Verstappen s devetog mjesta u Miamiju stigao do nove pobjede i obranio vodstvo u prvenstvu

Izdvojeno

Lovro Andraka

Prije 12 mjeseci 4 min 93 komentara

Loše kvalifikacije u Miamiju nisu uspjele zaustaviti Maxa Verstappena na putu do treće ovosezonske pobjede i ukupno 38. u karijeri. Nizozemac se bez većih problema probio do drugog mjesta već u 15. krugu, a zatim je nakon dugog stinta na hard gumama 10 krugova prije kraja prošao i timskog kolegu Sergija Pereza koji je startao s pole positiona te je pobjedom mogao preuzeti vodstvo u ukupnom poretku koje je ipak ostalo u rukama dvostrukog prvaka.

Četvrti put u pet utrka Fernando Alonso stigao je do posljednje stepenice podija. Španjolcu je to 102. podij u karijeri, a na putu do njega morao se boriti sa sunarodnjakom Carlosom Sainzom. Ferrarijev vozač dugo se držao odmah iza Alonsa u prvom stintu i uspio ga je preskočiti kroz boksove ranijim ulaskom, no sve je ubrzo krenulo nizbrdo za Sainza – dobio je kaznu od pet sekundi zbog prekoračenja dozvoljene brzine u boksu, a samo dva kruga nakon što je Alonso izašao iz boksa uspio je vratiti poziciju ispred Sainza. Do kraja se Alonso ponovo stigao baviti utrkom timskog kolege Lancea Strolla – nije imao drugog posla pa je očito pratio TV prijenos i pitao je svog inženjera gdje se Kanađanin nalazi te usput pohvalio njegovo pretjecanje nad Alexom Albonom za 13. mjesto u 49. krugu.

Sainz nije uspio zadržati ni četvrto mjesto jer ga je u 37. krugu uspio proći George Russell, a na šestom mjestu završio je drugi Mercedes Lewisa Hamiltona koji se tako solidno oporavio od loših kvalifikacija i starta s 13. mjesta. Hamilton je, kao i Verstappen, imao obrnutu strategiju od ostalih iz vrha – većina je startala na mediumu i onda prešla na hard, dok su njih dvojica, kao i Ocon, Hülkenberg, Zhou, Tsunoda te Stroll, s harda prešli na medium.

Charles Leclerc je u cilj ušao na istom mjestu gdje i startao, no bila je to teška utrka za Monegažanina koji se većim dijelom utrke mučio s prolaskom Kevina Magnussena u Haasu. Pierre Gasly i Esteban Ocon donijeli su nove bodove Alpineu osmim i devetim mjestom nakon dvaju vikenda bez bodova, a posljednji bod, njegov tek drugi ove sezone, pripao je Kevinu Magnussenu.

Čitava utrka prošla je bez značajnih incidenata i svi su je uspjeli završiti. Nyck de Vries se zabio u Landu Norrisa na startu utrke, no kontakt nije bio dovoljno jak da bude štete na njihovim bolidima. Od pretjecanja vrijedi izdvojiti ono Verstappenovo nad Magnussenom i Leclercom u jednom potezu u prvom zavoju, a najdugovječnija borba definitivno je bila između potonje dvojice – Magnussen se nakon lošeg starta uspio vratiti ispred Leclerca u trećem krugu, a nakon niza Leclercovih neuspješnih napada tijekom utrke u kojima bi se Magnussen ekspresno vratio ispred, Ferrarijev vozač konačno je prošao Haas tek u 38. krugu.

Borba za pobjedu na kraju nije bila dovoljno konkurentna – Verstappen se nakon svoje promjene guma u 46. od 57 krugova vratio na stazu sekundu i pol iza Pereza koji sa svojim starim hardom nije imao šanse protiv Verstappena na svježem mediumu. Meksikanac je uspio obraniti jedan napad, a iako je pokrio unutarnju stranu prvog zavoja, Verstappen je u 48. krugu uspio proći s vanjske strane i do kraja je sagradio prednost od pet sekundi. Nizozemac je sada povećao prednost u prvenstvu na 14 bodova.

Iduća utrka je Velika nagrada Emilia-Romagne koja se za dva tjedna vozi u Imoli.

