Kvalifikacije u Kanadi počele su bez kiše, ali je staza već bila dovoljno natopljena da ekipe pripreme intermedij gume za sve vozače. Već je nakon prvih par stotina metara došlo do prvog problema za Zhoua u Alfi Romeo jer je njegov bolid ostao bez pogona. Kinez se najprije parkirao pokraj staze, a kad je proglašena crvena zastava – ipak se uspio pokrenuti i na vlastiti pogon doći do garaže, što je značilo da može nastaviti s kvalifikacijama.
Logan Sargeant je primijetio kišu u drugom zavoju i to prijavio ekipi, ali je ipak tijekom prve runde staza postajala sve više suha i mjestimično čak dovoljno suha i za uzimanje slick guma. Ipak, neki zavoji su bili još uvijek previše mokri pa su do kraja runde svi ostali na intermedijima.
Na kraju je Verstappen bio uvjerljiv na vrhu, 6 desetinki ispred Alonsa i 7 ispred Hamiltona, a ispali su Tsunoda, Gasly, De Vries, Sargeant i Zhou. Suci će dodatno istražiti Carlosa Sainza koji je u posljednjem sektoru drastično usporio i zasmetao Pierreu Gaslyju.
Druga runda donijela nam je još sličnog sadržaja, ali ovaj put s dodatnim začinom. Na dijelovima se staza sušila pa su se neki vozači odlučili na slick gume. Prvi od njih bio je Alexander Albon u Williamsu. Nakon što je 13 vozača postavilo vrijeme (izuzev Norrisa i Strolla) – Verstappen se također odlučio na soft gume, a njegov primjer je slijedilo još nekoliko vozača.
U svom prvom brzom krugu na intermedijima izvrtio se Lance Stroll, ali je prošao s puno sreće bez oštećenja bolida iako je prednje krilo dodirnulo zid.
Ćudljivo vrijeme iznenadilo je neke taktičare i vozače pa su tako bez plasmana za Q3 ostali Leclerc, Perez, Stroll, Magnussen i Bottas. Kao i u Q1 – posebno su briljirali Carlos Sainz i njegov trkaći inženjer koji su upropastili par tuđih krugova uporno se parkirajući na sredinu staze prije kočenja za posljednju šikanu.
Treća kvalifikacijska runda započela je uz sve jaču pa je svima bilo jasno da su intermediji pravi izbor. S obzirom na to – prvih par krugova su bili jedina šansa za sve vozače. Tu je najbolju partiju pokazao Max Verstappen s vremenom dvije desetinke boljim od Fernanda Alonsa. Hamilton je bio treći, a Russell četvrti. U drugom krugu Max je pronašao još jednu punu sekundu i dvije desetinke, a nedugo nakon toga Oscar Piastri je izvrtio svoj McLaren i stražnjim krajem udario u zid. Manje od sekunde prije proglašene crvene zastave ciljem je uspio proći Nico Hulkenberg, i to na fantastičnom drugom mjestu.
Kad je crvena zastava uklonjena – kiša je bila toliko intenzivna da nije bilo moguće poboljšati dotad napravljena vremena.
