Carlos Sainz postavio je najbrže vrijeme i trećeg slobodnog treninga za VN Italije što daje naznake da bi Ferrari mogao učiniti kvalifikacije nepredvidivima. Sainz je također na samom kraju kvalifikacija snažno blokirao Piastrija zbog čega je zaradio crno-bijelu zastavu. Drugi sa zaostatkom od oko desetinke bio je Verstappen, dok je treću momčad unutar top 3 uveo Hamilton s krugom od oko pola sekunde zaostatka za vodećim.
Kako su zbog alternativne alokacije guma sve komponente propisane za kvalifikacije, vidjeli smo kako momčadi testiraju šarolik spektar komponenti, a većim dijelom treninga dominirala je najmekša komponenta koja je poslužila za simulaciju kvalifikacija.
Četvrti je završio Sainzov timski kolega Leclerc s inkrementalno sporijim vremenom od Hamiltona, a iza njega su se smjestili Alonso u Aston Martinu te George Russell u Mercedesu. Dobru formu u brzom krugu pokazao je i Haas sa svojim vozačima na sedmoj i osmoj poziciji.
Williams se pokazao kao najbrži na brzinskom radaru te često najbrži bolid u prvom sektoru, što je potvrdilo i 9. mjesto Alexa Albona. Njegov timski kolega Sargeant morao je tijekom treninga u garažu zbog pucanja lijevog retrovizora na njegovom bolidu. Na bolidu Sergija Pereza otkriven je kvar 10 minuta prije kraja treninga zbog čega je ostao u garaži i nije postavio brzo vrijeme, a njegovo prijašnje vrijeme bilo je dovoljno za deseto mjesto.
Lance Stroll prvi se put ovoga vikenda zaista okušao u vožnji svog bolida zbog toga što je svoje sjedalo na prvom treningu prepustio Felipeu Drugovichu, dok je na drugom treningu vrlo rano doživio kvar na bolidu te nije postavio kompetitivan krug. Zbog toga je odradio najveći broj krugova na treningu, a njegovo najbolje vrijeme bilo je dovoljno za 11. poziciju.
Kvalifikacije se voze u 16 sati.
# | Vozač | Konstruktor | Vrijeme | + | Krugovi |
---|---|---|---|---|---|
1 | Carlos Sainz | FERRARI | 1:20.912 | 22 | |
2 | Max Verstappen | RED BULL RACING HONDA RBPT | 1:20.998 | +0.086s | 23 |
3 | Lewis Hamilton | MERCEDES | 1:21.453 | +0.541s | 22 |
4 | Charles Leclerc | FERRARI | 1:21.486 | +0.574s | 22 |
5 | Fernando Alonso | ASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES | 1:21.711 | +0.799s | 24 |
6 | George Russell | MERCEDES | 1:21.730 | +0.818s | 24 |
7 | Kevin Magnussen | HAAS FERRARI | 1:21.884 | +0.972s | 21 |
8 | Nico Hulkenberg | HAAS FERRARI | 1:21.985 | +1.073s | 27 |
9 | Alexander Albon | WILLIAMS MERCEDES | 1:22.054 | +1.142s | 17 |
10 | Sergio Perez | RED BULL RACING HONDA RBPT | 1:22.192 | +1.280s | 16 |
11 | Lance Stroll | ASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES | 1:22.245 | +1.333s | 31 |
12 | Liam Lawson | ALPHATAURI HONDA RBPT | 1:22.296 | +1.384s | 28 |
13 | Yuki Tsunoda | ALPHATAURI HONDA RBPT | 1:22.297 | +1.385s | 27 |
14 | Oscar Piastri | MCLAREN MERCEDES | 1:22.302 | +1.390s | 17 |
15 | Logan Sargeant | WILLIAMS MERCEDES | 1:22.380 | +1.468s | 22 |
16 | Valtteri Bottas | ALFA ROMEO FERRARI | 1:22.511 | +1.599s | 29 |
17 | Lando Norris | MCLAREN MERCEDES | 1:22.515 | +1.603s | 23 |
18 | Esteban Ocon | ALPINE RENAULT | 1:22.739 | +1.827s | 19 |
19 | Zhou Guanyu | ALFA ROMEO FERRARI | 1:22.742 | +1.830s | 29 |
20 | Pierre Gasly | ALPINE RENAULT | 1:22.852 | +1.940s | 21 |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Na današnji dan prije 53 godine poginuo je Jochen Rindt Ime je to koje bi pratiteljima Formule 1 danas vrlo vjerojatno stanovalo u uhu baš kao što stanuju ona Jackieja Stewarta, Bernija Ecclestonea ili Helmuta Marka, da nije došlo do nesreće tog kobnog dana u Monzi Bilo je to na treningu za Veliku Nagradu Italije 1970 godine, netom prije Parabolice, gdje su bolidi tada kao i danas prilazili s brzinom većom od 300 km/h Rindt je u tada...
