Max Verstappen ostvario je daleko najbrže vrijeme u kvalifikacijama za VN Belgije, ali će zbog kazne za korištenje novog mjenjača startati pet mjesta niže. Pole poziciju će tako iskoristiti Leclerc, a u prvom startnom redu će mu se pridružiti Perez. Hamilton i Sainz popunit će drugi startni red, a McLarenov dvojac na čelu s Piastrijem razdvojit će kažnjeni Verstappen.
S 10 minuta odgode započele su kišne kvalifikacije za glavnu utrku u nedjelju. Prva kvalifikacijska runda obilježena je kruženjem bolida, a čiji rasplet se koncentrirao u posljednjih 2 minute sesije. Lando Norris je imao moment zbog kojeg je morao produžiti u šljunak čime je oštetio prednje krilo. Logan Sargeant morao je pričekati da Williamsovi mehaničari dovrše preventivnu zamjenu mjenjača, ali u konačnici nije bio dovoljno brz za prolaz u drugu rundu. Staza se počela drastično sušiti u zadnjih par minuta, a Lando Norris je zbog popravaka riskirao ostankom u boksu u zadnjim trenucima, te je na kraju prošao u iduću rundu kroz iglene uši. Daniel Ricciardo se na trenutak poveselio zbog novog prolaska u Q2, no par trenutaka kasnije ga je dočekao hladan tuš budući da mu je zbog izlaska sa staze izbrisano vrijeme. U Q2 nisu prošli Albon, Zhou, Sargeant, Ricciardo i Hulkenberg.
Sunčane zrake i suha trkaća linija obilježile su početak druge kvalifikacijske runde. Nakon par krugova na intermediate gumama, Valtteri Bottas je prvi povukao otponac i stavio crvene soft gume, nakon čega su i drugi vozači počeli slijediti njegov primjer. Esteban Ocon je izgubio kontrolu nad bolidom u drugom sektoru te je udarom u barijere oštetio prednje krilo, zbog čega nije stigao odraditi krug na suhim gumama. Piastri je oduševio najbržim krugom druge runde, a Verstappen je desetim mjestom jedva prošao u treću rundu.
Suha staza rezultirala je povratkom standardnog ritma postavljanja kompetitivnih vremena – i buđenjem Ferrarija. Dok se činilo da je Oscar Piastri favorit za pole poziciju, Leclerc je u svom prvom krugu sesije postavio za pola sekunde brže vrijeme od McLarenovog novaka, a Carlos Sainz je zauzeo treće mjesto, drugo ako izuzmemo Verstappena. U posljednjem pokušaju poredak se ipak promiješao, a apsolutnu dominaciju u mjerenju najbržeg kruga još jednom je demonstrirao Verstappen koji će u nedjelju startati 6.
Sutrašnja subota rezervirana je za sprint kvalifikacije i sprint utrku.
P | Vozač | Momčad | Q1 | Q2 | Q3 |
---|---|---|---|---|---|
1 | Max Verstappen | Red Bull Racing Honda RBPT | 1:58.515 | 1:52.784 | 1:46.168 |
2 | Charles Leclerc | Ferrari | 1:58.300 | 1:52.017 | 1:46.988 |
3 | Sergio Perez | Red Bull Racing Honda RBPT | 1:58.899 | 1:52.353 | 1:47.045 |
4 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1:58.563 | 1:52.345 | 1:47.087 |
5 | Carlos Sainz | Ferrari | 1:58.688 | 1:51.711 | 1:47.152 |
6 | Oscar Piastri | McLaren Mercedes | 1:58.872 | 1:51.534 | 1:47.365 |
7 | Lando Norris | McLaren Mercedes | 1:59.981 | 1:52.252 | 1:47.669 |
8 | George Russell | Mercedes | 1:59.035 | 1:52.605 | 1:47.805 |
9 | Fernando Alonso | Aston Martin Aramco Mercedes | 1:58.834 | 1:52.751 | 1:47.843 |
10 | Lance Stroll | Aston Martin Aramco Mercedes | 1:59.663 | 1:52.193 | 1:48.841 |
11 | Yuki Tsunoda | AlphaTauri Honda RBPT | 1:59.044 | 1:53.148 | |
12 | Pierre Gasly | Alpine Renault | 1:59.511 | 1:53.671 | |
13 | Kevin Magnussen | Haas Ferrari | 2:00.020 | 1:54.160 | |
14 | Valtteri Bottas | Alfa Romeo Ferrari | 1:59.484 | 1:54.694 | |
15 | Esteban Ocon | Alpine Renault | 1:59.634 | 1:56.372 | |
16 | Alexander Albon | Williams Mercedes | 2:00.314 | ||
17 | Zhou Guanyu | Alfa Romeo Ferrari | 2:00.832 | ||
18 | Logan Sargeant | Williams Mercedes | 2:01.535 | ||
19 | Daniel Ricciardo | AlphaTauri Honda RBPT | 2:02.159 | ||
20 | Nico Hulkenberg | Haas Ferrari | 2:03.166 |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zanimljive kvale, top 5 timova u Q3, i na kraju Max izvuce zeca iz sesira.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kao sto rekoh na forumu minut prije nego ce izaci u zadnji pokusaj Max nas vrati u realnost na kraju cim se staza maltene osusila bolid proradio i Max razvalio konkurenciju. Zadnje tri minute Q3 su 2023 in a nutshell🤣
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovi se mogu na bolid za 2025 prebacit…
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bravo Charles, bomba vozač! Šteta što ti karijera traje u vrijeme dominacije drugih timova. Da vidimo koliko otpora sutra eventualno mogu pruziti Leclerc i Perez Maxu.
