Izdvojeno

Leclerc najbrži na drugom treningu u Mađarskoj

Piše: Lovro Andraka

Prije 2 mjeseci, 4 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Charles Leclerc bio je najbrži na prvoj suhoj sesiji vikenda u Mađarskoj, a čak 14 vozača našlo se unutar sekunde zaostatka za Ferrarijevim vozačem.

Drugi je s minimalnim zaostatkom od 15 tisućinki bio Lando Norris, a iza njih nastavio se potpuno netipičan poredak pa su tako u top 5 završili Pierre Gasly, Yuki Tsunoda i Esteban Ocon.

Nico Hülkenberg bio je šesti s Haasom, a iza njega smjestio se Valtteri Bottas koji je za razliku od svih ispred na softu svoje vrijeme postavio na mediumu, baš kao i njegov timski kolega Guanyu Zhou koji je bio deveti. Između dviju Alfa smjestio se Fernando Alonso, a top 10 je zaključio njegov sunarodnjak Carlos Sainz.

Max Verstappen bio je tek 11. s malo manje od šest desetinki sporijim vremenom od Leclerca, a njegov timski kolega Sergio Perez završio je na 18. mjestu. Dok su gotovo svi pojurili na stazu nakon otvaranja boksa, oba Red Bulla izašla su na stazu nakon petnaestak minuta, a do kraja su ostali pri dnu popisa po broju odvoženih krugova s 18, odnosno 14.

Osim Alfi, najbrže vrijeme na mediumu postavili su i Alex Albon, Oscar Piastri te oba Mercedesa. Trening je prošao bez incidenata, a vrijedi spomenuti jedino Oconov izlazak iz garaže zbog kojeg je Leclerc morao stati.

Treći trening vozi se sutra od 12:30.

Rezultati

VozačKonstruktorZaostatakKrugovi
1Charles LeclercFERRARI1:17.68620
2Lando NorrisMCLAREN MERCEDES+0.015s29
3Pierre GaslyALPINE RENAULT+0.232s25
4Yuki TsunodaALPHATAURI HONDA RBPT+0.248s30
5Esteban OconALPINE RENAULT+0.359s29
6Nico HulkenbergHAAS FERRARI+0.372s28
7Valtteri BottasALFA ROMEO FERRARI+0.399s28
8Fernando AlonsoASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES+0.419s31
9Zhou GuanyuALFA ROMEO FERRARI+0.422s30
10Carlos SainzFERRARI+0.496s19
11Max VerstappenRED BULL RACING HONDA RBPT+0.593s17
12Lance StrollASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES+0.633s32
13Alexander AlbonWILLIAMS MERCEDES+0.691s32
14Daniel RicciardoALPHATAURI HONDA RBPT+0.699s29
15Kevin MagnussenHAAS FERRARI+0.818s26
16Lewis HamiltonMERCEDES+1.060s27
17Logan SargeantWILLIAMS MERCEDES+1.150s29
18Sergio PerezRED BULL RACING HONDA RBPT+1.292s13
19Oscar PiastriMCLAREN MERCEDES+1.431s18
20George RussellMERCEDES+1.489s22

Komentiraj

4 komentara

  1. Ako ima ekipe koja je u gradu i ide na utrku, javite se za pivu :)



    12

    0
  2. Po vremenima mi se čini da je ovo bio kombo FP1/FP2… a neki (RB, mečka…) su i full FP1 radili.


    0

    0
  3. Nisam pratio ni cita nesto do sad, sta je sa veselim trojcem na dnu ? Vidio sam da je Checo ima problem sa vanjskim utjecajima.. Kae sa Russellom i Piastrijem pa i Lewisom ? Problemi neki ili ?



    1

    1
    • Stefan Bellof
      pigmalion Prikaži

      Russell i Hamilton ( Mečka ) su bili rezervirani i samozatajni…….. sandbagging ili ti pila naopako.
      Iskreno bez zajebancije, Hamilton je izuzetno veliki dio FP2 radio na long runovima.
      Za Russella nisam ziher.
      Piastri je imao neke frke na podnici, pa su to rješavali dobar dio FP2.



      2

      1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Jochen Rindt – kratak podsjetnik na jedinog posthumno okrunjenog prvaka Formule 1

Kolumna // Luka Gregorić

Na današnji dan prije 53 godine poginuo je Jochen Rindt Ime je to koje bi pratiteljima Formule 1 danas vrlo vjerojatno stanovalo u uhu baš kao što stanuju ona Jackieja Stewarta, Bernija Ecclestonea ili Helmuta Marka, da nije došlo do nesreće tog kobnog dana u Monzi Bilo je to na treningu za Veliku Nagradu Italije 1970 godine, netom prije Parabolice, gdje su bolidi tada kao i danas prilazili s brzinom većom od 300 km/h Rindt je u tada...

Tržište vozača za 2024. – hoće li svi zadržati iste postave?

Lociranje // Lovro Andraka

Nikad u povijesti Formule 1 nije se dogodilo da nema baš nijedne vozačke promjene između sezona, no čini se da bismo u 2024 mogli ući bez ijednog transfera Evo kakvo je stanje s postojećim ugovorima u svakoj momčadi i koje bi se promjene ipak mogle dogoditi naredne sezone Pored svakog vozača navedena je posljednja godina njihovog tekućeg ugovora, uz napomenu kako za mnoge vozače nije poznato točno trajanje jer su objavljeni samo...

Radio komunikacija između Verstappena i Red Bulla u završnici utrke u Austriji

Radio transkript // Ante Vetma

Radio komunikacija između Maxa Verstappena i ekipe Red Bulla otkriva kako su se u posljednja dva kruga odlučili na dodatno zaustavljanje po novi set soft guma i osvajanje dodatnog boda za najbrži krug: Krug 64/71 Lambiase Just make sure you have some tyres left for the end of the race Might decide to use them Verstappen Well you could also do a pit stop Lambiase That perhaps it’s slightly more risk but either way, just look...

Još kolumni