posljednji.
Već za tjedan dana vozi se 16. utrka sezone, VN Japana na Suzuki.
P | Vozač | Konstruktor | Zaostatak |
---|---|---|---|
1 | Carlos Sainz | FERRARI | – |
2 | Lando Norris | MCLAREN MERCEDES | +0.812s |
3 | Lewis Hamilton | MERCEDES | +1.269s |
4 | Charles Leclerc | FERRARI | +21.177s |
5 | Max Verstappen | RED BULL RACING HONDA RBPT | +21.441s |
6 | Pierre Gasly | ALPINE RENAULT | +38.441s |
7 | Oscar Piastri | MCLAREN MERCEDES | +41.479s |
8 | Sergio Perez | RED BULL RACING HONDA RBPT | +54.534s |
9 | Liam Lawson | ALPHATAURI HONDA RBPT | +65.918s |
10 | Kevin Magnussen | HAAS FERRARI | +72.116s |
11 | Alexander Albon | WILLIAMS MERCEDES | +73.417s |
12 | Zhou Guanyu | ALFA ROMEO FERRARI | +83.649s |
13 | Nico Hulkenberg | HAAS FERRARI | +86.201s |
14 | Logan Sargeant | WILLIAMS MERCEDES | +86.889s |
15 | Fernando Alonso | ASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES | +87.603s |
16 | George Russell | MERCEDES | nije završio |
– | Valtteri Bottas | ALFA ROMEO FERRARI | nije završio |
– | Esteban Ocon | ALPINE RENAULT | nije završio |
– | Yuki Tsunoda | ALPHATAURI HONDA RBPT | nije završio |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Na današnji dan prije 53 godine poginuo je Jochen Rindt Ime je to koje bi pratiteljima Formule 1 danas vrlo vjerojatno stanovalo u uhu baš kao što stanuju ona Jackieja Stewarta, Bernija Ecclestonea ili Helmuta Marka, da nije došlo do nesreće tog kobnog dana u Monzi Bilo je to na treningu za Veliku Nagradu Italije 1970 godine, netom prije Parabolice, gdje su bolidi tada kao i danas prilazili s brzinom većom od 300 km/h Rindt je u tada...
Nikad u povijesti Formule 1 nije se dogodilo da nema baš nijedne vozačke promjene između sezona, no čini se da bismo u 2024 mogli ući bez ijednog transfera Evo kakvo je stanje s postojećim ugovorima u svakoj momčadi i koje bi se promjene ipak mogle dogoditi naredne sezone Pored svakog vozača navedena je posljednja godina njihovog tekućeg ugovora, uz napomenu kako za mnoge vozače nije poznato točno trajanje jer su objavljeni samo...
Radio transkript // Ante Vetma
Radio komunikacija između Maxa Verstappena i ekipe Red Bulla otkriva kako su se u posljednja dva kruga odlučili na dodatno zaustavljanje po novi set soft guma i osvajanje dodatnog boda za najbrži krug: Krug 64/71 Lambiase Just make sure you have some tyres left for the end of the race Might decide to use them Verstappen Well you could also do a pit stop Lambiase That perhaps it’s slightly more risk but either way, just look...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Napokon!!!!! Bravo Carlose juniore! Smooth operacija napokon se isplatila :-)
Nisam očekivao ovo jer u glavi mi je bilo samo što će zaje ovaj put.
Čestitke i Mečkama na hrabroj strategiji koja se zamalo isplatila.
RB…da li je samo do ove staze ili do nečeg drugog, vidjet ćemo u Suzuki.
I posebna zahvala Landu na hrabrom zadržavanju Mečki iza leđa kao i DRS-u koji je sve to omogućio.
Aim for the win…get in the wall…crickeyyyyy :-)
31
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Prestigao si me. Kakav undercut.
U čemu je tvoja tajna?
14
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Čuvao sam gume i pazio na gorivo.
27
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ispitat ću ja malo legitimnost ove tvoje vožnje.
12
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Tu je sam Sainz odigrao poput nekoga tko vozi f1 20 godina. Puštao je Landu drs i tako se branio od Mercedesa. Fantastična egzekucija Sainza danas.
42
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Rijetko se vida da si bivse kolege cuvaju ledja da zadrze pozicije svaka cast plus sainz vodia svaki krug ovog vikenda 💪
17
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Da je samo Hamilton otisao po medjum a Russel ostao drugi lako bi preskocili Landa i bili 1 i 3. Mada lako je biti general poslije bitke..
6
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Bravo Carlosito, vrlo zrela utrka, suverena vožnja i zaslužena pobjeda!
Utrka je počela dosadno, a završila uzbudljivo zahvaljujući sjajnoj strateškoj partiji od strane Mercedesa. Šteta za Russella!
Red Bullov niz nepobjedivosti je napokon gotov, sad su samo 24 pobjede u zadnjih 26 utrka. 😀
16
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ne mozes ti bez spominjanja RedBulla 😅. Pored ovakve utrke i njihove nebitne uloge u svemu ti opet pronades nacin da nas podsjetis…
6
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Oprosti
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Oni su mu trn u oku, i dabog da ostali.
3
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nisu mi trn u oku, zašto bi bili? Cijenim svačiji uspjeh.
Samo podsjećam navijače da je u tijeku najveća dominacija u povijesti Formule 1 i da bi kleli sport da je u pitanju Mercedes i Hamilton. 🙂
Licemjerje nikad neću zanemariti, to je trn
13
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Fittipaldi.. tako je , kaži ti njima , raskrinkaj najveću dominaciju u povijesti F 1 . neki pogrešno misle da je 7 uzastopnih vozačkih i 8 uzastopnih konstruktorskih titula najveća dominacija u povijesti F 1 , a zapravo je najveća dominacija 2 uzastopne titule prvaka i 24 pobjede u zadnjih 26 trka . neke bi moglo zavarat i to šta je npr 2016. na kraju merc sakupija 765 ,a RB 2022. 759 tj 6 bodova manje od mercedesa pa bi se moglo mislit da je merc bija najdominantniji bolid u povijesti F 1 ali ovo sa bodovima je čista foto montaža jer prosto je nemoguće u 21 trku skupit toliko bodova … osima ako u 26 trka ne pobjediš 24 uzastopno :) :) :) :)
uredno počmi brojit iz početka ….. i uredno nas obavještavaj makar bilo i off topic .
15
11
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
SAINZ DOKOTREEEE!!!!!!
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Bome spasio nas je Norris, koji je odlicno sacuvao Mecke, jer Sainz je pojeo svoje gume, mislim da bi pao prije on nego Norris, ali napokon i za nas malo srece. 👏👏 napokon
12
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Spasio nas je Carlos i samo Carlos.
Lando je imao ono jedno laktanje i tjt.
Sve ono što je radio Norris, omogućio mu je Carlos.
Usput Lando je čuvao i svoju guzicu.
Pa možemo reći i da je Carlos njemu spasio 2. mjesto.
Ali, ništa kontra Landove vožnje svaka i njemu čast.
Što se tiče Carlosa, jedna od boljih vožnji (pobjeda) što sam vidio “u karijeri”.
Već sam napisao na forumu da čisto sumnjam da bi Leclerc ovo dobio na ovakav način.
