Max Verstappen kaže da će Red Bull nastaviti donositi nadogradnje unatoč značajnoj prednosti koju u ovom trenutku imaju pred konkurentima u utrkama.
Red Bull je u četiri od pet utrka ove sezone završio na prve dvije pozicije i trenutno nijedna ekipa nema odgovor na njihov novi bolid. Međutim, s obzirom na kaznu od prošle godine i općenito manje vremena u zračnom tunelu za testiranje nadogradnji – sredina i kraj sezone potencijalno bi mogle donijeti promjene u odnosu snaga.
Verstappen je u Miamiju deklasirao Sergija Pereza i pobijedio s 26 sekundi prednosti ispred Fernanda Alonsa koji je bio prvi bolid izuzev Red Bullova.
“Imamo pristojnu prednost, pogotovo u utrci. Na nekim stazama će neki bolidi definitivno biti bliže kroz jedan kvalifikacijski krug, kao što ste mogli vidjeti u Bakuu. Međutim, kad se priča o tempu u utrci – mislim da je naša prednost trenutno prilično velika.”
“Mi ne stojimo mirno dok drugi donose nadogradnje. Nadam se da ćemo nastaviti raditi posao kao dosad.”
Red Bullova brzina omogućila je Verstappenu da bude mirniji u prvoj fazi utrke dok se probijao kroz promet:
“Zaista sam se klonuo nevolja na početku jer su ljudi oko mene pokušavali brzo dobiti što je moguće više pozicija u prvom krugu. No, kad znate da imate brz bolid – proći ćete ih jednog po jednog čim se situacija smiri.”
“To je za mene dobro prošlo. Imao sam čak jedno dvostruko pretjecanje, što je bilo prilično zabavno.”
Max se u završnoj fazi utrke borio s momčadskim kolegom koji jučer nije imao odgovor na njegov tempo:
“Imali smo dobar tempo, mogao sam paziti na gume. Kad sam bio u čistom zraku jedini cilj je bio doći do kruga kako smo planirali. Posred tog stinta nisam bio siguran hoće li mi to uspjeti. No, kako se taj krug približavao pomislio sam da će sve ipak biti u redu. Kad sam pritisnuo malo – mogao sam povećati razmak, što je na kraju prelomilo moju utrku. Kasnije sam imao svježe gume do kraja utrke.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Velika Nagrada Monaka je zasigurno najpoznatija utrka u F1 te dio Trostruke Krune motosporta, uz Le Mans te Indy 500 Prestiž, luksuz, tradicija, jahte, sve su to pojmovi koje vežemo uz utrku u Kneževini No isto tako utrke u Monaku, točnije u kotaru Monte Carlo, su nerijetko procesija u kojoj se gotovo sve riješi u kvalifikacijama dan prije, što ipak ne sprječava ljude da dođu i gledaju procesiju, uz naravno jako visoke cijene na vikendu...
Nyck de Vries zasad nije uspio izazvati oduševljenje poput onog u Monzi prošle godine koje mu je i donijelo trkaće mjesto u AlphaTauriju za 2023 godinu Helmut Marko izjavio je da već ima "žuti karton", a dodatni pritisak trenutno mu stvara mladi Novozelanđanin koji svojim nastupima u Japanu skreće pozornost na sebe Radi se o Liamu Lawsonu, 21-godišnjem vozaču kojeg Red Bull podupire već četiri godine i ima ulogu rezervnog vozača...
Nastup u utrci F1 san je velikog broja fanova ovoga sporta i svakog koliko toliko profesionalnog vozača utrka Velikoj većini to ne uspije pa je sami ulazak u kraljicu motosporta velika čast i prilika života, iako samo na jednu utrku Iako su gotovo svi koji su nastupili samo jednom u F1 postali samo dio statistike, jedan vozač je uspio ne postati još jednim dijelom statistike F1 te se mnogobrojni i dalje sjećaju njegovog neobičnog i...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Samo da fernando barem 1 utrku pobjedi ove sezone 🤷♂️
38
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Logično. Oni su svoje napravili prije sezone i sada će samo malo dorađivati.
