F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Top lista vozača za sezonu 2015. – od 16. do 12. mjesta

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Top liste
Felipe Nasr, Sauber

Felipe Nasr, Sauber

Top lista je autorov subjektivni osvrt na sezonu. Svoja mišljenja dobrodošli ste ostaviti u komentarima ispod članka.

16. Felipe Nasr

Prva sezona je za Felipea Nasra počela obećavajuće, na VN Australije je došao prvi put, nije poznavao stazu i propustio je prvi slobodni trening, ali je startao unutar top 10 i u cilj ušao na izvanrednom petom mjestu, dok je iza njega za malo kratak ostao Daniel Ricciardo.

Ovo je ujedno bio i najbolji rezultat sezone, dijelom zato jer su konkurenti vrlo skoro prestigli Sauber, a možda i dijelom zato jer Nasr zaista nije izgledao jednako uvjerljivo u drugim utrkama. Pobijedio je momčadskog kolegu 10 puta u 19 kvalifikacija, a u utrci je bio bolji 8 puta od 14, koliko su zajedno ušli u cilj. No, bodovni skor je očito na njegovoj strani – on je sezonu završio sa 27 bodova, a Ericsson tek sa 9.

Nekoliko utrka je izgledao vrlo dobro, tek da bi doživio probleme s kočnicama (Kanada, Austrija, Meksiko), a imao je i nekoliko nesretnih vikenda (Kanada i Amerika).

Na njegovu hvalu može se reći da je završio čak 17 od 18 utrka u koje je startao, a gotovo u svima je izgledao kao da nema previše problema s timskim kolegom.

15. Kimi Raikkonen

Otkad se Kimi Raikkonen vratio u Ferrari svi čekamo da pokaže djelić one forme koju je imao ranom stadiju karijere, ili barem u Lotusu nakon što se vratio u Formulu 1. No, tome ni traga. Sebastian Vettel je ove godine bio konstantno bolji u kvalifikacijama i u utrkama, pa je tako Kimi samo 4 puta odnio pobjedu subotom, i isto toliko puta nedjeljom. No, bodovna razlika govori sve – 150 naspram Vettelovih 278.

No, ono što zabrinjava jest da je Raikkonen često bio kriv za svoje incidente. Kako se uopće našao pokraj Fernanda Alonsa u Austriji kada su se sudarili, obzirom da je Ferrari drugi najbrži, a McLaren drugi najsporiji bolid na gridu? Tako da je ispao u prvoj kvalifikacijskoj rundi. Izvrtio se u Kanadi, po kiši i u Velikoj Britaniji, a onda u kasnijem stadiju sezone – dvaput se sudario s Valtterijem Bottasom.

Istina, bilo je situacija kada nije imao previše sreće s bolidom. Tako je imao problem s kočnicama u Meksiku, slabo pričvršćen kotač u Australiji i nekoliko problema u Mađarskoj.

14. Fernando Alonso

Iako je Fernando Alonso već godinama jedan od vozača koji je pružao izvrsne partije tijekom cijele sezone – ove godine je zbog niza okolnosti propustio učiniti to isto.

Sezona je započela misterioznim sudarom na testiranju zbog kojeg je propustio VN Australije, a završila porukom u Abu Dhabiju kada je trkaćem inženjeru poručio da će vratiti bolid u boks ako na stazu ne iziđe sigurnosni automobil. Iako Fernando još uvijek inzistira na tome da je McLaren dugoročno bolja opcija od Ferrarija – u kasnijem stadiju sezone jasno se vidjelo da momčad ne radi značajan napredak i da ih čak i bolidi iz sredine poretka prolaze po stazi kao od šale.

Alonsa smo nerijetko vidjeli u prvoj polovici poretka pri početku utrke, što je rezultat njegovih tradicionalno dobrih startova – ali kako bi utrka odmicala (često čim bi se omogućio DRS) – tako je i Alonso padao u poretku.

VN Mađarske je bila najbolji trenutak sezone kada je završio na izvrsnom petom mjestu, a još jedan događaj bio je vrijedan spomena – kvalifikacije u Japanu. Ipak, VN Japana za McLaren će ostati zapamćena kao utrka na kojoj su etiketirani kao momčad koja koristi GP2 motore.

Kako se sezona bližila kraju tako je Alonso očigledno gubio strpljenje i Jenson Button je izgledao uvjerljivije. U Abu Dhabiju je Alonso imao nekarakterističan sudar u prvom krugu zbog kojeg je i kažnjen. Bodovno stanje na kraju – Alonso 11, Button 16. Tako je ovo drugi put da je Alonso na kraju sezone izgubio bitku od timskog kolege, ako se ne računa 2004. godina kada je Jarno Trulli bio bolji u poretku od Alonsa u prvih 15 utrka koliko su skupa vozili u Renaultu dok Trullija nisu otpustili.

13. Jenson Button

Button je, kao i svi mi, svjestan da je nepouzdanost i ćudljiva sezona za McLaren Hondu razlog zašto bodovno stanje ne bi trebali uzimati kao realan pokazatelj odnosa između njega i Fernanda Alonsa, ali sigurno da mu je ovaj ishod draži od obrnutog.

