Max Verstappen nastavio je dominirati Formulom 1 i na Hungaroringu stigao do sedme uzastopne pobjede, što je drugi najduži niz pobjeda u povijesti kojeg su ostvarili još samo Alberto Ascari (1952.-1953.), Michael Schumacher (2004.) i Nico Rosberg (2015.-2016.). Time je Red Bullu omogućio 12. uzastopnu pobjedu, odnosno rušenje McLarenovog rekorda za najviše uzastopnih pobjeda jednog konstruktora (11 iz 1988.).
Nizozemac se instantno iskupio za propuštanje pole positiona i s unutarnje strane prvog zavoja na startu prošao ispred Lewisa Hamiltona kojeg su zatim zaobišla oba McLarena, pri čemu je Piastri preskočio Norrisa. Guanyu Zhou s druge je strane već na startu upropastio sav dobar posao iz kvalifikacija – sporo je krenuo s petog mjesta, a zatim je na kočenju izazvao lančani sudar. Pogodio je Ricciarda koji se zabio u Ocona, a Ocon se onda puno jače zabio u timskog kolegu Gaslyja. Bila je to katastrofa za Alpine jer su obojica vozača morala odustati zbog posljedica sudara, a Zhou je za sudar dobio samo pet sekundi kazne.
Drugu utrku zaredom Lando Norris stigao je do drugog mjesta. Nakon što je na startu pao iza timskog kolege Piastrija, ulaskom u boks krug ranije nakon prvog stinta uspio ga je preskočiti i odvojiti se. Treće mjesto pripalo je Sergiju Perezu nakon starta s devetog mjesta, a Hamilton je s pole positiona pao na četvrtu poziciju. Oscar Piastri nije uspio zadržati momentum odličnog starta i u cilj je ušao peti.
George Russell probio se do solidnog šestog mjesta s 18. startne pozicije, a iako je Charles Leclerc ciljem prošao ispred Britanca, Monegažanin je imao kaznu od pet sekundi zbog prebrze vožnje u boksu koja ga je bacila iza njega. Carlos Sainz imao je fantastičan start na softu i napredovao je pet mjesta, no do kraja nije mogao bolje od osmog mjesta.
Posljednje bodove pokupili su vozači Aston Martina, Fernando Alonso i Lance Stroll, a to je najgori ovosezonski rezultat za britansku momčad koja je u očitom padu forme.
Alex Albon i Valtteri Bottas koji je startao sedmi ostali su izvan bodova, a Nico Hülkenberg ni ovog puta nije imao tempa u utrci da ostane u top 10 te je završio 14.
Na 13. mjestu završio je povratnik Daniel Ricciardo u svojoj prvoj utrci za AlphaTauri, a ključno je da je unatoč incidentu na startu koji ga je bacio na začelje uspio završiti ispred timskog kolege Yukija Tsunode koji je bio 15. ispred Zhoua, Magnussena i Sargeanta koji se pri kraju utrke izvrtio i zatim odustao u boksu.
Većina vozača startala je na medium gumama, a zatim su ili dvaput prešli na hard ili jednom na hard pa ponovo na medium. Verstappen, Norris, Hamilton i Piastri odabrali su strategiju medium-hard-medium, dok je trećeplasirani Perez startao na hardu i dvaput prešao na medium, baš kao i Russell. Od osvajača bodova jedino je Sainz krenuo na softu, a zatim je imao dva stinta na hardu.
Posljednji trkaći vikend prije ljetne stanke održava se idućeg tjedna na Spa-Francorchampsu, gdje nas treći put ove sezone čeka sprint format.
P | Vozač | Konstruktor | Zaostatak |
---|---|---|---|
1 | Max Verstappen | RED BULL RACING HONDA RBPT | – |
2 | Lando Norris | MCLAREN MERCEDES | +33.731s |
3 | Sergio Perez | RED BULL RACING HONDA RBPT | +37.603s |
4 | Lewis Hamilton | MERCEDES | +39.134s |
5 | Oscar Piastri | MCLAREN MERCEDES | +62.572s |
6 | George Russell | MERCEDES | +65.825s |
7 | Charles Leclerc | FERRARI | +70.317s |
8 | Carlos Sainz | FERRARI | +71.073s |
9 | Fernando Alonso | ASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES | +75.709s |
10 | Lance Stroll | ASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES | +1 krug |
11 | Alexander Albon | WILLIAMS MERCEDES | +1 krug |
12 | Valtteri Bottas | ALFA ROMEO FERRARI | +1 krug |
13 | Daniel Ricciardo | ALPHATAURI HONDA RBPT | +1 krug |
14 | Nico Hulkenberg | HAAS FERRARI | +1 krug |
15 | Yuki Tsunoda | ALPHATAURI HONDA RBPT | +1 krug |
16 | Zhou Guanyu | ALFA ROMEO FERRARI | +1 krug |
17 | Kevin Magnussen | HAAS FERRARI | +1 krug |
18 | Logan Sargeant | WILLIAMS MERCEDES | odustao |
– | Esteban Ocon | ALPINE RENAULT | odustao |
– | Pierre Gasly | ALPINE RENAULT | odustao |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Na današnji dan prije 53 godine poginuo je Jochen Rindt Ime je to koje bi pratiteljima Formule 1 danas vrlo vjerojatno stanovalo u uhu baš kao što stanuju ona Jackieja Stewarta, Bernija Ecclestonea ili Helmuta Marka, da nije došlo do nesreće tog kobnog dana u Monzi Bilo je to na treningu za Veliku Nagradu Italije 1970 godine, netom prije Parabolice, gdje su bolidi tada kao i danas prilazili s brzinom većom od 300 km/h Rindt je u tada...