5
10
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Isto tako je Maxova karijera provela 5-6 godina u Mercedesovoj sjeni.
15
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ali samo 5-6. A Leclercova polako prolazi.
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
WTF? Leclerc je u F1 od 2018. ima 25.god i karijera mu polako prolazi?
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Baš su nekad smiješne izjave oko Leclerca (vrlo često sa Balkana haha). Iako su isto godište, Charles je debitirao 2018. a u top momčadi je od 2019, dok je Max debitirao 2015 a dobio je bolid u top momčadi 2016 (do titule je došao u 7. sezoni, što bi Leclercu bila sljedeća 2024.). Leclerc je možda imao i impresivniju i konstantniju debitantsku sezonu u Sauberu, u odnosu na Maxa u Toru Rossu (ali ok, Max je tada imao 17), no kada su imali relativno ravnomjerne bolide dijelom 2019 (do kastriranja motora) i dijelom 2022. (do tehničke direktive TD39 u pola sezone) pokazali su obojica da se mogu boriti međusobno na itekako ravnomjernom nivou. Max, Charles, Lando, George i možda zreliji Albon su svi kalibri za titulu ako im se pruži podjednako dobar bolid na vrhu. Piastri vjerojatno isto ali je još prerano za reći.
17
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Fiorano99 Sve tocno osim za Albona.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Realista Zato sam i napisao samo za njega možda.. činjenica je da je u RB bačen u vatru jako mlad u vrlo osjetljivom bolidu (što je Max doduše savladao), ali u Williamsu sve više pokazuje zrelost i kvalitetu, pa bi volio da dobije još jednom šansu u top bolidu i pokaže što može.
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne znam zašto mi lupate minuse, pa istina je da je ludo dobar vozač, ali ovo nisu vremena kada postoji previše borbe za vrh. Uglavnom se radi o dominaciji jedne momčadi. Na ovaj način gdje se tek 2-3 puta u 10 godina dogodi da više od jedne ekipe konkurira za naslov, lutrija je biti u jednoj od tih ekipa. Ferrari je zadnji put se za naslov borio one godine kad je Vettel na zalost izletio u Njemackoj i nakon toga vise-manje nikad vise nije to bio stari Vettel koliko se sjecam. Lani je lijepo pocela sezona za Ferrari i Leclerc mislim da je pokazao da moze voziti na nivou prvaka. No dobro, ako vam ne stima moje misljenje, necu ga govoriti. Jedino moram reci da sam iznenađen da na wikipediji pise da se Leclercu dodjeljuje pole. Mislio sam da se formalno pise Maxu, unatoc kazni. A koliko vidim, Leclercu se pise 20.pole karijere.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Svaka čast Maxu na pole krugu. Bolid jeste dominantan ali u promjenjivim uslovima i bez puno vremena za nalaženje i podešavanje pravog balansa bolida , on opet radi krug skoro sekundu brže od Leclerca koji je vjerujem vozio na apsolutnom limitu jer realno nema šta izgubiti.
Možda jeste dosta do bolida ali 0,500s je njegovih sigurno.
Vrh zanimljive kvalifikacije.
23
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da Max starta 20ti postoji i dalje velika sansa da na kraju utrke prvi prode ciljem
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Uz 1 safety car da zbije kolonu, bez beda.
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da, no treba preživjeti prvi zavoj (La Source), no ako to prebrodi mogao bi ići ka pobjedi.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Surova istina !
Strašna kombinacija Max & Red Bull !
Od prve utrke se znao prvak ,nažalost ali tako je !
Nadam se da će sljedeća godina biti puno zanimljivija
AM ,Mclaren su pokazali da ima mjesta za napredak ,naravno nikada ne treba otpisati Mercedes a Ferrari eh ti bi već bilo čudo ,na granici ludila ,ali nada umire posljednja !
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kao sto se za Schumija govorilo u 90ima da je sveukupno najbolji vozac na gridu to bi se danas moglo reci i za Maxa. Leclerc kao i Hakkinen maestro za kvalifikacije.
Lewis i dalje dominira nad 13 godina mlađim Russellom kao i Alonso nad Strollom.
Ricci dobar u novom bolidu u teskim uvijetima odvezao krug slican Tsunodi…steta za izbrisani krug. Vjerujem da ostaje u AT i sljedece godine.
