Najbrži iz prvog treninga, Verstappen, bio je najbrži i na drugom slobodnom treningu u Barceloni. Iza njega završio je Fernando Alonso s oko 2 desetinke sporijim vremenom. Impresivno vrijeme postavio je Nico Hulkenberg u Haasu čime je zaradio treću poziciju, a nakon njega poredali su se Perez i Ocon.
Iako je postojala mogućnost kiše za vrijeme treninga, drugi se trening u cijelosti odvio u suhim uvjetima. U prvom smo stintu vidjeli različite komponente guma, pa su tako neki izašli na testnim gumama, neki na medium komponenti, a oba Ferrarija na soft komponenti.
Russel se požalio na svoj bolid koji je podom dosezao stazu u posljednjem zavoju, a kasnije je na trenutak izletio sa staze dok je izbjegavao spori bolid Oscara Piastrija. Kao izazovno mjesto pokazao se 9. zavoj gdje su mnogi vozači otišli široko i ogrebli pod na agresivnoj pasici koja se tamo nalazi. U tom trenutku najbrži su bili Ferrariji na soft gumama, sve dok Verstappen na medium gumama nije nadjačao Sainzovo vrijeme.
Ostatak treninga protekao je u standardnom tonu. S vremenom su svi vozači registrirali brzi krug na soft gumama što je izguralo Ferrarije iz prvih 5, a kao pobjednik toga izašao je Max Verstappen. Nakon toga su momčadi odradile simulaciju utrke na medium komponenti guma. George Russell je 10 minuta prije kraja sesije primijetio sitnu kišu u 9. zavoju, ali to nije imalo utjecaj na uvjete na stazi.
Treći trening na rasporedu je sutra u 12 i 30 sati.
# | Vozač | Momčad | Vrijeme | + | Krugovi |
---|---|---|---|---|---|
1 | Max Verstappen | RED BULL RACING HONDA RBPT | 1:13.907 | 33 | |
2 | Fernando Alonso | ASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES | 1:14.077 | +0.170s | 29 |
3 | Nico Hulkenberg | HAAS FERRARI | 1:14.177 | +0.270s | 30 |
4 | Sergio Perez | RED BULL RACING HONDA RBPT | 1:14.219 | +0.312s | 29 |
5 | Esteban Ocon | ALPINE RENAULT | 1:14.242 | +0.335s | 29 |
6 | Charles Leclerc | FERRARI | 1:14.246 | +0.339s | 31 |
7 | Carlos Sainz | FERRARI | 1:14.274 | +0.367s | 31 |
8 | George Russell | MERCEDES | 1:14.392 | +0.485s | 30 |
9 | Valtteri Bottas | ALFA ROMEO FERRARI | 1:14.448 | +0.541s | 31 |
10 | Pierre Gasly | ALPINE RENAULT | 1:14.457 | +0.550s | 28 |
11 | Lewis Hamilton | MERCEDES | 1:14.549 | +0.642s | 30 |
12 | Oscar Piastri | MCLAREN MERCEDES | 1:14.583 | +0.676s | 29 |
13 | Zhou Guanyu | ALFA ROMEO FERRARI | 1:14.585 | +0.678s | 28 |
14 | Lando Norris | MCLAREN MERCEDES | 1:14.694 | +0.787s | 29 |
15 | Kevin Magnussen | HAAS FERRARI | 1:14.713 | +0.806s | 23 |
16 | Nyck De Vries | ALPHATAURI HONDA RBPT | 1:14.785 | +0.878s | 32 |
17 | Yuki Tsunoda | ALPHATAURI HONDA RBPT | 1:14.840 | +0.933s | 33 |
18 | Lance Stroll | ASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES | 1:15.010 | +1.103s | 30 |
19 | Alexander Albon | WILLIAMS MERCEDES | 1:15.056 | +1.149s | 31 |
20 | Logan Sargeant | WILLIAMS MERCEDES | 1:15.415 | +1.508s | 32 |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Na današnji dan prije 53 godine poginuo je Jochen Rindt Ime je to koje bi pratiteljima Formule 1 danas vrlo vjerojatno stanovalo u uhu baš kao što stanuju ona Jackieja Stewarta, Bernija Ecclestonea ili Helmuta Marka, da nije došlo do nesreće tog kobnog dana u Monzi Bilo je to na treningu za Veliku Nagradu Italije 1970 godine, netom prije Parabolice, gdje su bolidi tada kao i danas prilazili s brzinom većom od 300 km/h Rindt je u tada...