Rezultati

VozačKonstruktorZaostatak
1Max VerstappenRED BULL RACING HONDA RBPT
2Sergio PerezRED BULL RACING HONDA RBPT+5.384s
3Fernando AlonsoASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES+26.305s
4George RussellMERCEDES+33.229s
5Carlos SainzFERRARI+42.511s
6Lewis HamiltonMERCEDES+51.249s
7Charles LeclercFERRARI+52.988s
8Pierre GaslyALPINE RENAULT+55.670s
9Esteban OconALPINE RENAULT+58.123s
10Kevin MagnussenHAAS FERRARI+62.945s
11Yuki TsunodaALPHATAURI HONDA RBPT+64.309s
12Lance StrollASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES+64.754s
13Valtteri BottasALFA ROMEO FERRARI+71.637s
14Alexander AlbonWILLIAMS MERCEDES+72.861s
15Nico HulkenbergHAAS FERRARI+74.950s
16Zhou GuanyuALFA ROMEO FERRARI+78.440s
17Lando NorrisMCLAREN MERCEDES+87.717s
18Nyck De VriesALPHATAURI HONDA RBPT+88.949s
19Oscar PiastriMCLAREN MERCEDES+1 krug
20Logan SargeantWILLIAMS MERCEDES+1 krug

Odgovor

93 komentara

  1. Mclaren
    Fittipaldi Prikaži

    Ovako uspješno me nije ni mater uspavljivala kad sam bio dojenče.

    Od 5 utrka ove godine, 4 su bile užasne. Ne miriše na dobro.

    Pogotovo s ovakom strašnim Maxom, zvijer!



    16
    5

    11
  2. Ayrton Senna
    cenki95 Prikaži

    Perez jebena pudlica kojoj se pusti par utrka čisto da ostane sretan.



    13
    11

    2
  3. Sebastian Vettel 5
    battery992 Prikaži

    Max očitao lekciju Perezu… Hamilton dobar, Alonso legenda… A Ferrari ponovno bolan…



    16
    16

    0
  4. Monisha Kaltenborn
    monkeyseat Donator Prikaži

    Gem, set, meč…Max vs. F2 ostatak grida.
    Nitko u zidu, bez safeta i ako sam dobro vidio bez žute zastave.
    Slijedi svečana dodjela AR-15.



    5
    5

    0
  5. Dietrich Mateschitz
    toky13 Donator Prikaži

    Super Maximus !!
    Bravo Alonso stari majstoru !!



    6
    5

    1
  6. Marlboro
    AMG Donator Prikaži

    Mercedes najviše bodova od ostatka grida 👍



    4
    4

    0
  7. Michael Schumacher
    ZJ11 Prikaži

    Max rasturio, Fernando standardan, Merc ispravio lose kvale, Ferrari los, Alpine jako dobar, KMag bod.

    Otrka ok i nijedna jedina zuta zastava.



    8
    7

    1
  8. Ferrari
    sfzd Donator Prikaži

    puno se toga piše petkom i subotom, a zapravo na zapadu ništa novo :)



    8
    8

    0
  9. Robert Kubica
    Yura Prikaži

    Ja i dalje cekam snimku Russela i njegovim nezgodama s prednjim krilom… ocajni reziseri



    11
    10

    1
  10. Lewis Hamilton
    smr201 Prikaži

    Max i RB se rugaju, samo kvarovi mogu učiniti bitku za naslov zanimljivom. Ako danas Perez nije dobio onda ni neće u regularnim uvjetima.
    Alonso, MB, Alpine, i Mag odlični.
    Ferrari nije neka sreća.
    Utrka teška dosada, staza užasna.



    6
    6

    0
  11. Audi
    Alonso1983 Prikaži

    I onda netko priča o Perezu kao kandidatu za naslov? Zbilja? Ako ovo ne može pretvoriti u pobijedu onda on nema ni teoretske šanse bez obzira što je 5 utrka iza nas. Ugl očekivao sam RB 1,2 i Alonsa na p3. Ferrari i dalje smješan, Mercedes da starta zadnji valjda bi ih stigao i prestigao . Leclerc danas kao i ostatak vikenda – los. Ferrari se nje pomaknuo sa mjesta nakon direktive odnosno kada su počwli uništavati gume. Skoro godinu dana postoji isti problem i nisu popravili to ni 0.1%.