P | Vozač | Bolid | Vrijeme |
---|---|---|---|
1 | Max Verstappen | Red Bull-Honda RBPT RB19 | 1:25.858 |
2 | Nico Hulkenberg | Haas-Ferrari VF-23 | 1:27.102 |
3 | Fernando Alonso | Aston Martin-Mercedes AMR23 | 1:27.286 |
4 | Lewis Hamilton | Mercedes W14 | 1:27.627 |
5 | George Russell | Mercedes W14 | 1:27.893 |
6 | Esteban Ocon | Alpine-Renault A523 | 1:27.945 |
7 | Lando Norris | McLaren-Mercedes MCL60 | 1:28.046 |
8 | Carlos Sainz | Ferrari SF-23 | 1:29.294 |
9 | Oscar Piastri | McLaren-Mercedes MCL60 | 1:31.349 |
10 | Alexander Albon | Williams-Mercedes FW45 | / |
11 | Charles Leclerc | Ferrari SF-23 | 1:20.615 |
12 | Sergio Perez | Red Bull-Honda RBPT RB19 | 1:20.959 |
13 | Lance Stroll | Aston Martin-Mercedes AMR23 | 1:21.484 |
14 | Kevin Magnussen | Haas-Ferrari VF-23 | 1:21.678 |
15 | Valtteri Bottas | Alfa Romeo-Ferrari C43 | 1:21.821 |
16 | Yuki Tsunoda | AlphaTauri-Honda RBPT AT04 | 1:22.746 |
17 | Pierre Gasly | Alpine-Renault A523 | 1:22.886 |
18 | Nyck de Vries | AlphaTauri-Honda RBPT AT04 | 1:23.137 |
19 | Logan Sargeant | Williams-Mercedes FW45 | 1:23.337 |
20 | Zhou Guanyu | Alfa Romeo-Ferrari C43 | 1:23.342 |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Na današnji dan prije 53 godine poginuo je Jochen Rindt Ime je to koje bi pratiteljima Formule 1 danas vrlo vjerojatno stanovalo u uhu baš kao što stanuju ona Jackieja Stewarta, Bernija Ecclestonea ili Helmuta Marka, da nije došlo do nesreće tog kobnog dana u Monzi Bilo je to na treningu za Veliku Nagradu Italije 1970 godine, netom prije Parabolice, gdje su bolidi tada kao i danas prilazili s brzinom većom od 300 km/h Rindt je u tada...
Nikad u povijesti Formule 1 nije se dogodilo da nema baš nijedne vozačke promjene između sezona, no čini se da bismo u 2024 mogli ući bez ijednog transfera Evo kakvo je stanje s postojećim ugovorima u svakoj momčadi i koje bi se promjene ipak mogle dogoditi naredne sezone Pored svakog vozača navedena je posljednja godina njihovog tekućeg ugovora, uz napomenu kako za mnoge vozače nije poznato točno trajanje jer su objavljeni samo...
Radio transkript // Ante Vetma
Radio komunikacija između Maxa Verstappena i ekipe Red Bulla otkriva kako su se u posljednja dva kruga odlučili na dodatno zaustavljanje po novi set soft guma i osvajanje dodatnog boda za najbrži krug: Krug 64/71 Lambiase Just make sure you have some tyres left for the end of the race Might decide to use them Verstappen Well you could also do a pit stop Lambiase That perhaps it’s slightly more risk but either way, just look...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Max zvijer
17
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nezgodne kvale za sve, prava lutrija.
Cestitke Maxu i posebno Hulku.
Ako sutra bude kise bit ce veselo.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Leclerc je samo trebao izaći iz bolida i obaviti veliku nuždu na njemu, jer bi to najbolje predstavilo trenutno Ferrarijevo stanje, a to je jedno ogromno sr*nje.
19
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kako se Max nikad ne dovede u situaciju da zaglavi u zoni ispadanja pa mora riskirati sa brzim krugom i ovisiti o sreci i raznim faktorima?
Ferrari je poslovicno smotan ali ima ovdje i Leclercove krivice.
U ocajnoj formi je vec par utrka.
17
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Na žalost, istina. Imam dojam da su u lošoj formi svi za koje navijam. Leclerc, Perez, Mick Schumacher, Alfa Romeo. U takvoj mizeriji na kraju kao El Plan B pratim s simpatijama Alonsa, on je dosta dobar ove godine.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Uspoređivati momčad Red Bulla i Ferrarija pogotovo zadnje dvije godine (negledano vozace) može samo neznalica. Taj isti rb vuče poteze da čovjek pobjedi zbog dobrih taktičkih poteza pa čak i kad se izvrti na stazi . Ferrari je opet usrao motku . Ako je staza bila za slick gume ni Isus Krist osobno na gumama za mokro nebi prošao dalje. Ferrari se prosipa svaku utrku taktikom a ti kažeš kako Max nije nikad nije u takvoj situaicji? Pa za pocetak nikad ga njegova ekipa “nebaci vukovima za doručak”. U ovakvim uvijetima ako se staza suši svaki krug je brži po nekoliko desetinki pa i do sekunde. A ti si na krivim gumama u krivo vrijeme. Nekad se pitamo dali pratimo isti sport. Na kraju krajeva kišne kvale su lutrija. U istoj situaciji su bili i Perez i Ham.
