Izdvojeno

Wolff: Verstappen je jednostavno na drugom nivou [telemetrija VER/HAM]

Piše: Ante Vetma

Prije 4 mjeseci, 2 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Mercedesov šef Toto Wolff kaže da je jedan od njihovih bolida trebao jučer biti u prvom startnom redu uz Maxa Verstappena, što je svakako pozitivan znak jer su prošlog vikenda donijeli nadogradnje koje nisu u potpunosti testirane u Monaku.

Jednom kad je bilo jasno da Sergio Perez neće proći u Q3 zbog pogreške u Q2 – mjesto u prvom startnom redu bilo je slobodno za druge kandidate. Greška Fernanda Alonsa i Q3 krug koji mu je bio sporiji od kruga u Q2 dodatno je smanjio konkurenciju, ali je onda odličan posao odradio Carlos Sainz i preoteo to mjesto ispred Norrisa, Gaslyja i Hamiltona.

“Upravo zato smo razočarani jer smo očekivali više. No, vidite da su zaostaci minimalni i lako je nešto pogriješiti.”

“Vidjeli ste da je Leclerc ispao u Q1, Perez u Q2, tako da je to danas misterij. Vjetar je mijenjao smjer i možda je neke iznenadilo, možda je to razlog.”

“Ovo je naša nova pozicija, sad možemo nastaviti raditi s određenom stabilnošću bez da moramo preispitivati određene segmente bolida.”

Verstappen nije ni trebao odraditi svoj posljednji pokušaj u Q3, a svejedno je prednost ispred Sainza iznosila skoro pola sekunde.

“Mislim da je Verstappen na drugoj razini. Ljuti me to priznati, ali to je realnost.”

“Ovo je meritokracija. Oni su napravili najbolji posao, vozač vozi izvrsno i predaleko su. To je nešto što mi moramo ispraviti.”

Spomenuo je i razmak između Hamiltona i Russella koji je ovog vikenda bio u korist sedmerostrukog prvaka:

“Bilo je jasno od početka da smo u slučaju Georgea krenuli u krivom smjeru s postavkama. Mislim da je od početka imao problema i žalio se da nema gripa, da poskakuje, bolid je podupravljao negdje gdje bi ranije nadupravljao.”

“Moramo to proanalizirati da bismo shvatili što se točno moralo učiniti drukčije.”

Komentiraj

2 komentara

  1. Meni je smješno pričati da je ijedan top vozač na drugom nivou u odnosu na drugoga top vozača. To ne možemo znati dok ne budu sjedili u istom bolidu. Jedino što sa sigurnošću možemo reći da je RB na drugom nivou kao što je do prije dvije god to bio Mercedes. Nemojte mi spominjati Pereza Bottasa itd jer oni nisu top klasa vozača. Najveću razliku radi bolid a onda vozač i sve ostalo potrebno kao dobar pitwall itd. Jer kako objasniti onda da je do 2021 Lewis bio na drugom nivou a sada je Max. Jedan naučio a drugi izgubio znjanje i vješitinu?



    4

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Jochen Rindt – kratak podsjetnik na jedinog posthumno okrunjenog prvaka Formule 1

Kolumna // Luka Gregorić

Na današnji dan prije 53 godine poginuo je Jochen Rindt Ime je to koje bi pratiteljima Formule 1 danas vrlo vjerojatno stanovalo u uhu baš kao što stanuju ona Jackieja Stewarta, Bernija Ecclestonea ili Helmuta Marka, da nije došlo do nesreće tog kobnog dana u Monzi Bilo je to na treningu za Veliku Nagradu Italije 1970 godine, netom prije Parabolice, gdje su bolidi tada kao i danas prilazili s brzinom većom od 300 km/h Rindt je u tada...

Tržište vozača za 2024. – hoće li svi zadržati iste postave?

Lociranje // Lovro Andraka

Nikad u povijesti Formule 1 nije se dogodilo da nema baš nijedne vozačke promjene između sezona, no čini se da bismo u 2024 mogli ući bez ijednog transfera Evo kakvo je stanje s postojećim ugovorima u svakoj momčadi i koje bi se promjene ipak mogle dogoditi naredne sezone Pored svakog vozača navedena je posljednja godina njihovog tekućeg ugovora, uz napomenu kako za mnoge vozače nije poznato točno trajanje jer su objavljeni samo...

Radio komunikacija između Verstappena i Red Bulla u završnici utrke u Austriji

Radio transkript // Ante Vetma

Radio komunikacija između Maxa Verstappena i ekipe Red Bulla otkriva kako su se u posljednja dva kruga odlučili na dodatno zaustavljanje po novi set soft guma i osvajanje dodatnog boda za najbrži krug: Krug 64/71 Lambiase Just make sure you have some tyres left for the end of the race Might decide to use them Verstappen Well you could also do a pit stop Lambiase That perhaps it’s slightly more risk but either way, just look...

Još kolumni