Izdvojeno

Hamilton i Russell na vrhu nakon 90 minuta drugog treninga

Piše: Ante Vetma

Prije 4 mjeseci, 8 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Nakon što je prvi slobodni trening otkazan zbog problema sa sigurnosnim nadzornim sustavom na stazi – ekipama je dobro došlo dodatnih 30 minuta na drugom treningu na stazi koja se tijekom godine ne koristi u trkaće svrhe.

Prvi zanimljiv događaj dogodio se nakon 28 minuta kad je Nico Hulkenberg izgubio pogon u svom Haasu. Gusti dim neobične prljavo sive boje nadvio se nad bolidom broj 27 i izazvao crvenu zastavu.

Nakon desetak minuta trening je nastavljen, ali ne zadugo. Kako se Pierre Gasly zaustavio na prvom treningu – slično je učinio i Esteban Ocon u drugom Alpineu 47 minuta prije kraja ovog treninga, što je opet izazvalo crvenu zastavu.

Kiša je prijetila tijekom cijelog treninga, a stigla je petnaestak minuta prije kraja.

Dodir sa “zidom prvaka” imao je Oscar Piastri, ali je njegov McLaren dobro asporbirao udarac i nije imao nikakvo oštećenje. Piastri je u zadnjih pet minuta imao i posebno iskustvo vožnje na soft gumama po velikom pljusku koji je lokalno padao u jednom minisektoru staze.

Najbolja vremena na kraju su postavila dva Mercedesa – Hamilton za tri stotinke sekunde ispred Russella. Treći je bio Carlos Sainz, pa Alonso i Leclerc. Max Verstappen trening je završio na 6. mjestu, ispred Bottasa, Pereza, Strolla i Gaslyja.

PVozačKrugovi+Vrijeme
1.Hamilton301:13.718
2.Russell310.0271:13.745
3.Sainz390.1261:13.844
4.Alonso380.3261:14.044
5.Leclerc380.3761:14.094
6.Verstappen340.4241:14.142
7.Bottas400.5021:14.220
8.Perez290.5321:14.250
9.Stroll310.7011:14.419
10.Gasly390.7591:14.477
11.Piastri380.8151:14.533
12.Magnussen360.8261:14.544
13.Norris400.8991:14.617
14.Zhou371.0931:14.811
15.Tsunoda431.2231:14.941
16.De Vries381.2841:15.002
17.Albon331.2851:15.003
18.Ocon171.3741:15.092
19.Sargeant381.7081:15.426
20.Hulkenberg112.6511:16.369

Komentiraj

8 komentara

  1. Jel gledao ko trening, u čemu je kvaka ?


    0

    0
  2. Pastor Maldonado
    perodeformero Prikaži

    Koja glupost.
    Gledao sam nepostojeći prvi trening i moj glupi mozak je zaključio da je drugi trening sutra u isto vrijeme. grrrr
    Nego, po rezultatima, što mislite?
    Da li je to Mercedes nakon dizanja RB bolida u Monte Carlu da mu možemo svi zaviriti pod haljinu, prokužio u čemu je caka RB-a da je do sada izgledao kao iz neke druge, više klase utrka?
    Velim glupan, nisam gledao drugi trening nego sam se dosađivao doma baš u vrijeme treninga, pa ne znam da li su rezultati samo posljedica različitih vrsta i načina testiranja i učenja o idealnim postavkama ili…?

    Naravno, kada bi bila fora u jednom komadu lima svi bi to napravili. Siguran sam da je beskonačno kompliciraniji razlog jačine RB-a.
    Od smještaja motora, sulude tunel aerodinamike i genijalnih inženjera.



    3

    1
    • Pastor Maldonado
      perodeformero Prikaži

      Da repliciram sam sebi.
      Sada kada sam detaljnije pogledao poredak, vidim da u Red Bullu nema mrvice straha. Istina da je poredak čudan. Jedino je Alonso standardan oko svojega mjesta.
      Uostalom Verstapenu treba samo da završi među prvih deset da ima laku i sigurnu pobjedu. Da mora startati zadnji, morao bi se i malo pomučiti.
      Opet, Mercedes kontinuirano napreduje. Ne samo u ovoj utrci, pardon treningu.



      3

      1
    • Fernando Alonso
      junior Prikaži

      Petak je obicno tezak za procitat zbog razlicitih mapa motora. Pa u subotu kad svi odvrnu motore malo se poslože stvari kako je i ocekivano.
      Nedostatak 1. Treninga najvise ce pogodit Aston koji mislim da jos nije razumio nadogradnje, a na danasnjoj kisi nece biti puno prilike prilagodit setup.
      Ferrari izgleda dobro ili bolje nego inace. Leclercova simulacija utrke na treningu je bila vrlo blizu Maxu.



