Izdvojeno

Sainz prvi na prvom treningu u Monaku

Piše: Luka Softić

Prije 4 mjeseci, 2 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Prvi trening pokazao je dobar tempo Ferrarija, pogotovo u drugom sektoru u kojem su Sainz i Leclerc postavljali dobra vremena. Jako dobar tempo imali su i Alonso te Hamilton čiji je Mercedes W14 osvježen nadogradnjama. Prva tri mjesta zavrijedili su Sainz, Alonso i Hamilton, a dalje slijede Perez, Leclerc i Verstappen.

Otkazana VN Emilije-Romagne značila je da ćemo najavljivane nadogradnje na bolidima vidjeti ovog vikenda u Monaku, a zbog konfiguracije staze još nećemo u potpunosti znati tko je nakon jednomjesečne pauze napravio najbolji posao, sve do utrke u Španjolskoj za tjedan dana.

Momčadi su u prvom stintu pretežito koristile hard gume, uz iznimku Leclerca, Sainza i Norrisa. Verstappen se potužio na kvačilo pri izlaženju iz boxa, a Sainz je okrznuo ogradu desnim dijelom prednjeg krila na ulazu u šikanu u trećem sektoru. Lewis Hamilton je u uvodnim krugovima upozorio momčad na pregrijavanje stražnjih guma.

Nekoliko momenata kasnije, Norris je poljubio ogradu na istom mjestu kao i Sainz prije njega. Verstappen je imao nekoliko primjedaba o postavkama bolida, pa je odvezao bolid u garažu na doradu. Još jednu nesigurnost nakon Sainza i Norrisa imao je i Stroll, i to u zadnjem zavoju prije startnociljne ravnine. Nakon zatišja, kvar na bolidu imao je Williamsov Logan Sargeant koji je nakon gubitka snage došepao do boxa.

Dok je Russell imao poteškoća s optimizacijom guma, Hulkenberg je na ulasku u šikanu nakon izlaska iz tunela probušio stražnju lijevu gumu udarcem u ogradu. Hulkenberg se dovukao do boksa, ali je nakratko izvješena crvena zastava kako bi službenici mogli pokupiti ostatke sa staze.

U posljednjih 15 minuta počeli smo vidjeti brže krugove, a prvi koji je postavio vrijeme ispod 1:14:00 bio je Alonso. Njegovo vrijeme je za 3 desetinke popravio Sainz. Alonso je nastavio nizati brze krugove, a u jednom od njih mu je zasmetao Perez, nakon čega se Alonso zaprijetio da će onda i on po uzoru na Red Bull spore krugove voziti po trkaćoj liniji. Veoma agresivan stil vožnje u Monaku ponovno je demonstrirao Leclerc koji je imao lockup u 15. zavoju, ali za razliku od prije dvije godine Monegažanin je ostao pribran i produžio preko šikane te nije završio u ogradi.

Trening je završio 2 i pol minute prerano radi Albonove nesreće na izlazu iz prvog zavoja. Britanski Tajlanđanin proklizao je te je sa bočno udario u zid i ozbiljno oštetio lijevu stranu ovjesa, što je rezultiralo crvenom zastavom i obavješću da trening neće biti nastavljen.

Drugi trening na rasporedu je danas u 17 sati.

PVozačMomčadVrijeme+Krugovi
1Carlos SainzFerrari1:13.37226
2Fernando AlonsoAston Martin Aramco Mercedes1:13.710+0.338s28
3Lewis HamiltonMercedes1:14.035+0.663s27
4Sergio PerezRed Bull Racing Honda RBPT1:14.038+0.666s27
5Charles LeclercFerrari1:14.093+0.721s24
6Max VerstappenRed Bull Racing Honda RBPT1:14.244+0.872s26
7Lando NorrisMcLaren Mercedes1:14.467+1.095s25
8Esteban OconAlpine Renault1:14.585+1.213s29
9Lance StrollAston Martin Aramco Mercedes1:14.653+1.281s28
10Alexander AlbonWilliams Mercedes1:14.666+1.294s32
11Valtteri BottasAlfa Romeo Ferrari1:14.718+1.346s29
12Kevin Magnussen Haas Ferrari1:14.725+1.353s29
13Yuki TsunodaAlphaTauri Honda RBPT1:14.820+1.448s29
14Pierre GaslyAlpine Renault1:14.866+1.494s30
15George RussellMercedes1:15.066+1.694s24
16Nyck De VriesAlphaTauri Honda RBPT1:15.083+1.711s33
17Oscar PiastriMcLaren Mercedes1:15.192+1.820s32
18Logan SargeantWilliams Mercedes1:15.557+2.185s30
19Zhou GuanyuAlfa Romeo Ferrari1:15.684+2.312s25
20Nico HulkenbergHaas Ferrari1:15.785+2.413s17

Komentiraj

2 komentara

  1. Stefan Bellof
    pigmalion Prikaži

    Mislim da će Monaco i bez kiše biti dobra utrka.
    Očekujem par sudara ili incidenata. A u slučaju kiše = spektakl.
    Još je naravno, rano, za bilo koju prognozu.
    Ali neka bude dobar vikend. A onda navečer Indy 500. 😎😎



    1

    1
  2. Ajmo Lewis, ajmo George, ajmo Merc, samo jako👍



    5

    3

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Jochen Rindt – kratak podsjetnik na jedinog posthumno okrunjenog prvaka Formule 1

Kolumna // Luka Gregorić

Na današnji dan prije 53 godine poginuo je Jochen Rindt Ime je to koje bi pratiteljima Formule 1 danas vrlo vjerojatno stanovalo u uhu baš kao što stanuju ona Jackieja Stewarta, Bernija Ecclestonea ili Helmuta Marka, da nije došlo do nesreće tog kobnog dana u Monzi Bilo je to na treningu za Veliku Nagradu Italije 1970 godine, netom prije Parabolice, gdje su bolidi tada kao i danas prilazili s brzinom većom od 300 km/h Rindt je u tada...

Tržište vozača za 2024. – hoće li svi zadržati iste postave?

Lociranje // Lovro Andraka

Nikad u povijesti Formule 1 nije se dogodilo da nema baš nijedne vozačke promjene između sezona, no čini se da bismo u 2024 mogli ući bez ijednog transfera Evo kakvo je stanje s postojećim ugovorima u svakoj momčadi i koje bi se promjene ipak mogle dogoditi naredne sezone Pored svakog vozača navedena je posljednja godina njihovog tekućeg ugovora, uz napomenu kako za mnoge vozače nije poznato točno trajanje jer su objavljeni samo...

Radio komunikacija između Verstappena i Red Bulla u završnici utrke u Austriji

Radio transkript // Ante Vetma

Radio komunikacija između Maxa Verstappena i ekipe Red Bulla otkriva kako su se u posljednja dva kruga odlučili na dodatno zaustavljanje po novi set soft guma i osvajanje dodatnog boda za najbrži krug: Krug 64/71 Lambiase Just make sure you have some tyres left for the end of the race Might decide to use them Verstappen Well you could also do a pit stop Lambiase That perhaps it’s slightly more risk but either way, just look...

Još kolumni