Fantastične kvalifikacije gledali smo u Monaku, a u konačnici je do trećeg ovosezonskog pole positiona stigao Max Verstappen sa samo 84 tisućinke bržim krugom od Fernanda Alonsa.
Domaći vozač Charles Leclerc stigao je do trećeg mjesta, a na četvrtom mjestu završio je Esteban Ocon koji je svojim sjajnim krugom u jednom trenutku čak i zasjeo na provizorni pole position. Leclerc vrlo vjerojatno neće startati treći jer je u posljednjoj rundi u tunelu vrlo očito zasmetao Landu Norrisu u brzom krugu.
Carlos Sainz i Lewis Hamilton bili su peti i šesti, a među najbržih deset danas su još bili Pierre Gasly, George Russell, Yuki Tsunoda i Lando Norris.
Prošlogodišnji pobjednik VN Monaka i trenutno drugi vozač prvenstva Sergio Perez razbio se već u prvoj rundi te će u sutrašnju utrku krenuti s posljednjeg mjesta.
Sergio Perez obilježio je prvu kvalifikacijsku rundu razbijanjem bolida u prvom zavoju 11 minuta prije kraja runde. Meksikancu je proklizao stražnji kraj bolida, a nakon toga je uslijedio poprilično snažan bočni udarac u ogradu. Pred “kraljem ulica” tako je drugi put ove sezone zadatak probijanja sa samog začelja – prošlog puta u Australiji uspio je stići do petog mjesta, no ovdje će mu posao biti još teži.
Vrlo ispremiješan poredak doveo je do dramatične završnice za Sainza i Hamiltona – obojica su bila u nokaut zoni, a Hamilton je u predzadnjem brzom krugu napravio pogrešku i stavio si dodatan pritisak na kraju runde. Na kraju su ipak uspjeli stići do pozicija koje vode u nastavak kvalifikacija, a ispali su Sargeant, Magnussen, Hülkenberg, Zhou i Perez. Verstappen je bio najbrži, a neposredno iza njega našlo se neuobičajeno društvo Tsunode i Albona.
Ferrari je po tko zna koji put pokazao nezavidne organizacijske vještine. Leclerc je iz garaže pušten iza Sainza unatoč ranijem suprotnom dogovoru, a kasnije se Sainz u posljednjem trenutku izmaknuo ispred Leclerca u letećem krugu.
Lewis Hamilton još je jednom bio na rubu ispadanja do samog kraja runde. Sve do posljednjeg kruga bio je tek 11., no opet je izvukao dovoljno dobar krug i završio na komfornom petom mjestu, pola stotinke iza Russella. Ispali su Piastri, de Vries, Albon, Stroll i Bottas.
Činilo se da se McLarenu ponovo dogodila situacija u kojoj bi im bilo bolje da je ispao Norris koji je bio samo 18 tisućinki brži od Piastrija. To im se dogodilo u sprint raspucavanju u Azerbajdžanu, kada je Piastri koji je imao gume za završnu rundu ispao s minimalnim zaostatkom za Norrisom koji ih nije imao. Sada je Norrisov hendikep bio u tome što je u Q2 slomio prednji lijevi ovjes na izlazu iz Nouvelle šikane, nakon čega je udario u zid u Tabacu. Ipak, McLarenovi mehaničari uspjeli su osposobiti Norrisov bolid na vrijeme za nastup u Q3.
Završna runda bila je istinska kulminacija već dotad uzbudljivih kvalifikacija. Mogli smo uživati u neizvjesnoj i napetoj borbi za pole position između čak četvorice vozača – Verstappena, Alonsa, Leclerca i onog najmanje očekivanog, Ocona.
Alonso je bio pred time da nakon gotovo punih 11 godina osvoji novi pole position, svoj 23. u karijeri, no Verstappen je ipak uspio složiti dovoljno brži krug da osvoji najbolju startnu poziciju za sutrašnju utrku, svoju upravo 23. u karijeri.
Utrka za VN Monaka počinje sutra u 15 sati.