    30
    28

    2
    • Sebastian Vettel 5
      battery992 Prikaži

      Perezu se posreći u kvalifikacijama i najednom ljudi krenu pljuvati Maxa kao da je Latifi, a ovo utrka pokazuje stvarno stanje stvari, Perez je dobar vozač, ali je Max s druge strane generacijski talent…



      18
      17

      1
  12. Marlboro
    F1bodul Prikaži

    Skroz solidna utrka, dođite hejteri… napokon bez prekida, Perez užasno podbacio, gledam upravo interjvu njegov sa Buttunom, jezik mu se zapetljao…



    14
    11

    3
  13. Kimi Raikkonen
    drstrain Prikaži

    Izgleda da je zanimljivije kad se Lec zabije u zid nego kad Ver pobijedi sa 9. mjesta 😆



    8
    8

    0
  14. mika50 Prikaži

    Max je sila neviđena. Čestitke Alonsu



    16
    14

    2
  15. Ferrari
    bore1989 Prikaži

    možemo se jedino nadat da će netko smanjit zaostatak za red bullom, jer ovo sad je… ne znam kako bi to uopće nazvao… nemam se inače čemu veselit, a gledam formulu skoro pa 30 godina… formula 1 se svela na njegu guma…🤦 red bull ih očito ne mora njegovati…45 krugova na hardu…lol



    5
    0

    5
    • Marlboro
      F1bodul Prikaži

      Onda imaš loše pamćenje. Prije je bila dosadnija duplo, i opet san je gleda, većinom bar.



      8
      4

      4
      • Ferrari
        bore1989 Prikaži

        nebitno… kome treba ovolika dominacija? prošla sezona puna naboja… ovu sezonu sam već navikao da će netko od red bullova pobijediti… uvijek se nadaš, ali kako je ova krenula, gledat ćemo bitku između Pereza i Maxa… ako se to uopće može nazvati borbom… sretan sam zbog alonsa, moj Ferrari loš… prvi sljedbenici tko god bili su 20 sekundi iza… totalno zanimljivo… umjesto da gledamo borbu više timova za pobjedu… očito sam imao prevelika očekivanja od Ferrarija pa mi je patnja još veća sve ovo gledati… gledat ću i dalje, ali nekako ulazim ravnodušno u svaku utrku…



        2
        2

        0
        • Marlboro
          F1bodul Prikaži

          Ima dovoljno bitki iza prve dvije pozicije…



          4
          2

          2
        • Ferrari
          bore1989 Prikaži

          onda ti je fkt malo dovoljno… 🙂 ja bi radije da su Mercedes, Ferrari i Aston konkurentniji i bore se za pobjede… svi su oni tu zbog pobjeda, budimo realni…



          5
          5

          0
        • Marlboro
          F1bodul Prikaži

          I ja bi al ne gledamo samo zato f1



          7
          5

          2
        • avalon Prikaži

          bore1989 … pišeš da gledaš F 1 30 godina i pitaš kome treba ovolika dominacija ? jesi li siguran da trke pratiš 30 godina ? jer po tvom pitanju moglo bi se zaključit da ih pratiš od nedavno pošto si zaboravija period od 2014./15./16. pa onda 2019./20. kad su vozači merca prvenstva završavali na P 1 i P 2 . u “međuprostoru” tj 2017./18. LH je osvaja prvenstva = 7 uzastopnih titula vozača mercedesa + 8 uzastopnih konstruktorskih titula .
          btw , 2014. su vozači merca završili 11 X na P1/P2 , 2015. su bili čak i uspješniji … 12 X su završavali na P 1 / P2 . koliko su puta od početka ove ” strašne” dominacije RB (koja nikome ne treba) koja je počela lani završavali ne P1/P2 ? lani 5 X , ove sezone za sada 4 X .
          ni dok su svi timovi 7 uzastopnih sezona “stenjali pod jarmom” mercedesa nije se ovoliko i ovako kukalo ka sad kad je RB tek “preuzeja” dominaciju …..



          5
          3

          2
        • Ferrari
          bore1989 Prikaži

          a di piše da ja spominjem dominaciju red bulla? mislio sam na dominaciju općenito… ja to gledam isključivo iz aspekta gledatelja… navijam za Ferrari i ne bi bio sretan ni da Ferrari dominira godinama… radije bi gledao kako se više timova bori za naslov prvaka, nego da se praktički unaprijed zna tko će osvojiti i jedan i drugi naslov prvaka… koliko su se određeni uzjapurili na moj komentar, ispada k’o da nije bitno tko će bit prvi… iza red bulla se vode zanimljive borbe, sve to stoji, no zna se zašto su svi u tom sportu, da bi pobjeđivali…. pratim formulu od 90-ih, da… ne baratam toliko statistikom kao ti i neki drugi, na tome vam skidam kapu… ne znam otkud izvlačite te sve godine, utrke, kao da je jučer bilo….


