Izdvojeno

Max Verstappen postavio najbrže vrijeme drugog treninga u Britaniji, Sainz drugi, Albon opet treći

Piše: Luka Gregorić

Prije 3 mjeseci, 12 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Drugi slobodni trening započeo je sa zakašnjenjem od 5 minuta zbog popravka barijera i čišćenja staze nakon F2 kvalifikacija, a na njemu je tradicionalno najbrži bio Max Verstappen koji je tako potvrdio brzinu Red Bulla u Silverstoneu. Dobar tempo prikazao je i Ferrari u vidu Carlosa Sainza koji je zaostao samo 22 tisućinke za Verstappenom te osvojio drugo mjesto. Njegov timski kolega Charles Leclerc nije se pojavio na stazi zbog problema s elektronikom.

Da se Williams itekako može nadati bodovima ovoga vikenda opet je iskazao Alex Albon postavivši samo 2 desetinke sporije vrijeme od Verstappena te ujedno treće vrijeme treninga, a odličan posao odradio je i njegov timski kolega Sargeant s osvojenom petom pozicijom iza Pereza.

Šesti je završio Stroll koji je u jednom trenutku morao u boks zbog oštećenog retrovizora, baš kao i njegov timski kolega Alonso koji je isto učinio zbog krhotina koje su zapele na lijevom kotaču njegovog bolida.

Hülkenberg je s vremenom 8 desetinki sporijim od Verstappena osvojio sedmo mjesto, iza kojeg su se našli Alpine Pierrea Gaslyja te Mclaren Oscara Piastrija koji je dobro iskoristio nadogradnje kojima je ovog vikenda unaprijeđen njegov bolid. Najboljih deset zaokružio je Fernando Alonso.

Iako su njihovi vozači odradili krugove na soft gumama, Mercedes se ni na ovom treningu nije uspio ugurati u 10 najbržih vozača s Russellom koji je završio 12. i Hamiltonom koji je zauzeo 15. poziciju. Na kraju treninga vidjeli smo puknuće gume na bolidu Nycka De Vriesa.

Treći slobodni trening na rasporedu je sutra u 12:30 sati.

#VOZAČMOMČADVRIJEME+KRUGOVI
1Max VerstappenRED BULL RACING HONDA RBPT1:28.07826
2Carlos SainzFERRARI1:28.100+0.022s28
3Alexander AlbonWILLIAMS MERCEDES1:28.296+0.218s29
4Sergio PerezRED BULL RACING HONDA RBPT1:28.342+0.264s29
5Logan SargeantWILLIAMS MERCEDES1:28.766+0.688s28
6Lance StrollASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES1:28.866+0.788s29
7Nico HulkenbergHAAS FERRARI1:28.880+0.802s27
8Pierre GaslyALPINE RENAULT1:28.889+0.811s26
9Oscar PiastriMCLAREN MERCEDES1:28.926+0.848s28
10Fernando AlonsoASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES1:29.134+1.056s25
11Zhou GuanyuALFA ROMEO FERRARI1:29.225+1.147s27
12George RussellMERCEDES1:29.238+1.160s24
13Esteban OconALPINE RENAULT1:29.242+1.164s23
14Lando NorrisMCLAREN MERCEDES1:29.260+1.182s23
15Lewis HamiltonMERCEDES1:29.283+1.205s23
16Valtteri BottasALFA ROMEO FERRARI1:29.378+1.300s27
17Kevin MagnussenHAAS FERRARI1:29.439+1.361s19
18Yuki TsunodaALPHATAURI HONDA RBPT1:29.483+1.405s25
19Nyck De VriesALPHATAURI HONDA RBPT1:29.571+1.493s29
20Charles LeclercFERRARI