Vozač | Konstruktor | Q3 + | |
---|---|---|---|
1 | Max Verstappen | RED BULL RACING HONDA RBPT | 1:11.365 |
2 | Fernando Alonso | ASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES | 0.084 |
3 | Charles Leclerc | FERRARI | 0.106 |
4 | Esteban Ocon | ALPINE RENAULT | 0.188 |
5 | Carlos Sainz | FERRARI | 0.265 |
6 | Lewis Hamilton | MERCEDES | 0.360 |
7 | Pierre Gasly | ALPINE RENAULT | 0.568 |
8 | George Russell | MERCEDES | 0.599 |
9 | Yuki Tsunoda | ALPHATAURI HONDA RBPT | 0.717 |
10 | Lando Norris | MCLAREN MERCEDES | 0.889 |
11 | Oscar Piastri | MCLAREN MERCEDES | Q2 |
12 | Nyck De Vries | ALPHATAURI HONDA RBPT | – |
13 | Alexander Albon | WILLIAMS MERCEDES | – |
14 | Lance Stroll | ASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES | – |
15 | Valtteri Bottas | ALFA ROMEO FERRARI | – |
16 | Logan Sargeant | WILLIAMS MERCEDES | Q1 |
17 | Kevin Magnussen | HAAS FERRARI | – |
18 | Nico Hulkenberg | HAAS FERRARI | – |
19 | Zhou Guanyu | ALFA ROMEO FERRARI | – |
20 | Sergio Perez | RED BULL RACING HONDA RBPT | – |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Na današnji dan prije 53 godine poginuo je Jochen Rindt Ime je to koje bi pratiteljima Formule 1 danas vrlo vjerojatno stanovalo u uhu baš kao što stanuju ona Jackieja Stewarta, Bernija Ecclestonea ili Helmuta Marka, da nije došlo do nesreće tog kobnog dana u Monzi Bilo je to na treningu za Veliku Nagradu Italije 1970 godine, netom prije Parabolice, gdje su bolidi tada kao i danas prilazili s brzinom većom od 300 km/h Rindt je u tada...
Nikad u povijesti Formule 1 nije se dogodilo da nema baš nijedne vozačke promjene između sezona, no čini se da bismo u 2024 mogli ući bez ijednog transfera Evo kakvo je stanje s postojećim ugovorima u svakoj momčadi i koje bi se promjene ipak mogle dogoditi naredne sezone Pored svakog vozača navedena je posljednja godina njihovog tekućeg ugovora, uz napomenu kako za mnoge vozače nije poznato točno trajanje jer su objavljeni samo...
Radio transkript // Ante Vetma
Radio komunikacija između Maxa Verstappena i ekipe Red Bulla otkriva kako su se u posljednja dva kruga odlučili na dodatno zaustavljanje po novi set soft guma i osvajanje dodatnog boda za najbrži krug: Krug 64/71 Lambiase Just make sure you have some tyres left for the end of the race Might decide to use them Verstappen Well you could also do a pit stop Lambiase That perhaps it’s slightly more risk but either way, just look...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Max za dlaku uzeo pole, a Alonso POKIDAO, sutra je biti ili ne biti nakon desetljeća bez pobjede!
Odlične kvalifikacije s obzirom da su moderni F1 bolidi odavno prerasli Monako
15
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ovim kvalifikacijama je Fernando na mojoj listi preskočio Seba i Hamiltona i došao na drugo mjesto iza Michaela. 92. sam godište pa nisam gledao Sennu, pa ranigiram samo vozače koje sam gledao… Ovo što čovjek u petoj deceniji života radi je čudesno i nevjerojatno!!!
20
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ovo sto kazes je oke osim da je iza Michaela. Pa Alonso ga je srusio sa trona i uzeo titule.
5
11
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Budimo realni Schumija je skinula promjena pravila aerodinamike i Bridgestone koji je podbacio. Alonso ga je te sezone naslijedio kao prvak.
To takozvano rusenje sa trona bi usporedio sa rusenjem Vettela sa trona od strane Hamiltona 2014e.
U oba slucaja su dotad dominantni prvaci promjenom pravila imali znacajno slabiji bolid od buducih prvaka i shodno tome nisu ni u jednom trenutku bili u realnoj borbi za naslov.
21
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Dobro, a sta sa drugom titulom, 2006?
4
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Michael je legenda. Tu nema uzmicanja, tu nema pregovaranja.
13
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kimi je car jer je srušio Alonsa koji je srušio Schumia. Po tome. Na žalost danas je auto puno veći čimbenik nego prije.
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pita momak što je s titulom 2006. Lik očigledno nije pogledao Suzuku 2006.