Russell panjina, Leclerc izgleda totalno ubijen u mozak (nakon žrtvovanja sa softom na startu, zatim onog razmaka, te boxa, za koji iskreno nisu krivi, jer je Hamilton uletio, pa ga nisu mogli pustiti, imao je i grešku i gubitak pozicije), u drugom dijelu trke je odlučio da ga boli qratz (prelako su ga prošli Mercedesi, mislim prošli bi ga u svakom slučaju, ali ono je bilo baš lagano, nije se laktao ni sekunde), a na kraju mu je i Max došao na 0,25sec zaostatka. S druge strane, Sainz pronašao i brzine i samopouzdanja.
Hamilton stari lisac.
Lawson odličan.
Dobra trka, ponajviše zbog činjenice da nas je držala napetim do kraja.
16
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Slazem se sa svime, ali generalno Lando je tezak za preticanje, dokaz je nemoc, kao i posljedica Russella na vidno bržem bolidu. Da su Mecke se rijesile Landa 3 kruga ranije, Sainz bi bio pod upitnikom za pobjedu. Ne umanjujem Carlosov cijeli vikend koji je na nivou, vozio je fantastično, jer Ferrari ne štedi gume. ali i dalje stojim iza toga sta sam napisao.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
@Frantic pa ne možeš baš reć da je samo Carlos zaslužan za njegovu pobjedu. Da se Lando nije majstorski obranio od onog juriša Rusella, kada čak ni Landov drs nije imao utjecaja, brzo bi pao i Sainz, obzirom na svoj istrošeni hard dok je Đorđe imao dosta friški medium, a tu je bio i Lujo na istoj komponenti, pa je pitanje koji bi podij uzeo Karlito. Sreća je za moje i tvoje da Đole nije pustio Luju da on pokuša napast Landa. Ja to tako gledam. Nek si mi ti živ i zdrav i čestitke za pobjedu
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pročitaj moj post još jednom @raca
Pomenuo sam da je Lando je imao jedno laktanje sa Russellom, sve ostalo nije bila baš tolika prijetnja, te sam i pohvalio Landovu vožnju (na kraju krajeva, čuvao je i svoju guzicu).
Opet (a ja to na to tako gledam) smatram Carlosa isključivo zaslužnim za njegovu pobjedu.
Hvala, živ i zdrav bio
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ma jesam ja i prvi put skužio što želiš reć. Naravno da je lando čuvao prvenstveno svoju guzu, ali je i Carlos imao od toga korist. Spašavajući sebe, pogao je i njemu
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ja se samo pitam zasto leclerca nisu zvali u boks na drugom Safeta caru…bio je peti 23 sekunde ispred alonsa znaci nista ne bi izgubili a mozda bi mu dali sansu da se biti sa mercovima…ali to je Ferrari dok dode iz Supetar u bulju padnes sest mjesta
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
spasila je vas direkcija utrka jer u trenutku kad se mora zvat safety car, oni zovu samo virtual
1
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
A gdje piše kad se mora zvati SC? Jel znaš pronaći citat iz pravila koji kaže da si ti u pravu?
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Bravo Sainz! Apsolutno fantastična taktika zadnjih par krugova!
16
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Bravo Karlito. Doktorska vožnja.
Ovo Čarli nikad ne bi izvukao.
24
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Donekle se slazem iako mi je carli iskreno drazi bio, on bi vjv pritiskao nebi taktizirao sa davanjem drs i ona bi norris lako pao pa vjv i on
17
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ista misao..da je Leclerc bio P1 nisam siguran da bi izgurao ovo ko Sainz
13
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
A ne bih se složio, sjećam se kako je Leclerc u Bahrainu 2022. puštao Maxa ispred u prvom zavoju samo da vrati poziciju u 4. zavoju.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kakva voznja Sainza. Maestralno
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Jel Russell novi Leclerc?
21
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Možda, al ovaj je inteligentniji rekao bih, nece se dovesti u Leclerc situaciju – dugoročno.
6
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
To i nije neka novost. Od početka priče u F1 je jači subotom nego nedjeljom.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Odlicna utrka.Srce kucalo 100 na sat na kraju utrke.
13
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Da citiram jednog splitskog velikana iz 2001. – “Fala kurcu!!!”
28
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Dokazano ko je broj 1. U Ferrariu zadnjih sezona! 🤫🤫
7
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Bravo Carlos !!!
Jebena završnica, svaka čast dečkima.
Šteta što Russel nije izdržao..
6
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Tooooooo!!! Carlando strikes again!
Sainz doktorska disertacija!
Russel se osramoti, Sky hypa emercgleze 20 krugova i onda ćorak i OsamaBinRussel ga još u zid zabije…
17
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Forzaaa Ferrari, doktorska disertacija Dr.Sainza
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
ono kad Norris i Sainz bolje surađuju nego Leclerc i Sainz 😅 šalu na stranu, svaka čast Sainzu što je uspio ovo izdržati, srećom je imao Norrisa iza sebe, a ne nekog drugog… Bravo
24
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kakav masterclass Sainza, kakva zrelost. Moram biti malo salty i reci, nadam se da ce mehanicari danas slaviti njegovu pobjedu ;)
20
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Svatko tko je pravi navijač crvenih ovo slavi. Glupo je uopće pomisliti da je nekom navijaču Ferrarija pobijeda bilo kojeg vozača nije draga. Taj onda navija samo za neko ime. Leclerc bi mogao danas neke stvari naučiti.
23
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kao sto je neko napisao lec je i dalje brzi vozac, al je sainz malo pametniji za sad
8
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ja bi rekao da je Sainz ove godine jednako brz vozač ovisno od staze do staze no puno pametniji. Kod Sainza se vidi ogroman napredak u odnosu na prošlu godinu dok kod Leclerca ne vidim napredak uopće , čak štoviše rekao bi da vozi lošije nego ikad do sada.
15
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Zbog ovakvih stvari cijenim Sainza vise od Leclerca koji je premekan prema pit wallu. Charles je morao agresivnije traziti nove gume za vrijeme VSC-a.
17
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
imali su samo soft mislim
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pa midium nisu opće koristili. Startali su valjda jedini na softu i otišli po hard. I onda pod vsc sam i ja mislio da će po midium a iza sebe su imali rupu od 25 sec.
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
pa meni je bilo logicno da leclerca pozovu u box s obzirom na gap iza njega. al komentator je mislim spominjao da nema midiuma
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nadali su se da će leclerc usporiti Mercedese, bacili su sve karte na sainzovu pobjedu. Mislim da je očito da ga zato nisu zvali.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Vidis @Scuderia, vrlo moguce, nisam se toga sjetio.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Leclerc ne igra obranu.
4
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Lec je izgleda ušao u Off-mode (malo i u “boli me qratz za ekipu”-mode) što mi se ne sviđa.
i izgleda da mu je samopouzdanje vrlo nisko, prop˙o k˙o kauč. Dobro, ovo dobrim dijelom ide na teret ekipe.
Ali ga to ne opravdava za gore 2 navedena mode-a.
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Vozio je prvih 20 plus krugova na softu…da su mu stavili soft na kraju utrke dok ima manje goriva izdrzi bi do kraja bez problema
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nisu imali gume navodno.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
RUS i HAM su usli u box u 45/62. U tom trenu, LEC je bio na 24 kruga starom hardu.
