Prva kvalifikacijska sesija započela je bez kiše, ali je staza još uvijek bila prilično natopljena pa su svi vozači izišli na intermedijima. Da će to biti uzbudljivo odmah nam je nagovijestilo nekoliko vozača koji su izlijetali izvan staze. Alex Albon, Nico Hulkenberg i Max Verstappen ipak su imali dosta sreće da se vrate i nastave kvalifikacije bez oštećenja bolida. Charles Leclerc je tako postavio najbolje vrijeme, samo da bi nakon toga u prvom zavoju i on izletio.
Kako su minute odmicale vremena su padala, a dobru formu u tom ranom stadiju pokazali su McLareni, Mercedesi, Aston Martini i Red Bullovi.
Ugodno iznenađenje priuštio nam je Alex Albon koji je bio najbrži. Charles Leclerc se u posljednjim sekundama provukao s 14. vremenom, a ispod crte su ostali Zhou, Ocon, Magnussen, Bottas i Lawson.
Staza koja se suši ponovo nam je priuštila pregršt akcije na stazi. Svih 15 vozača odmah je izišlo po stoje krugove, a najbrži je bio Max Verstappen. Kao i ranije, vremena su padala iz kruga u krug. Ovaj put je najbrži bio Max Verstappen, i to pola sekunde ispred Oscara Piastrija koji je bio samo par tisućinki ispred Alexa Albona.
Veliko iznenađenje priuštio nam je Lewis Hamitlon koji je ostao na 13. mjestu, a ugodno nas je iznenadio i Logan Sargeant koji je u posljednjem krugu ispod crte bacio Lancea Strolla. Osim njih, bez plasmana u Q3 ostali su Gasly, Tsunoda i Hulkenberg.
Kako smo i pretpostavljali – u posljednjoj rundi vidjeli smo napokon i soft gume. Staza se dovoljno osušila po trkaćoj putanji da su se vozači uglavnom odlučivali na gume za suho. Zanimljivo, na intermedijima su u prvom pokušaju ostali samo Verstappen i Leclerc. Leclerc se odmah vratio u boks po slick, a isto je učinio i aktualni prvak.
Međutim, sve je to bilo uzalud jer je odmah potom Logan Sargeant razvalio svoj Williams u barijerama u prvom sektoru i izazvao crvenu zastavu. Amerikanac je u drugom zavoju izgubio kontrolu jer je sa slickom zakoračio na mokri dio staze, pa smo dobili nekoliko minuta pauze dok se uklanjao bolid i popravljala barijera.
Posljednjih osam minuta kvalifikacija vidjeli smo prva prava vremena na ovoj stazi. Dva McLarena napravila su najbrže krugove, a iza sebe su ostavili Verstappena. Dok je Max radio najbrži prvi sektor u idućem pokušaju – Charles Leclerc je odradio svoj klasični udarac u zid kojim smo dobili novu crvenu zastavu.
Posljednji neprekinuti segment donio nam je rješenje ovih kvalifikacija. Verstappen je u posljednjem pokušaju složio fantastičan krug – 1:10.567, što je bilo pola sekunde bolje od Landa Norrisa. George Russell je završio na trećem mjestu, ispred senzacionalnog Alexandera Albona. Fernando Alonso bio je peti, a iza njega su se smjestili Sainz, Perez, Piastri, Leclerc i Sargeant.