2
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
A sta bi trebalo bit sa drugom titulom, tad po ovoj gore logici Schumi i nije bio vise na tronu i on je bio u ulozi izazivaca.
Unwoken sad ce bit pa i Alonso je u Monzi izgubio motor sto je tocno, alii samo 4 boda prema 10 od Schumija, ali tada treba uracunat i promjenu motora koji je Schumiju vrisnuo u Maleziji pa je umjesto s treceg startao sa 13og mjesta i tu bi zavrsio drugi umjesto sesti pa je gubitak kao i kod Alonsa u Monzi tako da je Suzuka bila kljucna uz busenje gume u Brazilu. Australiju ne racunam jer je to vozacka greska.
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Scumi je uzeo pole s 43 godine ako se nevaram u Monacu s kariolom samo podsjetnik da ni Scumi nije bio los 😄
24
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nije kariola, da se ne zavaravmo, Mercedes je bio odličan u kvalifikacijama u prvom dijelu sezone.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
S obzirom da je Rosberg već u Kini imao pp na trećoj utrci sezone kao i pobjedu, rekao bi da je bolid bio više nego dobar. Malo smanjiti mitomaniju.
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
@Ex
Nije bio kariola, barem u kvalama, slažem se.
No, to opet ne mijenja činjenicu da su bar 4 bolida trebala biti ispred (2 RBa i 2 McLa), plus eventualno i onaj od timskog kolege.
Kao što ni ne mijenja činjenicu da su u tih 5 bolida sjedili vozači mlađi, redom: 7, 11, 16, 16 i 18 godina.
Ja u činjenici da neko ima 43g, 4mj i 3d ne vidim nikakvu mitomaniju.
Na kraju, zbog kazne, startao je odakle bi otprilike startali svi ovi pomenuti (bez kazne) sa 6. mjesta. 😉
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Šteta, šteta za Alonsa ,ponadao sam se da može uzeti prvi startni red i tako sutra pokušati pobjediti ,bilo bi to za njega super nakon toliko godina i još Monaco ,nažalost iako je sve išlo prema tome Max i Red Bull su u zadnjim metrima uspjeli ,naravno čestitke Maxu ali i dalje ostaje žal za Alonsom jer Max je i tako i tako prvak !!!
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Alonso da je bio prvi na kvalama to bi bilo prvo mjesto na utrci 1/1.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
@ZX10R
Care moj neznam u čemu je problem, Alonso i jest uzeo prvi startni red.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Wow…
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
KAKVE KVALEEEEE!!!
Bolje nego 70 % trka!!!
Svaka čast svimaaaa!!
15
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
ALONSO JE ZVER👍👍
20
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Epske kvalifikacije.. sutra po pobjedu 💪🏻
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ove kvale će biti najbolji dio sezone.
12
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ako ne sezone onda ovog vikenda definitivno.
Uzbudljivije su nego sutra utrka. Ona će izgledati više kao partija šaha nego utrkivanje.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
A hebiga, taman mislim evo ga Alonso, kad ono Verstappenov RB ima nitro…
Odlične kvalifikacije!!!
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Možda su mu ugradili dva cold trustera iz spacexovih raketa.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
3 desetinke u zadnjem sektoru, strasno. Bravo Max.
Fernando i Charles bravo.
Ocon izvukao zeca iz sesira.
Mercedesov upgrade na ovoj stazi nista posebno.
E moj Sergio…
11
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Meksički wannabe šampion je pokazao da može bit jedino šampinjon.
A Max, šta reći, već smo svi doma bili ajde super za Alonsa, kad je Max izveo nemoguće praktički.
Ham jučer već vidimo napredak, danas ko lani opet ispočetka, ovaj bolid je jako teško vozit.
6
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ako sam igdje ocekival PP i pobjedu Leclerca onda je to ovdje.
Maurizio, Mattia,Frederic, who is next 🤡
2
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Da to mu je bila šansa. Ali moraš uvijek uzeti u obzir legendarne Ferrarijeve taktike koje su ih koštale utrka i utrka.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Eto, što sam ti rekao.
Unaprijed su taktički pomaknuli Leclerca za tri mjesta unatrag.
Leclerc s tom kaznom nema nikakve veze.