          0
          0

          0
        • Marlboro
          F1bodul Prikaži

          F1 je sport di uvik neki tim dominira i ako pratis od 90ih to bi trebao znati, 05. je Alonso ubio dominaciju Ferarrija, najzanimljivije je bilo od 08 do 2011 i Brawngp cudo, eventualno, ako si na mislija na neku eru di nije bila tolika dominacija


          0
          -1

          1
      • Audi
        Alonso1983 Prikaži

        F1 Bodul pa nebih se baš složio. Ako pričamo o devedesetima tj ja mogu pričati o prvim titualama Schumahera. Bile su te sezone zanimljive protiv Williamsa. Pa prvih sezona u Ferrariju je opet Ferrari malo gorio ali kad nije nije bio ovako nemoćan kao danas. Već 98 i 99 je Ferrari bio itekako konkurentan McLarenu kao i prije toga Villnevueu u Williamsu. Titule su se rijesavale krajem sezona. I zadnje dvije godine gdje je Mihael dobio Hakkinena nisu bile nikakva dominacija. Protiv Raikkonena je isto bilo lila. Pa dolaze dvije titule Alonsa koje su bile na knap protiv kvarljivog McLarena i Schumijevog Ferrarija. Pa dolaze dvije sezone za pamćenje a to su 07 i 08 gdje su odluke padale u zadnjim utrkama. I 09 je počela dominantno no druga polovica iste je itekako bila zanimljiva. 2010 i 2012 su također bile dobre. Zadnjih 10 godina au teške dominacije jedne ekipe izuzev 2021 i faze gdje je Rosberg bio dostojna konkurencija. Možda je sada utrkivanje bolje jer ima više akcije no mislim da je prije bilo zanimljivije po pitanju cijele godine i da su odnosi snaga znali varairati od utrke do utrke. Pa čak i u vrijeme McLaren Honde su bila dva vrhunska vozača tamo, no to je razdoblje koje nisam gledao pa nebih puno o tome.



        1
        1

        0
    • Lewis Hamilton
      smr201 Prikaži

      Obećavali su da sa novim pravilima gdje pobjednik prvenstva dobiva manje vremena u tunelu neće biti moguća takva dominacija. Kao što vidimo nisu bili u pravu.
      Da su barem ostavili pravila iz 2021. taman su svi počeli stizati MB sad bi imali barem 3-4 bolida u borbama za pobjede.


      0
      0

      0
      • Michael Schumacher
        ZJ11 Prikaži

        Treba proci par godina da se to donekle izjednaci, sada je RB najbolje pogodio pravila.

        Realno kad se pogleda u kvalama nikad nije bila manja razlika izmedju najbrzeg i najsporijeg i ta se razlika moze u buducnosti samo smanjit, znaci 25e ce bit najblizi i onda 26e opet netko moze savrseno pogodit i imat cemo opet razliku.

        Uvijek bilo tako i uvijek ce ostat.



        1
        1

        0
        • Lewis Hamilton
          smr201 Prikaži

          Znam, svaki put je isto. Tko zna možda onda ta za ’26 ostave bar 10 godina.



          1
          1

          0
        • Audi
          Alonso1983 Prikaži

          Što je najbolje u nova pravila su RB i Ferrari ušli izjednačeni. Merc je sa TD kojom su mislili sebi pomoći pod ilzikom sigurnosti naškodio Ferrariju i sve ostalo je povijest.



          1
          1

          0
  16. Honda
    Nikolar95 Prikaži

    Aston Martin ako zeli da bude drugi u prvenstvu treba boljeg vozaca br 2 ovo je katastrofa koliko je Strol los sramota F1



    6
    1

    5
    • Fernando Alonso
      Jelja Prikaži

      Nije Stroll toliko los koliko je Fernando dobar. Stroll je prosle sezone bio skoro pa podjednak sa Vettelom…



      7
      2

      5
      • David Croft
        Ferrari Prikaži

        Stroll nije bio podjednak sa Vettelom uopće. Uostalom Seb je imao puno lošiji bolid od Alonsa i vadio je vrhunske rezultate iz njega.

        Zapravo vremenski razmak u prosjeku između Alonsa i Strolla je usporediv sa Seb vs Stroll.