U trenutku kada mercovi ulaze u box, LEC-u iz boxa govore “suprotno od HAM”.
Nakon pola minute mu javljaju da su oba merca na novom mediumu, na sto LEC odgovara da misli da je merc donio dobru odluku i kaze im da razmisle da i oni udu u box u iducem krugu i par sekundi nakon toga VSC zavrsava i utrka se nastavlja.
Leclerc opet nije jasno dao do znanja da zeli nesto promijeniti, iako je na tom hardu bio sporiji od oba merca a znamo da Ferrari vise trosi gume i da bi prema kraju utrke za njega stanje bilo sve gore i gore.
Sta god da stavis na bolid, bit ce bolje od 24 kruga starog harda na kojem se vozila sredine utrke s dosta goriva u bolidu…
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Da se razumijemo Sainz je očito po tom pitanju bolji i pametniji. No pobogu koji kur.. stratezi rade na pitwallu ako vozači moraju razmišljati o istim? Tu su oni da zajedno donesu najbolju moguću odluku . No Ferrari izgleda jedino što zna je pokrivati tuđe strategije. Nema tu razmišljanja sto bi oni mogli napraviti da pređu kroz boks nekoga. I jednostavno ne vjerujem u tu tvrdnju da nisu imali midiuma više. Nisu ga uopće koristili . Da nisu imali niti jedan set midiuma za utrku? Ferrari je taj potez mogao izvesi prije Mercedesa i onda imati dvojicu na podiju. No kao što sam rekao, to je za njih znanstvena fantastika.
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Mercedes je iza i napravit će suprotno od tebe. Ako odeš u boks gubiš poziciju i izlaziš iza Merca na stazu s gumama koje moraš pojesti da ih stigneš i onda prestigneš i pitanje je hoćeš li to moći s obzirom na postavke bolida.
Ako ne odeš u boks, onda Merc ide po nove gume i progoni te do kraja. Manji rizik za Ferrari je bilo ovo što su napravili, ali mogli su splitati strategiju i staviti sam Charlieja u box po nove gume. Gledano unatrag ionako je izgubio poziciju jako brzo, a s novim gumama bi se borio s barem jednim Mercom…. Ali onda Merc ne bi poslao obojicu u box….
To je bila situacija u kojoj je SF odabrao manje rizičan scenarij. Na žalost Charlie ne zna s gumama pa ih je totalno unakazio puno prije Sainza….
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Utrka sezone zasad, unatoc dosadi u prvom dijelu
Vamos Carlos!!!
12
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Sainz legenda vamos ,mi smo prekinuli red bullov niz ,steta za leclerca ali konacno pobjeda !!! Kakav teamwork izmedu landa i carlosa . Forza ferrari
18
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
No.2 odvezao savršenu utrku. Iako mu fali malo brzine, za razliku od nekih drugih on barem koristi mozak.
15
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Sainz odlican danas!🏁
Mercedes sprema strategiju vec od utorka kako izgleda, moglo im je proći ovo vrlo lako…
Zanimljivo izdanje Red Bulla, (ne) ponovoli se…
10
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kakva utrka! Od početka do kraja je bilo odlično.
Bravo za Sainza i Norrisa i Hama. Imali su sreće prva dva što je George bio prvi Mercedes jer je Hamsta imao puno bolje gume na kraju. A Sainz je vrhunski koristio Norrisa za obranu.
Russell još mora glavu posložiti pojede ga želja.
Sad vidjeti hoće li u Japanu opet RB izgledati pobjedivo kao ovdje.
12
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Sainzova utrka za anale!
12
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Bome je, vjerovatno najbolja utrka do sada za Sainza. Nadam se da će nekima napokon otvoriti oči što C Sainz može i kakav je vozač.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
I bila je skoro analna utrka…trojica su zamalo bila u guzi Carlosu :-)
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ovo bi Russelu mogla bit Francuska 2022 ili ti Njemačka 2018, puče lik pod pritiskom ko kokica🤣
Sainz i Norris :klanjam: ako ovako voze pod pritiskom bez problema mogu boriti se za titulu, nema zakucavanja bolida u zid ko Russel i Leclerc.
Hamilton standardno hladan ko špricer, nikad ga ne možeš otpisat da nađe 3-5 desetinki kad je gusto, pogotovo kad namiriše krv👍
28
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Razlika je u tome da se Sainz branio pomoću Norrisa na stazi gdje je gotovo nemoguće pretjecati, a Leclerc na ultrabrzoj stazi bez pomoći ikoga i protiv jednoga Maxa. Tako da usporedba nikako ne drži vodu. Daleko od toga da Sainz nije majstorski odvozio i spasio u pravilu ferrari i njihove stratege.
12
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Glavno je to da Carlos nije puko pod pritiskom, pobjeda je samo bonus. Ova dva su se slupala pod pritiskom i bacili sve u vodu. U borbi za titulu ovakve 2-3 greške i eto te 60-75 bodova iza šampiona koji nije radio crash testove u sred velike nagrade.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Sainz je odvozio doktorski nema tu sta, pametno i isto mislim da je lec bio na njegovom mjestu mislil da bi lec pritiskao nebi dao drs norrisu i onda bi norris lako pao a time vjv i on, al realno lec je brzi vozac al treba poraditi na vodjenju trke da bude nesto poput sainza, dns je lec odradio sve sto je trebalo odma je rjesio rusela bez obzira na soft na kratkom pravcu nije ni to jednostavno radio je sve za pobjedu tima a ona odbrana od dva mercedesa mozda je mogao krug ili dva duze mozda i ne jer su njega mercovi stigli puno ranije dol je medium bio puno svjeziji tako da mu je nesto teze bilo neg ovom dvojcu branit. Ferrari je isto sve odradio oke osim mozda sto su leca mogli pozvat u boks na kraju jer je ocito on sprzio gume prije sainza a i sam je govorio da se muci sa bolidom sa podupravljanjem pa mora agresivnije vozit na izlaziu ranije davat gas sto naravno vise trosi gume onaj pit stop jbg splet okolnosti saimzu su cuvali poziciju sto je i logicno na ovoj stazi nesto slicno sto je merc cuvao hamu u abu dhabiu 21 samo nisu ocekivali ver odma iza sve u svemu nek je Ferrari pobjedio idemo dalje 🍻
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Bravo Carlos, potpuna kontrola, svaka cast! A dragi Skyevci, na zalost nista od britanskog 1-2-3, ali se mozete utjesiti pjesmom britanskog benda Pink Floyd – The Wall.