Nju su proizveli njegovi taktičari koji odlučuju koje su informacije bitne po njega pa da mu ih jave, a koje nisu da ga ne gnjave.
Ne vole ljudi vozače ometati dok voze.
A možda je problem u talijanskoj kulturi vožnje.
Tko se vozio po gužvi u nekom talijanskom gradu zna što govorim. Upravo ne micanje drugima i protuzakonito uguravanje.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Talijani to ne smatraju protuzakonito to im je normalno :D prosle godine kad sam bio na utrci u monzi vozac taksija je sve od sebe dao kao danas Max i Alonso 🤣🤣
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ne zanima me sta se dogodi sutra u utrci, ove kvalifikacije vrijede vise nego utrka. Uzbudljivo 100%!
Zato je Monaco poseban i drugaciji od drugih ulicnih staza.
20
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Sve 5…. Monaco nije Kartaga, ali ipak mislim da bi Monaco trebalo satrati. To nije mjesto za f1. Kvalifikacije nikada nebi trebale ili smjele biti glavno jelo.
1
10
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ako sutra bude kiša kao prošle godine, može biti zanimljivo.
No, kiša znači možebitne stratejia probleme za Crvene. AJMO FERNANDO!
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kiša i SC koji će sigurno izaći tako ,vidjeti će mo
No ,Max i Red Bull djeluju zastrasujuće ,teško će ovo Max izgubiti
No.,nema predaje ,šanse postoje i volio bi da Alonso pobjedi
Zaslužio je ,nekako nas on najviše veseli odnosno Aston Martin & Alonso !!!
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kakav Q3, top!
Baš mi krivo radi Nanda, ali kapa dolje Max… +0.2 nakon drugog sektora i lik skine 3 desetinke u Q3. Koju posluku porati.
15
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
U 3. sektoru*
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
El matador Alonso, ajmo sutra na sve 💪🏻💪🏻
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Samo zbog ovog nikad ne ukinuti Monaco.
Alonso sa 42 godine protiv Maxa u vrhuncu karijere u realno malo lošijem bolidu. Cijeli Q3 nisam trepnuo.
Bravo Ocon…maestralan.
Rekao bih jednu stvar nevezanu za F1. U trenutku kad su mehanicari Mclarena uspjeli poporaviti bolid i jos su bili u crno-naranđastim kombinezonima sjetim se voljenog Neovlascenog servisera tj. Mirka Rašića. Alonso me zarazio Formulom 1, a Mirko mehanikom.
Sutra ocekujem ludnicu i malo kiše.
19
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
👍👏👏👏
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
SK je prikaza zadnje tri i pol minute Q3 👍🏻
Takodjer epski.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ja sam mislio da je samo do mene i mog prijenosa haha
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
onaj osjećaj kad pogodiš sve parove na listiću, ali te onaj zadnji sjebe, zvuči poznato? 😀
Ovaj RB je brutalno dominantan… Ako je brza staza s dugim pravcima, prvi su, ako je spora staza sa sporim zavojima, opet su prvi.. Jednostavno nemaju slabih točaka niti staze koja im ne odgovara.. U svim područjima su najbolji..
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Perec te s*ebo? xexexe
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Šteta što je Red Bull toliko jači od drugih.
Da je Aston Martin bliže R.B. imali bi ponovo legendarne duele ala Hunt-Lauda-Prost-Senna-Mansel……
Ovo što je Alonso napravio danas po meni spada u legendarni krug Monte Carla.
Baš se danas dobro vidjelo da R.B. inače taktizira u borbi za startni poredak.
U P.P. se ne dijele bodovi i nema smisla pretjerivanjem razbiti bolid.
To vrijedi za sve utrke osim za ovu gdje doslovno nema pretjecanja. Pogotovo sada od kada su bolidi širi, duži, teži. Vođa R.B. je rekao na tv “možeš voziti s pola motora i ne možete te nitko preteći”
Vidjelo se kako R.B. danas pritišće.
Prvo je pogriješio Sainz. Prepao se Strola koji izlazio iz boksa.
Točno se vidjelo koliko je široko ušao u zavoj. Mogao ga je metar dva više sjeći.
A onda Verstapen. Točno je taktizirao i provjeravao zavoje. Nije ga bila briga što je u q1,q2 ili na pola q3 šesti.
Vidjelo se (vidjeli su svi) kako se staza ubrzava svakim krugom od položene gume i pada temperature.
