Ferrarijev inženjer za performanse Jock Clear zaključio je da Red Bull možda žrtvuje kvalifikacijski tempo da bi u utrci bili puno konkurentniji.
Ekipa iz Milton Keynesa ne prolijeva previše suza za izgubljenim pozicijama subotom jer znaju da će sve to vjerojatno nadoknaditi u nedjelju, a Mercedes i Ferrari još uvijek nemaju odgovora za njihovu formu.
U razgovoru za britanski Autosport, Jock Clear je rekao:
“Moramo skinuti kapu Red Bullu i reći da oni rade nešto zaista, zaista pametno.”
“Bolid funkcionira jako dobro u utrci. Možda možemo također zaključiti da u tu svrhu žrtvuju nešto brzine u kvalifikacijama.”
“Zato se možemo natjecati s njima subotom – nisu optimalno naštimani za kvalifikacije.”
Clear kaže da Red Bull ima iznimno efikasan DRS, te da je to razlog zašto su na pravcu brži od svojih konkurenata:
“Jako, jako su brzi na pravcima, pogotovo kad je DRS otvoren.”
“Još jednom kažem, moramo to analizirati, moramo vidjeti što možemo učiniti po tom pitanju jer su to ‘besplatne’ desetinke sekunde u svakom krugu.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ferrari zato žrtvuje nedjelju da bi bili što bolji u subotu. Ipak se subotom bodovi dijele.
22
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zaključak na razini Grunfa.
11
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne znam i neda mi se istraživati koliko pojedini motori ukupno isporučuju snage, ali mislim da su svi tu negdje. Logičan zaključak bio bi da je u pitanju aerodinamika u čemu je Newey neprikosnoven. Kad ostali skuže što je ovaj smislio sa DRS-om, on će imati već neki drugi as u rukavu. Ne sumnjam da već i ne radi na nečemu novome
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kada je aerodinamika kljuc svega to nije trkanje
4
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kako kome. 😁
7
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Otkrio je toplu vodu s DRS-om
A kvalifikacije su samo isprika.
Dok Ferrari vozi preko limita samo što se ne razbije, RB u kvalama vozi pametno. Ne žele završiti utrku u kvalama.
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Lako je voziti pametno kad znaš da sjediš u dominantnom stroju. To su radili Vettel, Ham pa sada Max. No kad nisu bili u toj situaciji onda i oni moraju voziti ponekad preko ruba kao i Max do 21 ili Ham prije 14 ili sada zadnje dvije kod kao i Vettel u Ferrariju. RB zna da ako ne uzme pp da će vrlo brzo na stazi uzeti p1. Dok za Ferrari nije isto startati sa p3 ili p8 jer kada npr zaglaviš iza Hassa kao Leclerc proslu utrku onda je teško ostvariti dobar rez kakav je napravio u Baku. Njihova borba sa AM i Mercedesom je na početku utrke. Ako nisu na početku ispred njih neće biti ni na kraju kada je očito da Ferrari uništi gume. Stoga Ferrari čini jedino što trenutno može a to je što bolji plasman u kvalama i pokušati se odvojiti malo od konkurencije nebi li imali prostora kada im gume izgube perfomanse. Ako su negdje iza kako se bliži kraj utrke mogu samo padati u poretku. Primjera radi prošlu utrku su Ham i Rus prošli Ferrarije kao da nepostoje.
29
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Baš tako
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ae
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Alonso1983 – Smisao moga odgovora je isti kao i tvoj, ali sam to pokušao reći što kraće. Slažem se s tobom. Naravno ako imaš najbrži bolid da možeš taktizirati, ako imaš sporiji ne možeš, nego voziš na rubu izlijetanja. I to možeš napraviti samo u kvalama, jer u utrci bi pogriješio nakon puno krugova, a da ne velim što bi ti ostalo od guma, motora i samog tebe.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim da mi je za potpuni dozivljaj ove spoznaje Ferrarija potreban osvrt autora.
18
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma nemoj tako vidiš da su i oni nadošli na ono što je nama bilo bolno vidljivo nakon prve utrke.
Polako samo mlada su ekipa.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
“https://www.motorsport.com/f1/news/forget-drs-red-bulls-true-f1-brilliance-lies-elsewhere/10469585/.”
Mislim da je u ovom članku poprilično dobro pojašnjeno kako je složen RB19 u kojem je jedan interesantan detalj gdje Max opisuje količinu dobitka ovog DRS-a. Spomenut je i Hass koji je gotovo kopirao RB19 zadnji spojler bez nekakvog posebnog dobitka..
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jednostavno ne postoji jedan dio koji donosi prevagu nego je riječ o skupu djelova koji rade zajedno u tom grmu leži zec.
Đaba ti kopiranje određenog dijela kao naprimjer DRS-a kad ti dufuzor i podnica i zadnji ovjes totalno drugačiji i nisu usklađeni možda malo pomodne ali isti učinak nikada nećeš ostvariti bez ostalih stvari koje čine cjelinu.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
no, a eto vi želite poginut u kvalama
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
max prošle godine u monzi nakon kvala:
We set up the car for the race, opting for a little bit more downforce; over one qualifying lap it wasn’t the best, but I think tomorrow it will be strong.
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
“Moramo skupiti glave”, “Moramo analizirati” – pozdrav svim hrvatskim trenerima rukometa, nogometa, waterpola i košarke.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Treba prvo imati tempo da bi mogao nešto žrtvovati.
Msm da je slično Mercedes u Abu Dhabiju imao u kvalama zaostatak od skoro 4 desetinke
Ali su u utrci imali evidentno bolji tempo, do zadnje promjene guma :D, ups nisu ih promijenili
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa šta je RedBull radio prošle sezone? Ferrariju subota RB nedjelja. Bravo za inženjera
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sve mi se više čini da Ferrari ima sjedište u cvjećarnici, a da im je vođa jedan od Alan Ford ekipe.
1
0