54
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
The Wall nije pjesma nego album
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
U pravu si, pjesma je Anothet Brit in the Wall. ;) A ima na tom legendarnom albumu jos adekvatnih naslova, npr. Goodbye Blue Sky, Empty Spaces, One of My Turns, Goodbye Cruel World…
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
CS sam pobjedio ferrari i mercedes
12
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kakva psihička gimnastika posljednjih 10 krugova utrke, uffff. Carlos odradio maestralno posljednjih 10 krugova, a i svaka čast Landu, zajedno su se obranili od brzih Mečki. Nažalost za Russella, previše je pojeo gume i drito u zid. Leclerc loš, RB čak i ok, ali zato Aston Martin katastrofa…
Utrka 10/10
13
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kad pogledas onboard izgleda da je zbog landa zakacio zid jer ga je i lando dotakao samo se ovaj sjeba
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Treba priznati da je u tom lošem Leclercovom izdanju opet odigrao i Ferrari svoju ulogu kada ga je bacio sa p2 iza elgleza koji su vozili u drsu i jednoatavno tu sa ovim tempom nitko tu trojicu nebi prošao. On je početak odradio dobro a nakon boksa je sve palo u vodu. Imali su priliku za vratiti se pod vsc sa midium gumama no to je za Ferrari danas bilo previše.
10
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Slažen se da Leclerc nije ima dobar vikend, ali zašto ga ekipa nije zvala u box kad i mečke, ima je pola minute isprid Alonsa, nisu imali šta izgubit. Ovako su izgubili podij, a svaki bod je bitan u borbi sa mečkon. Srića po njih, Russell se razbio
12
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Znam da su svi sad u vlaku “Sainz great, Leclerc bad”, ali se ne slažem s tim površnim i trenutno pomodnim gledanjem.
Ok, Sainz je bio sjajan, u to nema sumnje, sve je već rečeno u komentarima.
S druge strane, ne slažem se da je Leclerc bio loš. Na startu je riješio Russela i cijeli prvi stint čuvao leđa Sainzu, imao isti tempo kao i on, ali na soft gumama. Ono što je sve uništilo je box. Osobno mislim da su Leclerca trebali pustiti ispred Hamiltona. Bilo bi gusto, ali u ovakvim gužvastim situacijama suci nisu tako strogi sa kaznama. Svaki put kad je masovni box pod SC-om, ima bezobraznih uskakanja i nikom ništa. Tu je lik iz Ferrarija bio preoprezan. A jednom kad je bio iza ostalih, bio je kraj priče. Cijelo vrijeme je imao istu brzinu kao i cijela prednja grupa, ali ništa više od toga.
Sjajan? Ne.
Loš? Isto ne.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ne da bi bilo gusto, bilo bi pregusto, na granici kontakta, sad baš pogledah snimak.
Mislim, možda je glupo pričati o kontaktu, zakočili bi (i Lec, a Ham pogotovo), ali to bi bila kazna 5sec k`o kuća, za Leca.
A ne vjerujem ja sucima ništa….
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ja bi ga pustio i smatram da su trebali i oni. 5 sek ili dvije izgubljene pozicije na ovoj stazi. No brainer je trebo bit.
Nismo to jednom vidjeli i ispostavila se kao bolja odluka.
SC, HAM koji tek ulazi na zamjenu, ne pustaju ga ispred kad je vec obavio sve, potejto/potato da znam, SC je bio, puno auta…
Pustanjem Leclerca dovodis u situaciju da eventualno i ona dva bolida koja su bila iza Leca ulaze u unsafe release ako su obavili box brze, ovako su sve rjesili na svoj gubitak.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Usudio bi se reći da u istom pitstopu ni Lando nije pušten ispred Leclerca sa išta većim razmakom, pa nikom ništa.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Svaka čast za Carlosa i Landa koji je odradio pola pobjede za Ferrari.
Eh šta reći za RBR. Navodno problem je podignut bolid zbog trošenja podnice na grbama u Singapuru što je poremetilo cijeli bolid. Kako bi održali nizak bolid u Spa, a spriječili trosenje podnice, jedina su momčad koja nije prolazila kod Eau Rouge punim gasom.
Čekamo Suzuku da sve bude iskristalizirano i jasno.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Negdje netko je spomenuo da je MAFIA upozorila momčadi oko savijanja krila i da svi moraju ukrutiti krila … da li je ovo slucajno ili ne to ce mo vidjeti uskoro …..ako je Rb bio brzi zbog savitljivosti krila bit ce u problemu..iako im sad nitko ne moze ukrasti No.1 …ali ako je to tocno sjecam se prijepar godina baš tog Maxa kad je proglasio Ferrari prevarantima
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ta priča oko visine bolida nekako mi se čini najvjerovatnija jer nevjerujem da bi flex krilo odnijelo toliko brzine a visina bolida ipak ima veći utjecaj pogotovo kod RB koji prema stručnjacima ima najjaču podnicu.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Svaka čast Carlos odlična vožnja.
Ali da se pitalo Ferrarijeve stratege izgubili bi i ovo.
Strateg:
Carlos Noris ti ulazi u DRS 0.800 na startu …..
Carlos:
Da znam radim to namjerno
Mislim ja koji sjedim za TV-om i odmah sam rekao mora pustiti Norisa u DRS da ga koristi kao bufer zonu jedino tako može do pobjede.
A kreteni ga sile da vozi brže…
Žalosno da panjevi koji sjede na pitwallu Ferrarija i primaju bogovske plaće da ne vide ono što cijeli svijet vidi i njihovi vozači.
Sa takvim panjevima ne mogu oni naprijed.
Žalosno.
24
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Prije nego blatis Ferrari i njegove ljude za pitwalom pogledaj zadnjih par krugova ponovno i vidjet ćeš da je Sainz rekao svojima da mu svaki krug kažu razmak od Norrisa. Znači logički je da su mu rekli da je unutar DRSa. Znači gledao si a neznas pola toga
9
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Točno to. Baš promašena kritika komentatora.
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ne znam koji team radio si ti slušao točno ali su mu “Stratezi” govorili pickup the pace prije nego li su se mečke približile Norisu još dok su bili 6 sekundi iza.
Nisu njemu trebali ljudi sa pitwalla da mu kažu bolid ti je na repu to i sam vidi jasno kao dan.
Noris mu je non stop bio oko sekunde iza nakon restarta
I da je slušao te panjeve ne bi imao ovu pobjedu.
Kao i Vettel bezbroj puta u prošlosti donosio bolje odluke za volanom od tih panjeva na pitwallu.
Žalosno je da je on vidio šta se sprema u zadnjih par krugova a ne ti “stručnjaci” koji tamo sjede.
8
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pickup the pace je bilo 12 krugova do kraja dok su Mercovi bili i iza Leclerca i tada su vjv racunali da moze dobit na cistu brzinu i on i pitwall jer je sam pitao dali je dovoljno i ocito je bio na granici sta moze izvuc iz bolida.
Kad su Mercovi dosli 6 krugova do kraja na 2 sekunde od Norrisa, tada ih je zatrazio da ga obavjestavaju o razmaku Norrisa kako bi mu mogao dat drs i kada je inzenjer rekao da je Norris na 0.8 to je vjv bila samo potvrda da ga Carlos u drsu.
Sumnjam da na retrovizore moze razaznat dali je netko u drsu ili je desetinku dvije izvan i zato mu je trebao radio.
Ferrarijev pitwall danas nije mogao nista bolje napravit i bilo kakva druga odluka bi bila pobjeda Mercedesa.
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pa sama poruka pickup the pace je teška debilana.
Mečke voze 2.5 sekunde brže 12 krugova do kraja 14 sekundi prednosti i 30 krugova starijim gumama stvarno su bili na teškim mukama to za izračunati.
