Radio transkript

Radio komunikacija između Verstappena i Red Bulla u završnici utrke u Austriji

Piše: Ante Vetma

Prije 3 mjeseci, 6 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Radio komunikacija između Maxa Verstappena i ekipe Red Bulla otkriva kako su se u posljednja dva kruga odlučili na dodatno zaustavljanje po novi set soft guma i osvajanje dodatnog boda za najbrži krug:

Krug 64/71

Lambiase Just make sure you have some tyres left for the end of the race. Might decide to use them.

Verstappen Well you could also do a pit stop.

Lambiase That perhaps it’s slightly more risk but either way, just look after the tyres – 21 seconds behind.

Lambiase Just keep the braking positive turn one, turn three to avoid a split, Max.

Lambiase Blues for Gasly.

Lambiase Okay Max so if you start to cool the tyres, really start to cool the tyres now. If that means letting Gasly through, that’s also fine. Just a couple of laps off the pace.

Verstappen I prefer to box because this is silly to do that.

Lambiase We don’t feel the risk of boxing is worthwhile, Max.

Lambiase For reference, the fastest lap is just four-hundredths faster than your current fastest on the dash.

Verstappen And we are 24 seconds. Come on.

Verstappen These tyres are not going to do better. They’re just degging.

Lambiase Understood, thank you.

Krug 69/71

Lambiase Okay box and pit confirm then, Max. Box, pit confirm.

Lambiase White line on entry and strat 12 in pit lane.

Lambiase Strat six, strat six

Lambiase Okay, so Leclerc gap 3.5, he’s at turn one behind you. Focus on topping up the battery, mode seven. No other cars attempting a fastest lap. So really, you just need to beat your current fastest on your dash. Gap behind 3.5. Just make sure you’ve got enough margin to Albon ahead. Gap still three. Mode one, strat one. Mode one, strat one. Gap 2.5 behind. Recharge on, then recharge off.

Krug 71/71 i kraj utrke

Lambiase And final lap.

Lambiase That I believe is the full sweep. Great job.

Horner Classy, Max. Very, very classy. Well done, mate.

Verstappen Yeah that was an amazing race, guys. Car was on fire. Really, really good. And great pit stops, too. Very good.

Lambiase Recharge on, fail 84 please mate. Recharge on, faiol eight four.

Lambiase You are back into the pit lane, please, Max. Back into the pit lane.

Komentiraj

6 komentara

  1. Robert Kubica
    Yura Prikaži

    Max i Red Bull su danasnja inacica Schumachera i Ferrarija 2000.-2004.



    34

    1
  2. Max Verstappen 1
    vlado Pretplatnik Prikaži

    Prst u oko konkurenciji koji nikada vidjen nije u ovom sportu. Kao ja na igrici. Ostali bi racunali, skrivali, ne bi se usudili… Ali RB sa Maxom. Koji flex!



    13

    2
  3. Stvarno savrseno odradjeno. Nivo iznad svih ostalih. Ruku na srce, lako je biti savrsen kad znas da imas top bolid. Svejedno sve pohvale, zasluzili su.



    18

    0
  4. Flavio Briatore
    Unwoken European Prikaži

    Red Bull: razlike u mišljenju, a vozač odlučuje
    Ferrari: ista stvar, ali tim uvijek ide kontra vozača.



    2

    0
  5. …heh, meni su ovo pukotine u strukturi momčadi…nabijanje na nos ne drugim ekipama nego drugom vozaču…


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Jochen Rindt – kratak podsjetnik na jedinog posthumno okrunjenog prvaka Formule 1

Kolumna // Luka Gregorić

Na današnji dan prije 53 godine poginuo je Jochen Rindt Ime je to koje bi pratiteljima Formule 1 danas vrlo vjerojatno stanovalo u uhu baš kao što stanuju ona Jackieja Stewarta, Bernija Ecclestonea ili Helmuta Marka, da nije došlo do nesreće tog kobnog dana u Monzi Bilo je to na treningu za Veliku Nagradu Italije 1970 godine, netom prije Parabolice, gdje su bolidi tada kao i danas prilazili s brzinom većom od 300 km/h Rindt je u tada...

Tržište vozača za 2024. – hoće li svi zadržati iste postave?

Lociranje // Lovro Andraka

Nikad u povijesti Formule 1 nije se dogodilo da nema baš nijedne vozačke promjene između sezona, no čini se da bismo u 2024 mogli ući bez ijednog transfera Evo kakvo je stanje s postojećim ugovorima u svakoj momčadi i koje bi se promjene ipak mogle dogoditi naredne sezone Pored svakog vozača navedena je posljednja godina njihovog tekućeg ugovora, uz napomenu kako za mnoge vozače nije poznato točno trajanje jer su objavljeni samo...

Radio komunikacija između Verstappena i Red Bulla u završnici utrke u Austriji

Radio transkript // Ante Vetma

Radio komunikacija između Maxa Verstappena i ekipe Red Bulla otkriva kako su se u posljednja dva kruga odlučili na dodatno zaustavljanje po novi set soft guma i osvajanje dodatnog boda za najbrži krug: Krug 64/71 Lambiase Just make sure you have some tyres left for the end of the race Might decide to use them Verstappen Well you could also do a pit stop Lambiase That perhaps it’s slightly more risk but either way, just look...

Još kolumni