Komentiraj

12 komentara

  1. Mercedes u problemima na domaćoj utrci?



    2

    1
  2. Williams
    Davor13 Prikaži

    Williams na 3. i 5. mjesecu 😳sa zaostatkom od 0.2 odnosno 0.6s



    9

    0
  3. Fernando Alonso
    junior Prikaži

    Kad vidim da i Williams kao zadnji tim konkurira za top 10. I da timovi iz sredine poretka nisu daleko od Astona, Mercedesa i Ferrarija.
    Zapravo dolazim do zakljucka kako ni ova sezona mogla biti slicna 2012 kada nebi bilo Red Bulla.
    Imamo mix od top 3 tima u vrhu i ostale timove koji mogu iznenadit na pojedinim utrkama.



    2

    5
    • Pastor Maldonado
      perodeformero Prikaži

      Jedan brzi krug ne znači mnogo. Ne znaš da li je potpuno uništio gume koje moraju trajati 10-20 krugova ili ne.
      Ne znaš s koliko goriva tko vozi, ne znaš (ne znamo) još hrpu stvari.
      Uostalom Ferrari je u stotinkama sekunde u zaostatku za RB.
      Naravno na pole positionu. Kada krene utrka onda je druga stvar.
      Znaju točko koliko brzo (ili sporo) moraju voziti da uopće završe utrku. Nije im na kraj pameti ganjati Maxa.



      4

      1
      • Fernando Alonso
        junior Prikaži

        Ma naravno. Ne govorim vezano za ovaj trening nego mi je palo na pamet kad vidim odlican Merc u Spanjolskoj, Aston u Kanadi, Ferrari u Austriji. I onda imamo Ocona na podiju, Landa koji je pobjedio Aston i Merc prosli vikend. Haas koji je dobar u kvalama kao sto je i Force Indija bila 2012.
        Da nema Red Bulla mislim da bi svjedocili jednoj od najboljih sezona umazad 20 god…ali ja se ne zalim ni ovako.



        3

        3
  4. Sad je najbitnije da timovi razumiju kako je došlo do tih rezultata i kako da budu ondje gdje žele biti u kvalifikacijama i utrci!


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Jochen Rindt – kratak podsjetnik na jedinog posthumno okrunjenog prvaka Formule 1

Kolumna // Luka Gregorić

Na današnji dan prije 53 godine poginuo je Jochen Rindt Ime je to koje bi pratiteljima Formule 1 danas vrlo vjerojatno stanovalo u uhu baš kao što stanuju ona Jackieja Stewarta, Bernija Ecclestonea ili Helmuta Marka, da nije došlo do nesreće tog kobnog dana u Monzi Bilo je to na treningu za Veliku Nagradu Italije 1970 godine, netom prije Parabolice, gdje su bolidi tada kao i danas prilazili s brzinom većom od 300 km/h Rindt je u tada...

Tržište vozača za 2024. – hoće li svi zadržati iste postave?

Lociranje // Lovro Andraka

Nikad u povijesti Formule 1 nije se dogodilo da nema baš nijedne vozačke promjene između sezona, no čini se da bismo u 2024 mogli ući bez ijednog transfera Evo kakvo je stanje s postojećim ugovorima u svakoj momčadi i koje bi se promjene ipak mogle dogoditi naredne sezone Pored svakog vozača navedena je posljednja godina njihovog tekućeg ugovora, uz napomenu kako za mnoge vozače nije poznato točno trajanje jer su objavljeni samo...

Radio komunikacija između Verstappena i Red Bulla u završnici utrke u Austriji

Radio transkript // Ante Vetma

Radio komunikacija između Maxa Verstappena i ekipe Red Bulla otkriva kako su se u posljednja dva kruga odlučili na dodatno zaustavljanje po novi set soft guma i osvajanje dodatnog boda za najbrži krug: Krug 64/71 Lambiase Just make sure you have some tyres left for the end of the race Might decide to use them Verstappen Well you could also do a pit stop Lambiase That perhaps it’s slightly more risk but either way, just look...

Još kolumni