Ferrari zaključuje: Red Bull možda žrtvuje kvalifikacijski tempo za tempo u utrci

Izdvojeno

Ante Vetma

Prije 1 godinu 1 min 20 komentara

Ferrarijev inženjer za performanse Jock Clear zaključio je da Red Bull možda žrtvuje kvalifikacijski tempo da bi u utrci bili puno konkurentniji.

Ekipa iz Milton Keynesa ne prolijeva previše suza za izgubljenim pozicijama subotom jer znaju da će sve to vjerojatno nadoknaditi u nedjelju, a Mercedes i Ferrari još uvijek nemaju odgovora za njihovu formu.

U razgovoru za britanski Autosport, Jock Clear je rekao:

“Moramo skinuti kapu Red Bullu i reći da oni rade nešto zaista, zaista pametno.”

“Bolid funkcionira jako dobro u utrci. Možda možemo također zaključiti da u tu svrhu žrtvuju nešto brzine u kvalifikacijama.”

“Zato se možemo natjecati s njima subotom – nisu optimalno naštimani za kvalifikacije.”

Clear kaže da Red Bull ima iznimno efikasan DRS, te da je to razlog zašto su na pravcu brži od svojih konkurenata:

“Jako, jako su brzi na pravcima, pogotovo kad je DRS otvoren.”

“Još jednom kažem, moramo to analizirati, moramo vidjeti što možemo učiniti po tom pitanju jer su to ‘besplatne’ desetinke sekunde u svakom krugu.”


Odgovor

20 komentara

  1. Audi
    Alonso1983 Prikaži
    x1

    Ferrari zato žrtvuje nedjelju da bi bili što bolji u subotu. Ipak se subotom bodovi dijele.



    22
    21

    1
  2. Fia
    drdan Prikaži

    Zaključak na razini Grunfa.



    11
    10

    1
  3. Kimi Raikkonen 7
    Pitstop Prikaži

    Ne znam i neda mi se istraživati koliko pojedini motori ukupno isporučuju snage, ali mislim da su svi tu negdje. Logičan zaključak bio bi da je u pitanju aerodinamika u čemu je Newey neprikosnoven. Kad ostali skuže što je ovaj smislio sa DRS-om, on će imati već neki drugi as u rukavu. Ne sumnjam da već i ne radi na nečemu novome



    6
    5

    1
  4. Pastor Maldonado
    perodeformero Prikaži

    Otkrio je toplu vodu s DRS-om
    A kvalifikacije su samo isprika.
    Dok Ferrari vozi preko limita samo što se ne razbije, RB u kvalama vozi pametno. Ne žele završiti utrku u kvalama.



    5
    4

    1
    • Audi
      Alonso1983 Prikaži

      Lako je voziti pametno kad znaš da sjediš u dominantnom stroju. To su radili Vettel, Ham pa sada Max. No kad nisu bili u toj situaciji onda i oni moraju voziti ponekad preko ruba kao i Max do 21 ili Ham prije 14 ili sada zadnje dvije kod kao i Vettel u Ferrariju. RB zna da ako ne uzme pp da će vrlo brzo na stazi uzeti p1. Dok za Ferrari nije isto startati sa p3 ili p8 jer kada npr zaglaviš iza Hassa kao Leclerc proslu utrku onda je teško ostvariti dobar rez kakav je napravio u Baku. Njihova borba sa AM i Mercedesom je na početku utrke. Ako nisu na početku ispred njih neće biti ni na kraju kada je očito da Ferrari uništi gume. Stoga Ferrari čini jedino što trenutno može a to je što bolji plasman u kvalama i pokušati se odvojiti malo od konkurencije nebi li imali prostora kada im gume izgube perfomanse. Ako su negdje iza kako se bliži kraj utrke mogu samo padati u poretku. Primjera radi prošlu utrku su Ham i Rus prošli Ferrarije kao da nepostoje.



      29
      28

      1
  5. Dan Gurney
    Crash Donator Prikaži

    Mislim da mi je za potpuni dozivljaj ove spoznaje Ferrarija potreban osvrt autora.



    18
    18

    0
  6. Lewis Hamilton 44
    Berislav Donator Prikaži

    “https://www.motorsport.com/f1/news/forget-drs-red-bulls-true-f1-brilliance-lies-elsewhere/10469585/.”
    Mislim da je u ovom članku poprilično dobro pojašnjeno kako je složen RB19 u kojem je jedan interesantan detalj gdje Max opisuje količinu dobitka ovog DRS-a. Spomenut je i Hass koji je gotovo kopirao RB19 zadnji spojler bez nekakvog posebnog dobitka..



    1
    1

    0
    • Ferrari
      blejky Donator Prikaži

      Jednostavno ne postoji jedan dio koji donosi prevagu nego je riječ o skupu djelova koji rade zajedno u tom grmu leži zec.

      Đaba ti kopiranje određenog dijela kao naprimjer DRS-a kad ti dufuzor i podnica i zadnji ovjes totalno drugačiji i nisu usklađeni možda malo pomodne ali isti učinak nikada nećeš ostvariti bez ostalih stvari koje čine cjelinu.



      7
      7

      0
  7. Formula1
    Zeko Prikaži

    no, a eto vi želite poginut u kvalama



    2
    2

    0
  8. Honda
    zekohonda Donator Prikaži

    max prošle godine u monzi nakon kvala:
    We set up the car for the race, opting for a little bit more downforce; over one qualifying lap it wasn’t the best, but I think tomorrow it will be strong.



    9
    9

    0
  9. Flavio Briatore
    Unwoken European Prikaži

    “Moramo skupiti glave”, “Moramo analizirati” – pozdrav svim hrvatskim trenerima rukometa, nogometa, waterpola i košarke.



    4
    4

    0
  10. Tricolore Gorila
    Zendo Prikaži

    Treba prvo imati tempo da bi mogao nešto žrtvovati.
    Msm da je slično Mercedes u Abu Dhabiju imao u kvalama zaostatak od skoro 4 desetinke
    Ali su u utrci imali evidentno bolji tempo, do zadnje promjene guma :D, ups nisu ih promijenili



    3
    2

    1
  11. Blue Flag
    sinjski ushtipci Prikaži

    Pa šta je RedBull radio prošle sezone? Ferrariju subota RB nedjelja. Bravo za inženjera



    2
    1

    1
  12. Monisha Kaltenborn
    monkeyseat Donator Prikaži

    Sve mi se više čini da Ferrari ima sjedište u cvjećarnici, a da im je vođa jedan od Alan Ford ekipe.

    Ako želite pobijediti u trci, morate prvi proći kroz cilj.



    1
    1

    0

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.