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
RB je u poziciji gdje mogu planirati dugorocne nadogradnje koje ce im samo poboljsavati koncept. Dok drugi koji su u direktnoj konkurenciji (npr. Ferrari, AM, Mercedes) moraju sto prije donositi nadogradnje i samim time nemaju resursa misliti dugorocno. Ista situacija se odvijala za vrijeme Mercedesove dominacije.
21
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Osvjezenje je da barem ne pile naopako (generalno iz RB ekipe).
21
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Sva sreća pa vam Binotto nije šef ekipe. On bi nadogradnje donio 2025.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Jeste li vidjeli smješak Alonsa kada mu se mali Maxonja hvalio koliko mu je krugova trebalo da izbori prvo mjesto? (What a yoke).
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Alonso je prije utrke predvidio da će ga Max prestići u 15. krugu i to su komentirali uz smijeh :)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
…u prijenosu sam vidio da rb od maxa bez drs-a dostigne 329 km/h na posljednjoj ravnici…isto tako russell sa drs-om u pretjecanju 334 jedva…pošto su motori više manje tu negdje očito je newey ‘ispeglao’ svaki milimetar bolida jer rb nema nikakvog otpora zraka a da ne govorim o potrošnji guma…max je išao u box jer je morao, mogao je komotno svih 57 krugova odvoziti na hardu…
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Mercedes uvjerljivo najsporiji na pravcu, mozda im samo McLaren moze u tome parirat.
Imaju problema jer im je strasnji kraj nestabilan u brzim zavojima i tada su primorani stavit jako veliko krilo da bi ga smirili, sto zauzvrat ima nuspojavu padobrana na pravcu a u tom slucaju ni drs ne pomaze jer je vecina draga generirana na main planeu.
Hamilton je vise puta imao drs kad je pokusavao obic Hulka koji ga nije imao i svejedno ga gotovo nije mogao stici do kraja pravca a imao je i zavjetrinu.
Djeluje da su bocne strane merca puno vise dragy nego ostali koncepti jer teoretski daju bolji protok okolo njih ali prednji dio gdje se usisnici je vece povrsine nego kod ostalih.
Tek nagodinu mozda uspiju rijesit ovaj dio problema.
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
…probleme merca više manje znam, moj komentar je više usmjeren brzini rb-a na pravcu i bez drs-a, mislim da nitko bez drs-a nije mogao gotovo 330…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Haas ide isto oko 330 bez drsa. U saudiji je Haas bio samo 1kmh sporiji od RBa.
RB ima vecinom najmanje krilo, podnica im je ocito daleko najbolja.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Neznam stvarno ali velika je to prednost RB da bi bilo sve cisto tu.
Mercedes koji je dominira sad ne moze prismrdit,Ferrari isto ne moze doc blizu.
Sef Ferarija FV je rekao prije tjedan,dva,tri mozda da je kazna za probijanje buđeta preblaga i da po njemu prednost koju ima RB da je malo sumnjiva.
Zao mi je samo CL jer MV nije nista bolji od njega a ovaj ce izgorit bez dobrog bolida.
Mozda bi bilo dobro da uvedu neku direktivu da se RB uspori pa da vidimo prave borbe.
0
19
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Direktive dolaze iz politike, a Red Bull momci su tu jedni od najjačih igrača. Najlakše je usporiti Ferrari ako se ubrzaju jer nemaju niti jednog čovjeka koji zna igrati tu politiku.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pa to su uspjeli lani od VN Belgije pa na dalje. TD nije u potpunosti riješila poskakivanje (koje je bilo prisutno i na zadnjaoj utrci) ali su dobili jednu ekipu koja dominira. Svjestan sam da je Mercedes izmuzao tu TD u svrhu sigurnosti pa odigrao rolu ako prođe prođe ako ne ne, pa se ispostavilo da su samo naškodili Ferrariju . A Ferrari kao Ferrari šuti na svaku izmjenu koja im ne odgovoara.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
de lik bi pospan vozio 1:20 u Spa
2
0