Izdvojeno

Russell najbrži na kišnom Hungaroringu, Perez se zabio u zid nakon 4 minute, Sainz u posljednjih 15 minuta

Piše: Ante Vetma

Prije 2 mjeseci, 10 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Četiri minute bile su dovoljne da Sergio Perez novinarima dade novu temu koja će biti aktualna barem do idućeg GP vikenda. Naime, Meksikanac je u izlaznom krugu stražnjim desnim kotačem nagazio na travu što ga je lansiralo u barijere. Red Bull je tako propustio priliku testirati nadogradnje na njegovom bolidu, što je posebno značajno ako se uzme u obzir da je idući vikend sprint vikend sa samo jednim slobodnim treningom.

Nedugo nakon toga u Mađarskoj je počela padati kiša. Koliko nas to podsjećalo na legendarne kadrove iz 2006. godine – za potrebe treninga uvjeti nisu dovoljno dobri da bi se isplatio rizik pritiskanja na stazi. Do kraja smo zato vidjeli još samo nekoliko relativno brzih krugova od kojih je George Russell bio najbrži.

Drugu crvenu zastavu izazvao je Carlos Sainz koji se izvrtio na izlasku iz 3. zavoja i pritom lagano udario u zid. Većeg oštećenja (osim malo Sainzove reputacije) nije bilo pa su suci uspjeli pogurati bolid i Sainz se na vlastiti pogon vratio u garažu.

Dvije minute prije kraja barijere je dotaknuo i Yuki Tsunoda koji je ostao bez jednog dijela prednjeg krila i tako izazvao žute zastave.

Drugi trening vozi se u 17 sati.

PVozačEkipaVrijemeKrugovi
1.RussellMercedes1:38.79513
2.PiastriMcLaren+0.35914
3.StrollAston Martin+1.21810
4.NorrisMcLaren+1.48213
5.AlonsoAston Martin+1.8928
6.BottasAlfa Romeo+2.23714
7.LeclercFerrari+2.34712
8.ZhouAlfa Romeo+2.5689
9.SargeantWilliams+2.62115
10.HulkenbergHaas+3.91112
11.MagnussenHaas+4.11114
12.TsunodaAlphaTauri+6.7807
13.AlbonWilliams+8.60810
14.RicciardoAlphaTauri7
15.SainzFerrari6
16.PerezRed Bull2
17.OconAlpine4
18.GaslyAlpine3
19.VerstappenRed Bull4
20.HamiltonMercedes3

Komentiraj

10 komentara

  1. Eh, Perez Perez.
    Pocinje duboko tonuti.



    5

    2
  2. Čini mi se da su čelni ljudi Red Bulla neki dan dali nogu krivom vozaču.



    4

    4
  3. Mađarska uz pijesak na stazi i kišu zna biti jako opasna staza
    E sad jel Perez odmah na početku treninga htio dokazati da je ipak on taj koji zaslužuje voziti Red Bull zbog svih pričao oko Ricciarda ili trenutak ne pažnje ,on najbolje zna
    No bilo kako bilo ovo za njega nikako nije dobro u zadnje vrijeme ,ipak vozi najbolji bolid Red Bull a rezultati su mizerni



    5

    1
  4. Lewis Hamilton
    Mercedes team Prikaži

    Na jednom talij portalu su pocele teorije nakon danasnjeg izlijetanja.Neki misle da je SP vec bivsi pa zato razbija bolid(bc) ili mu ne daju da se bori sa MV pa im se osvecuje pokazujuci protivnickim ekipama podnicu i ostale dijelove.Zanimljivo da je imao nove dijelove na bolidu te su opet dosli u fokus.
    Mozda moze bit neka istina negdje izmedu ali da toliko SP grijesi malo jest cudno.



    2

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Jochen Rindt – kratak podsjetnik na jedinog posthumno okrunjenog prvaka Formule 1

Kolumna // Luka Gregorić

Na današnji dan prije 53 godine poginuo je Jochen Rindt Ime je to koje bi pratiteljima Formule 1 danas vrlo vjerojatno stanovalo u uhu baš kao što stanuju ona Jackieja Stewarta, Bernija Ecclestonea ili Helmuta Marka, da nije došlo do nesreće tog kobnog dana u Monzi Bilo je to na treningu za Veliku Nagradu Italije 1970 godine, netom prije Parabolice, gdje su bolidi tada kao i danas prilazili s brzinom većom od 300 km/h Rindt je u tada...

Tržište vozača za 2024. – hoće li svi zadržati iste postave?

Lociranje // Lovro Andraka

Nikad u povijesti Formule 1 nije se dogodilo da nema baš nijedne vozačke promjene između sezona, no čini se da bismo u 2024 mogli ući bez ijednog transfera Evo kakvo je stanje s postojećim ugovorima u svakoj momčadi i koje bi se promjene ipak mogle dogoditi naredne sezone Pored svakog vozača navedena je posljednja godina njihovog tekućeg ugovora, uz napomenu kako za mnoge vozače nije poznato točno trajanje jer su objavljeni samo...

Radio komunikacija između Verstappena i Red Bulla u završnici utrke u Austriji

Radio transkript // Ante Vetma

Radio komunikacija između Maxa Verstappena i ekipe Red Bulla otkriva kako su se u posljednja dva kruga odlučili na dodatno zaustavljanje po novi set soft guma i osvajanje dodatnog boda za najbrži krug: Krug 64/71 Lambiase Just make sure you have some tyres left for the end of the race Might decide to use them Verstappen Well you could also do a pit stop Lambiase That perhaps it’s slightly more risk but either way, just look...

Još kolumni