Izdvojeno

Mercedes ne žuri s novim Rosbergovim ugovorom

Piše: Ante Vetma

Prije 7 godina, 18 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Nico Rosberg, Mercedes

Nico Rosberg, Mercedes

Nico Rosberg pričekat će još malo odgovor na pitanje u kojoj će ekipi provesti narednih nekoliko sezona. Naime, na ljeto prošle godine je potpisao ugovor koji ga veže uz Mercedes do kraja iduće sezone. Tijekom ovih pet godina s ekipom Rosberg je zabilježio 14 pobjeda i 22 pole positiona, ali nije uspio osvojiti naslov u prošle dvije sezone kada je u rukama imao vjerojatno najdominantniji bolid u povijesti Formule 1.

Wolff je za Autosport izjavio:

“Naša vozačka postava je odlična. Obojica su integralan dio ekipe i zaslužni su za to da smo danas tu gdje jesmo. No, što se tiče novog ugovora – još je malo prerano za razgovor o tome. Želim vidjeti kakva će biti iduća sezona.”

“Postoje određena područja koja želimo razviti zajedno, kao ekipa, pa idemo vidjeti kako će se to odviti.”

Ove godine u svibnju novi ugovor je potpisao Lewis Hamilton, a njime je za Mercedes vezan do kraja 2018. godine.

Komentiraj

18 komentara

  1. Fernando Alonso
    Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    Ili u prijevodu nemoj slučajno biti brži od Kanyea inaće letiš.


    0

    0
  2. Michael Schumacher
    Slavenowsky Donator Prikaži

    Mercedes ocigledno ne zna kako da se nosi sa pritiskom svojih vozaca, najbolja opcija je (ocigledno) da se razdvoje!? Hamilton ima mastan ugovor, ne bi bilo pametno ga dirat, dok Rosberg jos nema potpisan. Dakle situacija je i vise nego jasna. Ukoliko se nastavi ova saga, Rosberg ce dobit nogu, a na njegovo mjesto ce doci Pascal Wehrlein i na kraju ce svi bit hepi. (Sem naravno Rosberga) :)


    0

    0
    • Max Verstappen 1
      vlado Pretplatnik Prikaži

      Mercedes ocigledno zna kako se tretiraju zaposleni ( vozaci ) i ima apsolutnu kontrolu u tome. Rezlutati zadnje dvije sezone to i potvrdjuju. Ova saga izmedju njih dvojice traje oko 20 godina i uvijek je bilo isto. Privatno se jako postuju i svako od nas ko bi u njihovom drustvu zauzeo jednu stranu bi bio najstrasnije ispaljen, od obojice. Ovo sto pise u clanku je prosjecan odgovor sefova kada ih dosadni novinari pitaju za nove ugovore a da isti jos nisu ni istekli. Isto odgovor bi bio i da je Lewsi iznad u pitanju. A ukoliko se ova saga i dalje nastavi ugovori ce se samo produziti, to je cilj.


      0

      0
      • Michael Schumacher
        Slavenowsky Donator Prikaži

        Ne traje saga 20 godina, vec traje prijateljstvo koje je naruseno jos od sredine 2014 i od tad se vuce ova “mrzovolja” izmedju njih.

        Mercedes je i dalje malo “hladan” ili “kulira”, jer imaju dobar bolid, no ako se Ferrari, Honda ili RBR probude u 2016, a u timu imas dva razjarena pijetla, to sasvim sigurno Mercedesu ne bi odgovaralo. Jedini nacin da se zaustavi ova saga jeste da se odvoje ili eventualno da jedan napravi malo veci iskorak gdje ce ovaj drugi htio ili ne biti vodonosa, no pitanje je bil pristali oni na to?

        Jedno je jasno, Rosberg i Hamilton se ne podnose, cak i javno to pokazuju! Neko ce morat povuc rucnu ili ce to Mercedes da uradi, a ako to bude Merc, neko ce da leti vani.

        Hamilton ima ugovor do 2018, a Rosberg do 2017. Ako se zele rijesit Hamiltona morat ce da izdvoje 25 – 30 mil €, dok Rosberg ne bi kostao nista. Zato se i prica o ugovorima.

