Mike Krack sugerira da ekipa Aston Martina ne uzima zdravo za gotovo izvanredan početak sezone i redovno osvajanje postolja nakon već četvrtog trećeg mjesta za Fernanda Alonsa u pet odvezenih utrka.
Takav niz potaknuo je Španjolca da počne ciljati na još više, a za to je ekipi Aston Martina potrebna loša utrka jednog od Red Bullova.
„Mislim da je na početku godine postolje bilo nevjerojatno. Sada, nakon već četiri postolja, očito želimo više, ili barem drugo mjesto.“
„Međutim, dva Red Bulla su nesalomljiva i uvijek su jako brzi. Možda u Monaku, ili možda u Barceloni imamo šanse.“
FERNANDO ALONSO
Šef tima Mike Krack pozvao je tim da ostane prizemljen s obzirom na konkurenciju Mercedesa i Ferrarija.
„Noge su na zemlji, nikada ne biste trebali uzeti postolje u Formuli 1 kao normalno ili kao nešto što se podrazumijeva.“
„Potrebno je uložiti puno rada da biste bili na postolju i imate vrlo, vrlo jake i profesionalne protivnike u Formuli 1. Ako nismo na 100% u svim područjima u svakom trenutku, onda nema postolja.“
Krack je priznao da bi njegova momčad ostvarila velik uspjeh kada bi zadržala trenutnu drugu poziciju u poretku konstruktora iza izgledno neuhvatljivog Red Bulla.
Ferrari je pokazao bljeskove iznimne brzine u jednom krugu, ali se muči s tempom u utrci, dok Mercedes polaže velike nade u set nadogradnji kojeg donose na Veliku nagradu Emilije Romagne u Imolu za dva tjedna. Ako obje te momčadi uspiju napraviti značajne korake naprijed, onda se Aston Martin suočava s velikim zadatkom zadržavanja druge pozicije s još 18 utrka do kraja. Unatoč svojim problemima, Mercedes zaostaje za Aston Martinom samo šest bodova.
„Bit će jako teško za ljude i bolide jer su pred nama tri vikenda zaredom. Imate Monako u sredini, koji je logistički jako, jako težak.“
„Svi će donijeti nadogradnje i mi ćemo također. Tako da mislim da će to svima dodati malo posla u smislu razumijevanja onoga što se zapravo postiglo stavljanjem nadogradnji. Bit će prilično zahtjevno, ali veselimo se.“
MIKE KRACK
Aston Martin nakon odvezenih pet utrka na kontu ima osvojenih 102 boda, naspram Mercedesovih 96 i Ferrarijevih 78.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Velika Nagrada Monaka je zasigurno najpoznatija utrka u F1 te dio Trostruke Krune motosporta, uz Le Mans te Indy 500 Prestiž, luksuz, tradicija, jahte, sve su to pojmovi koje vežemo uz utrku u Kneževini No isto tako utrke u Monaku, točnije u kotaru Monte Carlo, su nerijetko procesija u kojoj se gotovo sve riješi u kvalifikacijama dan prije, što ipak ne sprječava ljude da dođu i gledaju procesiju, uz naravno jako visoke cijene na vikendu...
Nyck de Vries zasad nije uspio izazvati oduševljenje poput onog u Monzi prošle godine koje mu je i donijelo trkaće mjesto u AlphaTauriju za 2023 godinu Helmut Marko izjavio je da već ima "žuti karton", a dodatni pritisak trenutno mu stvara mladi Novozelanđanin koji svojim nastupima u Japanu skreće pozornost na sebe Radi se o Liamu Lawsonu, 21-godišnjem vozaču kojeg Red Bull podupire već četiri godine i ima ulogu rezervnog vozača...
Nastup u utrci F1 san je velikog broja fanova ovoga sporta i svakog koliko toliko profesionalnog vozača utrka Velikoj većini to ne uspije pa je sami ulazak u kraljicu motosporta velika čast i prilika života, iako samo na jednu utrku Iako su gotovo svi koji su nastupili samo jednom u F1 postali samo dio statistike, jedan vozač je uspio ne postati još jednim dijelom statistike F1 te se mnogobrojni i dalje sjećaju njegovog neobičnog i...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Aston Martin neće moći zadržati drugo mjesto u poretku konstruktora. Mislim da je za njih 4. mjesto na kraju ove sezone – sigurica i the best……. jedino ako Lance Stroll podigne svoju igru. Ovako, Alonso solo,….. ne ide.
3
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Možda je to i bolje za njih dogodine?
Pare im nisu problem izgleda a imaće više vremena za WT.
Njima je cilj pobjeda jednog dana i borba na vrhu sa Alonsom.
Mladi Sroll nije kalibar Alonsa.
On mora još čekati bolji bolid i učiti.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Navodno je dogovorena suradnja AM-Honda….e to bi mogao biti šampionski bolid, jedino mi žao što ga vj neće voziti Alonso
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
pigmalion – Upravo u tom opsegu se i bore. Četvrto mjesto bi značio poraz. Jer iza njih četvero je velika praznina do petoga. Navijam da završe bar treći.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
pigmalion.. čak da stroll i ne bude na visini zadatka postoji šansa za P 2 AM ( konstruktorsko , naravno ) jer npr 2012. je doprinos masse bija loš , završija je prvenstvo na P 7 , a ferrari je završija sezonu na P 2 u kostruktorskom . naravno , ovo sa plsamnima je špekulacija ali zar ne bi za AM bija uspjeh završit 4. iza RB , MB i ferraria s obzorom da su lani završili prvenstvo na P 7 ? istina , budžet je ograničen svima ali i sezona je duga . lani npr negdje na pola prvenstva ferrari je ima 61 bod više od MB no upornost merca je na kraju tu prednost “srezala” na 19 bodova i to sa evidentno “promašenim” konceptom bolida . istina i greške ferraria su “kumovale” tome ali ko kaže da će AM ostat ovako “koncentriran” do kraja prvenstva ?
i sad kad AM pokazuje bolju formu je razlika između njih i MB 6 bodova . naravno da LS nije na nivou fernanda ( ali malo ih je takvih na gridu ) ali daje solidan doprinos ako zanemarimo zadnju trku . ima je lance i peh u saudi arabii , vozija je na P 5 kad su počeli problemi sa motorom . za razliku od njega MOŽDA je fernando ima malo sriće u bahreinu jer je leclerc do kraja 39. kruga vozija na P 3 , odusta zbog motora šta je alonsu pomoglo da završi na P 3 . treba uzet u obzir i pouzdanost MB , lani su oba vozača zajedno imali tek 2 odustajanja zbog teh problema , a i eventualne kazne zbog ograničenja komponenti bi mogle donekle uticati na krajnje plasmane .
1
0