Izdvojeno

Vasseur: Mučimo se shvatiti problem konzistentnosti bolida

Piše: Luka Gregorić

Prije 4 mjeseci, 12 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Šef Ferrarija Fred Vasseur priznao je da se tim iz Maranella trenutno muči riješiti problem nekonzistentnosti bolida koji je značajka njihovog ovogodišnjeg bolida.

Bolid je redovito brz u jednom krugu, što je još jednom bilo vidljivo na VN Španjolske, gdje se Carlos Sainz kvalificirao kao drugi. Međutim, talijanska se momčad i dalje prilično muči u utrkama gdje se bolid ponaša drugačije od stinta do stinta.

U Barceloni je Sainz do kraja utrke pao na peto mjesto, dok se Charles Leclerc nakon starta u boksu nije mogao popeti više od 11. mjesta. Obojica su nakon utrke naglasili nekonzistentnost bolida, što je kasnije potvrdio i Vasseur.

„Mislim da glavni problem za nas nije potencijal u [jednom] krugu, ili ovaj tip zavoja ili neki drugi. Glavni problem je konzistentnost.“

„Charlesov bolid, na primjer, prvi i treći stint je bio na istoj komponenti; prvi [stint] balans nije bio dobar, a posljednji [stint] je bio u redu.“

„A Carlos je odradio pristojan prvi stint, dobar zadnji stint, ali u srednjem stintu izgubio je 15 ili 20 sekundi u odnosu na konkurente.“

„Vrlo je teško to razumjeti i popraviti, jer nije uvijek isto, nije uvijek isti problem.“

Vasseur je istaknuo da nije riječ o degradaciji guma.

„Ne mislim da je to bilo do degradacije guma. To bi mogla postati degradacija da više pritišćeš. Ali to nije glavni problem.“

„Carlos je mogao imati dobar tempo zadnjih nekoliko krugova. To znači da ne gubimo gume. Charles se od prvog kruga žalio na balans u prvom stintu, i to od prvog kruga do posljednjeg.“

Vasseur je također odbacio tvrdnju da bolid više pati kada se vozi u prljavom zraku.

„Istina je također da si u kvalifikacijama u slobodnom zraku, a na utrkama recimo nisi. Moglo bi biti to, ali ako pogledate Carlosov drugi stint, on je također bio u slobodnom zraku, i opet je bilo katastrofa.“

Priznaje da je tim mora staviti veći razvojni fokus na rješavanje problema konzistentnosti.

„Možda možemo malo usmjeriti razvoj na konzistentnost i imati nešto malo lakše za vožnju. To je smjer kojim smo krenuli zadnjih nekoliko mjeseci ili tjedana.“

„Mislim da smo malo konzistentniji nego što smo bili u nekom trenutku. Problem se tiče nečeg drugog više nego šasije, problem je od stinta do stinta jer da imate nešto takvo [što se tiče šasije], mogli biste reći da je taj problem uvijek tu. Ali imali smo stintove u slobodnom zraku koji su bili vrlo teški, kao Carlosov drugi.“

FRED VASSEUR

Komentiraj

12 komentara

  1. Pastor Maldonado
    perodeformero Prikaži

    Pola grida je brzo u jednom krugu. Vidjelo se to i na prošloj utrci. Pitanje je samo što im je ostalo od guma nakon tog brzog kruga.



    4

    1
  2. @perodeformero bilo je jače od mene…



    1

    0
  3. Williams
    Montoya Prikaži

    I tako već jedno petnaestak godina



    5

    0
  4. ajde, ovaj barem nije izjavio da je zadovoljan i da ne vidi gdje je problem.



    12

    0
  5. Vaseur je od Ferrarija napravio Sauber



    7

    3
  6. Michael Schumacher
    senna66 Donator Prikaži

    Svake godine shvaćaju bolid cijelu sezonu….



    8

    0
  7. Flavio Briatore
    Unwoken European Prikaži

    …Ne može nam nitko ništa, jači smo od sudbineeee….



    2

    1
  8. Ferrari je NPC u F1



    5

    0
  9. Michael Schumacher
    Slavenowsky Donator Prikaži

    “We are looking, we are checking”…


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Jochen Rindt – kratak podsjetnik na jedinog posthumno okrunjenog prvaka Formule 1

Kolumna // Luka Gregorić

Na današnji dan prije 53 godine poginuo je Jochen Rindt Ime je to koje bi pratiteljima Formule 1 danas vrlo vjerojatno stanovalo u uhu baš kao što stanuju ona Jackieja Stewarta, Bernija Ecclestonea ili Helmuta Marka, da nije došlo do nesreće tog kobnog dana u Monzi Bilo je to na treningu za Veliku Nagradu Italije 1970 godine, netom prije Parabolice, gdje su bolidi tada kao i danas prilazili s brzinom većom od 300 km/h Rindt je u tada...

Tržište vozača za 2024. – hoće li svi zadržati iste postave?

Lociranje // Lovro Andraka

Nikad u povijesti Formule 1 nije se dogodilo da nema baš nijedne vozačke promjene između sezona, no čini se da bismo u 2024 mogli ući bez ijednog transfera Evo kakvo je stanje s postojećim ugovorima u svakoj momčadi i koje bi se promjene ipak mogle dogoditi naredne sezone Pored svakog vozača navedena je posljednja godina njihovog tekućeg ugovora, uz napomenu kako za mnoge vozače nije poznato točno trajanje jer su objavljeni samo...

Radio komunikacija između Verstappena i Red Bulla u završnici utrke u Austriji

Radio transkript // Ante Vetma

Radio komunikacija između Maxa Verstappena i ekipe Red Bulla otkriva kako su se u posljednja dva kruga odlučili na dodatno zaustavljanje po novi set soft guma i osvajanje dodatnog boda za najbrži krug: Krug 64/71 Lambiase Just make sure you have some tyres left for the end of the race Might decide to use them Verstappen Well you could also do a pit stop Lambiase That perhaps it’s slightly more risk but either way, just look...

Još kolumni