Nikad u povijesti Formule 1 nije se dogodilo da nema baš nijedne vozačke promjene između sezona, no čini se da bismo u 2024 mogli ući bez ijednog transfera Evo kakvo je stanje s postojećim ugovorima u svakoj momčadi i koje bi se promjene ipak mogle dogoditi naredne sezone Pored svakog vozača navedena je posljednja godina njihovog tekućeg ugovora, uz napomenu kako za mnoge vozače nije poznato točno trajanje jer su objavljeni samo...
Radio transkript // Ante Vetma
Radio komunikacija između Maxa Verstappena i ekipe Red Bulla otkriva kako su se u posljednja dva kruga odlučili na dodatno zaustavljanje po novi set soft guma i osvajanje dodatnog boda za najbrži krug: Krug 64/71 Lambiase Just make sure you have some tyres left for the end of the race Might decide to use them Verstappen Well you could also do a pit stop Lambiase That perhaps it’s slightly more risk but either way, just look...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Sainz leti stazom
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Da bar jednom tako leti i za vrijeme utrke.
3
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Zanima me hoće li Leclerc biti brži od Sainza u kvalifikacijama. Zasad vrlo skroman Alpine. Alfa Romeo ima najljepši bolid ovaj vikend po mom ukusu. Max piše povijest lovom na 10.uzastopnu pobjedu i teško ni da će na tome se zaustaviti.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kao da to Red Bullu (i Maxu) išta znači.
Isto kao i kvalifikacije.
Možeš si našteliti bolid tako da budeš brži u jednom krugu od njega. Usput u tom jednom krubu ubiješ za sva vremena jedan par guma.
Brzinu u kvalifikacijama nema veze sa kontinuiranom brzinom koju možeš prikazati u cijeloj utrci.
Pogotovo brze utrke gdje nema problema s pretjecanjem.
Maxsa pobjeda može samo iskliznuti iz ruku ako mu se bolid pokvari (ili ga netko raznese sa staze nakon starta na prvom zavoju utrke)
To je (žalosna?) istina.
Ali nema veze.
Od kada je novih pravila vozači napokon igraju veliku ulogu, a ne samo bolid.
Već sam pomislio da to više nikada neću vidjeti.
Veselimo se kvalifikacijama i utrci !
Mene već zuje leptirići u utrobi kao u zaljubljenog tinejdžera.
p.s. ionako se najinteresantnije borbe događaju više prema sredini poretka.
Za prvo mjesto se ganja eventualno dva bolida u sezonama kada ima sreće.
Tri bolida je već sezona za pamćenje.
Dakle iza prvih par nagura se 5-8 bolida sa sličnim performansama i nastane žestoki fajt kroz cijelu utrku.
Mijenjaju se taktike u realnom vremenu, svašta nešto.
5
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Od kud to da vozači napokon igraju veliku ulogu a ne samo bolid?
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pa vidi se npr: po unutar momčadskim razlikama.
Nikada nije bilo toliko toliko velikih razlika unutar momčadi u vozačkom umijeću (rezultatima) između vozača.
Nikada nije bilo toliko momčadi u kojima su tako velike razlike u vozačkom umijeću (rezultatima).
Zakon velikih brojeva. Što je više takvih momčadi to je veća vjerojatnost da je to istina.
Usput mislim (ne mora biti istina) da tome pridonosi i mogućnost pratnje bolida ispred sebe unutar par desetinki, dok prije nisi mogao prići na manje od sekunde ako ne odabereš drugu putanju. Jednostavno bi ti “prljavi – kaotični” zrak ubio dowdforce
i izletio bi.
A da ne velim da i ako si sekundu iza već bi ti to primjetno ubijalo gume i smanjilo performanse.
Pretjecanja su se svodila na šahovsku borbu čuvanja guma i jedan pokušaj pretjecanja (+ boks taktike)
To je samo moje možebitno pogrešno mišljenje.
Ali nakon gledanja svih utrka prvog dijela sezone čini mi se da sam u pravu ili da bar ima nešto u tome.
4
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
sorry na “pravopisnim” zapravo na greškama zbog slabovidnog polja prema tastaturi i heklanja ruku i gubljenja precizne koordinacije.
Nisam stigao korigirati jer mi vrag nije dao mira pa sam morao dodati
p.s. kojim ništa pametno nisam napisao, a ubio mi je vrijeme za korekciju.
” trt mrt, život ili smrt ”
(prvi hrvatski prijevod Šekspira “to be or not to be…..)
2
1