Izdvojeno

Sat vremena ničega u Kanadi: Prvi trening prekinut nakon samo pet minuta, 10 minuta prije isteka otkazan; FP2 počinje pola sata ranije

Piše: Lovro Andraka

Prije 4 mjeseci, 6 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Prvi trening u Montrealu prekinut je nakon samo pet minuta akcije. Pierre Gasly stao je na stazi zbog mehaničkih problema već u izlaznom krugu, samo tri minute nakon početka treninga. Nakon dvije minute pod žutim zastavama u drugom sektoru tijekom kojih je Gasly pokušavao ponovo pokrenuti bolid, oglašena je crvena zastava i Alpine je sklonjen sa staze.

Očekivao se brzi nastavak treninga, Mercedesi su već čekali na izlazu iz pitlanea, a onda su ih mehaničari povukli nazad u boksove. Prekid se neočekivano odužio, a FIA je zatim objavila da zbog problema sa sigurnosnim kamerama po stazi iz sigurnosnih razloga ne mogu nastaviti trening dok se to ne riješi.

Čekalo se i čekalo, a samo 10 minuta prije isteka vremena napokon je objavljeno da se trening neće nastaviti. Drugi trening bit će produžen za pola sata, no do popodnevnih sati u Kanadi očekuje se da više neće biti sunčano kao sada, već je po prognozi koju je objavila F1 najavljena oluja. Umjesto u 23, trening će krenuti u 22:30 po hrvatskom vremenu.

Jedina vremena koja su vozači stigli postaviti na prvom treningu bila su ona instalacijskih krugova, stoga je tablica irelevantna, a vrhunci pedesetak minuta prijenosa bili su svizac pored staze i stariji gospodin s digitalnim displejem na šeširu.

Komentiraj

6 komentara

  1. Ode F1 u veliku ….inu !!!
    Sva sreća da je došla crvena zastava jer mi je baš riknuo aparat za kavu i žarulja u WCu.



    4

    1
  2. Fernando Alonso
    junior Prikaži

    Razocaran….ali ne i iznenađen


    0

    0
  3. Jesu probali ugasit pa upalit? :)



    12

    0
  4. Jednom riječju, sprdačina!!!


    0

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Jochen Rindt – kratak podsjetnik na jedinog posthumno okrunjenog prvaka Formule 1

Kolumna // Luka Gregorić

Na današnji dan prije 53 godine poginuo je Jochen Rindt Ime je to koje bi pratiteljima Formule 1 danas vrlo vjerojatno stanovalo u uhu baš kao što stanuju ona Jackieja Stewarta, Bernija Ecclestonea ili Helmuta Marka, da nije došlo do nesreće tog kobnog dana u Monzi Bilo je to na treningu za Veliku Nagradu Italije 1970 godine, netom prije Parabolice, gdje su bolidi tada kao i danas prilazili s brzinom većom od 300 km/h Rindt je u tada...

Tržište vozača za 2024. – hoće li svi zadržati iste postave?

Lociranje // Lovro Andraka

Nikad u povijesti Formule 1 nije se dogodilo da nema baš nijedne vozačke promjene između sezona, no čini se da bismo u 2024 mogli ući bez ijednog transfera Evo kakvo je stanje s postojećim ugovorima u svakoj momčadi i koje bi se promjene ipak mogle dogoditi naredne sezone Pored svakog vozača navedena je posljednja godina njihovog tekućeg ugovora, uz napomenu kako za mnoge vozače nije poznato točno trajanje jer su objavljeni samo...

Radio komunikacija između Verstappena i Red Bulla u završnici utrke u Austriji

Radio transkript // Ante Vetma

Radio komunikacija između Maxa Verstappena i ekipe Red Bulla otkriva kako su se u posljednja dva kruga odlučili na dodatno zaustavljanje po novi set soft guma i osvajanje dodatnog boda za najbrži krug: Krug 64/71 Lambiase Just make sure you have some tyres left for the end of the race Might decide to use them Verstappen Well you could also do a pit stop Lambiase That perhaps it’s slightly more risk but either way, just look...

Još kolumni