Max Verstappen u eri svoje dominacije većinom ne prepušta konkurenciji ni mrvice poput najbržih vremena na treninzima pa je tako i vikend Velike nagrade Italije otvorio prvim mjestom. Drugi je bio Carlos Sainz s minimalnim zaostatkom u Ferrariju koji je i ove godine dodao malo žute boje svojoj livreji, a zatim slijede kolege prve dvojice, Sergio Perez i Charles Leclerc.
Leclerc je sredinu treninga proveo u garaži s razmontiranim bolidom, no kasnije se, uz dim iz stražnjeg dijela bolida na izlazu iz boksa, uspješno vratio na stazu i odvozio solidan broj krugova.
Peti je bio George Russell u Mercedesu s pola sekunde zaostatka, a iza njega su se smjestila četvorica vozača unutar desetinke – Alonso, Norris, Hamilton i Tsunoda. Prvih pet vozača i Hamilton svoja su najbrža vremena postavili na hard gumama, dok je Alonso to odradio na mediumu, a razlog tome je to što se ovog vikenda ponovo isprobava alternativna alokacija guma.
Radi se o alokaciji kakva je prvi put testirana u Mađarskoj, a njom svaki vozač dobiva 11 setova guma za suho (4 softa, 4 mediuma i 3 harda) umjesto uobičajenih 13 (8 softova, 3 mediuma i 2 harda). U sklopu toga koristi se i drukčiji format kvalifikacija, gdje vozači u Q1 moraju koristi hard, u Q2 medium, a u Q3 soft gume.
Liam Lawson i ovog će vikenda mijenjati ozlijeđenog Daniela Ricciarda, a na prvom treningu vozio je još jedan nestandardni vozač. Felipe Drugovich dobio je priliku voziti Aston Martin Lancea Strolla po prvi put nakon predsezonskih testiranja, ali ovog puta ne zbog ozljede Strolla, već zbog ispunjenja timske obveze da dva treninga prepusti neiskusnom vozaču. Brazilac je završio 18., s time da su, osim spomenutih s vrha poretka, samo on, Hülkenberg i Magnussen koristili medium umjesto softa za najbrži krug.
Osim izleta u šljunak Alexa Albona na izlazu iz Ascarija i kraćenja prve šikane Valtterija Bottasa nije bilo nikakvih incidenata vrijednih spomena. Bottas je na početku treninga imao problema s pokretanjem bolida jer mu se već na izlazu iz garaže konstantno palio anti-stall sustav, a identičan problem imala je i druga Alfa koju vozi Zhou, stoga su do kraja treninga oni odvozili najmanje krugova, obojica po 16. Alfa Romeo, kao i Ferrari, u Monzi nastupa s blago izmijenjenom livrejom.
Drugi slobodni trening na rasporedu je u 17 sati.
P | Vozač | Konstruktor | Zaostatak | Krugovi |
---|---|---|---|---|
1 | Max Verstappen | RED BULL RACING HONDA RBPT | 1:22.657 | 30 |
2 | Carlos Sainz | FERRARI | +0.046s | 27 |
3 | Sergio Perez | RED BULL RACING HONDA RBPT | +0.177s | 29 |
4 | Charles Leclerc | FERRARI | +0.309s | 21 |
5 | George Russell | MERCEDES | +0.532s | 27 |
6 | Fernando Alonso | ASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES | +0.557s | 23 |
7 | Lando Norris | MCLAREN MERCEDES | +0.584s | 21 |
8 | Lewis Hamilton | MERCEDES | +0.612s | 25 |
9 | Yuki Tsunoda | ALPHATAURI HONDA RBPT | +0.614s | 22 |
10 | Alexander Albon | WILLIAMS MERCEDES | +0.787s | 17 |
11 | Oscar Piastri | MCLAREN MERCEDES | +0.789s | 23 |
12 | Logan Sargeant | WILLIAMS MERCEDES | +1.004s | 20 |
13 | Liam Lawson | ALPHATAURI HONDA RBPT | +1.176s | 28 |
14 | Pierre Gasly | ALPINE RENAULT | +1.274s | 25 |
15 | Valtteri Bottas | ALFA ROMEO FERRARI | +1.295s | 16 |
16 | Nico Hulkenberg | HAAS FERRARI | +1.410s | 22 |
17 | Esteban Ocon | ALPINE RENAULT | +1.433s | 25 |
18 | Felipe Drugovich | ASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES | +1.483s | 23 |
19 | Kevin Magnussen | HAAS FERRARI | +1.560s | 23 |
20 | Zhou Guanyu | ALFA ROMEO FERRARI | +1.575s | 16 |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Na današnji dan prije 53 godine poginuo je Jochen Rindt Ime je to koje bi pratiteljima Formule 1 danas vrlo vjerojatno stanovalo u uhu baš kao što stanuju ona Jackieja Stewarta, Bernija Ecclestonea ili Helmuta Marka, da nije došlo do nesreće tog kobnog dana u Monzi Bilo je to na treningu za Veliku Nagradu Italije 1970 godine, netom prije Parabolice, gdje su bolidi tada kao i danas prilazili s brzinom većom od 300 km/h Rindt je u tada...
Nikad u povijesti Formule 1 nije se dogodilo da nema baš nijedne vozačke promjene između sezona, no čini se da bismo u 2024 mogli ući bez ijednog transfera Evo kakvo je stanje s postojećim ugovorima u svakoj momčadi i koje bi se promjene ipak mogle dogoditi naredne sezone Pored svakog vozača navedena je posljednja godina njihovog tekućeg ugovora, uz napomenu kako za mnoge vozače nije poznato točno trajanje jer su objavljeni samo...
Radio transkript // Ante Vetma
Radio komunikacija između Maxa Verstappena i ekipe Red Bulla otkriva kako su se u posljednja dva kruga odlučili na dodatno zaustavljanje po novi set soft guma i osvajanje dodatnog boda za najbrži krug: Krug 64/71 Lambiase Just make sure you have some tyres left for the end of the race Might decide to use them Verstappen Well you could also do a pit stop Lambiase That perhaps it’s slightly more risk but either way, just look...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Navodno stroll nije vozio prvi trening jer je imao dogovoren teniski meč
2
2