Nikad u povijesti Formule 1 nije se dogodilo da nema baš nijedne vozačke promjene između sezona, no čini se da bismo u 2024 mogli ući bez ijednog transfera Evo kakvo je stanje s postojećim ugovorima u svakoj momčadi i koje bi se promjene ipak mogle dogoditi naredne sezone Pored svakog vozača navedena je posljednja godina njihovog tekućeg ugovora, uz napomenu kako za mnoge vozače nije poznato točno trajanje jer su objavljeni samo...
Radio transkript // Ante Vetma
Radio komunikacija između Maxa Verstappena i ekipe Red Bulla otkriva kako su se u posljednja dva kruga odlučili na dodatno zaustavljanje po novi set soft guma i osvajanje dodatnog boda za najbrži krug: Krug 64/71 Lambiase Just make sure you have some tyres left for the end of the race Might decide to use them Verstappen Well you could also do a pit stop Lambiase That perhaps it’s slightly more risk but either way, just look...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
21 pobjeda u zadnje 22 utrke za Red Bull, 11 od 11 ove godine, jedina momčad u povijesti koja ima 12 zaredom.
Hoćemo se i dalje zavaravati da ovo nije najveća dominacija u povijesti Formule 1? 😃
Predivno je vidjeti McLaren pri vrhu, još uvijek sam u šoku kakav napredak u zadnje dvije utrke. Čudo sezone. 👏🏻
14
27
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Hoces reci da Max ne bi radio iste stvari u Mercu iz 2020?
33
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ne bavim se fikcijom, paralelnom stvarnošću i alternativnom prošlošću, samo čistokrvnim brojkama.
Znam da vam ne idu u prilog, ali nisam ja kriv.
11
21
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Cistokrvne brojke govore da Lulu ovo nikad nije radio u istim ili cak i dominantnijim bolidima.
16
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
“Isti ili dominantniji bolid” je tvoje subjektivno mišljenje zasnovano na mišljenju, ne na ikakvoj činjenici ili brojci.
Ako imaš bolji win ratio od 21 pobjede u 22 utrke, slobodno mi navedi. :)
9
10
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Max je zvijer, njegovom zaslugom je ovakva statistika
10
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Srećom da sam, između ostalog, potkovan u području data science-a, pa mogu reći da je od najveće važnosti kako interepretiramo podatke i iz njih izvlačimo smislen uvid u stvari. Za to koji bolid je imao najveću prednost trkaćim tempom, trebala bi nam barem average delta i neke specifične informacije iz utrka. Promatrati Formulu 1 isključivo kroz izderiviranu tablicu s Wikipedije za mene predstavlja nesuvislo bacanje dragocjenog vremena.
Red Bull se pokazao kao operativno jača ekipa od Mercedesa, a Verstappen rijedak primjerak rutinera još od vremena super robotičnih verzija Vettela/Alonsa iz V8 ere (hint: race stint iz Meksika). Uz podjednak BoP kao prethodnih godina, trenutna dominacija izgleda znatno uvjerljivije. Treba istaknuti da ovo nije osma uzastopna godina tiranije jedne ekipe i da performans nije postignut kroz ogromnu početnu prednost u pouzdanosti i snazi pogonske jedinice već kroz pametne aerodinamičke adaptacije i balansiranje auta, što svaki od timova svojim razvojnim strategijama može iz sezone u sezonu drastično promijeniti (kao što su Aston Martin i McLaren pokazali).
Vjerojatno nisi jedini koji je frustriran Formulom 1, ali bilo bi konstruktivnije promicati otvoreni dijalog, umjesto konstantnog gaslightanja. Barem bi ovakvi mali forumi trebali biti intelektualni rajevi u usporedbi s općom histerijom koja vlada na većim društvenim platformama.
38
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Da ti miljenik nije toliko smotan da sjebe kočnice npr u Baku pa izleti van, da ne pogodi Rosberga u više navrata, možda bi i on imao bolje brojke nego što ima. Čuj on uspoređuje Maxa i Lewisa i nizove a koliko koji ima pobjeda daj nam to reci? Da da znam nadnaravne sposobnosti….. jučer ste svrsavali na pp i sad kad je uslijedilo triježnjenje se udara po svemu i svima. Smiri doživljaj.
20
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pojedinci kao da su ograničeni pa im treba nacrtati da shvate nešto. Možda Red Bull izdominira sezonu no isto tako postoje stvari koje smo gledali 14-16 . Mercedes je imao kikseva sa međusobnim sudarima Hamiltona i Rosberga u više navrata. Možda da im se vozači nisu sudarali bi imali veći niz od 12 pobjeda. Isto tako nije za usporediti 8 sezona sa tek jedinom i pol godinom. Isto tako nije isto nabiti 20,30 sekudni u 10 krugova u kruziti stazom ili tu prednost graditi cijelu utrku. Mercedes se jedini od pocetka hibridne ere nije ni blizu kvario kao bolidi pored njega. Dozirali su snagu po potrebi. Kada to bude radi Red Bull 8 godina onda možemo pručati o nekakvim najvećim dominacijama ikada. Do tad ti to ostaje samo kao jadan pokušaj umanjivanja uspjeha RB a i Maxa.
19
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Dovoljno uzet samo samo 2016u. Mercedes pobjedjuje 19 od 21 utrku. Dvije koje nisu pobijedili su Barcelona gdje su se medjusobno izbacili i Sepang gdje je Rosberg u prvom zavoju poslan na zacelje od strane Vettela i gdje Hamu rikne motor sa 25 sekundi prednosti.
