S osam utrka do kraja, ekipa Williamsa suvereno drži sedmo mjesto u poretku konstruktora i pritom prikazuje uzlazni trend forme kako sezona odmiče.
Šef tima James Vowles sugerira da FW45 više nije “poni s jednim trikom” i može biti bolid sposoban osvojiti bodove i na stazama na kojima ne dominiraju ravni pravci. Williams trenutno ima 21 bod, ispred Haasa na 11, Alfa Romea na 10 i AlphaTaurija na tri. Iako je situacija za Williams trenutno vrlo povoljna, jedna neizvjesna utrka dovoljna je da potpuno izmijeni stvari na začelju konstruktorskog poretka. No razloga za optimizam itekako ima, a jedan od njih zasigurno je i Alex Albon koji odrađuje vrlo dobar posao te koji je svojim vožnjama Williamsu donio sve bodove ove sezone.
Tim je dobro iskoristio brze staze koje su pogodovale bolidu, ali Albonovo osmo mjesto u Zandvoortu signaliziralo je da bi bolid potencijalno mogao biti sposoban za bodove na bilo kojoj stazi. Bio je brz od početka vikenda, zauzevši peto, treće i šesto mjesto u tri treninga, a zatim i četvrto mjestu u kvalifikacijama. No, u utrci nije imao najbolju strategiju što ga je na kraju ostavilo na 8. mjestu.
Vowles je komentirao:
„Kao i uvijek s tim stvarima, sklon si biti pohlepan. Da ste me prije utrke pitali želite li biti osmi – da, apsolutno, prihvatit ću to, hvala puno.“
„Ali u stvarnosti smo tada uzmicali Alpineu, bili smo šesti u utrci. I bez kiše, a također pod našom kontrolom, posljednje stajanje, mogli smo donijeti bolja odluku o tome, šesta pozicija nam je bila dostupna.“
„I kao rezultat toga odlazite razočarani. Ali ako se vratim korak unatrag, ono što ja tražim i ono što tražimo kao tim je pozitivan napredak, pozitivan smjer, a mi to imamo.“
Vowles je uporan u tome da je Zandvoort bio znak da automobil može biti konkurentan na različitim vrstama staza.
„Sada imamo staze koje pokazuju da nismo samo „poni s jednim trikom“, već niz staza pokazuje da idemo naprijed.“
„To neće biti slučaj na svim utrkama ove godine. Znam to. Ali dovoljno je što smo sada došli do sedmog mjesta u prvenstvu gdje nema rasprave da smo sedmi. Sada ćemo graditi na tome i ići naprijed.“
Ključna stvar za Williams je da je momčad uspjela postići dobre rezultate na stazama koje su trebale biti povoljne, poput Monze.
„Borba za sedmo mjesto u prvenstvu je stvar bodova. I nismo blesavi, potrebna je samo jedna utrka da se u potpunosti poništi naporan rad koji je uložen.“
Izazov za Williams u naredno vrijeme je nastaviti dodavati potisnu silu na bolid bez gubitka pravocrtne učinkovitosti koja je bila njihov adut posljednjih godina, no toga izgleda neće više biti ove sezone
„Bolid koji imamo, to je to. Za razliku od Haasa, za kojeg mislim da je žestoki protivnik, nemamo ništa više do kraja godine.“
„Dakle, moramo pokušati skupiti bodove koji će nam biti dostupni kada nam budu dostupni.“
„Fokus – i ne samo sada, nego zapravo od prije – bio je na ’24, a zapravo je dio fokusa i na ’25 i na ’26.“
„U ovom trenutku smo u žestokoj borbi za 10., 9., 8., 7. mjesto. Želim da ekipa, za njih, a i za mene, bude u žestokoj borbi za pozicije iznad.“
„A to ne možete učiniti razvojem onoga što trenutno imate. To činite razmišljanjem unaprijed u budućnost, a to će imati trošak povezan s tim, potencijalno čak i vraćanje unatrag godinu dana, ali posljedicom iskoraka naprijed opet u budućnosti.“
JAMES VOWLES
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Williams je napravio veliki korak naprijed. Trenutno su vjerovatno na sredini jakosnog poretka među ekipama. Na monzi nisu djelovali ništa lošije od McLarena Astona pa čak i od Mercedesa. Kiksali su taktikom no bez obzira na to ovo je je velik velik korak u pravom smjeru za njih. Do prije godinu dana je bilo nezamislivo da se bore za pozicije sa gore navedenim ekipama. Što se vozača tiče ne znam što da mislim . L.S mi nije nikakvo mjerilo koliko je Albon dobar a dečko je na granici bodova i q3. I po njegovom bolidu se vidi da to više nije williams koji je bio bez boda cijele godine i najlošiji na gridu. Mene više zanima što bi mogao jedan Max ili Alonso sa tim bolidom.
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Alex Albon nije poni s jednim trikom.
U grupi zadnje četiri momčadi u kojoj je i Williams dovoljan je jedan dobar rezultat neke od momčadi pa da padnu na začelje.
Ove su sezone razlije bolida u jednom krugu. Natjecanje za startne pozicije nekoga mogu izdvojiti naprijed zbog njegove hrabrosti ili sreće, a nakon toga ako je utrka konfigurirana tako da se teško pretječe sve se može okrenuti.
OK tu Alex Albon definitivno najbolje stoji i jedva čekam da ga uzme neka bolja momčad.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Oprostite nisam stigao korigirati.
“Ove sezone razlike u brzini bolida u jednom krugu su jako male”
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ljubičice moja
Pa kako si propustio mi dati ružu gore na članku?
Ne voliš me više?
Šmrc.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nista o novoj direktivi 018 koja stupa na snagu ovog vikenda a kako se suska cini se da je usmjerena protiv RB.,te bi i Williams mogao nesto sitno izgubit dok bi RB navodno
trebali izgubiti 0.400-0.500.
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A je sad.. 0.5s u formuli je godinu dana razlike, pa nece ih toliko unazaditi
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Toliko je Ferrari popusio sa zadnjom direktivom.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Prije bih rekao da bi najviše mogao izgubiti Mercedes,ali bumo vidili
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Đaba sve ako ne promijene drugog vozača.
Ništa protiv Sargeanta, al jednostavno nije kalibar za F1…
2
0