7
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Max bi rekao ovo je za slick i otišao po slick.
Leclerc kaže ovo je slick, piskutavi kaže da nije, leclerc se povuče.
4
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Leclerc je prošlu utrku rekao da idemo na soft pa dobio hard. Itekako debilna ekipa igra ulogu u svemu.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Leclerc nije sekunde kriv nizašta , i on i Max daju povratne informacije timu , koji onda kroji taktiku.
Ne biraju vozači koje će im gume staviti, to nije njihov posao. Oni samo mogu sugerisati.
Razlika je samo u tome sto su stratezi RBa daleko ispred Ferrarijevih.
3
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pa ako si već svjestan činjenice da ti najretardiraniji trkaći inženjer na gridu vodi utrku onda barem jednom skupi muda i postupi po vlastitom instinktu
1
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kaj da izađe van i sam promijeni gume?
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ne. Da izađe pred mikrofone i rekne pun mi je k piskutavog.
Nema šanse da bi se na Maxu, Lewisu ili Fernandu ovako iživljavali.
1
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Konačno je javno to i odradio.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Tudum evo čitaj.
https://www.gpfans.com/en/f1-news/109768/charles-leclerc-ferrari-criticism-canadian-grand-prix-qualifying/
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Box igra tu veliku ulogu. Svi su davali iste informacije boksu a dobivali različite gume. (prvenstveno mislim na Ferrari) Na treninzima im je Lap Pace bio (teoretski izračunato) na nivou RB jedva 0,04 sporije vrijeme. U Race Pace 0,24
Po meni je jedino Alonso na svoju snagu dobio pozicije (ispred Mercedesa). Ok Huilkenberg je imao malo sreće. Ali hrabri imaju sreće. Je da se Piastri slupao njemu u pravo vrijeme ali je i on vozio taj krug kao munjen.
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ferrari i sreca (nisu krivi stratezi a nemos krivit ni vozace) staza koja im odgovara nastupe uvjeti koji ne odgovaraju
Brzi vozac manje srece ispadne u q2 sporiji vozac ima srece s prolazom u q3 ali vjerovatno ce dobit 3 mjesta kazne (iako mu je tsunoda poremetio planove da se makne gaslyu s puta htjeo je ubrzat za brzi krug) i krug u q3 za nista tako da gore naravno da je moglo da razbiju bolide i budu zadnji ali tuznije od ovog raspleta tesko.
Sta nije padala kisa u spaniji di su mogli samo profitirat aaaa
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Dominacija vozača, ne samo bolida! U svim uvjetima
12
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Vidi se iskustvo (i malo sreće kod nekih)
Oni koji su vozili Kanadu više puta nisu paničarili na stalne promjene uvjeta na stazi nego su se šutke prilagođavali njima.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Brate, vise kod Ferrarija ne znas sta je gore, bolid, tim, inzinjeri ili vozaci. Uzas…
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Da, a svodilo se na zagrijavanje guma u pravome trenutku. Dok se Mercedes u oba treninga mučio s time, Ferrari je grijao gume po želji.
I onda kao i uvijek. Kada treba ne mogu ih zagrijati. Zato sam napisao da nisam siguran za Ferrari jer su se često žalili da se bolid ponaša u svakom krugu drugačije. To mogu biti samo gume.
Na kraju Mercedes koji ima najviše problema sa grijanjem guma i to ne samo ove sezone, zagrije ih u odsutnom trenutku.
Nije to slučajno.
Njihova ekipa im daje kvalitetna i točne upute dok za Ferrari imam osjećaj kao da imaju jezičnu barijeru.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ma ne uzbuđujem se. Bolid je podešen sutra za suho i bit će 1-2 sutra.
/s
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ha, nisi baš često gledao Kanadu?
Tamo ništa nije sigurno.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nevjerovatno da je Mercedes idalje tako tvrdoglav, znaci umalo ti ispadne vozač u Q2 iz kvala i ti idalje čamiš zadnji u boksu, svaki put je Max prvi stajao i čekao da Q počne samim tim uvijek je krug prednosti u odnosu na ostale , i da je to tako teško za skontati…
Eno Q3 jedino Max spojio 2 kruga , svi ostali 1. Znaci Merc ili Alonsu da su izašli prvi na stazu uzeli bi pole.