Samo njihova glupost u prvom slucaju i vanjski utjecaj (Vettel) i crkavanje motora u drugom su ucinili da to ne bude savrsena sezona.
88e je takodjer odustajanje zbog kvara i sudar u istoj utrci sprijecio savrsenu sezonu i to i doba kad je utrke zavrsavalo pola bolida.
Ova sezona jest dominantna, ali da su dva Pereza u RB nebi bilo 11 od 11.
Ako nekom nije jasno, Max je taj koji dominira.
24
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Sve stoji. Ako bude ove godine 100% od RB da li je onda to do Maxa ili RB pošto kažeš da su dva podjednaka vozača da bi se desile nekakve kompromitirane situacije?
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
RB je obavio strasan posao i to im se mora priznati, pritom i Max vozi na jednom jako visokom nivou i egzekucija mu je skoro perfektna. Jedine mrlje su mu SA gdje je startao 15 ne svojom krivicom i Baku koja je bila Sprint utrka gdje je Perezu pomogao VSC da dodje naprijed i gdje sam svejedno ocekivao da ce ga Max ipak uzet.
Moje misljenje je da bi u slucaju da su dva vozaca kalibra Pereza da nema sanse da bi bilo dosad 100% i tu odajem Maxu pocast.
Perez nikad nije bio nesto jak u kvalama i ove godine kada su svi tu negdje se vidi koliko bi tu bio problem da su dva takva u RB jer je ovo najzgusnutiji grid u povijesti sporta ako se pogledaju relativna vremena od najbrzih RB do najsporijih AT. To sto kombinacija RB/Max odskace je samo dokaz visokog nivoa na kojem se nalaze.
8
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Teško je ili čak nema smisla uspoređivati bolide iz različitih era. Kad razgovaramo o dominaciji, meni uvijek prvo padne na pamet 2014. i Bahrein kad su Ham i Ros napravili 25 sec razlike u 10 krugova što je suludo. To ipak ne znači ništa u usporedbi s današnjim RB jer nitko ne može tvrditi da oni ne kalkuliraju i skrivaju brzinu kako bi sačuvali prednost jer ipak svi uče iz prošlih sezona. Dovoljno je samo pogledati ishod dosadašnjih utrka i donijeti zaključak svatko za sebe. Osobno smatram da će RB uzeti sve do kraja sezone. Ako se Maxu dogodi i neka neplanirana situacija, biti će tu Perez koji će ugrabiti najbolje od takve situacije. Trenutno mu baš i ne ide zbog loših kvalifikacija, ali i to će se promijeniti
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Upravo to tesko je usporedjivati cak i dvije sezone za redom a kamo li razlicite epohe.
Zato i jesam napisao da je u pogledu relativnih najboljih vremena postignutih u kvalifikacijama vidljivo da je ovo najizjednacenija sezona ikad.
Ta 2014a je imala slucajeve gdje su Mercedesi imali u kvalama sekundi ispred prvih do sebe a 10ti bolid je bio preko 3 sekunde iza, dok je sad grid na vecini staza u 1.5-2 sekunde.
88e je Senna imao 1-1.5 sekundu ispred Prosta, koji je imao jos sekundu fore pred trecim, slicno i Mansell 92e.
Da RB ima neku vecu zalihu performansi nebi bilo potrebe da se Perez vadi na vanjske faktore sto ne ulazi u Q3 jer bi glat bio drugi a onda bi i Max imao vece prednosti ispred ostatka grida u kvalama jer bi morao jace stisnuti.
Maxovo cuvanje guma u utrci i kontrola utrke lici na onaj cuveni Hammertime, samo sto Max ne kuka kako su gume gotove pa napravi 5 najbrzih krugova za redom.
Rekordi su ti da se ruse, danas je srusen jedan i do kraja ovog seta pravila ce se srusiti jos neki a onda mozda tamo oko 2029e Max bude najtrofejniji vozac ikad ako mu se bude dalo jos vozit i ako RB nastavi ovim tempom.
Tu smo da svjedocimo svemu tome.
8
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Alonso1983
Jel ti smeta kad neko omalovažava uspjehe Maxa i Red Bulla? Jelde? Vidim po svemu napisanom sa čak velikom dozom bezobrazluka da ti smeta.
Tako nama isto smeta kada ti i svi ostali to radite prema Hamiltonu.
Jel čovjek statistički najbolji vozač ikada? Jeste
Posto je sport takav da nismo u mogućnosti na stazi vidjeti Fangia,Clarka,Sennu,Schumachera, onda je statistika jedino relevantno sredstvo za porediti vozače.
Isto tako kad se kaže sve to zbog dominantnog bolida, šta bi Lewis tome?
Jel sad on treba reci ja nisam najveći ikada jer ste svi vi ostali spori?
4
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nisam navijač ni Red Bulla ni Maxa ako na to ciljaš. Baš suprotno, ne volim Maxa kao ni Hamiltona. I daj mi nađi text gdje ja piše loše o Hamiotonu pa ćemo nastaviti dalje.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
aLi bUdGeT CaP Je IsTo ŠtO i ToKeNi!!! Rekao bi jedan mudrac od autora ovdje (inače hejter Alonsa i Hamiltona).
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ovo se dogadja jednom u 30 godina zato gledaj uzivaj i placi.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Čestitke Crickeyu što je lupio šamar jazavcima iz Maranella.
Ni u cirkusu ne možeš dobit bolju zabavu.
9
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
44 !!
Bravo Lando i Mcl.
Ferrari, ajte vise u onu stvar.
Leclerc ako psihicki ne prolupa nece nikada, unistiti cete dečka !!