Sve je uložio na zadnji napad. Svi brzi krugovi prije koje je napravio su bili testiranja svakog zavoja gdje mu je granica.
I onda Alonsa opere za manje od jedne stotinke.
Stvarno su Alonso i Verstapen ove sezone liga za sebe što se tiče kvalitete.
Sutra će se igrati partija šaha, a ne utrka.
15
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Po meni je Ocon junak danas,onaj bolid dogurat do provizornog pp,svaka cast.
Mecka tu negdje di i uvijek.
Ferrari ima dobrog vozaca ali slabo prate izgleda sta se desava na stazi.
FA po meni je zasluzija vise naslova,srusio je MS u boljem bolidu,mozda je nekima i najveci.
MV spoj dobra vozaca i dominatnog bolida a SP greska koja je preskupa.
3
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
FA je srusio MS u boljem bolidu. Ajd mi molim te reci koje je to godine bilo?
10
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
2006.
1
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kako mozes srusit nekog ako si ti trenutni prvak.
Posto neznam od kada pratis F1, znaci da si gledao utrke uzivo evo malo povijesne lekcije.
Godine 2006e do VN SADa (10a utrka sezone, znaci prvih 9 prije toga) je Renault bio brzi bolid, od Francuske je zabranjen mass damper i Ferrari postaje brzi sto sa SAD daje 8 utrka do kraja sezone. U najmanju ruku su oba vozaca imala na balans sezone jednak bolid tako da je suludo pricat o tome da je tu sezonu netko imao dominantan bolid od njih dvojice.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
#Mercedes team
Citiram te:
“U Monaku kako kazu inzinjeri i sportski novinari prevagu donosi vozac i njegove vijestine.
Tu ne treba imat bas najbrzi bolid,dosta mora radit vozac.
Nekako mislim da ce pp uzet CL,FA ili neko iz mecke ako budu suhu kvale”
Sad je odjednom Max samo dobar vozac u dominantnom bolidu?
Zar nisi rekao da tu vozac donosi prevagu?
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Mercedes team … svašta se da pročitat u ovom kratkom komentaru
1. MV spoj dobra vozaca i dominatnog bolida
bi li se trebalo smijat kad ovo ako je sudit po nicku napiše fan merca ? od svoje 21. max se počima “penjati u poredku … 2018. je završija 4., 2019./20. je završava 3. iako RB nije bija dominantan bolid . bottas koji nije u klasi sa maxom je završija obe sezone ispred njega . ni 2021. RB nije bija dominantan i max je titulu osvojia sretno – spretno i pokaza mentalnu čvrstoću . možeš nkog vozača ne volit ali napisat da je tek DOBAR vozač u dominantnom bolidu ?!?!? ja npr ne volim LH ka osobu ali NIKAD nisam napisa da je samo dobar vozač , priznava sam talent , vještinu .osim toga ako se pogleda kroz povijest F 1 lako je zaključit da je baš MB najdominantniji bolid u povijesti F 1 . ako pogledamo bahrein 2020. kad je zbog corone russell zaminija lewisa u kokpitu koji nije bija “za njega” zbog razlike u visini ( LH 174 , GR 185 cm ) pa i broju obuće ,a GR u Q iako PRVI put u kokpitu MB završi na P 2 onda je jasno koliko je MB bija dominantan u odnosu na sve druge bolide . kad bi ja ili neko drugi napisa da je LH spoj DOBROG vozača i super dominantnog bolida , da je zbog toga osvojia 6 naslova bi li to “povrijedilo” fanove LH/MB ?