Samo je trebalo otići stati tamo na početak boxa prvi i čekati, ali ne i to su prepustili Red Bullu i to 3x zaredom.
Veliko svaka čast ekipi Red Bulla , daleko su taktički bolji od svih ostalih, ako neko misli da je samo do Maxa ili Neweya , vara se, kompletan tim je jedna podmazama mašina koja je najbolja u svemu.
21
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Mislim da je i Hulkenberg spojio dva kruga pa je zato 2. mislim na Q3
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Na žalost izgleda da s Haasom jedino Mick Schumacher nije znao kako koji put zablistati. Čestitam Hulkenbergu, na žalost zasluženo ima mjesto u F1, tj u Haasu
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
E da, i žao mi Albona, imao je dobro vrijeme da nije malo pretjerao u zadnjoj šikani pa je morao kratit, tako da nije stigao drugi krug napravit. Inače super u Q2, hrabro i navrijeme na slick
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pitanje.
Nije li Alonso bio isto u brzom krugu iza Hulkenberga i imao najbrža vremena, ali nije stigao do cilja za malo prije crvene zastave?
Ili sam nešto krivo vidio/zaključio u onom kaosu?
Pomislio sam u jednom trenutku kada se Piastri razbio “Evo Alonsu Pole”
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Falilo mu 6 sec
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
A Hulk sekundu prije crvene, jel zbilja pod istragom?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
-Dakle nije mi se samo učinilo. Primijetio sam da je radio najbrža (svoja) vremena u oba sektora i zbrojeno nakon dva sektora bio najbrži ukupno.
Ok ali to je što bi bilo da je bilo.
Hulkenbergu se posrećilo i baš mi je drago.
Sada čujem nešto……
Ne mogu vjerovati. Sada čitam da mu nisu poništili vrijeme nego je dobio kaznu tri mjesta unatrag jer nije usporio na crvenu zastavu. Nastavio je s novim brzim krugom i to je detektirano na prvom prolaznom vremenu kojih imaju svakih 200 metara. Veli da mu je bilo teško naglo usporiti i da ga je zbunio signal u slušalicama. Mislio je da ide presporo… Bla bla ima na F1 com.
Ma uvijek kada netko manji napravi rezultat karijere ili u novoj momčadi ili …. ide kazna. Sprašili su je KImiju, Alonsu u Mađarskoj, Hulkenbergu, onako na prvu, a ima još toga. Sjećam se kazne prebrze vožnje u boksu. Vozač je zakočio djelić sekunde prekasno i izgubio rezultat karijere.
Ma, taman da se zapapri borba između Alonsa i Mercedesa, FIA unaprijed ubija utrku.
A onda smišljaju kako da “populariziraju” i ostala *ranja.
Da smišljaju kako da populariziraju, a u isto vrijeme govore da nikad nije bila popularnija. Mrzim tu korporativnu spiku i prenemaganja na koja su natjerali i vozače. Svima je utrka bila zabavna….. Je zabavna, ziher. Kao u zabavnom parku.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Reći ću samo jedno, Max!!!
3
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ako se netko pitao: Danica Patrick je 1.57 m
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
sitna dinamitna😍
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Hulk pod istragom
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nelose kvale,naravno jos jedno razocarenje sa ferrarijem al to je postala navika,stroll bi davno nogu dobia da mu nije cace,perez sve veci kiks a pricalo se o “borbi” za naslov hahah. hülkenberg odlican taman prosa liniju prije crvene zastave i odlican p2 al nazalost njegova borba nije sa top ekipama nego za p7 (best of rest) ,sutra sigurno max p1, alonso p2 i hamilton p3 .
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
zamisli vijest “hamilton dogodine u astonu” :)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Teško,Alonso je pokazao da još može, jedan momak je tvrdio da je stroll top 5 vozač na gridu, otac mu je vlasnik, molio bih ga da mi objasni koji je uzrok loše forme već 5 godinu?
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
nisam mislio umjesto alonsa ;)
1
0