Kao i Alonso, Button niti jedan vikend nije bio siguran što ga čeka u garaži. Više puta nije sudjelovao u kvalifikacijama zbog tehničkih problema, ali kad bi se dogodilo da vikend prođe bez problema i ako je bilo sreće da staza nema puno pravaca – Button je isporučio ono što se od njega očekivalo. Monako je bio njegova najbolja utrka. U drugoj kvalifikacijskoj rundi čak je uspio ući u top 10 u svom prvom brzom krugu, ali onda nije uspio odvoziti novi krug jer je Nico Rosberg izazvao žute zastave. Na kraju ga je iz Q3 izbacio Sergio Perez, i to za desetiku sekunde. Ipak, sutradan u utrci Button je u cilju bio osmi. Nove bodove osvajao je u Rusiji i Americi.

Razočarao je na domaćoj utrci gdje je završio u prvom zavoju nakon za njega vrlo nekarakteristične pogreške u duelu s Maldonadom.

12. Felipe Massa

Felipe Massa je u Williamsu doživio svoj pravi mali preporod, u odnosu na ono što smo vidjeli dok je vozio u Ferrariju. Ali, za pobijediti Valtterija Bottasa to nije bilo dovoljno. Iako je Massa u Formuli 1 od davne 2002. godine i ima već 34 godine što ga svrstava među starije vozače na gridu – može ga se donekle i pohvaliti što se držao uz Bottasa pa je dvoboj u Williamsu na momente izgledao neizvjesno. Ipak, to bi više išlo na dušu Bottasu nego na hvalu Masse.

Bodovno gledano, sezonu je završio 15 bodova iza Finca, ali ako se gledaju neke druge statisike – poraz je još uvjerljiviji. Subotama je Massa 8 puta bio brži, Bottas čak 11, a prosječan zaostatak iznosi čak više od 4 desetinke sekunde. Krugovi provedeni ispred timskog kolege još su znakovitiji – Massa je bio ispred 388 krugova, Bottas 614.

Brazilac je najbolju berbu bodova imao u Austriji i Italiji gdje je dvaput završio na pobjedničkom postolju s trećim mjestom, a u cilj nije ušao u Singapuru i u Americi. U Brazilu su ga diskvalificirali zbog pregrijane gume, na što su se u Williamsu naprije verbalno žalili, a potom zbog troškova i odbacili mogućnost službene žalbe.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3324 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

7 komentara

  1. Auh, sad ćeš navuć bijes Kimijevih navijača :-D


    0

    0
    • Fernando Alonso 14 alonso5 Prikaži

      Haha i ja sam isto htio napisati ali si bio brzi ali vjerovatno ce ga Kimievi navijaci razumit nije ove godine bio dobar a sto bi ja trebo rec za Alonsa volio bi da je zavrsio koje mjesto vise ako nista bar zbog guranja bolida na Hungaroringu :D


      0

      0
    • Jim Clark Vettel-Ferrari Donator Prikaži

      S obzirom na situaciju i mašinu sa kojom su ove godine upravljali Button i Alonso i činjenicu da Kimi ove godine nije uspio osvojiti više bodova od Alonsa sa prošlogodišnjim Ferrarijem, a ptice na grani više znaju o kakvom se napredku Ferrarija preko zime radilo (koji je pri tome njemu prilagođen) i na stranu svi pehovi kojih je imao kroz cijelu sezonu realno je da se on nađe iza njih dvojice :D


      0

      0
    • Alonso – tvoj imenjak (meni osobno jako drag vozač) se ove godine nikako nije mogao naći. Lomio se između frustracija, želje za napredovanjem i držanja jezika za zubima (što mu nekada i nije polazilo za rukom). Sa druge strane Button je ove godine puno više napravio i osobno mislim da mu je bilo mjesto u Top 10, jer ovako ispada da oni koji su pri začelju prolaze nezapaženo


      0

      0
  2. Michael Schumacher Slavenowsky Donator Prikaži

    Bas me zanima poredak vozaca od 12 pa do 1!? Vjerujem da je ovo vise bila subjektivna analiza, a ne objektivna. Kimi sasvim sigurno ne zasluzuje 14 poziciju. Zasto se najvise potenciraju losi rezultati i pravi se neka referenca u ocjeni vozaca? Zasto se malo ne doda jedan Bahrain, Singapur, Abu Dhabi, pa moze cak i Malezija, Kina, Japan, Brazil itd. Treba jos dodat da je Kimi za razliku od prosle godine, mnogo bolji, istina sa dobrim bolidom, ali dosao je do realnog mjesta kojeg je Ferrari zacrtao! I jos nesto mi se ne svidja, a to je pretjerano uporedjivanje sa Vettel-om, to je isto kad su Rosberga krenuli uporedjivat s Schumacherom. Jedan je u ekspanziji, drugi na zalasku, treba dodati i to da je Kimi najstariji vozac na gridu.


    0

    0
  3. Susie Wolff karte_m0lim Prikaži

    Button i alonso jedan do drugog? Treba je bit neko izmedju, barem Kimi..


    0

    0