11
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Lec je overrated ka i Rus..nema kruva od toga 🫣😂
6
16
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Cestitke Maxu na dominantnoj pobjedi.
15
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Dosadna utrka, pogotovo kakve su bile u Mađarskoj zadnjih godina, od starta se znao pobjednik.
Max klasa za sebe. Hamiltona loš start koštao 2. ili 3. mjesta.
Nevjerojatno kako je McLaren sa jednom nadogradnjom skočio sa 7-8-9 na 2-3 mjesto po brzini.
Ide RB pa dugo nitko, pa MB/McL ovisno o stazi, pa Ferrari/AM ovisno o stazi.
A obrtno proporcionalno je AM potonuo kao kamen.
Nadam se zabavnoj Spa.
29
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nisu tu samo jedne nadogradnje u pitanju. Svi zaboravljaju da su gume promjenjene od VN Britanije. Pitanje je koliko au one kome pomogle ili odmogle. Nevjerujem da je toliki napredak moguć sa jednom većom nadogradnjom. Doslovno su bili van borbe za bodove i sada dva vikenda uvjerljivo druga ekipa na gridu.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Aca Lukas na 5 grama bi bio taktički genije za ove pizza majstore…
Maxu i Red Bullu čestitke, zasluženo. Veseli ovakav skok McLarena, dok Aston Martin lagano pada. Hamiltona je Rosberg jinxao sa slikom ispred boksa, a Zhou na startu kao polaznik autoškole kad hvata vagu prvi put.
Utrka ok, bilo je zanimljivih trenutaka
20
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
12 pobjeda u 12 utrka. Možda je zabrinjavajuće što se nitko nije ni približio Red Bullu ni na jednoj utrci.
Ove godine smo se vratili “dobroj staroj” tradiciji.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Svaka čast rogonjama i Maksu. Perfektnu sezonu određuju.
Opet McL odličan, šteta što i Oskar nije uspio stići do postolja.
Žao mi je Viteza, nadao sam se da ima bolji tempo i da će bar koliko toliko da se bori za P1.
E sad šta reći za konjine iz Maranela?
Sainz napravi odličan start, i umjesto odmah u drugom krugu da se pozicije zamijene da se proba napasti vitez oni ništa ne urade.
U Austriji su tako prokockaki dupli podijum.
Šta više da se kaže za tu grupu idiota, što već nije rečeno?
Džaba njima i Njui i bilo ko da dođe, jer bojim se da niko ne može da uspije u tom timu. Oni su toliko izgubljeni i toliko politički slabi, da je to alarmantno. Kao da niko u tom timu nema da lupi šakom o stol i otjera sve ove idiote u 3 pm.
I Enco i Serđo se prevrću u grobu kad vide šta ove šeptrlje rade.
20
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
RBR… Jednostavno masina
Sve se moze kad se McLaren.
Ferrari neka se srami.
.
10
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Trka 3/10
Max klasika, nije samo do bolida ljudi, čovjek je zvijer,
McLareni, ponavljam istu stvar nakon VB, SVAKA ČAST, mislim da nije do guma (kao što Fernando govori) nego do nadogradnji,
Hamilton nije imao sreće zbog pada performansi (motora?), stvarno šteta.
Perezovo treće mjesto ništa ne znači, mora biti zamijenjen podhitno.
Ferrari stagnira, Leclercov boks neću komentirati.
Aston Martin kao Haas svih ovih godina, početak sezone odličan, drugi dio sezone katastofa.
Alfa Romeo svaka čast za kvale, ali kvale su jedno, a trka potpuno druga stvar.
Williams se vratio u realnost, ali sa trkom u Velikoj Britaniji preskočili 3 mjesta u konstruktorskom poretku, ne žale sekunde.
Alpha Tauri loš, Ricciardo bolji od Tsunode, ima nešto vatre u njemu.
Haas, Hulk u kvalama čovjek za Q3, u trci kao i AR nema ih niđe.
I na kraju Renault, žali Bože para uloženih u F1 od povratka. Rossija smo se riješili, sad je na redu Otmar i povratak imena Renault i njegove livreje.
12
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
…max odvozi najbrži krug 2,8s brže od tadašnjeg landovog koji je u to vrijeme stiskao da ga sergio ne ulovi… rb s maxom potpuno na drugoj planeti…
19
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kakav kiks mclarena sa prioriteton landa ,da su prvo piastria pustili u box sad bi imali dupli podium,alpine nevolin jer su totalno arogantni tim neka im je ,ferrari tipicni ferrari,max majstor cudi me da nije otisa u box da podeblja najbrzi krug
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Tako je… Svi bi cekali u redu iza sporijeg Piastrija, nitko ne bi napada i prosa dalje, samo da McLaren ima duplo postolje.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Piastri je izgubio 8 sekundi u nekoliko krugova nakon sto ga je Lando presao. Nije mogao pratiti Landov tempo. Nikakva greska Mclarena
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Svaka cast RB,jednostavno su za svih space shuttle.Govorit kao Fitipaldi da je najveca dominacije u povijesti;zar smo zaboravili 2014-2020.
Hamzi ocito MV usao dobro u glavu 2021,los start,a utrka tako tako.
McLaren dobar,jos posla oko strategije.
Ferkan kao da je tek dosao u f1,a CL grijesi opet.
12
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
“Toliko o tom MV i uzdizanju te brzim bolidom pa ti starac u pola sekunde sporijem ocita lekciju.
