Izdvojeno

Ferrariji na vrhu treninga kojeg je triput omeo gušter

Piše: Lovro Andraka

Prije 2 tjedana, 8 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Charles Leclerc i Carlos Sainz zauzeli su prva dva mjesta na prvom slobodnom treningu u Singapuru koji je čak tri puta ometen žutim zastavama zbog povećih guštera u drugom sektoru – zasad nije poznato je li svaki put u pitanju bila druga jedinka ili je neka više puta izašla na stazu.

Između Ferrarijevih vozača bilo je samo 78 tisućinki, a treći je s desetinkom zaostatka za Leclercom bio Max Verstappen koji je bliski susret s velikim gušterom na ovoj stazi imao na trećem treningu prije sedam godina. Najbrži prije krugova na softu, a četvrti nakon njih bio je Lando Norris u jedinom nadograđenom McLarenu ovog vikenda, dok je peti završio Lewis Hamilton ispred timskog kolege Georgea Russella.

Sergio Perez bio je sedmi s tri desetinke zaostatka, a po šest desetinki kasnili su Fernando Alonso i Yuki Tsunoda. Posljednji unutar sekunde bio je deseti Esteban Ocon sa sedam desetinki sporijim vremenom od Leclerca, dok je Lance Stroll na 11. mjestu kasnio 1.2 sekunde. Vozači Alfa Romea postavili su najbrža vremena na mediumu, dok su svi ostali to napravili na softu.

Ovo je bila prva vožnja na izmijenjenoj stazi Marina Bay, gdje umjesto kompleksa zavoja 16-19 sada nakon 15. zavoja postoji pravac do bivšeg zavoja 20. Prvi trening vožen je po danu, a kasnije danas, u 15 sati po hrvatskom vremenu, počinje noćni drugi trening.

Rezultati

PVozačKonstruktorZaostatakKrugovi
1Charles LeclercFERRARI1:33.35024
2Carlos SainzFERRARI+0.078s23
3Max VerstappenRED BULL RACING HONDA RBPT+0.126s21
4Lando NorrisMCLAREN MERCEDES+0.172s23
5Lewis HamiltonMERCEDES+0.190s20
6George RussellMERCEDES+0.345s24
7Sergio PerezRED BULL RACING HONDA RBPT+0.375s21
8Fernando AlonsoASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES+0.624s27
9Yuki TsunodaALPHATAURI HONDA RBPT+0.692s24
10Esteban OconALPINE RENAULT+0.716s23
11Lance StrollASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES+1.218s24
12Pierre GaslyALPINE RENAULT+1.289s22
13Alexander AlbonWILLIAMS MERCEDES+1.307s18
14Valtteri BottasALFA ROMEO FERRARI+1.452s24
15Kevin MagnussenHAAS FERRARI+1.537s23
16Liam LawsonALPHATAURI HONDA RBPT+1.544s26
17Nico HulkenbergHAAS FERRARI+1.635s22
18Zhou GuanyuALFA ROMEO FERRARI+2.106s24
19Oscar PiastriMCLAREN MERCEDES+2.124s21
20Logan SargeantWILLIAMS MERCEDES+2.428s23

Komentiraj

8 komentara

  1. Max Verstappen 1
    vlado Pretplatnik Prikaži

    Najbolji naslov ikada!



    13

    1
  2. Šta ima, šta se radi?
    Ništa posebno, evo malo gušteram. 😁



    9

    1
  3. Ferrari napreduje,ovo vise nije slucajnost



    3

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Jochen Rindt – kratak podsjetnik na jedinog posthumno okrunjenog prvaka Formule 1

Kolumna // Luka Gregorić

Na današnji dan prije 53 godine poginuo je Jochen Rindt Ime je to koje bi pratiteljima Formule 1 danas vrlo vjerojatno stanovalo u uhu baš kao što stanuju ona Jackieja Stewarta, Bernija Ecclestonea ili Helmuta Marka, da nije došlo do nesreće tog kobnog dana u Monzi Bilo je to na treningu za Veliku Nagradu Italije 1970 godine, netom prije Parabolice, gdje su bolidi tada kao i danas prilazili s brzinom većom od 300 km/h Rindt je u tada...

Tržište vozača za 2024. – hoće li svi zadržati iste postave?

Lociranje // Lovro Andraka

Nikad u povijesti Formule 1 nije se dogodilo da nema baš nijedne vozačke promjene između sezona, no čini se da bismo u 2024 mogli ući bez ijednog transfera Evo kakvo je stanje s postojećim ugovorima u svakoj momčadi i koje bi se promjene ipak mogle dogoditi naredne sezone Pored svakog vozača navedena je posljednja godina njihovog tekućeg ugovora, uz napomenu kako za mnoge vozače nije poznato točno trajanje jer su objavljeni samo...

Radio komunikacija između Verstappena i Red Bulla u završnici utrke u Austriji

Radio transkript // Ante Vetma

Radio komunikacija između Maxa Verstappena i ekipe Red Bulla otkriva kako su se u posljednja dva kruga odlučili na dodatno zaustavljanje po novi set soft guma i osvajanje dodatnog boda za najbrži krug: Krug 64/71 Lambiase Just make sure you have some tyres left for the end of the race Might decide to use them Verstappen Well you could also do a pit stop Lambiase That perhaps it’s slightly more risk but either way, just look...

Još kolumni