Please……
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
@blejky
nije bila poruka “upozoravajućeg” karaktera, već “informativnog” karaktera.
Tako sam ja to shvatio, uostalom, kao i @MS, @Ferrari, @ZJ
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ako je to bilo informativnog karaktera onda bi odgovor Carlosa bio nešto kao Copy, Understood ili slično tome.
Ali njegov odgovor je bio
“I know I’m doing it on purpose”
što sugerira da nije bilo po planu Ferrarijevih stratega i da nisu bili svjesni što Carlos planira.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Carlos je prvo tražio od stratega da ga obavještavaju o zastatku Landa (56. krug), a tek poslije je (58. krug) stigla ta poruka “Lando sa DRSom 0,8sec iza”, što će reći da je ipak bila informativnog karaktera.
Možda su tamo tanki stratezi spram ostalih top ekipa, ali mislim da ipak nisu toliki debili da nisu (ili da ne bi) skontali šta Carlos radi.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ne bih se složio samo zbog načina kako je to rekao.
Prvo je rekao “DA znam” što govori da je svijestan i sam da mu Noris u Drs-u i bez njih.
A drugi odgovor pogotovo “ja to radim namjerno” da su bili svjesni šta Carlos radi ili da je to bio dio njihove strategije sigurno bi drugačije izgledala komunikacija.
Sigurno prije tog team radia bila komunikacija da mu se opasno Lando približava jer zašto bi im inače rekao na takav način “DA znam radim to namjerno” da je bio plan njihov ne bi bilo nikakve komunikacije a pogotovo ne sročene na takav način.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Alonso danas na razini strolla
2
13
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nije imao najbolju utrku, ali i dalje bi zavrsio unutar bodova da ga ekipa nije drzala 25 sekundi u boksu. Ne znam sto je tu Alonso kriv.
14
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
A i ti se upecaš hraniti trola….
17
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Plus izletio je u onom zavoju par krugova nakon boksa, a i dobio je 5 sekundi kazne sto je odradio u boksu u istom zauatavljanju kad su mu sporo mjenjali gumu nakon 5 sekundi moratorija.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kakva majstorska voznja Carlosa i sposobnost citanja utrke. Cestitke na pobjedi.
Cestitke Lando na drugom mjestu i obrani u borbi 4 kruga do kraja.
Mercedes i Alpine dali Mercedesovim vozacima sve preduvjete za pobjedu ali nisu mogli racunati na ovu dvojicu ispred.
George na kraju usrao motiku.
Max izvukao na kraju maksimum s obzirom na tijek utrke.
Liam Lawson treba imat mjesto na gridu nagodinu.
Sargeant ga ne treba imat.
Mozda kad su uvjeti savrseni Carlos nije brz kao Charles, ali je puno stalozeniji i pametniji vozac i da je danas bila obrnuta situacija s pozicijama njih dvojice, vjerujem da bi George ili Lewis pobijedili jer bi Charles spalio gume kao sto ih je spalio iovako i skoro izgubio poziciju od Maxa.
7
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Odlična utrka! Smuuuud operejtooooor!
Šteta za Russella, baš se borio cijelu utrku i kroz TR se vidjelo koliko je uživljen. Lando kaže da je isto dotakao zid i da ga je George kopirao. Dogodi se to u tom transu da radiš ono što radi onaj kojeg loviš. Iako mu ni 6ix9ine nije pomogao. Umjesto da to odrade timski i odnesu hrpu bodova doma, 6ix9ine mu se zajašio na leđa i umjesto da gleda naprijed morao je gledati u retrovizore. Nadam se da će mu ubuduće pružiti istu ljubav.
Max odvozio odlično, bez incidentnih poteza, maksimalna kontrola štete. Nadam se da će RB kompenzirati ovaj disbalans koji su dobili od TD.
I za kraj svaka čast Carlosu, krenulo ga. Norris isto izdržao svjetski. Za Oconom neću plakati…
I za totalni kraj pohvale Lawsonu koji demonstrira jako dobre vožnje. Možda bi se već usudio pomisliti da bi Ricciardo mogao opet na 3. mjesto u RB dogodine.
I još jedan edit. Mercedesovi stratezi danas razvalili. Glavni šerifi danas u PIT lineu.
5
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Uh uh, lako bi Saniz mogao postati vozac broj jedan nakon ove utrke. Vrhunsko taktiziranje s Norrisom, šahovska pobjeda Sainza. Utrka top!
11
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Fenomenalna utrka, realno Mercedes propustio pobjedu. Da su poslali Hamiltona po nove gume a na drugom mjestu ostavili Russela imali bi pobjedu i dva bolida na postolju.
Sainz i Norris fenomenalna suradnja na kraju, McLaren jos jedno postolje 😄
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
A je lagano kad se zavrsi trka smisljat taktike da je ovo da je ono haha, da su oba ferra usli prije mecke, mecke vjv nebi ni ulazila i prosli bi ih na stazi i nabili prednost mozda?! Kako znas da bi se russel slozio sa tim da ham udje a on ne previse naklapamo dva sata nakon trke.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Mislis da bi netko pitao Russella koje su njegove zelje, kao sto su pitali Leclerca zeli li zrtvovati svoju utrku da cuva ledja Sainzu. Nije to nikakvo smisljanje taktike, to je cista logika, Mercedes je izabrao ne zrtvovati jednog vozaca i obojici dati sansu i to je bilo to.
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ako bi vec davali prednost jednom vozacu logicno je da dadnu ruselu jer je bio ispred hama a hama ostave, a ovako ham nije gubio nista pa su obojicu zvali, ne znam bas kako bi ti da sjedis na pit wallu za vrijeme trke gdje nekad moras u roku nekoliko sekundi odluku donijet smislio razne scenarije pa bio pametniji od svih stratega mercedesa
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ne kuzim sta je tebi tu toliko cudno, ostavljas sigurnog vozaca na 2 mjestu i imas gotovo sigurno postolje. Onog koji nema previse za izgubiti zoves u boks i riskiras, da su odigrali tako ispalo bi im bolje.
To sto ti mislis da tamo sjede budale pa im to nije palo na pamet je druga stvar, kladio bi se da su taj plan odbacili zato sto nisu zeljeli da se dovedu u situaciju da moraju tjerati Russella da pusta Hamiltina, a realno bio je bolji cijeli vikend, pa su riskirali sa obojicom. Da su zvali samo Russella to tek nema nikakvog smisla, Hamiltona ostavljas da kruzi na starim gumama izvan postolja, a Russella mices sa druge pozicije i riskiras to sigurno postolje.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ja mislim da ti mislis da sjede budale, druze russel je htio pobjedu a tako i mercedes pa je logicno da zovu russela a da ostave hama ili to a najbolje je ovo kako su uradili posto su imali nove mediume, a da russel nije isao u box odma su se mogli pozdravit sa pobjedom ovako su barem pokusali i imali su jako dobre sanse da nisu mjenjali od pokusaja nebi bilo nista i ti meni kazes mislis da bi pitali russela ista a tvrdis eto kao da nebi morao russel pustat pa kako ti kazes ako oni kazu ima da to uradi tako da ovo je najbolje sto su mogli uradit
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Zasluženo i bez mrlje. Odličan vikend. Napokon pobjeda. Idemo dalje. Nadam se da se RB može pobijediti i na ostalim stazama.