2.FA po meni je zasluzija vise naslova,srusio je MS u boljem bolidu
na osnovu čega si zakjučija da je ferrari 2006. bija bolji bolid od renaulta ? da si napisa nešto kao ZJ11 mogli bi provjeriti ali ovako … trebali bi ti virovati na rič bez “dokaza” ? nisam fan alonsa ali mi je simpa lik i odličan vozač no mislim da je osvojia onoliko naslova koliko je treba . uglavnom je vozija jako dobre bolide osim one epizode sa McL/hondom . 2 X je sa ferrariem bija nadomak tom uspjehu ali jbga , jednom mu je “presudija” petrov . jbga iako se KERS koristija 2009. u 2010. su se momčadi složile da ga neče koristiti . da je korišten vjerovatno bi alonso uspija prestiči petrova i možda bi osvoja titulu . 2012. je po mom mišljenju odvozija nekako ziheraški na mokroj stazi . kad se seb izvrtija i završija na P 22 fernando se nalazija na P 5 . da je alonso “ukalkulira” upornost seba vjerovatno bi pritisnija i pokuša pobjedit šta bi bilo titula ali se MOŽDA opustija jer seb je vozija na začelju , staza teška i desilo se daje seb sa P 22 završija na P6 . svjestan “opasnosti” fernando je 61. krugu preteka massu ali button je bija “daleko” da bi ga stiga i prestiga . recimo da je 2010./12. alonso ima peh no zato je 2005./06. ima sriće . 2005. u vidu michelina koji je bija superioran u odnosu na bridgestone . možda bi ka nekakav “dokaz” moglo poslužit to šta je posli 5 uzastopnih titula 2005. MS završija 3. sa čak 71 bodom manje od alonsa . šta je MS zaboravija vozit ili je alonso pokaza da je MS tek osrenji vozač ?
2006. se bridgestone “sredija” i dešavalo se točno ono o čemu piše ZJ11. da francuske je renault koristija mass damper i alonso je ima 19 bodova više od MS . kad je zabranjen MS je počeja smanjivat prednost . u italiji posli 5 trka bez dampera alonsova prednost se istopila na tek 2 boda . posli kine je bilo 116 Vs 116 , a onda je u japanu MS krenija sa P 2 , alonso sa P 5 . MS je posli 2. kruga preuzeja vodstvo od masse i vodija trku ispred alonsa do 36. kruga kad je zbog kvara motora odusta . u tom trenutku iz “garaže” renaulta se prolomija “urlik” sriće , u “garaži” ferarija je osoblje plakalo… potencijalna titula je bila izgubljena . oni koji ne vole MS izgleda imaju amneziju i uporno i danas “trube” kako je alonso “skinija” MS , a zbog amnezija zaboravljaju zašto i kako se to dogodilo . sam alonso je posli zadnje trke u brazilu koja je po meni jedna od najboljih trka karijere MS , a posli koje je MS objavija da napušta F 1 izjavija da ga čudi odlazak michaela kad je i taj dan svojom vožnjom dokaza i pokaza da je jedan od najboljih….
i šta … max je spoj dobrog vozača i dominantog bolid a, a LH je onda valjda spoj fenomenalnog vozača i tek solidnog bolida u periodu od 2014. do 2020. :) :)
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kakav hype oko Alonsa…završio je drugi u drugom najboljem bolidu…zamisli
3
22
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Uvijek mora postojati i neko ovakav..
7
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kakav to točno?
0
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Upravo takav, sve ostalo je suvišno pisati
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nisam siguran što je pjesnik htio reći, a mislim da ni sam pjesnik nije. Koliko znam na ovom portalu je dozvoljeno komentirati sve dok komentari ne krenu u smjeru vrijeđanja drugih. Moj komentar nije uvrijedio nikoga osim što je povrijedio osjećaje nekolicine navijača Alonsa koje trenutna dobra forma Astona i njega samog baca u trans. Mene tako nešto ne može impresionirati kao što me nije ni puno toga ranije npr. Schumacherova, Hamiltonova pa ni sad Maxova dominacija jer sam svjestan što je iza svih tih dominacija. Više dojma na mene ostavlja četvrti Ocon u Alpini, ali jbg, on nije baš najpopularniji pa se ga ne spominje u tom kontekstu
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nije moj komentar zlonamjeran ili išta, ali mi je bezveze, a i žao ako se na taj nacin promatra f1.
Ne postoji hype oko Alonsa kolko u tome da netko napokon pobjedi osim Red Bulla. Bio to Alonso, Ferrari ili Mecka.
A realno Red Bull je u Monacu imao 2 do 3 desetinke prednosti…samo što je Max napravio dramu sam sebi na kraju. Alonso, Leclerc, a pogotovo Ocon su odvezli maestralno i na rubu mogucnosti bolida.
I mene nekad zivcira hype recimo od novinara i komentatora u F1 kad govore o duelu Pereza i Maxa za titulu, asvi znamo da od toga nista. Nesto slicno sto su radili sa Bottasom i Lewisom.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Gdje je drugi aston martin od pocetka sezone?alonso doslovno sam gura aston martin da je i tebe uvjerija da su uvjerljivo druga ekipa.