Zato je LH medu 3 najbolja ikad a MV,GR jos moraju papat zganaca. ”
A isusa ti pa ni miljenik ti nije ravan. Ali pluseve si zaslužio ovim komentarom.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ove kazne u utrci su stvarno glupe, kako može biti ista kazna za izbacivanje dva druga bolida iz utrke i prebrzu vožnju u pit lanu
18
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Mislim da ne mozes izbjec nesrazmjernost kazni za ovakve situacije gdje je jedna krsenje egzaktnog tehnickog pravila a drugi je sportske prirode ali se svakako slazem da je 5 sekundi Leclercu i Zhouu tragicno..
Leclercu najmanja kazna za taj tip prekrsaja je ok ali se ne mogu nikako slozit da je najmanja kazna i za ono sto je napravio Zhou, bez obzira na cinjecu da je to start..
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Slažem se za Leclerca, ali Zhou je dobio debelo premalu kaznu, Hamilton je 2015. u Mađarskoj za sudar s Ricciardom dobio drive through iako je još morao ići u box promijeniti krilo, jako su se ublažile kazne u zadnje vrijeme.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Talijanska sramota se opet pokazala u najgorem svjetlu
…
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Teška uspavanka od utrke. Čestitke Mad Maxu.
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Konzistentnost u brzini, vjerojatno najteza stvar u F1. Ovaj rekord cijelog RB tima je nevjerojatan. Pa i 1.9s pit Mercedesu u facu. A Max u takvom autu i timu jos 33s ispred svih i 37s ispred timskog kolege za sedmu uzastopnu. Vec sada jedan od najboljih svih vremena, pa se nadam da ce ga sreca posluziti kao Hamiltona, a ne zeznuti kao Alonsa ili Vettela.
Svaka cast McLarenu, nevjerojatan skok. Drago mi je zbog Norrisa koji svojim voznjama to i zasluzuje.
Nisam Ferrari fan, ali cak i mene ovo boli. Carlos sam radi svoju strategiju, a Charles mora plakati na radio da ovi ista poduzmu.
Alpine polako preuzima od Haasa titulu najnesretnijeg tima na gridu. Nevjerojatno je kako ih gruva sa svih strana. Zhou pokrene domino efekt i zezne ih oba.
Ricciardo pokazao zasto je doveden umjesto Debrisa. U prvoj utrci odmah pobijedi Tsunodu i dode relativno blizu bodovima. Nadam se da je to samo pocetak!
Jedan od zanimljivijih startova sezone, ali druga polovica utrke posebno dosadna.
18
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Roko … ” Ricciardo pokazao zasto je doveden umjesto Debrisa. U prvoj utrci odmah pobijedi Tsunodu i dode relativno blizu bodovima.” pobjeda DR je jalova jer su i on i yuki zaostali za krug za alonsom koji je završija 9.
yuki je do 9. kruga dok nije otiša na izmjenu guma bija “debelo” ispred ricciarda koji ga je zbog odlaska japanca u box “preteka” i voija ispred njega dok i sam u 18. krugu nije uša u box. u 29. je ricciardo ponovno iša u bax pa je dijelom i zato i zato je yuki vozija ispre ricciarca do 44. kad je ponovno iša na zamjenu guma zbog čega ga je ricciardo ponovno “preteka”
ako zaostaneš krug za prvih 9. možeš i ka 10. osvojit bod iako uz krug zaostatka ALI 13. je poprilično , a ne relativno blizu boda . sve poteze na stazi režiser je dobro popratija makar i u reprizi ali ni ricciarda ni yukia nismo mogli vidit u nekakvim “akcijama” vridnim snimke . naravno , ricciardo će svojim osmjehom “pokupit” simpatije pred vječno nervoznim yukiem ali da li će na kraju bit bolji to tek treba sačekat do kraja .
4
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
@avalon
-zaboravio si u svojoj ‘analizi’ prvi krug u kojem ricci ni kriv ni dužan pada na 18. mjesto zbog greške zhoua što objašnjava zašto je yuki bio debelo ispred riccia.
-zaboravio si i spori prvi tsunodin boks.
-završili su obojica krug iza, ali valja napomenut da je ricci završio 15 sekundi ispred yukija tako da se slažem s rokom da je ricci pobijedio yukija u prvoj utrci… i dan prije. bez obzira na simpatije. što će bit kasnije vidit ćemo. ja tipujem na riccija.
-pisat tko je u kojem krugu otišao u boks, a ne pisat na kojim gumama su bili je površno.
-slažem se da ricci nije bio blizu bodova.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
zekohonda …. “moj lektore” apsolutno se slažem sa tobom po pitanju moje površne “analize” ali me čudi da ti nisi napisa na kojim su gumama su izlazili na stazu posli izmjena . ti si koliko sam primjetija po tom pitanju davanja točnih informacija/ispravaka No 1 .sljedeći put ću vodit uredne bilješke da bi mi “analiza” bila besprijekorna da bi ti ima manje “posla” .
start je možda i najriskantniji dio trke , katkad zaje*eš ka lani ricciardo u imoli kad je na startu uništija trku carlosu , katkad te zaje*e neko drugi ka jučer zhou daniela koji je zbog toga završija na začelju . no box se “revanšira” danielu sporom izmjenom guma yukiu zbog čega je ovaj “nasljedija” daniela na začelju .
izgleda da si propustija pročitat ovo “POBJEDA DR je jalova jer su i on i yuki zaostali za krug za alonsom koji je završija 9.” ;) i mick je lani pobjedija kevina samo jbga te pobjede micka su bile jalove ( ka i ova ricciarda) jer su oba vozača haasa bila van bodova u tim “pobjedama” micka .