      3

      0
      • Pastor Maldonado
        perodeformero Prikaži

        Da hvala ti na detaljima.
        Sada csam pročitao na F1 com što se događalo na 2. treningu.
        Dok je RB odmah na početku testirao brzinu jednog kruga, Mercedes je to učinio na kraju.
        Pošto je utrka gradska, znamo da su te staze “zelene” do bola i da se jako ubrzavaju svakim prijeđenim krugom – polaganjem gume. Po njihovoj simulaciji jednog kruga Ferrari je na repu R.B sa pola desetine kašnjenja, nakon njih je Mercedes sa 0,23 sekunde i onda tek Aston Martin sa 0,39 sekunde zaostatka.
        U simulaciji utrke je malo druga priča.
        Ferrari kasni 0,24 sekunde a Aston Martin i Mercedes su gotovo poravnati 0,42 0,43.
        Bok te mlatno, skoro pola sekunde po krugu.
        Da i procjenjuju da se staza ubrzala između najbržeg kruga Carlosa Sainza i Mercedesa za 0,65 sekundi.
        Ali sve to pada u vodu ako će biti kišni P.P.
        p.s. Imaš i pravo za nedostatak Aston Martina. Nisu stigli dovoljno dugo voziti na nadogradnjama pa nemaju nikakvog pouzdanog zaključka (kaže Alonso)
        Po tim podacima Ferrari bi trebao rasturati. ali sve nekako sumnjam u njihovu pouzdanost, čudne taktike……
        Prizivajmo stalnu laganu kišu.
        Ipak je na toj stazi odvožena najduža utrka u novijoj povijesti F1.
        I danas ju pamtim.



        1

        1
    • Stefan Bellof
      pigmalion Prikaži

      Bojim se da je Mercedes na putu oporavka, i da će biti…… “nemilosrdni”.
      Aston Martin je izgleda…… “gotov”. Nema tu više, nekog pravog napretka. Najjači su RB i Mercedes – oni su klasa, i uigrani su, a Ferrari je pretjerano neozbiljan u pristupu F1. 😕



      3

      1
      • Pastor Maldonado
        perodeformero Prikaži

        a…. čuj Aston Martin nije uspio testirati nadogradnje da bi nešto znao suvislo o njima.
        Opet kada Alonso zasjedne na neku poziciju, moraš imati “after burn” da ga pretekneš. Jedino do sada to ima R..B.
        Kiša kiša kišica, sigurno u Q3.
        Vjerojatno i u P.P.???
        Sutra 40% šanse. Dakle suho.
        Danas ako će biti mokro. Kome se posreći i tko ima puno iskustva u Kanadi mogao bi profitirati.
        Ferrari je jak, ali sjećam se i njihovih negodovanja da se bolid svaki krug drugačije ponaša.



        2

        1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Jochen Rindt – kratak podsjetnik na jedinog posthumno okrunjenog prvaka Formule 1

Kolumna // Luka Gregorić

Na današnji dan prije 53 godine poginuo je Jochen Rindt Ime je to koje bi pratiteljima Formule 1 danas vrlo vjerojatno stanovalo u uhu baš kao što stanuju ona Jackieja Stewarta, Bernija Ecclestonea ili Helmuta Marka, da nije došlo do nesreće tog kobnog dana u Monzi Bilo je to na treningu za Veliku Nagradu Italije 1970 godine, netom prije Parabolice, gdje su bolidi tada kao i danas prilazili s brzinom većom od 300 km/h Rindt je u tada...

Tržište vozača za 2024. – hoće li svi zadržati iste postave?

Lociranje // Lovro Andraka

Nikad u povijesti Formule 1 nije se dogodilo da nema baš nijedne vozačke promjene između sezona, no čini se da bismo u 2024 mogli ući bez ijednog transfera Evo kakvo je stanje s postojećim ugovorima u svakoj momčadi i koje bi se promjene ipak mogle dogoditi naredne sezone Pored svakog vozača navedena je posljednja godina njihovog tekućeg ugovora, uz napomenu kako za mnoge vozače nije poznato točno trajanje jer su objavljeni samo...

Radio komunikacija između Verstappena i Red Bulla u završnici utrke u Austriji

Radio transkript // Ante Vetma

Radio komunikacija između Maxa Verstappena i ekipe Red Bulla otkriva kako su se u posljednja dva kruga odlučili na dodatno zaustavljanje po novi set soft guma i osvajanje dodatnog boda za najbrži krug: Krug 64/71 Lambiase Just make sure you have some tyres left for the end of the race Might decide to use them Verstappen Well you could also do a pit stop Lambiase That perhaps it’s slightly more risk but either way, just look...

Još kolumni