Vezano za kvale,mozes navijati za bilo koga al u ovome se uziva.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Upravo tamo gdje i kvalitetom vozača zaslužuje biti. Volio bih da je netko puno kompetentniji u tom drugom bolidu pa da onda vidimo kako bi se stvari odvijale. Btw, oni trenutno i jesu druga ekipa. Kvale su bile odlične, to nitko je spori. Kao što ja ne sporim Alonsa kao odličnog vozača, ali da je napravio nešto potpuno neočekivano s obzirom kakvim strojem raspolaže, pa baš i nije. A netko tko površno prati formulu i sad čita ove komentare, mogao bi zaključiti da je napravio čudo neviđeno. Ipak bi se svi trebali složiti da i nije baš tako
4
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
baš se svi osim tebe slažemo da to je upravo tako. alonso od AM radi drugu ekipu. je li to zaista drugi bolid na gridu? pa možda i nije. možda je treći, ali alonso radi čuda sa svojim veteranskim godištem, i razvaljuje strolla ko beba zvečku, kao što je razvaljivao i massu, skoro prvaka, za vrijeme one kantusine od ferarija koju je dovlačio na podije iako je bolid bio za k
ne simpatiziram alonsa, bio mi je antipatičan i mrzak, ali kupio me vozačkom inteligencijom, alternativnim linijama vožnje i beskrajnom upornošću. racer.
9
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ovo su bile vrhunske kvalifikacije, koliko god Red Bull bio jak i dominantan, nitko se nije štedio i popuštao…imam dojam da je tek danas za neke vozače sezona počela. Ne znam jel se netko šokirao vidjevši Ferrarijeve vozače u bijelom kombinezonu 🔝🔝🔝🤣🤣🤣
Nadam se da će se sutra Fernando ‘mladić’ Alonso popeti na stepenicu više.
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Tko je gledao Q3, u svakoj sekundi je osjtetio ono što često kažemo – evo zašto volimo F1! Predobro! Sto se mene tice, nakon ovoga, utrka i moze biti dosadna.
Alonso zvijer, Max na vrhuncu. Briljantno.
16
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Prave monako kvalifikacije, uzbudljivo i napeto do samog kraja,kad san vidia max nakon drugog sektora +0,2 vec sam pocea slavit alonsov pole i onda covik pomete u sektoru 3 za -0,28,bude li alonso ima raketni start u prvom zavoju bice zanimljiva utrka
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
I stroll isto mora pocet doprinosit bodove za tim,svako malo neke greske,nemoze alonso sam protiv mercedesa i ferrari-a u konstruktorima
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Makneš Maxa i genijalne kvale.
1
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Hamilton zrel za mirovinu
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
LEC +3 mjesta… jbg… očekivano… failao tim (uopće ga nisu upozorili, a plave zastave prekasno).
“In fact, the Stewards observed that Leclerc reacted in a sensible way to a blue flag displayed by the marshals, but at this point it was too late”.
Nema veze… zna se za koga ne postoje olakotne okolnosti.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ne pamtim uzbudljivije kvalifikacije od ovih. Mozda Jeddah 2021 moze uci u konkurenciju kao najnapetije koje sam gledao. Svi vozaci u Q3 zasluzuju apsolutan respekt i sve pohvale. Maxov treci sektor je nadnaravan i on polako postaje jedan od najvecih, ali Alonso ove godine pokazuje koliko je statisticki morao biti uspjesniji. Svi znamo njegovu pricu, ali bas zbog ove sezone mi je nekako jos vise zao sto nema barem jos dvije ili tri titule vise jer ih apsolutno zasluzuje.
13
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
F1 mi je počela bit pušiona. Sreća pa počinje Roland Garros.
1
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Je to je super gledati nabijanje loptice lijevo desno 3 sata. :D
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ako nešto ne razumiješ nemoj se rugati. Osim ako nisi probao i vidio da može svaka budala doći na Roland Garros. Isto kao i formula.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Odmor za živce. Još ako je velika trojka u pitanju.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nitko ne komentira perezov bolid visoko u zraku na kranu. Sigurno su teleobjektivi usmjereni u podnicu :)
1
0