Izdvojeno

Hamilton i Russell ostaju u Mercedesu do 2025.

Piše: Lovro Andraka

Prije 1 mjesec, 17 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Mercedes je objavio kako će Lewis Hamilton i George Russell činiti njihovu vozačku postavu barem još dvije godine.

Hamilton je u ekipu stigao sada već davne 2013. godine i njihovo partnerstvo, koje je u svojoj 11. sezoni, jednako je dugo kao ono najduže ikada između Michaela Schumachera i Ferrarija, dok je George Russell trenutno u svojoj drugoj sezoni s ekipom koja ga je od 2017. imala u svom vozačkom programu.

“Odluka o zadržavanju trenutne vozačke postave bila je potpuno jasna. Imamo najjači par na gridu i obojica vozača igraju ključnu ulogu u napretku ekipe. Snaga i stabilnost koju nam pružaju bit će glavni temelji naših budućih uspjeha.”

Toto Wolff, šef Mercedesa

Šest od svojih sedam naslova Hamilton je ostvario u Mercedesu, a zajedno su osvojili 82 pobjede i 78 pole positiona. Osma titula za dlaku je izgubljena u (ne)slavnom finalu 2021., no 38-godišnji Britanac nema namjeru odustati od lova na rekord.

“Nikada nismo bili gladniji pobjeđivanja. Učili smo iz svakog uspona i svakog pada. Nastavljamo ganjati naše snove, nastavljamo se boriti bez obzira na izazove i ponovo ćemo pobjeđivati. Zahvalan sam ekipi koja me podržavala na stazi i izvan nje. Naša priča nije gotova, odlučni smo u tome da ostvarimo još zajedničkih uspjeha i nećemo stati dok ne uspijemo.”

Lewis Hamilton

Russell je 2022. imao impresivnu prvu sezonu s Mercedesom u kojoj je bodovno nadmašio iskusnog timskog kolegu te je ostvario njihov jedini pole position i pobjedu te godine. Ove sezone je zasad ipak u sjeni sedmerostrukog prvaka.

“Značajno smo napredovali tijekom prošlih 18 mjeseci i samo se pojačavamo kao ekipa. Uzbuđen sam što ću nastaviti pomagati u stvaranju tog napretka tijekom 2024. i 2025., pri čemu se i dalje fokusiramo na povratak na sami vrh.”

George Russell

Komentiraj

17 komentara

  1. Leclerc negdje u italiji dere po rakiji od depresije…



    9

    2
  2. Flavio Briatore
    Unwoken European Prikaži

    Ajde Lewis u penziju. Čekam te van F1 ko ozebli sunce.



    7

    13
  3. Pastor Maldonado
    perodeformero Prikaži

    Nisam ništa drugo niti očekivao.
    Pitanje je koliko je potencijalno slobodnih vrhunskih vozača ili mladih (a već dokazanih) nada.
    Pitanje je na kojega bi vozačkog partnera princeza pristala.
    Ovako im se sve posložilo.
    Hamilton će moći održavati svoju vrhunsku formu bez velikog pada još 2-3 + sezone.

    Malo crnog humora
    (Godine nose svoje tu nema lijeka osim onih anaboličkih steroida za bildanje mase konja i krava…. i dobivanje grožđica među nogama, ali nekako sumnjam da bi to pomoglo u utrci.
    Kada netko napumpanog pretekne, a steroid odmah napumpa dio mozga za borbu, mržnju, osvetu i evo mrtvih.

    Mislim da je Mercedes sve dobro posložio (osim trenutno bolida)
    Hamilton će izdržati taman do Rusellovog dizanja forme do maksimuma.
    Pitanje je samo:
    Gdje su Rusellove granice?
    Neki se “rađaju” sa ludo brzim refleksima za kontrolu bolida.
    Nekima treba vremena da dostignu taj nivo.
    Neki se nikada ne mogu niti približiti nesvjesnim pokretima “krokodilskog” dijela mozga, automatskim korekcijama bolida i ispravnim odlukama u djeliću sekunde nakon nastalog problema bez pametnog/inteligentnog razmišljanja, sklonog trenutno samo ljudima.

    Prije otkrića kotača:
    Savana.
    Što šušti u travi oko nas? Pita se pametni.
    Vjetar ili lav?
    Glupi je već na drvetu.
    Pametni je bio podrijetla Neandertalac.


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Jochen Rindt – kratak podsjetnik na jedinog posthumno okrunjenog prvaka Formule 1

Kolumna // Luka Gregorić

Na današnji dan prije 53 godine poginuo je Jochen Rindt Ime je to koje bi pratiteljima Formule 1 danas vrlo vjerojatno stanovalo u uhu baš kao što stanuju ona Jackieja Stewarta, Bernija Ecclestonea ili Helmuta Marka, da nije došlo do nesreće tog kobnog dana u Monzi Bilo je to na treningu za Veliku Nagradu Italije 1970 godine, netom prije Parabolice, gdje su bolidi tada kao i danas prilazili s brzinom većom od 300 km/h Rindt je u tada...

Tržište vozača za 2024. – hoće li svi zadržati iste postave?

Lociranje // Lovro Andraka

Nikad u povijesti Formule 1 nije se dogodilo da nema baš nijedne vozačke promjene između sezona, no čini se da bismo u 2024 mogli ući bez ijednog transfera Evo kakvo je stanje s postojećim ugovorima u svakoj momčadi i koje bi se promjene ipak mogle dogoditi naredne sezone Pored svakog vozača navedena je posljednja godina njihovog tekućeg ugovora, uz napomenu kako za mnoge vozače nije poznato točno trajanje jer su objavljeni samo...

Radio komunikacija između Verstappena i Red Bulla u završnici utrke u Austriji

Radio transkript // Ante Vetma

Radio komunikacija između Maxa Verstappena i ekipe Red Bulla otkriva kako su se u posljednja dva kruga odlučili na dodatno zaustavljanje po novi set soft guma i osvajanje dodatnog boda za najbrži krug: Krug 64/71 Lambiase Just make sure you have some tyres left for the end of the race Might decide to use them Verstappen Well you could also do a pit stop Lambiase That perhaps it’s slightly more risk but either way, just look...

Još kolumni