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Bravo ,sve čestitke !
Konačno nakon dugo vremena imali smo priliku pred sam kraj gledati 4 bolida kako se bore za prvo mjesto !
Ruusell odvozio strašno dobar vikend ,svaka čast
Šteta ,šteta što nije izdržao do kraja zaslužio je !
I ako se prvak zna odavno ,bilo bi super da ovako ostane do kraja da bolidi budu izjednačeni ,barem bi uživali u utrkama do kraja
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Svaka čast Sainz! On i Norris odlično su ono izveli na kraju onako se gledaju prvi prijatelji pomogli jedan drugom. Cijeli vikend je bio na vrhu zaslužena pobjeda.
-Russel Hero to zero ova sezona puna uspona i padova….
-Hamilton klasika top 3
-Leclerc malo ga je zeznuo onaj duble stack nije sve bilo najbolje izvedeno šteta
-Max vrhunac vikenda falio mu je jedan zavoj da prestigne Leclerca al šta je tu je
-Piastri lijepa vožnja sa starijom verzijom mclarena
-Lawson prvi bodovi … AT napokon je uzeo dobrog vozača?
-Haas u bodovima i to Magnussen koji nije nigdje cijelu sezonu
Sljedeća postaja Legendarna Suzuka
Nadajmo se ovakvom i sljedećem vikendu bila je lijepa jedna trka bez RB !
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Lec je sam zasrao double stack, ostavio je previse mjesta između sebe i Sainza i onda ga zbog drugih bolida nisu mogli pustiti
7
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
ti nemaš pojma o čemu pričaš a najglasniji si ovdje
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Netočno, russell, norris i ham su mu bili na repu prije sc-a. Da se nije odmakao od sainza toliko opet bi mu bili na repu i opet bi čekao hamiltona da prođe. Zaključak: jednostavno nije imao sreće.
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
@wapi
Hamilton bi zayebao Leclerca na zamjeni, kakav god bio razmak između Sainza i Leclerca prilikom ulaska u boxove, jer bi Russell, Norris i Hamilton ušli iza Leclerca sa istim zasostakom (razmakom), nevezano koliko ovaj bio iza Sainza
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ali nije njih cekao u prometu nego one jos iza, koje je morao pustiti pa su obi izasli prije njega.
Ili sam zabrijao? Ne da mi se sad trazit snimku.
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Čekao je upravo Hamiltona, koji mu je totalno prepriječio put (ima pravo na to, na žalost) i stao “nakoso” prema mjestu gdje se mijenjaju gume, sačekavši da se Russellu promijene gume i da se pomakne
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Naravno da je čekao hama, ali lakše je napamet laprdat protiv nekoga tko nam se ne sviđa, nego provjerit činjenice.
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Sainz u stilu starog mačka Prosta. Fenomenalna taktika i čitanje utrke. Strašno.
Fenomenalno.
33
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Danas je pamet i koncentracija Sainza i Norrisa pobijedila egoizam u Mercedesu. Russel je osim o preticanju Norrisa morao misliti i na Lewisa. Mercedes je trebao ili pustiti Lewisa ispred ili mu reći da se odmakne.
19
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Egoizam? Da su se u Mercedesu ugledali na Ferrari danas imali bi vjerojatno pobjedu i 2 bolida na postolju, a zrtvovali Russella. Dali su obojici sansu i utrkivali se do kraja, ako nisu isli na prvu soluciju onda je ova druga postena.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
ducko … da je umisto russella u timu još uvik bottas i da je on vozija na P3 , a lewis na P 4 lako bi toto ovo rješija :) sad je sve teže , ima u timu 2 engleza , jednog koji ide ka kraju karijere ( ako gledamo kroz godine i “zanemarimo” alonsa i njegove godine ) i drugog mladog , ambicioznog koji ima desetljeće u F 1 pred sobom . kako ovo dobro i fer pa i lukavo zvuči ” Dali su obojici sansu i utrkivali se do kraja…” ali kako russellu koji je bija bolji u Q , koji je od 62 kruga 61 bija konstantno ispred lewisa ( dok se nije zabija u ogradu ) i na kojem se vjerovatno i zbog godina makar dijelom bazira budućnost merca naredit da propusti lewisa ? kako lewisu koji je super star , koji je mercu donija 6 titula naredit da ne napada russella ?
bottas , sochi 2018. bilo je lakše zar ne ? poslušaj TR na “relaciji” pit & bottas … u šikani 13 trebaš propusit lewisa u ovom krugu . zatim se bottasu javija james . bottas je upita kako će u tom slučaju d apusti lewisa završit trku , a odgovor je bija da će pozicije ostat tako kakve su kad propusti lewisa , a o svemu će posli trka . onda se javija i toto i “objasnija” bottasu da je teško i njemu i njima ali da će raspravit posli trke . zašto npr i tada ka jučer u singapuru nisu dali šansu obojici da se utrkuju do kraja ? jer je kolega bija finac , da je bija mladi nadobudni , talentirani englez ko zna šta bi bilo . uostalom merc se i ugleda na ferrari u monzi , tada je pit ferraria da šansu obojici i utrkivali su se do kraja zar ne ? ;) samo je usprkos “suludom” pokušaju leclerca ( ego također ? ) sve prošlo bezbolno za ferrari , za merc jučer nije ….
zato potpuno podržavam wapia kad je napisa “Mercedes je trebao ili pustiti Lewisa ispred ili mu reći da se odmakne.” ali zadatak je bija nemoguć . jer kako se moglo “ukrotit” lewisa , a ne “ponizit” russella ka botasa u sochiu ?
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Neki vele egoizam, a neki oportunizam. Baš me zanima da li bi Max čekao toliko iza Pereza. Russell je razočarao u pokušaju napada na Norrisa. Vidjelo se koliko je Hamilton brži nakon zadnje promjene guma. Možda je do seta guma, a možda samo do psihe.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ovdje nije bitno što bi Max. RB bi prvo zamijenio mjesta i sposobnijeg postavio u poziciju za preticanje, a drugom bi rekao da drži priključak i poziciju. Oni odavno nemaju probleme s timskim naredbama.
Uništio si kolegi priliku svojim pritiskom s kojim, u konačnici, nisi postigao ništa. To je pitwall trebao handlati ili da im naloži zamjenu ili da Hamiltonu zabrani napad i o tome obavijesti Russela.
Mercedes je nakon promjene guma sve odigrao na svoju štetu, pa se kao posljedica nemogućnosti nošenja s pritiskom iz dva smjera, Russel zabio u zid. Tu je trebalo proglasiti VSC jer je Russel bio na stazi, ali onda bi vitez digao frku da zbog toga nije pobijedio…. Srećom po direktora utrke nije bilo incidenata do kraja.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Vidim da mnogi omalovažavaju Čarlija danas.
