Izdvojeno

Verstappen najbrži na prvom treningu u Monzi

Piše: Lovro Andraka

Prije 4 tjedana, 1 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Max Verstappen u eri svoje dominacije većinom ne prepušta konkurenciji ni mrvice poput najbržih vremena na treninzima pa je tako i vikend Velike nagrade Italije otvorio prvim mjestom. Drugi je bio Carlos Sainz s minimalnim zaostatkom u Ferrariju koji je i ove godine dodao malo žute boje svojoj livreji, a zatim slijede kolege prve dvojice, Sergio Perez i Charles Leclerc.

Leclerc je sredinu treninga proveo u garaži s razmontiranim bolidom, no kasnije se, uz dim iz stražnjeg dijela bolida na izlazu iz boksa, uspješno vratio na stazu i odvozio solidan broj krugova.

Peti je bio George Russell u Mercedesu s pola sekunde zaostatka, a iza njega su se smjestila četvorica vozača unutar desetinke – Alonso, Norris, Hamilton i Tsunoda. Prvih pet vozača i Hamilton svoja su najbrža vremena postavili na hard gumama, dok je Alonso to odradio na mediumu, a razlog tome je to što se ovog vikenda ponovo isprobava alternativna alokacija guma.

Radi se o alokaciji kakva je prvi put testirana u Mađarskoj, a njom svaki vozač dobiva 11 setova guma za suho (4 softa, 4 mediuma i 3 harda) umjesto uobičajenih 13 (8 softova, 3 mediuma i 2 harda). U sklopu toga koristi se i drukčiji format kvalifikacija, gdje vozači u Q1 moraju koristi hard, u Q2 medium, a u Q3 soft gume.

Liam Lawson i ovog će vikenda mijenjati ozlijeđenog Daniela Ricciarda, a na prvom treningu vozio je još jedan nestandardni vozač. Felipe Drugovich dobio je priliku voziti Aston Martin Lancea Strolla po prvi put nakon predsezonskih testiranja, ali ovog puta ne zbog ozljede Strolla, već zbog ispunjenja timske obveze da dva treninga prepusti neiskusnom vozaču. Brazilac je završio 18., s time da su, osim spomenutih s vrha poretka, samo on, Hülkenberg i Magnussen koristili medium umjesto softa za najbrži krug.

Osim izleta u šljunak Alexa Albona na izlazu iz Ascarija i kraćenja prve šikane Valtterija Bottasa nije bilo nikakvih incidenata vrijednih spomena. Bottas je na početku treninga imao problema s pokretanjem bolida jer mu se već na izlazu iz garaže konstantno palio anti-stall sustav, a identičan problem imala je i druga Alfa koju vozi Zhou, stoga su do kraja treninga oni odvozili najmanje krugova, obojica po 16. Alfa Romeo, kao i Ferrari, u Monzi nastupa s blago izmijenjenom livrejom.

Drugi slobodni trening na rasporedu je u 17 sati.

Rezultati

PVozačKonstruktorZaostatakKrugovi
1Max VerstappenRED BULL RACING HONDA RBPT1:22.65730
2Carlos SainzFERRARI+0.046s27
3Sergio PerezRED BULL RACING HONDA RBPT+0.177s29
4Charles LeclercFERRARI+0.309s21
5George RussellMERCEDES+0.532s27
6Fernando AlonsoASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES+0.557s23
7Lando NorrisMCLAREN MERCEDES+0.584s21
8Lewis HamiltonMERCEDES+0.612s25
9Yuki TsunodaALPHATAURI HONDA RBPT+0.614s22
10Alexander AlbonWILLIAMS MERCEDES+0.787s17
11Oscar PiastriMCLAREN MERCEDES+0.789s23
12Logan SargeantWILLIAMS MERCEDES+1.004s20
13Liam LawsonALPHATAURI HONDA RBPT+1.176s28
14Pierre GaslyALPINE RENAULT+1.274s25
15Valtteri BottasALFA ROMEO FERRARI+1.295s16
16Nico HulkenbergHAAS FERRARI+1.410s22
17Esteban OconALPINE RENAULT+1.433s25
18Felipe DrugovichASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES+1.483s23
19Kevin MagnussenHAAS FERRARI+1.560s23
20Zhou GuanyuALFA ROMEO FERRARI+1.575s16

Komentiraj

1 komentar

  1. Navodno stroll nije vozio prvi trening jer je imao dogovoren teniski meč



    2

    2

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Jochen Rindt – kratak podsjetnik na jedinog posthumno okrunjenog prvaka Formule 1

Kolumna // Luka Gregorić

Na današnji dan prije 53 godine poginuo je Jochen Rindt Ime je to koje bi pratiteljima Formule 1 danas vrlo vjerojatno stanovalo u uhu baš kao što stanuju ona Jackieja Stewarta, Bernija Ecclestonea ili Helmuta Marka, da nije došlo do nesreće tog kobnog dana u Monzi Bilo je to na treningu za Veliku Nagradu Italije 1970 godine, netom prije Parabolice, gdje su bolidi tada kao i danas prilazili s brzinom većom od 300 km/h Rindt je u tada...

Tržište vozača za 2024. – hoće li svi zadržati iste postave?

Lociranje // Lovro Andraka

Nikad u povijesti Formule 1 nije se dogodilo da nema baš nijedne vozačke promjene između sezona, no čini se da bismo u 2024 mogli ući bez ijednog transfera Evo kakvo je stanje s postojećim ugovorima u svakoj momčadi i koje bi se promjene ipak mogle dogoditi naredne sezone Pored svakog vozača navedena je posljednja godina njihovog tekućeg ugovora, uz napomenu kako za mnoge vozače nije poznato točno trajanje jer su objavljeni samo...

Radio komunikacija između Verstappena i Red Bulla u završnici utrke u Austriji

Radio transkript // Ante Vetma

Radio komunikacija između Maxa Verstappena i ekipe Red Bulla otkriva kako su se u posljednja dva kruga odlučili na dodatno zaustavljanje po novi set soft guma i osvajanje dodatnog boda za najbrži krug: Krug 64/71 Lambiase Just make sure you have some tyres left for the end of the race Might decide to use them Verstappen Well you could also do a pit stop Lambiase That perhaps it’s slightly more risk but either way, just look...

Još kolumni