ti , a virujem i Roko možete tipovat na ricciarda , ja ču se “držat” onoga šta sam napisa “… da li će na kraju bit bolji ( mislija sam na ricciarda ) to tek treba sačekat do kraja ” mada si i ti napisa nešto slično “što će bit kasnije vidit ćemo.” ;)
to šta je dan ranije ( u Q ) daniel također “pobjedija” yukia može nešto značit , a i ne mora jer zna bit nepredviđenih “događaja” na kraju završnog Q kruga . pokazatelj je russell koji je sa mercom ima čak lošije vrime od yukia , a od ricciarda čak 1+ s ;)
simpatije bar ovde kroz komentare su “bitne” . usprkos tome šta je posli 11 trka perez KONSTANTNO 2. mnogi bi radije na njegovom mistu vidili ricciarda koji se od odlaska iz RB i nije nešto pokaza . izgleda da osmjeh “kupuje” naklonost – žal bi mi bilo da perez dobije nogu u RB u korist ricciarda ali bi i volija da snage ponovo odmjere max i daniel samo… ovo je neki drugi max u odnosu na onoga kad su on i DR bili kolege . bojim se da bi “fanovi osmjeha” bili razočarani događanjima da se daniel i max ponovno nađu u istom timu ….
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
vrlo jednostavno:
-ukoliko je vozač o kojem pišeš udaren i izguran sa staze na startu onda to i napišeš kad već pišeš o njegovoj utrci.
-ukoliko je vozač u kvalama imo problema i npr. zbog gužve nije stigo završit svoj krug onda to i napišeš. yuki nije imo tih problema u subotu.
-što se tiče pereza bit drugi u ovakvom bolidu je minimum minimuma. ne prolaz u q3 je katastrofa, a utrka bez podija loša.
-što se tiče riccija nakon napuštanja rb-a. smatram da je bio vrlo dobar u renaultu i očajan u mclarenu.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Max je trenutno među najvećima svih vremena koliko je i Vettel bio u otprilike svojoj četvrtoj sezoni u RB-u.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
svi se vrtimo u krug već, ali kad se sjetis pocetka prosle sezone i gdje su sada mercedes (a evo i mclaren), a gdje ferrari, nema se tu što reći. utrka dosadnjikava, na startu zhou izazvao kaos za obe alpine i riccija koji je na kraju ipak ispred tsunode (nisam siguran, al mislim da je 40 krugova vozio na mediumu)
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ja sam početkom sezone napisao da očelujem od Ferrarija tokom sezone pogotovo u idučim sezonama slobodan pad. Ako nisu bili konkurentni sa pola milijarde u proračunu po sezoni neće ni sa 140 mil. Oni da bi pratili ostale moraju donjeti na jednu nadogradnju od RBa ili Mercedesa 3,4 svoje jer 70-80% im nadogradnji ne donese ništa. U budget capu je to još više izraženo i ne očekujem bolje dane za njih. Sada kada su motori zamrznuti a sve se svodi na šasiju arrodinamiku i ovijes mislim da su tu nemaju šanse jer godinama unazad im je to bio problem. Evo prolazi druga godina a oni jos nisu rijesili problem sa gumama. A očito problem postoji jer svaku utrku koriste sporiju kombinaciju komponenti guma od konkurencije. A nekada su jednostavno glupi za nesto vise. Npr Sainz je izvezao utrku na Soft Hard i Hard gumama do kraja bez problema. Vidjeli su koliko je trajao midium na bolidu Leclerca. Svi ispred su išli kao i Leclerc na prva dva seta guma midium pa hard i onda za kraj uzeli midium . Zar mu nije midium mogao trajati do kraja? Uporno uzimaju taj hard a spori su na njemu ko …..! I kako onda napraviti nesto vise kad je konkurencija na kraju utrke na brzim gumama i ispred tebe. I naravno da se onda dogodi da te opere Russel sa 18 mjesta. Ferrari je trenutno druga liga sviđalo se to nekome ili ne.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
ricci je u zadnjem stintu rastegnuo medium na 40 krugova.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Opet se start pokazuje kao Hamiltonova slaba tocka. Kazem opet jer je od Rosberga izgubio prvenstvo kad ga je 2-3 puta Rosberg prestigao na startu i zavrsio ispred njega u utrci.
Da nije bilo tih losih starteva, Hamilton bi bio prvak bez obzira na prdekanu motora. Ali, ali, lakse je bilo okriviti motor nego uzet sudbinu u svoje ruke (napomenut cu da je Rosberg isto tako imao kvarove sezone prije toga, pa i u zadnjoj utrci kad se moglo odluciti prvenstvo je ostao bez pune snage motora).
Ostalo o utrci ste sve vec rekli. Pozdrav i zivili. Sad na kupanje.
14
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Zaboravio si dodati da se moglo odlučiti prvenstvo jer su se davali dupli bodovi te sezone.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nije zaboravio 😎
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
I zaboravio je spomenuti da u trenutku kad je Rosbergu motor otišao u bananu da je Hamilton glatko vodio.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
smr201….. hamilton je glatko vodija ? zavisi šta je za tebe “glatko” ? u 23. krugu prednost LH pred NR je iznosila 3,9 s , do kraja trke je trebalo odvozit još 32 kruga pa tih 3,9 s i nije bilo baš “glatko” :) mislim da nije Realista nešto zaboravija navest , ti si “zaboravija” da je u 24. krugu nico javija da gubi snagu motora . u 25. krugu je prednost LH sa “glatkih” 3,9 s zbog gubitka snage rosbergovog bolida narasla na 7,1 s . ni taj zaostatak ne smatram baš “glatkim” vodstvom lewisa jer je do kraja ostalo još 30 krugova . no rosbergu su javili da mu je otkaza ERS = “izgubija” je 160 KS koji se “dodaju” snazi motora pritiskom na dugme . uz takav hendikep/lošu sriću bolid NR je bija gotovo “mrtav” i zato je tu trku završija na 14. mistu sa krugom zaostatka .