Nikad u povijesti Formule 1 nije se dogodilo da nema baš nijedne vozačke promjene između sezona, no čini se da bismo u 2024 mogli ući bez ijednog transfera Evo kakvo je stanje s postojećim ugovorima u svakoj momčadi i koje bi se promjene ipak mogle dogoditi naredne sezone Pored svakog vozača navedena je posljednja godina njihovog tekućeg ugovora, uz napomenu kako za mnoge vozače nije poznato točno trajanje jer su objavljeni samo...
Radio transkript // Ante Vetma
Radio komunikacija između Maxa Verstappena i ekipe Red Bulla otkriva kako su se u posljednja dva kruga odlučili na dodatno zaustavljanje po novi set soft guma i osvajanje dodatnog boda za najbrži krug: Krug 64/71 Lambiase Just make sure you have some tyres left for the end of the race Might decide to use them Verstappen Well you could also do a pit stop Lambiase That perhaps it’s slightly more risk but either way, just look...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Znači Ferrari nije testirao hard jer misle da su testne gume nešto najbliže hardu za utrku… šta reć’ osim GL&HF
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kuc kuc ima li itkoga ovdje?🤣
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kako to da je Hulk ovako blizu? Nisam pratio pa ne znam jesu li svi na softu ili RB sandbaga…
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Vecinom top momcadi petkom ne odvrnu motore do kraja. Pa se u subotu stvari malo poslože.
Makar kratak je krug moze bit iznenađenja.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Uf kako napeto😜
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Al se nebi novim 3 sektorom broj krugova triba povecat? Na sluzbenoj jos uvik pise 66 laps.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Staza je neki 18m kraća sto znaci da se ukupno u tih 66 krugova odvozi 1.4km manje.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ne gledaju se kilometri nego vrijeme utrke..Krug je brzi nekih 7 sec x 66 krugova je 7,7 minuta dakle nekih 6 krugova moraju dodati.ALI to je FIA pa prvo moraju 10 sastanaka odrzat da shvate situaciju.
0
13
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kako onda Monza traje 1h i 20min, a Singapore 25min duže, a imaš ih kamaru sa trajanjem cca. 1h i 30min? 😉
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pa to hocu i reci treba da gledaju vremenski da bude sat i pol a ne da im monza traje uru a signapur 2 ure.Zasto sada da bude kraca spanjolska nego sta je bila.Kako su napravili u monacu tako treba i drugdje ciljas sat i pol i gotovo.
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pa Monaco je ciljan da “uđe” u 2h, a ne na 1h 30min.
Odnosno, više je ciljan da bude na 1h 45min, zbog potencijalnih safeta, zbog kojih bi mogao još malo potrajati.
Zato i jeste 260km.
Ostale su sve 305+ km, kako je @Crash ispod napisao.
Drugi je par opanaka onih 2h vremenskog ograničenja.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
@derfahrer
66*18=1188
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Trke su cca 305 km. I mislim da je i dalje sve ok.
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Da sa šikanom je bilo 307,4km bez 306,2km. Monaco se naprimjer vozi oko 260km.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ali pogledaj sve ostale utrke. 305 km je cilj koji se trude postignuti.
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Mislim da je pravilo 300km + 1 krug
1
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
U moru nejasnih pravila je bar ovo jednostavno uz jednu iznimknu.
305 KM se mora minimalno odvest ( iznimka je Monaco gdje se vozi 260km).
Znaci minimalan broj krugva u kojem se probije granica od 305 KM.
Ogranicavajuci faktor je vrijeme gdje je to ograniceno na 2h sta opet ima iznimku u slucaju crvenih zastava.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Evo mjesta za Schumija j.r.
Stave ga uz Alonsa da uči.
Ok ne znam kakav ugovor ima, ali definitivno rezultate nema.
Zbog njega će Mercedes biti drugi u ukupnom poretku,
a ni Ferrari nije bez izgleda do kraja sezone ako se Stroll ne popravi.
2
1