Izdvojeno

Russell optimističan zbog dodatnog seta mediuma u odnosu na Ferrari

Piše: Lovro Andraka

Prije 2 tjedana, 12 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

George Russell uspio je razdvojiti Ferrarije u jučerašnjim kvalifikacijama za VN Singapura i u današnju će utrku krenuti iz prvog reda pored Carlosa Sainza protiv kojeg očekuje da će imati stratešku prednost.

“Momčad je odradila odličan posao sa strategijom. Imamo drukčiju strategiju od svih ostalih. Imamo dodatan set medium guma, što nitko oko nas nema.”

“Biti u prvom redu sa strateškom prednošću je uzbudljiva pozicija.”

George Russell

Britanac očekuje veću potrošnju guma i misli da će biti tijesna odluka između jednog ili dva zaustavljanja u boksu u utrci.

“S našim mediumom možemo staviti Ferrari u tešku poziciju, pokušati ih natjerati na pogrešku i ostvariti prednost.”

Sainz je svjestan da je Ferrarijev trkaći tempo upitan s obzirom na to da je to dosad bila njihova slabost, no smatra da su uspjeli napraviti mali napredak na tom polju i nada se da će im ova staza nastaviti odgovarati kao i prijašnjih godina.

“Mercedes je inače malo brži od nas u utrci, imaju nešto drukčiju strategiju s gumama na koju moramo paziti, ali ako se fokusiram na svoju utrku, sastavim dobar prvi stint i dobar stint na hardu, onda mislim da možemo ciljati na pobjedu.”

Carlos Sainz

Komentiraj

12 komentara

  1. Uvijek mozes bit dodatno optimistican u odnosu na Ferrari, extra set guma je dodatni bonus.



    3

    1
  2. Kako je ljigav ovaj Russell, pored njega Hamilton mi se čini kao i ok lik 😂



    6

    5
  3. Možda se Russell previše veseli (što je očekivano). Teško da neće biti ovdje SC-a ili RF tako da je ova utrka lutrija.



    1

    1
  4. Da Ferrari ima extra set midiuma nebi ga se ni sjetili koristiti. Ako nakon starta Ferrari bude 1,2 uz pamet u glavi mogu dobiti utrku. Ako izgube na startu poziciju, neka im je Bog na pomoći da uberu postolje. S obzirom da je ovdje vrlo izgledan SC ja se nebi kladio da će taj njihov midium igrati neku ulogu. Ako npr pred kraj utrke bude sc nitko neće ići na midium nego na soft. Ako se dogodi 30 krugova prije kraja ili na pola utrke, većina će uzeti hard do kraja jer nitko neće nadoknaditi vrijeme još jesnog boksa. Sve ovisi i o mnogim drugim stvarima na stazi. Pitanje je uopće kakav tko tempo ima u race paceu. McLaren je bio jak na utrkama prije Monze tako da me nebi iznenadilo da su i oni konkurentni. Na kraju krajeva i Max je znao pobijediti sa niže pozicije od P11. Mislim da je sve živo otvoreno danas.



    2

    1
    • Upitno je s cime ovdje krenuti, pretpostavimo da ce svi s M, neki S, ali Sc u krivom ili pravom trenutku te pomakne 5 mjesta gore dolje. Ovdje je veca prednost cuvat gume i cekat sc od undercuta. Čak i H za počezak ne bi bio los ako si prvi, lako se zagrije s teskim bolidom, tesko te se moze prestici, a onda cekas sc.

      .


      0

      0
  5. Fernando Alonso
    junior Prikaži

    Po nekim simulacijama utrka sa treninga Mečka, Mclaren, Ferrari i Aston su tu negdje. Ferrari ce mozda vise jest gume, al na ovoj stazi bi mogli i prezivjeti s tim. Mercedes mora pogoditi dobru strategiju. Lando i Alonso se moraju nadati vise kaoticnoj utrci…ranom SC ili tako nesto da mogu napravit nesto drugacije od ostalih.


    0

    0
  6. Dodatni set M može koristi u slučaju nekog SC. Po simulacijama potrošnja guma je značajan faktor. Pa je za pretpostaviti da će strategija biti M-H u normalnim uvjetima bez SC. RB ove sezone radi najbolje na potrošnji guma, ali na ovoj stazi su klizali u svakom zavoju… Pa je pitanje mogu li odraditi strategiju S-M ili S-H. Vjerujem da će jedan RB bar krenuti na H gumi. A jedan možda na S ….


    0

    0
  7. Monisha Kaltenborn
    monkeyseat Prikaži

    Optimizam zna splasnut u prvom zavoju.


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Jochen Rindt – kratak podsjetnik na jedinog posthumno okrunjenog prvaka Formule 1

Kolumna // Luka Gregorić

Na današnji dan prije 53 godine poginuo je Jochen Rindt Ime je to koje bi pratiteljima Formule 1 danas vrlo vjerojatno stanovalo u uhu baš kao što stanuju ona Jackieja Stewarta, Bernija Ecclestonea ili Helmuta Marka, da nije došlo do nesreće tog kobnog dana u Monzi Bilo je to na treningu za Veliku Nagradu Italije 1970 godine, netom prije Parabolice, gdje su bolidi tada kao i danas prilazili s brzinom većom od 300 km/h Rindt je u tada...

Tržište vozača za 2024. – hoće li svi zadržati iste postave?

Lociranje // Lovro Andraka

Nikad u povijesti Formule 1 nije se dogodilo da nema baš nijedne vozačke promjene između sezona, no čini se da bismo u 2024 mogli ući bez ijednog transfera Evo kakvo je stanje s postojećim ugovorima u svakoj momčadi i koje bi se promjene ipak mogle dogoditi naredne sezone Pored svakog vozača navedena je posljednja godina njihovog tekućeg ugovora, uz napomenu kako za mnoge vozače nije poznato točno trajanje jer su objavljeni samo...

Radio komunikacija između Verstappena i Red Bulla u završnici utrke u Austriji

Radio transkript // Ante Vetma

Radio komunikacija između Maxa Verstappena i ekipe Red Bulla otkriva kako su se u posljednja dva kruga odlučili na dodatno zaustavljanje po novi set soft guma i osvajanje dodatnog boda za najbrži krug: Krug 64/71 Lambiase Just make sure you have some tyres left for the end of the race Might decide to use them Verstappen Well you could also do a pit stop Lambiase That perhaps it’s slightly more risk but either way, just look...

Još kolumni