Izdvojeno

Završen jedini trening u Austriji – Verstappen ispred dva Ferrarija

Piše: Ante Vetma

Prije 3 mjeseci, 7 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Prvi slobodni trening od posebne je važnosti tijekom sprint vikenda na kojima je to jedinih sat vremena tijekom kojih ekipe mogu testirati nadogradnje i postaviti bolid za nastavak vikenda u kojem je svaka iduća sesija natjecateljska.

Najbolje vrijeme napravio je u posljednih deset minuta na medium gumama Max Verstappen, ispred Carlosa Sainza i Charlesa Leclerca na softu.

Lewis Hamilton je više od pola treninga proveo na prvoj poziciji, i to na hard gumama na kojima je testirao duži stint, ali je do kraja ipak pao na četvrto mjesto. Iza njega je ostao Sergio Perez, pa Stroll, Magnussen, Alonso, Russell i Zhou u top 10.

Trening je prošao bez incidenata, a jedinu žutu zastavu vidjeli smo u posljednjih par minuta kad se testirao sustav virtualnog sigurnosnog automobila.

Lando Norris je ostao na dnu iako su na njegovom bolidu bile sve nadogradnje. Međutim, već pri prvom izlasku na garažu nešto nije funkcioniralo pa se vratio u garažu gdje se hektično radilo na popravku. Kasnije je odradio 17 krugova pa u McLarenu mogu reći da su ipak sakupili nešto informacija za nastavak vikenda.

Kvalifikacije za nedjeljnu utrku voze se danas u 17 sati.

PVozačEkipaKrugoviVrijeme+
1 Max VerstappenRed Bull301’05.742 
2 Carlos SainzFerrari321’05.9830.241
3 Charles LeclercFerrari331’06.0120.270
4 Lewis HamiltonMercedes341’06.2510.509
5 Sergio PerezRed Bull321’06.2620.520
6 Lance StrollAston Martin291’06.3400.598
7 Kevin MagnussenHaas271’06.4970.755
8 Fernando AlonsoAston Martin311’06.6560.914
9 George RussellMercedes281’06.6960.954
10 Zhou GuanyuAlfa Romeo331’06.7801.038
11 Alex AlbonWilliams231’06.7941.052
12 Oscar PiastriMcLaren361’06.8091.067
13 Nico HulkenbergHaas301’06.8461.104
14 Valtteri BottasAlfa Romeo331’06.8471.105
15 Yuki TsunodaAlphaTauri341’06.9851.243
16 Nyck de VriesAlphaTauri361’07.0171.275
17 Logan SargeantWilliams251’07.0181.276
18 Esteban OconAlpine301’07.2021.460
19 Pierre GaslyAlpine281’07.2871.545
20 Lando NorrisMcLaren201’07.3681.626

Komentiraj

7 komentara

  1. Michael Schumacher
    ZJ11 Prikaži

    Dvije pouke koje se mogu izvuc iz FP1 su da ce Max izdominirat vikend i da cemo imat buckuris sa granicama staze i samim time uobicajeno nekonzistentno sudjenje.



    12

    0
  2. Pastor Maldonado
    perodeformero Prikaži

    Jao, jesu maknuli kobasice na stazi u Austriji?
    Ili su možda kompletno banirali tu genijalnost?
    Nisam baš to pratio (zapamtio).
    Samo sam primjetio da se kobase više ne vide po stazama.
    (nisam stigao pogledati trening)


    0

    1
  3. Stefan Bellof
    pigmalion Prikaži

    Čini se, iako je premalo informacija…… da je Ferrari u igri?



    2

    1
  4. Charles Leclerc 16
    Disorder Prikaži

    Kad je vec 1 jedini trening bar ga stavite 90 min



    4

    0
  5. Flavio Briatore
    Unwoken European Prikaži

    Za Ferrari očekujem pad u poretku. Jedan 7. mjesto, a drugi 9. ili 10. mjesto. Tu ste čuli prvi put.


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Jochen Rindt – kratak podsjetnik na jedinog posthumno okrunjenog prvaka Formule 1

Kolumna // Luka Gregorić

Na današnji dan prije 53 godine poginuo je Jochen Rindt Ime je to koje bi pratiteljima Formule 1 danas vrlo vjerojatno stanovalo u uhu baš kao što stanuju ona Jackieja Stewarta, Bernija Ecclestonea ili Helmuta Marka, da nije došlo do nesreće tog kobnog dana u Monzi Bilo je to na treningu za Veliku Nagradu Italije 1970 godine, netom prije Parabolice, gdje su bolidi tada kao i danas prilazili s brzinom većom od 300 km/h Rindt je u tada...

Tržište vozača za 2024. – hoće li svi zadržati iste postave?

Lociranje // Lovro Andraka

Nikad u povijesti Formule 1 nije se dogodilo da nema baš nijedne vozačke promjene između sezona, no čini se da bismo u 2024 mogli ući bez ijednog transfera Evo kakvo je stanje s postojećim ugovorima u svakoj momčadi i koje bi se promjene ipak mogle dogoditi naredne sezone Pored svakog vozača navedena je posljednja godina njihovog tekućeg ugovora, uz napomenu kako za mnoge vozače nije poznato točno trajanje jer su objavljeni samo...

Radio komunikacija između Verstappena i Red Bulla u završnici utrke u Austriji

Radio transkript // Ante Vetma

Radio komunikacija između Maxa Verstappena i ekipe Red Bulla otkriva kako su se u posljednja dva kruga odlučili na dodatno zaustavljanje po novi set soft guma i osvajanje dodatnog boda za najbrži krug: Krug 64/71 Lambiase Just make sure you have some tyres left for the end of the race Might decide to use them Verstappen Well you could also do a pit stop Lambiase That perhaps it’s slightly more risk but either way, just look...

Još kolumni