i umisto da šutiš ti potenciraš kako je Realista nešto zaboravija spomenut i time razotkrivaš svoju laž u namjeri da uveličaš pobjedu LH nad NR u abu dhabiu 2014. jbte , vjerniji ste lewisu od angele koju je plaća . nju sad ne viđam ali vi ste uvik prisutni i to besplatno :) :) :)
3
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
@avalon
Nadrobio si pola stranice da bi rekao isto što i ja. Da čitaš sa razumijevanjem shvatio bi da ništa ne veličam i da sam napisao da je Rosbergu motor otišao u bananu. Samo ukazujem da s obzirom na bodovno stanje prije utrke te činjenicu da je i bez kvara na Rosbergovom bolidu Hamilton vodio u utrci.
Znači da bi Hamilton osim u slučaju jako nepredviđenih okolnosti bio prvak tako i tako. Nije postao prvak zbog kvara, kvar je samo potvrdio ono što bi se najvjerojatnije desilo.
Kad čitaš komentar od Realiste izgleda kao da je postao prvak zato jer je Rosbergu crkao ERS.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
smr201. priznajem , nadrobija sam pola stranice no ti si mi “kontra komentarom” pokaza kako se to radi . komentar ti je koliko ? nekoliko rečenica kraći od moga “drobljenja” :) :) :) čini mi se da ti sa razumjevanjem ne možeš pročitat ni ono šta si sam napisa , a kamoli šta piše neko drugi . pokušaj pronać razliku/poantu između ovoga šta si napisa u prvom i onda u drugom komentaru
1.kad je Rosbergu motor otišao u bananu da je Hamilton glatko vodio.
2.da je Rosbergu motor otišao u bananu.
skoro isto kad “ispustiš” ovaj dio ” da je Hamilton glatko vodio” iz tvog prvog komentara .
32 kruga prije kraja adu dhabia prednost od 3,9 s je tebi bilo glatko vodstvo ? jučer je perez 20 krugova prije kraja trke ima “super glatko” vodstvo pred lewisom …7+ s da bi na kraju bija tek 1,5 s ispred lewisa. u 20 krugova je LH sergiu “skinija” 5,5 s ;) bi li NR te 2014. u 32 kruga uspija nadoknadit zaostatak od 3,9 s za LH možemo špekulirat ali bez ERS -a je to bila nemoguča misija šta pokazuje i krajni rezultat NR … zaostatak za krug i to u MERCEDESU : žal mi je ali moram ti reći da izgleda puno toga ne razumiš ili nečeš da razumiš kad je lewis u pitanju . npr Realist se u svom komentaru dotiče startova lewisa u 2016. i misli da je to jedan od razloga zašto je te sezone rosberg uzeja titulu . osim toga kad spominje “prdekanu” motora jesi li siguran da ne misli na odustajanje lewisa u maleziji kad je LH odusta u 44. krugu zbog kvara motora i zbog čega je rosberg svoju prednost od 8 bodova “diga” na 23 boda + “kiks” u japanu di je LH završija 3. , NR pobjedija čime je poveća prednost sa 23 na 33 boda . i mada je u preostale 4 trke pobjeđiva lewis nico je održava i održa prednost jer je te 4. trka završava na P 2 . ja sam shvatija ka analogiju spominjanje abu dhabia 2014 . od strane Realiste , a tebi IZGLEDA da on to spominje ka razlog zbog čega je lewis osvojia titulu .
btw i kad bi špekulirali tj da je NR pobjedija u abu dhabiu , lewis završija na P 2 na kraju bi titulu osvojia lewis sa +3 boda ispred rosberga pa ne znam zašto krivo tumačiš i “pjeniš” se na komentare koji ti ne pašu ? evo , sad sam nadrobija cilu stranicu po tvojim kriterijima pa si možda shvatija da tvoja primjedba o dužini moga komentara ne utječe na mene ;)
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ja se uopće ne pjenim to što svi ostali mogu shvatiti poante mojih komentara, a ti ne nije moj porblem :)
Baš ideš na umaranje protivnika vidim. Jesam li ja spomenuo startove bilo gdje? Ili 2016. uopće?
Poanta komentara je isključivo da u trenutku kada je Rosbergu otišao ERS je gubio naslov tako i tako.
Nema tu špekulacije nikakve. Što bi bilo kasnije pitaj boga.
Glatko je meni zbog situacije na tablici i na stazu zajedno. Tebi nije ok, ako te toliko dira da je meni nešto glatko, a tebi ne da napišeš toliki komentar samo ti daj.
Samo zbog duplih bodova je bilo kao napeto do zadnje utrke.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
ček a koliko loših startova je ima Max do sada? jako puno pa nitko ne sere po tome…samo što on ima takav boilid da može pasti i deset mjesta i za deset krugova je opet prvi… prošlu utru je loše startao… sjeti se zadnje utrke 2021..startao je prvi na softu i izgubio prvo mjesto…i da nije bio narihtan zadnji krug nebi osvojio naslov
2
12
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ovaj RB najdominantniji bolid ikada, sad je i službeno ma što tko mislio o tome. Razlika je u tome što je McLaren iz ’88 imao dva vozača u kreiranju povijesti, RB jednog. Da RB ima onakva dva vozača, do sad bi svaka utrka bila 1-2. Druga stvar, da im promjena guma nije naštetila, na kraju bi zaostatak bio preko minute. Barem neki tako sugeriraju… Iako nisam navijač Ferrarija, i mene boli ono što oni izvode. To više nema veze sa zdravom pameti. Jednostavno ljudi ne znaju šta rade, nema drugog objašnjenja. S druge strane, zadovoljstvo je vidjeti moj McLaren u naletu. A Alpine prolazi kroz period loše karme kad i tuđe greške njima najviše štete
6
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ima nesto i do vozaca gledaj i placi.