Carlos je čitav vikend bio bržio osim prvog treninga. Pošto je Čarli startao treći, a staza je takva da moraš imat ili nekoliko desetinki brži bolid ili nove gume u odnosu na konkurenta da bi prošao ispred i zato je logično bilo stavit Čarlija na soft da na startu pređe Đorđa (to je možda i jedina prava prilika, a i da mu omogući bijeg od ostalih i čuva leđa jer ovakvu priliku za pobjedu teško da će imat do kraja sezone) jer nemaju tu komociju brzine i race pacea da to naprave na stazi, a SC čekat ti se može obit o glavu. Vidjeli smo da RB nije profitirao jer nije izašao u pravom trenu. Plus još situacija u boksu (na žalost nisam vidio) i eto. Bit će takvih vikenda gdje će vaga nekad na jednu stranu pa na drugu prevagnut. Previše grešaka rade svi u Ferrariju i prava slika će se pokazat tek kad se svi konsolidiraju u glavi i slože bolid dostojan osvajanja prvenstva.
Za sad uživat u pobjedi i poslat par paketa Barille i Muttija Landu u znak zahvale ;-)
11
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Charlie kao i Russel ima srce, ali nema između ušiju i to ih u ovakvim situacijama košta.
8
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
budimo realni, Sainz i Norris su svjesno pomogli jedan drugome, jer su znali da im je to jedina šansa… pa sam Norris je u intervjuu rekao “carlos was generous to me with DRS”
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Podcast Maxa Verstappena odgođen je za sljedeći vikend.
12
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
CS odvezao odlicno,pametno i kao zvijer.Svaka cast prvoj trojici.
Mercedes mozda izgubio danas pobijedu kad nije maknuo GR LH sa puta,vidjelo se da je brzi i ne grijesi.
Utrka nista posebno osim zadnjih nekoliko krugova.
Nadam se da ce se nastavit ovakav trend,mozda previse trazim ali za prva 3 mijesta ovakva borba uvijek je dobrodosla.
Mozda,mozda da su pustili CL naprijed na pocetku dok je imao crvene gume pa mozda bi gledali 1,2 Ferari na kraju.
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Jao Carlose Sainze pa kako sam ostario zadnjih 10 krugova. Ako ikad moji sastave bolid zaslužuješ borbu za naslov.
15
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
užitak mi je bija danas gledat vožnju i TR komunikaciju carlosa . izuzetan vozački IQ , hladnokrvnost i koncentriranost vidljiva iz komunikacije sa pitom . stvarno sam ima utisak da usprkos problemu sa ako se ne varam prednjim gumama sve drži pod kontrolom . i tako do kraja . baš je pravi smooth operator . a nervi ? danas čelik .. ni pod najvećim pritiskom nijednu grešku nije napravija , komunikacija sa pitom je primjer odlične , pametne suradnje . u jednom dijelu obavjest pitu da ima/može za sekundu ubrzat tempo . na kraju traženje obavjesti o razmaku između njega i landa da landu može “dozvolit” DRS kako ga ne bi russell , a posli i lewis prestigli . pa ljudi moji on je smišljeno “stavija” landa ka bufer između mečki da sa lošijim gumama uzme pobjedu . takav vozački IQ zaslužuje da mu se skine kapa . nije to čudno jer carlos je rođen u znaku djevice , a takvi ljudi su poznati po preciznosti , analitičnosti pa je takva i vožnja carlosa koji i zbog toga na stazi djeluje kudikamo manje agresivan od kolege ili nekih drugih vozača . valjda i zato često pa i sada , ovde se piše kako je leclerc brži . površno gledano neko bi pomislija da je carlos spor ali čak i u jednom krugu on je sporiji od leclerca za par desetinki , katkad i manje … nekoliko stotinki . katkad je i obrnuto , carlos je zna bit brži za koju desetinku , stotinku . osim toga u Q stoje 8 Vs 7 za leclerca .
zato mi je drago šta je danas pobjedija vozač koji je po meni konstantno podcjenjivan dijelom i zato jer vožnje podređuje timu tj osvajanju bodova bez nepotrebnog rizika kakav je danas uradija russell . greškom možda dijelom i egom russell je danas mercu “izbija” 12 konstruktorskih bodova pa im je sad ferrari sa 45 smanjija prednost na 24 boda .. a TR je “najavljiva” čak i pobjedu da bi zbog potencijalna 3 boda ( da je preteka norrisa ) završija u ogradi sa 0 bodova na kontu . da ostanu u ovakvoj formi do kraja prvenstva virujem da bi “zagriženi” i dalje omalovažavali smooth operatora jer važno je da krava da 30 l mlika , a šta posli toga zna prevrnut posudu i prolit mliko .. koga briga .
e da , da ga mislim 2 X nije “štopa” tim carlos bi bija bodovno blizu alonsu , a ni lewis ( kojega zna i sada bez top bolida malo po*enjat … npr danas ) ne bi bija daleko . u preostalih 7 trka svašta se može izdogađat pa i da carlos na kraju završi prvenstvo ka the best of the rest … ako se to i ne dogodi i dalje ču ga cijenit ka odličnog vozača . i karakterno mi djeluje jako pristojan i prijateljski nastrojen prema tim kolegama . primjer je lando … dobro su se slagali u McL , a vidljivo je i danas posli trke da su ostali prijatelji . na kraju i njegov bivši direktor zak brown mu je doša čestitat na pobjedi šta se ne dešava , zapravo tako nešto nikad nisam vidija jer carlos je pobjedija zakovog vozača , a ovaj mu dolazi čestitat . valjda je za to zaslužan i karakter carlosa .
17
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
CS definitivno nije tipični vrhunski F1 pilot. Smooth operator ga zapravo vrlo dobro opisuje.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Hvala, avalon…….. 👍👍
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Dvije stvari..
Prije utrke sam razmisljao da bi zbog razvoja dogadaja jucer danas bila neka kozmicka pravda da dode do kontakta RB-a i AT-a i da bilo tko od njih ispadne..i bi tako.
Drugo, Carlos je danas odvezao jednu od najboljih voznji za pobjedu u zadnjih pa usudio bih se reci i 30ak god kolko pratim F1..ali, poanta svega je da je CL sve bez pogovora odradio i npr napravio gap za double stack, i nijedan negativan team radio s njegove strane. Sjetimo se samo da je prosle godine u 3-4 navrata Carlos prosle godine odbijao team orders pod parolom guys dont do that to me.
Biti ce zanimljivo u narednih pola godine godinu, pogotovo ukoliko sloze najbrzi auto.
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Cl je sve bez pogovora odradio ..100 % tacno.
Iako je Ferrarieva PR izjava poslije Monze bila u stilu ..super pustili smo ih da se trkaju ali iza zatvorenih vrata je očito bilo “ribanja” jer je CL jucer glumio Botasa i to vrlo uspješno.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Hladne glave kad se sagleda, Karlito odličan, maestralna vožnja.
Držanje Landa u drs-u, ne znam ko bi na njegovom mjestu od aktivnih vozača još to uradio, možda Alonso i Hamilton.
Lando da uokviri sliku Karlita, i da stavi u dnevni iznad trofeja iz Singapura.
Hamilton opet izvuče podijum, drago mi je, u svakom slučaju ljepše je gledati njega nego gospodina “I was forecast for a podium”.
E sad Čarli. Hmm, on da je bio u situaciji Karlita nema šanse da bi zadržao P1. Danas opet pokazuje sebičnost, koja ga krasi od prvog dana u skuderiji.