P | # | Vozač | Bolid | Vrijeme | + |
---|---|---|---|---|---|
1 | 1 | Max Verstappen | Red Bull/Honda RBPT | 1’10.567 | |
2 | 4 | Lando Norris | McLaren/Mercedes | 1’11.104 | 0.537 |
3 | 63 | George Russell | Mercedes | 1’11.294 | 0.727 |
4 | 23 | Alexander Albon | Williams/Mercedes | 1’11.419 | 0.852 |
5 | 14 | Fernando Alonso | Aston Martin/Mercedes | 1’11.506 | 0.939 |
6 | 55 | Carlos Sainz | Ferrari | 1’11.754 | 1.187 |
7 | 11 | Sergio Perez | Red Bull/Honda RBPT | 1’11.880 | 1.313 |
8 | 81 | Oscar Piastri | McLaren/Mercedes | 1’11.938 | 1.371 |
9 | 16 | Charles Leclerc | Ferrari | 1’12.665 | 2.098 |
10 | 2 | Logan Sargeant | Williams/Mercedes | 1’16.748 | 6.181 |
11 | 18 | Lance Stroll | Aston Martin/Mercedes | 1’20.121 | 9.554 |
12 | 10 | Pierre Gasly | Alpine | 1’20.128 | 9.561 |
13 | 44 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1’20.151 | 9.584 |
14 | 22 | Yuki Tsunoda | AlphaTauri/Honda RBPT | 1’20.230 | 9.663 |
15 | 27 | Nico Hulkenberg | Haas/Ferrari | 1’20.250 | 9.683 |
16 | 24 | Zhou Guanyu | Alfa Romeo/Ferrari | 1’22.067 | 11.500 |
17 | 31 | Esteban Ocon | Alpine | 1’22.110 | 11.543 |
18 | 20 | Kevin Magnussen | Haas/Ferrari | 1’22.192 | 11.625 |
19 | 77 | Valtteri Bottas | Alfa Romeo/Ferrari | 1’22.260 | 11.693 |
20 | 40 | Liam Lawson | AlphaTauri/Honda RBPT | 1’23.420 | 12.853 |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Na današnji dan prije 53 godine poginuo je Jochen Rindt Ime je to koje bi pratiteljima Formule 1 danas vrlo vjerojatno stanovalo u uhu baš kao što stanuju ona Jackieja Stewarta, Bernija Ecclestonea ili Helmuta Marka, da nije došlo do nesreće tog kobnog dana u Monzi Bilo je to na treningu za Veliku Nagradu Italije 1970 godine, netom prije Parabolice, gdje su bolidi tada kao i danas prilazili s brzinom većom od 300 km/h Rindt je u tada...
Nikad u povijesti Formule 1 nije se dogodilo da nema baš nijedne vozačke promjene između sezona, no čini se da bismo u 2024 mogli ući bez ijednog transfera Evo kakvo je stanje s postojećim ugovorima u svakoj momčadi i koje bi se promjene ipak mogle dogoditi naredne sezone Pored svakog vozača navedena je posljednja godina njihovog tekućeg ugovora, uz napomenu kako za mnoge vozače nije poznato točno trajanje jer su objavljeni samo...
Radio transkript // Ante Vetma
Radio komunikacija između Maxa Verstappena i ekipe Red Bulla otkriva kako su se u posljednja dva kruga odlučili na dodatno zaustavljanje po novi set soft guma i osvajanje dodatnog boda za najbrži krug: Krug 64/71 Lambiase Just make sure you have some tyres left for the end of the race Might decide to use them Verstappen Well you could also do a pit stop Lambiase That perhaps it’s slightly more risk but either way, just look...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Sergio, spremi se da učiš kineski za Chinese F4.
9
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Najbolje kad mi kaže netko da je Lec budući šampion OMG…dečko je upropašten, kao i svi koji su zadnjih 15ak godina vozili u Ferrariju
12
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Leclerc šampion? Ma dajte molim vas
4
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ja ne znam šta vama pojedincima treba reći da savladate gradivo. Stavi umjesto Maxa u bolid Red Bulla pored Pereza vozače kao Noris Russel Leclerc Alonso Hamilton Vettel Sainz itd osvajali bi naslove svi redom. Stavi te iste vozače u ovaj Ferrari , osvojili bi isto što su osvojili Alonso Vettel i sada Leclerc. Jednostavno kao dobar dan. Ako bilo tko od njih ikada dobije bolid kakav je RB sada osvojiti će naslov kad tad, ako ne proći će kao Montoya. Ako netko može pobijediti nekoga tko četverostruki prvak u istom bolidu onda bi mogao doći do naslova ako dobije bolid koji može osvojiti naslov. Trenutno nitko kraj Maxa i ovakvog Red Bulla nema sanse, ne samo Leclerc nego bilo tko drugi na gridu.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Slažem se
S tim što je Montoya, da su malo pametniji bili i on i Sir Frank, mogao uzeti naslov 2003.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Logan Sargent ispred Hamiltona 🤣
Da nema Maxa ova sezona bi bila totalni show od vikenda do vikenda.
Perez se poigrava sa ugovorom za 2024.
Mislim da u normalnim uvjetima, Max ovo sutra uzima rutinski. Drugi ce se sibat do 8.mj
17
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ver ce bit veći cendravac od Hamiltona
6
11
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
To je jednostavno nemoguće.
31
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
a ono… ne znam baš… al budemo vidjeli
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pa nije mu se na početku bolid ponašao normalno. Vidjeli smo to.
Uostalom R.B. je brz na brzim stazama ravnim dijelovima, brzim zavojima. Ovo im je staza koja im najmanje odgovara.
A zaboravljaš koliko su jači u utrci od svih drugih.
Mogli su pretjecati na mjestima gdje se nitko drugi nije ni usudio
niti bi mogao preteći.
Max će lagodno pobijediti osim ako mu se bolid ne pokvari.
p.s. ne navijam za Maxa, ali kao vozač je klasa koja se rijetko pojavljuje.
19
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
stvarno ne kužim…slavi se vožnja Max-a ko da je pobjedio ne znam koga..prije 5-6 utrka sa Mclarenom se sprdalo bili su užas a sad odjednom kada Max pobjedi sa 0.5 sekundi nekog iz Mclarena to je maestralna vožnja? i koa nema veze sa bolidom? kako to da su Mclareni odjednom tako dobri? Norris i Oscar odjednom naučili bolje voziti??
3
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pa što bi ti? To im je domaći vozač.
Zamisli da mi imamo utrku i vozača.
Samo bi o njemu govorili i svi drugi bi bili krivi
za neki loš potez našega idola.
Još bi BBB uletio u sudačku kabinu tražeći pravdu. xexexe
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pogledaj koliko je Max tukao Pereza.
10
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Max je pregazio Pereza, a Norris Piastrija. I također Sargeant ni blizu Albonu.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Je, istina, (mogao si još i Alonsa i Strola dodati)
Ali, ako imaš toliko upadljivo bolji bolid od svih drugih,
ne možeš si dopustiti ništa manje od drugog mjesta,
a ne ispadanje u Q1 Q2, Na kraju utrke 5,8,9 mjesto…
Perec je truba.
Osim toga ima nesreću da se namjerio na vrhunskog vozača desetljeća (možda i više, vidjet ćemo u budućnosti) pa je razlika još više uočljiva.
U svakom slučaju, koliko god on bio lošiji od Maxa, svaki rezultat na kraju utrke niži od drugog mjesta za takav bolid je truba/propast.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nisam vidio kako ga je isprebija. Jel ima netko link? Hoce li Perez biti pusten iz bolnice na vrijeme?
Hehe, salu na stranu, sjetio si me na pokojnog djedu. On je uvijek za nogometne rezultate govorio:
“Ovaj” je tukao “ovog.” “Ovi su kod kuce tukli…..”
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Mclaren je unistia konkurenciju sa mini nadogradnjama u svakom sektoru ,kapa dole za to jer takve nadogradnje se ne dogadaju cesto
14
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kvalifikacije su bile … hektične, klimaks / antiklimaks.
Baš se Albon morao stati ispred Alonsa.
Da nije gledali bi troboj za drugo treće mjesto.
Da se razmemo. Albon je genijalac. Sa onim kršem u kvalifikacijama rastura.
Jedino ga naravno muči utrka jer bolid prebrzo gume.
Koliko su se samo bolidi vremenski približili jedan drugome (osim R.B.Maxa) MCL nije slučajno bio dobar na zadnje tri utrke. Drago mi je to vidjeti, još jednu momčad pretedenta za… postolja
Bit će sutra dobra utrka.
A sada ono što mi se ne dopada.
Staza u Nigdjezemskoj je interesantna ima lude zavoje po nagibom ovo ono, ali je prekratka.
Po kiši voze vrijeme 1,20
Staza mi više izgleda kao karting staza nego F1 staza.
Točnije, negdje je na pola puta.
Mislim da bi ju morali modernizirati i produžiti bar za 20 sekundi po krugui.
Ima mjesta za pretjecanje kao Monte Carlo.
I Ona “ravnica” se zapravo sastoji od dva zavoja i 500 m ciljne ravnine.
To je moja zamjerka inače jako zanimljivoj stazi.
I ono o čemu sam jučer kukao.
FIA bi mogla biti jako ljubazna prema momčadima i vozačima, pa kada na treningu pokaže crvenu zastavu na da zaustave i vrijeme odbrojavanja do kraja treninga.
Ionako su im skratili treninge.
Jučer na drugom treningu nitko nije uspio testirati sve što je htio, a današnji treći trening je bio čisti kaos.
Nestrpljivo čekam sutrašnju utrku.
Jedino se bojim manjka pretjecanja i šahovske borbe.
4
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Uh što ste poLando Norisili.
Pa to je samo moje mišljenje.
Bilo bi mi drago da me demantirate tamo gdje mislite da sam pogriješio.
Uopće ne dvojim da se dijelu navijača može ovakva vrsta staze jako dopasti.
To je samo stvar ukusa. Ok nije “samo”. Vidjeli ste koliko izlijetanja razbijanja pogrešaka nakon ciljne ravnine kada nakon brzog kruga ne stignu niti zakočiti. Zato mi staza izgleda zastarjelo.
pozz
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
I da me netko uvjeri da RB nema party mode (nije Max svemogući), je vanserijski, top vozač … ali uvijek u Q3 … raketa … zoooom 0,5, 1 sekunda.
LP
4
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kao nekada Mercedes ili Ferrari. Imali su gumb: Daj još parsto konja.
Pogotovo su Mercedes i Hamilton uvijek pilili naopako.
“Uh, ne znam, sutra će biti jako teško”.
I onda u Q3 stisnu gumb i odu sekudnu ispred svih, a na utrci krug ispred njih 18.
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Onda ga ima samo Max ili je Perez takva truba da niti s tim ne može do dugog-trećeg mjesta?
5
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Vidi se koliko pratite F1 . Koji party mode,to je pstojalo samo u Hamiltonovo veliko doba. Već neko vrijeme to ne postoji,kako je mapiran motor u Q tako mora ostati i u R. Slobodno ga možeš mapirati na jače postavke u Q ali onda moraš voziti i cijelu utrku tako što ti se nikako ne isplati jer će ti komponente i motor jako vrzo rikavati. Još je više poznato da RB sve namišta više prema utrci nego prema Q kao večina.
8
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Daj me nemoj
3
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Perec je truba, a Max vozačina koja se rađa jednom u desetljeću, dva , tri….
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Dosta dobre kvale ,jesam jedini ili su ostali primjetili cesti razmak od 0.007 hahahah steta leclerca al bolje u kvalama da rikne motor nego u utrci ,albon cuda radi s williamsom i drago je za vidit iako nisam njihov fan,bice zanimljivo sutra borba za drugu poziciju i nize
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
kakav motor?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
To se tako kaze zbog utjehe nas tifosi-a haha
5
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ham i dalje testira dijelove ocito
8
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Daj me nemoj zezati …
A što CL radi … testira ima li Ferrari još dijelova.
Jesam ferrarist jedno 45 godina, i uvijek neko sr**nje.
Malo koji vozač je preživio pritisak,broja 1 osim ako nije prihvatio #2.
Ferrari je zah*** i psihički zahtjevan, ubija.
LP
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Leclerc ima par sezona u F1 i tek treba dobit dobar bolid da se dokaze te vozi preko granice bolida da bi izvukao koju stotinku vise.
Ovaj je po mnogima najbolji vozac u povijesti sporta. Ne sjecam se da su Schumacher, Senna, Prost ili Alonso imali ovoliko off vikenda ili jednostavno bili “prespori” bez nekog posebnog razloga.
5
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nisam htio nista komentirat dok ne cujem komentar poslije kvala.
I tko bi rekao, opet je auto kriv, nema balansa ovo ono i vidi vraga po tko zna koji put se ponavlja u njegovim rijecima da je on izabrao jedan smjer promjena setupa a George drugi i vidi vraga opet njegov krivi.
Kao sto sam rekao vec vise puta u zadnje dvije sezone, nema on pojma sta treba mijenjat na tom bolidu i kad se treba prilagodit nije bas da mu ide.
On da bi bio dobar treba savrseno poslozeni bolid pa se moze mislit koliko su ti Mercedesi svih ovih godina bili ispred, pa ih je mogao vozit sa rezervom i opet bit prvi a truba Bottas sastavi krug u kvalama i vozi konstantno u utrci ko zena u PMSu.
I to bi trebao biti najbolji vozac svih vremena, mos mislit.
10
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Max liga za sebe , neki ce reci bolid , neki ce reci vozac ,istina je da zadnjih nekoliko utrka su bili full promjenjivi uvjeti na stazi ali ishod isti. Albon totalno sazrio i trenutno pokazuje najvise talenta na gridu sa Williams trokolicom. Steiner na aparatima,rookie nije valjao , starosjedioci iskidali rezervne dijelove, sta sad ?! Kroz par godina Russell i Albon pretedenti na naslov …
3
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ne bi baš rekao da je Williams trokolica više. Ako je Sargent ušao u top 10 sa njim.
Da se razumijemo ništa ne oduzimam Albona, vozi stvarno odlično čak jelu sezonu. Ali da je Williams jako napredovao, bome je.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Albon bu dobio dobru ponudu čim se otvori neko “radno mjesto” u boljoj momčadi.
Nekako mi se pari da bi mogao dobiti Perecovo mjesto.
Eh sada, to puno ovisi i o Maxu.
Da li želi prihvatiti eventualnu borbu unutar momčadi ili je kao
Hamilton koji je nakon Nice Rosberga prijetio ostavkom ako Bottasa zamijene ili mu ugovorom dopuste utrkivanje. (u drugom ugovoru mu je jasno pisalo da je isključivo Hamiltonova pripomoć u borbi za naslov Zato je Bottas i psihički propao unatoč hrpi para. Siguran sam da danas više uživa boreći se za bod dva.
Najjadnije od svega, Mercedes je u najboljim sezonama bio toliko jak da bi bio ukupni prvak i sa jednim bolidom.
Druga je situacija u kojoj se svojedobno našao Red Bull kada nisu postavili vozačke odredbe pa su se vozači mlatili u utrci i ugrozili vozački i momčadski naslov.
Ali to su bile sezone kada nije pretjerano dominirala jedna momčad.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Polako. Drag mi je Albon ali nije Williams tolika trokolica, a u ovim promjenjivim/kišnim uvjetima dapače. A i volio bi viditi kako bi to izgledalo s ozbiljnijim suvozačem. I za Russela se govorilo kako ce oprati pod s Hamiltonom pa nije to baš tako. Red Bull je očito toliko stabilan i nemaju problema za podešavanje u bilo kojim uvjetima, a Max pršti od samopouzdanja i ta simbioza sa momčadi je nevjerojatna (za razliku od Pereza koji je potonuo nakon sto su se razbile iluzije da može parirati). Ferrari je s druge strane, očito jako nepredvidljiv s obzirom na uvjete i sve to izgleda mučno, pogotovo u sezoni s dosta kišnih momenata.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ma da imaš pravo.
Promijenili su se uvjeti nakon promjene pravila.
Sada bolid može pratiti u zavoju bolid ispred sebe puno bliže nego prije. Ne samo to. I manje uništava gume.
Vidljivo je kako su vremena bolida slična.
I na kraju utrka se grupiraju u par grupa ovisno koliko bolidi troše gumu.
Tu je i glavni problem izjednačene snage i mogućnosti bolida u jednom krugu.
Borba za startne pozicije izgleda vrlo zgusnuto.
Razlika između prvog i desetog zna biti u desetinkama sekunde.
Međutim kada krene utrka vide se stvarni dometi bolida.
Ne smiju voziti maksimalno jer bi uništili gume u par krugova.
Po tome se (osim R.B.) najviše razlikuju bolidi.
Ipak za razliku od prijašnjih sezona, kada bi vodeća momčad (Mercedes, Ferrari) oprali pola grida za cijeli krug, danas
unatoč R.B. nedodirljivosti i Maxovim pobjedama,
Max (R.B.) ne može pobjeći više od cca 20-30 sekundi.
Tako da mi se čini da danas uloga vozača ima puno veću vrijednost nego prije.
Dovoljno je usporediti Maxa i Pereca.
Da su sezone dominacije Mercedesa ili Ferrarija 90% utrka bi završilo dvostrukom pobjedom.
Kod R.B. to ne vidimo.
Vidi se da Perec ima strašan bolid jači od konkurencije, ali se isto tako vidi Perecova slabost kod pokušaja pretjecanja i odrađivanja dogovorene taktike.
Zbog toga se Maxa još više može gledati kao fantastičnog vozača.
Albon pokazuje Maxove vještine ali njegov bolid u fazi utrke je ipak jako slab.
Zaključak:
Današnji bolidi puno više ističu kvalitetu vozača nego prije promjena pravila.
Zato danas i imamo puno momčadi sa velikim među vozačkim razlikama u rezultatima – 10/1, 10/2 …
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Imam jedno pitanje za ljude (većinu) koji su pametniji od mene, a gledali su nedjeljnu utrku Formule 2.
Neću opet kukati o nedostacima staze, samo jedno pitanje.
Kako je moguće da su iza safety cara bolidu otpale obje stražnje gume u istom trenutku?
Dakle, nije bilo maksimalnih ubrzanja i G sila kroz zavoje.
Jasno mi je da mehaničar može pogriješiti u postavljanju gume, pa ona otpadne (puno prije već do izlaska iz bokseva ili na prvom ubrzanju)
Zašto je u isto vrijeme otpala i druga stražnja guma?
Mislim nemoguće je da su oba mehaničara savršeno podjednako pogriješila.
Da li ima neki problem ako otpadne jedna stražnja guma pa da utječe i na drugu?
Ako netko zna, molim vas pojasnite mi to da mi ne kuha mozak cijeli dan.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kako je Vesti dao gas vjv je jedna strana popustila i u tom trenutku prenijela vise opterecenja na drugu stranu te je samim time i druga strana popustla i na kraju djeluje da su istovremeno.
I bolidi F2 imaju 600+ konja i cine poprilicna mehanicka opterecenja uz manji downforce.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Hvala. to je i meni jedino palo na pamet, ali nikada nisam tako nešto vidio. Niti U F1, a dešavalo se da ne stave kotač kako treba.
Znalo se desiti (jako rijetko) da vozač napravi gotovo pola kruga ili par zavoja dok mu ne ispadne kotač.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Sebastian Buemi , oba prednja , a mislim da se i isto desilo još nekome krajem 90-ih , Miki ako se ne varam ….
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Prema have been fined for unsafely releasing Frederik Vesti during Formula 2’s feature race in Zandvoort on Sunday. The Mercedes junior pitted on lap 11 but both rear tyres fell off on his out-lap at turn five.
Prema explained “the normal indicators of a successful wheel installation were not available to the team”, because the green light on the rear wheel guns was on “throughout the service”. The stewards fined Prema €2,000 (£1,700).
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Trebali bi Perezu dati novu sasiju, s tim autom nesto ne stima.
Ocito ekipi da se oko V-a grade mitovi i ruse rekordi, ali razlika je prevelika. Pogotovo jer je na pocetku sezone bila drukcija prica.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ili možda novog psihijatra.
0
1