Mercedes je objavio kako će Lewis Hamilton i George Russell činiti njihovu vozačku postavu barem još dvije godine.
Hamilton je u ekipu stigao sada već davne 2013. godine i njihovo partnerstvo, koje je u svojoj 11. sezoni, jednako je dugo kao ono najduže ikada između Michaela Schumachera i Ferrarija, dok je George Russell trenutno u svojoj drugoj sezoni s ekipom koja ga je od 2017. imala u svom vozačkom programu.
“Odluka o zadržavanju trenutne vozačke postave bila je potpuno jasna. Imamo najjači par na gridu i obojica vozača igraju ključnu ulogu u napretku ekipe. Snaga i stabilnost koju nam pružaju bit će glavni temelji naših budućih uspjeha.”
Toto Wolff, šef Mercedesa
Šest od svojih sedam naslova Hamilton je ostvario u Mercedesu, a zajedno su osvojili 82 pobjede i 78 pole positiona. Osma titula za dlaku je izgubljena u (ne)slavnom finalu 2021., no 38-godišnji Britanac nema namjeru odustati od lova na rekord.
“Nikada nismo bili gladniji pobjeđivanja. Učili smo iz svakog uspona i svakog pada. Nastavljamo ganjati naše snove, nastavljamo se boriti bez obzira na izazove i ponovo ćemo pobjeđivati. Zahvalan sam ekipi koja me podržavala na stazi i izvan nje. Naša priča nije gotova, odlučni smo u tome da ostvarimo još zajedničkih uspjeha i nećemo stati dok ne uspijemo.”
Lewis Hamilton
Russell je 2022. imao impresivnu prvu sezonu s Mercedesom u kojoj je bodovno nadmašio iskusnog timskog kolegu te je ostvario njihov jedini pole position i pobjedu te godine. Ove sezone je zasad ipak u sjeni sedmerostrukog prvaka.
“Značajno smo napredovali tijekom prošlih 18 mjeseci i samo se pojačavamo kao ekipa. Uzbuđen sam što ću nastaviti pomagati u stvaranju tog napretka tijekom 2024. i 2025., pri čemu se i dalje fokusiramo na povratak na sami vrh.”
George Russell
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Leclerc negdje u italiji dere po rakiji od depresije…
9
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Samo zato jer je Mercedes jednom bio silan misliš da će tek tako opet biti? Da nebi Russell trusija rakiju za kojiu godinu (a kako mu se smijao brk kad je dolazio iz Williamsa).
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I ja bi volio vjerovat ali ne vidim nikako uporista za tvoju pricu.. Merc > Ferrari
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@sfzd pre ce Mercedes biti ponovo dominantan nego Ferari da osvoji jednu titulu.
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jako bi se usrećio u Mercedesu… Leclerc treba prvo poraditi na sebi a tek onda bacati poglede u tuđa dvorišta.
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ajde Lewis u penziju. Čekam te van F1 ko ozebli sunce.
7
13
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zašto bi išao u penziju kad je među bržima na gridu? Po Alonsu vidimo da može voziti još 4 godine ako hoće.
16
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije svak Alonso
8
13
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije. Baš zato. Netko je i bolji.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Alonso je cool, uvijek je bio cool. Lewis nikad nije bio niti zanimljiv, niti cool, ali je uvijek bio iritantan.
13
13
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zanimljivo, nisam znao da šefovi momčadi daju mjesta na temelju toga koliko je netko cool. Ja šašavac sam mislio da ih zanima brzina samo, ali eto svašta čovjek nauči ovdje 🤣
Btw taj isti “cool” Alonso je rekao jučer da je on šef momčadi da bi držao Lewisa u ekipi do svoje 80.godine ili dok mu netko ne pokaže da je brži od njega.
Ali šta on zna, treba mu netko pod hitno reći da tebi Lewis nije cool.
8
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
https://www.planetf1.com/news/helmut-marko-two-drivers-challenge-max-verstappen/
It begs the question, can anyone on today’s grid beat the 25-year-old?
“I would perhaps say Alonso or Hamilton,” Marko told DAZN
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Dani
Nije nista krivo rekao. Njih dvojica (trojica) su dokazani prvaci i jedini se medjusobno mogu boriti.
Ostali (talenti) se tek moraju dokazati da su sposobni ostvariti isto.
Jedno je biti potencijal (Leclerc, Noris, Russell…) a drugo iskoristiti ga.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja se nadam da će Hamilton ostati u F1 bar još 12 godina, kako je inicijalno bilo šuškanja početkom ove godine:
https://sportsnewsinternational.com/lewis-hamiltons-contract-details-finally-out-a-350m-12-year-contract-extension-claimed-from-mercedes/
iako želim reći da ne bih imao ništa protiv i da ostane još 20 godina. Ne razumijem zašto ne bi ostao u sportu? Ako jedan Bottas, koji je možda i najveća nesreća za sport, može biti u F1 zašto najtrofejniji vozač to ne bi mogao? Nije nužno da mora cijelo vrijeme voziti za Mercedes. Dok su vozač i ekipa koja ga plaća zadovoljni nema smetnje.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@dejan
jesi pročito link kojeg si okačio?
u njemu stoji:
”According to these reports, Hamilton will earn over 125 million pounds in two years as a driver. Furthermore, in the next decade, he will make 222 million pounds as a brand ambassador of the Mercedes Team”
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@ zekohonda
Ne, nisam stigao isčitati tekst iz linka kako nisam našao inicijalni link koji sam već bio okačio u vezi ove vijesti nekada ranije. Znam da se pominjala opcija da bude amabasador Mercedesa nakon što okonča s aktivnom karijerom vozača.
No, ne smeta ništa da želimo da Hamilton i dalje vozi bar tih 12 godina.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nisam ništa drugo niti očekivao.
Pitanje je koliko je potencijalno slobodnih vrhunskih vozača ili mladih (a već dokazanih) nada.
Pitanje je na kojega bi vozačkog partnera princeza pristala.
Ovako im se sve posložilo.
Hamilton će moći održavati svoju vrhunsku formu bez velikog pada još 2-3 + sezone.
Malo crnog humora
(Godine nose svoje tu nema lijeka osim onih anaboličkih steroida za bildanje mase konja i krava…. i dobivanje grožđica među nogama, ali nekako sumnjam da bi to pomoglo u utrci.
Kada netko napumpanog pretekne, a steroid odmah napumpa dio mozga za borbu, mržnju, osvetu i evo mrtvih.
Mislim da je Mercedes sve dobro posložio (osim trenutno bolida)
Hamilton će izdržati taman do Rusellovog dizanja forme do maksimuma.
Pitanje je samo:
Gdje su Rusellove granice?
Neki se “rađaju” sa ludo brzim refleksima za kontrolu bolida.
Nekima treba vremena da dostignu taj nivo.
Neki se nikada ne mogu niti približiti nesvjesnim pokretima “krokodilskog” dijela mozga, automatskim korekcijama bolida i ispravnim odlukama u djeliću sekunde nakon nastalog problema bez pametnog/inteligentnog razmišljanja, sklonog trenutno samo ljudima.
Prije otkrića kotača:
Savana.
Što šušti u travi oko nas? Pita se pametni.
Vjetar ili lav?
Glupi je već na drvetu.
Pametni je bio podrijetla Neandertalac.
0
0