Od prvog dana u crvenom kombinezonu se zaista ne mogu sjetiti kad je bio timski vozač, i sad mu se sve to lagano vraća i vraća.
Treba pohvaliti Liama, kao i KMaga koji je doduše uz dosta sreće dovukao onaj shitbox do poena.
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Iako osobno mislim da je uz Verstappena Charles najtalentiraniji vozač na grudi ipak je u ovome trenutku Carlos bolji vozač.
Charles mora posložiti stvari u svojoj glavi.
Čovjeku se tepa da je budući prvak i velikan, dok je s druge strane Carlos jedan od najpotcjenjenijih vozača na gridu, ali se čovjek radom poboljšava od prvog dana u f1. Mislim da imamo još dosta vidjeti od njega.
11
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Hahahahha čuj to ne možeš se sjetit kad je bio timski vozač, kad je Sainz bio timski vozac? Svaki put se oglusuje na timske naredbe, Leclerc nikad
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Leclerc nikad …nije ni trebao, nisu mu nikad ni tražili.
Uvijek su tražili od Sainza !
Sainz se oglasi i kada ga glupo zovu u box, on koristi ono što ima između ušiju za razliku od nekih koji ne mogu da sagledaju sve aspekte trke i gunđaju kasnije ..kada je kasno.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Jesu, trazili su uglavnom Sainza no i on se ponekad oglušio na iste.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
S prvim dijelom se slažem ali ovo za sebičnost, wtf? Nije tražio od tima ništa ni kada je bio na startu na bržim gumama. Kada je tim tražio gap 5 sec napravio je 8 sec za Sainza. Nisu ga povukli u boks kod vsc a a imali su rupu id 25 sec do bolida iza njega da probaju usporiti Mercedese. Napravio je sve što su tražili i nisam čuo nikakve pritužbe. Pa ću te ja pitati o cemu ti pricas? Da je Ferrari imao ikakve veće ciljeve sa Leclercom jučer , prvo nebi startao na softu, kad već je vjerovatno bi ga pustili naprijed da vide dali se može odvojiti i onda bi pod vsc om išao po nove gume. Jučer se pokusavao obraniti p1 Sainza i to je to. Nemojmo praviti od muhe slona tamo gdje ne treba.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pogledaj sve utrke od ’19 do jučerašnje pa ćeš vidjeti koliko je Čarli sebičan.
Od Australije, Bahreina, Kine ’19 pa do Italije te godine, Singapura gdje je kmečao k’o pička, Rusije, pa sudara junaca u Brazilu. Treba dalje da nabrajam?
1
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Čim si stavio Sainza, Hamiltona i Alonsa u isti koš u prvom komentaru sve ostalo napisano više nema nikakvu težinu.
A ovo za sebičnost – ja. nisam siguran da ti znaš šta to znači? Ni u jednoj utrci koju si nabrojao se to nije pokazalo. Daj nabroji još koju
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pa nije ih stavio u isti koš, napisao je možda, s tim da Alonso to nikad nije napravio na ovoj razini, a Lewis je kada je zaje… Niku 2016.
Znam, teško je priznati genijalan potez i sve ovo oko Carlosa, tata senior je sigurno ponosan.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Je, i ja to dobro znam. No ti navodiš ovo “Danas opet pokazuje sebičnost, koja ga krasi od prvog dana u skuderiji”. Gdje je to “danas” odnosno jučer Leclerc bio sebičan? Btw u tom istom brazilu i rusiji je i Vettel pokazao sebičnost pa čak do te mjere kada je odustao da je osavljanjem bolida na mjestu gdje ga je ostavio i izazavao SC koji je na kraju izbio Ferrariju pobijedu iz đepa. Eto svi su male bebe jedino je Le lerc sebičan. Sainz mu je trebao čuvati leđa u emgleskoj lani a on kao vodeći nije pozvan po nove gume. Sto je napravio Sainz? Lec mu je jednom nedavno dao zazavjetrinu a Sain kad je bio njegov red nije. Bottas i Perez su potrčka koja davaju sve šta treba. Svi oni koji pucaju jednog dana na tron ih boli kiki za timskog kolegu.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nije teško, Sainz/Ferrari je odlično odradio utrku i iskoristio priliku i ne kažem ništa protiv toga.
Vidjet ćemo hoće li se taj trend nastaviti jer puno faktora je utjecalo na pobjedu Sainza a već ga se uspoređuje sa Alonsom.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Danas CL nije bio sebican i odigrao je maximalno timski ali uglavnom nije baš tako. Vec u prvoj sezoni sa Vettelom nije pokazivao nimalo postovanja i strpljenja. I tu mi nije sjeo.
Sveukupno mi je Sainz i bez ove pobjede ove sezone bio bolja strana boxa
Tako bi rekao i za Russela iako to rezultati ne potvrđuju, nekako mi je svježiji i zanimljiviji vozač MB
U ovoj utrci LH u prvom zavoju jedino on ide vanii i prolazi dvojicu, pozicije im vraca pomalo, onda taman onako fino pripomogne da CL izađe 4 iz boksa, iskoristi kasnije slucajnu gresku da ga pređe, a onda bez potrebe stiska GR, iako je ovaj cijeli vikend ispred., . Doprinos za sudar ide i Lewisu, mozda mu je čak najbitnije da je ovoga eliminirao. E moj LH, čak mi to sve postaje simpaticno
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Mislim da smo danas dobili novog Profesora. Trka više nego dobra. Puno akcije i puno upitnika.
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ali nemogu vjerovati da je sva prednost bila u krilima(red Bull daje ti krila) svaka čast Carlosu,kandu i mercu,a i Ferariju što nije uprskao sve to
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nije stvar samo krila ili nekog određenog dijela da toliko prednosti nosi. Mislim da je tu problem prilagoditi setup bolida tom novom dijelu. Perez i Max su se žalili na kočenja jer su promjene u konačnici utjecale na to. Kod kočenja može biti prednost, ali i mana to prebacivanje težišta bolida… Kaže da su morali postepeno pumpati kočnicu.
Max je nakon kvala rekao da su u Practice 3 dotjerali setup i bili su 0,3 sporiji, ali da su išli dodatno prčkati prije kvala i pogoršali stvari. Kako se početkom kvala više ne smije dirati setup tako su morali s tim u utrku.
Ne sumnjam ja da će se vratiti, pogotovo što im gradske ne odgovaraju, a i Adrian sada negdje šilji olovke i crta po svom drvenom tabletu. :)
E da, Horner kaže da ovaj pad forme nema veze s TD.om. Njemu vjerujem koliko i Totu.
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
čestike ferrariju na zasluženoj pobjedi i lawsonu na prvim bodovima.
kaže marko kako td39 nije razlog slabog rb izdanja.
pričekat ću sljedeću utrku da vidim je li govori istinu.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Verstapen je na kraju letio stazom i u par krugiva sustigao Leclerca a razmak je bio cca 20 sekundi. Je Leclerc unistio gume no Max je na kraju završio iza pobjednika 21 sekundu ako se ne varam. S obzirom kako je proslo za njih sa SC nije po prikazanom RB bio toliko loš. Poprilicno sam uvjeren da se u nedjelju bore za pobijedu u najmanju ruku.
2
0