5
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Odličan dio u kojem kažeš kako su u dominaciji McLarena bila 2 vozača. Da sada gledamo borbu Maxa i još nekoga mislim da nikome ne bi smetala dominacija. Ovako je dosadno za poludit. Dominacija Mercedesa je bila ipak zanimljivija dok su se borili Nico i Lewis. Onda su dovukli onog anemičnog Valterija i ubili natjecanje.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Hahaha, a mislio sam da sam ja senilan…
Vidim da vas ima nekoliko s tim izljevima frustracija i izjavama “najdominantniji bolid ikada” sto mogu razumjet, ali dajte se ljudi malo prisjetite od 2014. nadalje…
Ne daj Boze da se to vise ponovi. Ovo je (zasad i jos uvijek) puno blaža kamilica naspram Mercedesove ere…
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Dosad au 20 krugova vodili svi ostali 500 krugova RB. Što bi za tebe bila največa dominacija? Da vozi u rikverc i bude prvi.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Red bull jos nije imao 1.5s brži bolid po krugu, niti u prosjeku 1s.
Ne skrivaju brzinu jer im “neugodno” i da ne bi mijenjali pravilnik sto je Merc radio (potvrdio njihov bivsi zaposlenik).
A ako se vec hvatas za statistiku, pogledaj si samo kako su izgledale “pocetne” sezone 2014/15/16. (broj pole pozicija i broj pobjeda).
Dodaj i prisjeti se jos samo da su se bolidi puno teze pratili (bili osjetljiviji na prljav zrak). Merc imao rocketship (kako Ham voli nazvat) od motora, derao na pravcoma, uzimao pole-ove za preko 1s u prosjeku i sad ti reci… nitko nije mogao ni prismrdit. Ma ni 50% ovog sto ima sad RB…
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
A ovo za sto si se ti uhvatio (broj krugova u vodstvu), za to je zasluzan Max koji je puno konstantniji i manje grijesi od Ham, i ne dozvoljava si neke Rosberge niti da mu neki “Bottasi” uzimaju toliko pobjeda i pole-pozicija.
Da je on bio u Merc tih godina, bila bi jos veca katastrofa za gledanje…
6
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Imali smo borbu Ros-Ham. Koja je bila zanimljiva i izjednačena. Max dobije s 30 sekundi prednosti s polea. Prošle godine je startao s 10. mjesta u Mađarskoj i bio je na 30 sekundi na pola utrke. Zar ti ozbiljno misliš da ide koliko može? Neka daju nekog iz top 5 vozača Maxu da bude zanimljivije. I dalje mislim da bi Max bio prvak, ali netko tko bi mu uzeo pokoji pole i pokoju pobjedu unio bi zanimljivost u prvenstvo.
Hvalisanje Maxa umanjivanje dominacije bolida. To je tema tvojih postova. Uživaj u dosadnoj F1. Samo ne zaboravi, ti si taj koji to gledaš. Vrijedi li tvoje vrijeme provedeno uz dosadnu utrku da bi se mogao naslađivati da je Hamilton lošiji? Moje i mnogih ne vrijedi. Većina nas bi gledala borbu za pobjedu, a to sada nemamo isključivo radi RBa koji je doveo uz Maxa trećerazrednog vozača. Taj Perez će biti 2. u poretku uz svu lošu vožnju i pehove. O takvom bolidu pričamo.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
@Beethowen
Apropo drugog tvog komentara.
Ili to ili su neki Bottasi i Rosberzi bili puno bolji nego što se na prvu ruku činilo.
Jer je bilo takvim razmišljanjem najlakše umanjivati vrijednost Hamovih rezultata.
To je jednako moguće kao i ova tvoja teza jer jedini put dosad kad je Max imao top kolegu (Ricci) nije ga gazio kao ove ostale. Bio je bolji, ali ni približno toliko uvjerljivo kao od Pereza, Albona itd.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Molim da se organizira, s nekim boljim psihologom, grupna seansa za nas navijače crvenih.
25
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Zovite i Leclerca. Čovjek je na rubu živčanog sloma.
15
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
doci cu i ja iako nisam navijac ferraria jer ni ja ovo vise ne mogu gledat!!
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Dobra utrka…Drago mi je za Mcl a žao mi je Gasliya…Ferrari uzas…Sainza na brzim gumama ne zele pustit ispred Lecc-a a onda Lecc-u sjebu boks i onda on jos zaradi kaznu od 5 sek…Red Bull s Maxom strasna mašinerija…
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
-zanimljiva utrka ako izbacim borbu za prvo mjesto.
-rb dobar, at opet bez bodova. psmtr.
-hamsta je bio u pravu, nemamo više ogromnu drs prednost.
-čestitke mclarenu na dobrom rezultatu i georgeu na dobrom recoveryu.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
@Fitipaldi nije najveća dominacija. Kad pogledamo 1988-mu, McLaren je imao hrpu podijuma 1-2, skoro sve pole, I da nije bilo napetosti, bila bi još malo jača statistika. Kaj je-je. Mora se priznat. Perez ne prati Maxa ni približno kao što su se pratili Senna i Prost
2
1