Piastri polako, ali sigurno dolazi do Norrisove razine i zanima me gdje mu je granica.
Po suhom su stvari onakve kakve smo ocekivali tako da ja navijam za laganu kisu.
16
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kažem vam ja odavno da je Piastri razina Maxa, samo dok dodje do broja sezona koje ovaj ima.
9
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Po čemu to Lewis dominira u odnosu na Russella?
4
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kraj prosle sezone i u ovoj sezoni Lewis je dominantniji vozac u Mercedesu te ostavlja bolji dojam. Russell bi trebao bit taj (i ocekivalo se da bude taj) koji ce odmah ostvarivati vdlike rezultate i biti jedan od faktora koji ce otjerati Lewisa u penziju…nesto slicno kao kad su se pojavili Alonso i Kimi pred kraj karijere Schumija.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa teško da je to baš dominacija u pravom smislu te riječi. Kraj prošle godine se spominje a George je upisao jedinu pobjedu za Mercedes u Brazilu na kraju sezone, a preko cijele sezone je imao više bodova i finiša iznad u utrkama, a i više najbržih krugova. 13 – 9 je bio omjer kvalifikacija za Hamiltona, što je odlično ali ne i dominacija. Ove godine je statistički bolji ali treba pričekati kraj sezone jer je George imao DNF u Australiji, DNF u Kanadi i užasno tempirane kvalifikacije u Mađarskoj. Značajno su bliže njih 2 nego odnos Alonso-Stroll što priznajem da je puna dominacija.
3
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa evo na prvu, po bodovima.
Evo fini osvrt sa planetf1:
Is it time to talk about George Russell?
He has been flawless for much of his time at Mercedes, but hasn’t been quite the same since the W14 car sprouted sidepods in Monaco.
He has outqualified Lewis Hamilton only once (Silverstone) in the last seven races, and has failed to reach Q3 on four occasions (Azerbaijan, Spain, Austria and Hungary) already this season.
He may have made Q3 at Spa, but never got closer than three tenths to his team-mate in the three qualifying segments and the final gap between them of eight tenths is not flattering.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Max je konstantno s trećim sektorom spašavao vremena jer bi tu bio brži od ostalih za oko 0,5. Nisam gledao tablice, ali tako mi se činilo svaki put kada bi prošao kroz cilj. Na suhoj stazi je napravio još puno veću prednost.
Bude li nedjelja suha, Max je bez problema prvi do 10. kruga. Bude li kiša, moglo bi biti zanimljivo.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
U drugom sektoru radi razliku.
0.700 brzi od Leclerca ,jedino Piastri bio 0.200 iza Maxa u drugom sektoru.
Piastri je izgubio u 1 i 3 dosta.
Oscar ce biti jeben vozač.
10
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slažem se ,mali ima šta pokazati ,svaka čast
Samo neka mu Mclaren složi konkurentan bolid i biti će vatre !
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Max prvi..ma nemoguće 🙂
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kako ste se svi izvrtili ko odojak i odjednom druga prica,pljuvali ste po maxu a sad ga hvalite,srali ste za mclaren a sad ga isto hvalite odkad je odvalia nadogradnjama ,hvalili ste alonsa a sad ga opet pljujete jer mu tim nezna napravit nadogradnju, za ferrari se slazen jbg jer kritike su realne, ,isto ste i mercedes popljuvali pa hvalili i sad opet pljujete, alpine je dobia sto je …ajde to ali kako vi minjate misljenja ko ljudi kapute ,ajde odlucite se koji je vas stav ,nezelin uvridit ovaj portal,puno je bolji od gphr i tih ostalih koji samo vridaju ali kakve promjene misljenja ko da imate bipolarni poremecaj ,bez uvrede ljudima koji vole utrkivanje al e jbg
4
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne razumijem koji je tvoj problem.
Kad neki vozači/timovi rade loš posao – onda ih se kudi zbog toga.
Kad rade dobar posao – onda ih se hvali.
Sve prema trenutnim rezultatima.
Što bi po tvom mišljenju sada trebali hvaliti AM, a kuditi McL?
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne ali neki pljuju AM a napravili su najbolji posa od ostalih, to sto nemogu vise popratit se sa ostalim neznaci da ih triba kritizirat jer kakav su napredak napravili je pohvaljujuc ,za mclaren jos vise i drago mi je da su zasad drugi najbrzi jer pripadaju vrhu, samo san ogorcen kako ljudi minjaju misljena iz vikenda uz vikend ,cak je ferrari bia pohvaljen za tu jednu utrku i opet se vratili u razocarenje ,naravno da cemo komentirat ali uvrede su previse brt ako shvacas
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
slazem se. toliko pljuvanje po mercedesu nor, a sad se mole da su back in the mix zbog neke gledljivosti utrke. pazi sta zelis
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tu se slažemo. 👍
Kritika/pohvala prema rezultatima – da.
Vrijeđanje/omalovažavanje rezultata – ne.
2
0