        Rosbergu trebaju isto tako dobri rezultati za bolji ugovor, tako da htio on ili ne mora se pokazat u boljem svjetlu inace nista od toga, a svi znamo da oba vozaca ne znaju gubit, ne znaju prihvatit poraz, tako da ce biti tu svega, a sve mi mirise na to da bi mogao Rosberg put pod noge, tesko da se Merc moze nositi s ovalvom situacijom u naredne 2 godine!


        0

        0
  3. Max Verstappen 1
    vlado Pretplatnik Prikaži

    Ne, oni se prepucavaju ovako jod od prije f1. Ne razumijem zasto mercedes ne bi produzio ugovor kada imaju vozace koji guraju jedan drugoga do limita. Tj. zasto im ne odgovara trenutna postava? Ja ne vidim nikakav problem, sve je savrseno. Ovo sto oni rade je sto ce raditi dok su zajedno u momcadi, nece oni preci granicu koja bi ugrozila ekipu, njih i sve na cemu rade. Ne brini. To su dva ozbiljna profesionalca. Cak i ako se presli tu granicu glavonje su im pokazale mjesto. Nisu oni iznad mercedesa, iznad tako mnogo ljudi iza scene. Ovo je sada najproduktivnija ekipa u f1. I pitam se kakvi bi konentari bili da je Wolff rekao: naravno, novi ugovor ceka Nicu.


    0

    0
    • Michael Schumacher
      Slavenowsky Donator Prikaži

      Ti opet ne kontas! Vlado nema tu “zdravog” rivalstva, ko pobjedi ruka se pruza, toga nema. Ima, ali sve iz kurtoazije. Ovdje ima netrpeljivisti koja se osjeti na kilometre. Oba vozaca guraju sebe do max granica u bolidu koji bema konkurenciju. Opet ponavljam sta da su Ferrari i RBR konkurentniji? Mislis da bi Hamilton i Rosberg igrali timski?

      Mercedes je isuvise oprezan po tom pitanju nego McL, koji su stavili interes vozaca ispred svog interesa pa 2007 izgubili titulu. Sa naseg gledanja treba pustit vozace da rade svoj posao, ali iz ugla gledanja jednog tima, njima je bitan profit (titula) i onda ako imas dva razjarena pijetla tu se granice ne pomjeraju, tu se krse sva pravila i svi ti milioni koji se ulazu na razvoj bolida mogu da propadnu upravo zbog dva vozaca koja gledaju svoj interes, a ne interes tima.

      Mercedes mozda igra sad na tu psiholosku kartu, gdje su javno rekli da mogu vrlo lako da se rijese Hamiltona ili Rosberga, sad je u prednosti onaj ko moze da proguta svoj ego pa da kaze timska je zadnja! No, Hamilton je trostruki sampion, mislis da mu godi taj ultimatum? Rosberg nije sampion, ali je dugo u Mercedesu, dakle oba vozaca su tempirane egoisticne bombe koje mogu da eksplodiraju, da se to ne bi desilo Mercedes je povukao rucnu i rekao “nije problem da se rijesimo Hamiltona”, te “ne zurimo sa Rosbergovim ugovorom”!

      Sve ovisi kako ce se situacija razvijati, ako se ova saga nastavi, a Ferrari, RBR i McLH budu konkurentniji, neko ce od njih dvojice da leti van. I opet cu da ponovim, sve dok Mercedes ima odlican bolid i prva dva vozaca u vrhu, situacija je podnosljiva.


      0

      0
  4. Mercedes
    Mikalo Prikaži

    Ante ti si prilicno mlad kad Mercedesov bolid mozes nazvati najdominantnijim u povijesti F1 . Uzmi naprimjer sezonu 1988 i 15 od 16 mogucih pobijeda Mclarena , a koliko se sjecam Senna je napravio gresku u Italiji i tako prepustio jedini GP te godine Ferrariju . A imao je prednost od 20-ak sekundi Ili mozda sezone 2002 Ferrari pobjedio na 14 od 17 utrka . Sezona 2004 Ferrari pobijedio na 16 od 18 utrka . Razlika u bodovima 262 Ferrari 119 BAR . Sezone bile grozne za gledati .


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni