Izdvojeno

Verstappen najbrži na mokrom trećem treningu u Zandvoortu; trening obilježen trima crvenim zastavama

Piše: Luka Gregorić

Prije 1 mjesec, 3 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Subota u Zandvoortu donijela je oblačno vrijeme i pljuskove pa je tako treći slobodni trening započet u uvjetima mokre staze. To znači da su vozači većinu treninga koristili full wet i intermediate komponente guma zbog neprestane kiše promjenjivog intenziteta, da bi tek pred kraj treninga staza postala pogodna za intermedije. U takvim se uvjetima najbolje snašao Verstappen, a iza njega su se smjestili Russell i Perez.

Prvi je na stazu izašao Verstappen, a odmah nakon slijedio je Liam Lawson koji je postao četvrti vozač ove sezone za upravljačem AlphaTaurija jer je kao rezervni vozač momčadi dobio poziv da zamijeni Daniela Ricciarda koji je ozlijedio dlan u nesreći na drugom treningu. Oba Red Bulla su na početku treninga imala izlete van staze, Verstappen na izlasku iz trećeg zavoja, a Perez u 11. zavoju. Izlaz iz trećeg zavoja potom je kaznio Magnussena koji se izvrtio te prednjim lijevim krajem udario u barijere i slomio ovjes što je izazvalo crvenu zastavu.

U nastavku smo vidjeli više bolida na stazi na intermediate komponenti. Leclerc je blokirao kotače prilikom kočenja u prvom zavoju te je za dlaku izbjegao dodir sa zidom, a nedugo nakon toga Zhou je prouzročio drugu crvenu zastavu ovog treninga kada je izgubio kontrolu nad bolidom u 13. zavoju nakon čega je zapeo u pijesku.

Do kraja treninga vidjeli smo još nekoliko izlijetanja u prvom zavoju, ali bez većih posljedica. Treću po redu crvenu zastavu izazvao je Lawson piruetom u posljednjem zavoju. Lawson nije vidljivo oštetio bolid te se uspio ukloniti sa staze, ali vodstvo utrke je u tom trenutku već označilo crvenu zastavu.

Pred sam kraj treninga vidjeli smo najviše brzih krugova. U tim okolnostima četvrto vrijeme postavio je Alonso, a iza njega našli su se Hamilton i Albon. Sedmi je završio Piastri, a top 10 zaokružili su Bottas, Leclerc i Norris.

Kvalifikacije su zakazane za 15 sati.

#VozačKonstruktorVrijeme+Krugovi
1Max VerstappenRED BULL RACING HONDA RBPT1:21.63117
2George RussellMERCEDES1:22.010+0.379s17
3Sergio PerezRED BULL RACING HONDA RBPT1:22.631+1.000s17
4Fernando AlonsoASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES1:22.634+1.003s13
5Lewis HamiltonMERCEDES1:22.723+1.092s17
6Alexander AlbonWILLIAMS MERCEDES1:22.750+1.119s18
7Oscar PiastriMCLAREN MERCEDES1:22.892+1.261s19
8Valtteri BottasALFA ROMEO FERRARI1:22.965+1.334s24
9Charles LeclercFERRARI1:23.093+1.462s12
10Lando NorrisMCLAREN MERCEDES1:23.158+1.527s23
11Pierre GaslyALPINE RENAULT1:23.210+1.579s14
12Carlos SainzFERRARI1:23.438+1.807s16
13Yuki TsunodaALPHATAURI HONDA RBPT1:23.544+1.913s17
14Logan SargeantWILLIAMS MERCEDES1:23.570+1.939s19
15Nico HulkenbergHAAS FERRARI1:23.640+2.009s19
16Esteban OconALPINE RENAULT1:23.806+2.175s11
17Lance StrollASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES1:24.058+2.427s14
18Liam LawsonALPHATAURI HONDA RBPT1:26.343+4.712s25
19Zhou GuanyuALFA ROMEO FERRARI1:28.482+6.851s9
20Kevin MagnussenHAAS FERRARI1

Komentiraj

3 komentara

  1. Carlos Sainz 55
    Tudum Donator Prikaži

    Leclerc kao tele u prvom zavoju.


    0

    3
  2. Aj sto nemamo vise ni gume za kisu nego sto bi pola ovih panjeva od vozaca ispalo iz trke jer su nesposobni da voze po kisi.



    1

    1
  3. Jadan Sargeant, nekako je stigao u Q3 unatoc ogromnim zaostacima za Albonom, a onda izlijetanje.


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Jochen Rindt – kratak podsjetnik na jedinog posthumno okrunjenog prvaka Formule 1

Kolumna // Luka Gregorić

Na današnji dan prije 53 godine poginuo je Jochen Rindt Ime je to koje bi pratiteljima Formule 1 danas vrlo vjerojatno stanovalo u uhu baš kao što stanuju ona Jackieja Stewarta, Bernija Ecclestonea ili Helmuta Marka, da nije došlo do nesreće tog kobnog dana u Monzi Bilo je to na treningu za Veliku Nagradu Italije 1970 godine, netom prije Parabolice, gdje su bolidi tada kao i danas prilazili s brzinom većom od 300 km/h Rindt je u tada...

Tržište vozača za 2024. – hoće li svi zadržati iste postave?

Lociranje // Lovro Andraka

Nikad u povijesti Formule 1 nije se dogodilo da nema baš nijedne vozačke promjene između sezona, no čini se da bismo u 2024 mogli ući bez ijednog transfera Evo kakvo je stanje s postojećim ugovorima u svakoj momčadi i koje bi se promjene ipak mogle dogoditi naredne sezone Pored svakog vozača navedena je posljednja godina njihovog tekućeg ugovora, uz napomenu kako za mnoge vozače nije poznato točno trajanje jer su objavljeni samo...

Radio komunikacija između Verstappena i Red Bulla u završnici utrke u Austriji

Radio transkript // Ante Vetma

Radio komunikacija između Maxa Verstappena i ekipe Red Bulla otkriva kako su se u posljednja dva kruga odlučili na dodatno zaustavljanje po novi set soft guma i osvajanje dodatnog boda za najbrži krug: Krug 64/71 Lambiase Just make sure you have some tyres left for the end of the race Might decide to use them Verstappen Well you could also do a pit stop Lambiase That perhaps it’s slightly more risk but either way, just look...

Još kolumni