        9
        2

        7
        • Fernando Alonso
          Jelja Prikaži

          HEAD TO HEAD:
          RACE: Vet 10 9 Stroll
          QUALY: Vet 13 7 Stroll
          BEST RACE FINISH: Vet 6 6 Stroll
          BEST QUALY FINISH: Vet 9 7 Stroll

          Alonso bi unistio Vettela da su skupa u AM ove sezone.



          10
          3

          7
        • avalon Prikaži

          vidim da je netrpeljivost prema strollu i dalje IN . Jelja iznese podatke za 2022. iz kojih je evidentno da prezreni stroll i nije baš nešto zaostaja za 4 X prvakom ali ipak dobije 4 minusa ?!?!?!?
          za Nikolar95 stroll je sramota za F 1 i AM treba boljeg vozača ako želi prvenstvo završit na P 2 ? a da ja napišem s obirom na trenutno osvojene bodove da ferrari treba boljeg vozača od CL ako se želi borit sa AM i MB za potencijalno P2 u konstruktorskom ismijali bi me i popljuvali no trenutno budući prvak leclerc ima 7 bodova više od omalovažavanog strolla . russelll , također budući prvak 13 bodova više .
          MOŽDA možemo gledat /komparirat brzine alinsa i strolla u jednom krugu tj u Q … u bahreinu je alonso bija brži 0,5 s , saudi arabia 0,22 s , australia 0,16 s , baku 0,4 s . i nisu neke razlike s obzirom da je alonso jedan od najboljih , a stroll “papak” . trke su nešto drugo , tu dolazi do izražaja iskustvo fernanda jer trka je duga i svašta se može desit .
          osim toga ako želimo bit objektivni treba uzet u obzir da je stroll zbog ozljede propustija dio predsezonskih tetova , da je u prve 2 trke nastupija nedovoljno zalječen , da je usprkos tome u saudi arabii ( 2. trka ) odvozija jako dobre Q P6 , a u trci odusta zbog kvara motora sa P 5 . zaista mi nije jasna ova konstantna netrpeljivost prema vozaču koji nema “afera” iz privatnog života , koji ne daje nekakve bahate , arogantne izjave , koji je svako prvenstvo uzima makar poneki bod čak i kad je vozija katastrofalni williams 2018.
          e da , da je fernando jučer pohvalija bilo kojeg vozača za dobar potez to bi bija kompliment jer dolazi od iskusnog znalca ali kad je pohvalija potez strolla to je valjda “utiravanje” gazdi jer mu je pohvalija sina o kojem za razliku od mnogih ovde ima pozitivno mišljenje …



          11
          10

          1
        • Pirelli Wet
          r2d2 Donator Prikaži

          @avalon Netrpeljivost prema Strollu će uvijek biti IN. Ljudi u principu ne vole tuđi uspjeh, a ako si u startu privilegiran (što moramo priznati Lance jest) onda si dvostruko nevoljen. Jer što vrijedi što je Lance (nagađam jer ne znam) momak na mjestu, koji uz određenu razinu talenta radi k’o mrav (jer talent je 10% a rad 90% uspjeha) kada je rođen sa zlatnom žlićicom u ustima. Nadalje, podaci izneseni od @Jelja možda stoje ali ne spominju najbitnije Points Vet 37:17 Stroll. Ako želimo biti objektivni ne smijemo zaboraviti i da je Vettel propustio prve dvije urke zbog COVID-a. Posljedično, ni meni ne sviđa tvrdnja da bi ‘Alonso uništio Vettela da su skupa u AM ove sezone’, unatoč tome da sam nemem pojma kako bi to izgledalo. Ne znam da li si taj drugi dio izjave zanemario kod brojanja minusa što me čudi jer ta tvrdnja je na tragu veličanja i podcjenjivanja vozača čemu se ti uvijek protiviš (ili bar ja imam takav dojam).



          7
          7

          0
        • avalon Prikaži

          r2d2 … po čemu je to stroll na početku karijere u F 1 bija privilegiran ? po tome šta je iz ferrarieve akademije doša u williams koji je počeja lagano padat u odnosu na
          2014,/15. ? a zamisli koliko je tek na startu karijere bija privilegiran LH koji je ka početnik odma “uletija” u kokpit konkurentnog McL ? pa to nije uspilo ni senni , a kad sam već kod airtona čudi me kako nikome nije smetalo ( ne smeta ni danas kad ga se spomene ) šta je i on rođen sa “zlatnom žlicom u ustima” ( otac tvorničar i zemljoposjednik ) ka stroll . kako nikome nije smetalo šta su npr latifi i mazepin također rođeni sa “zlatnom žlicom u ustima” , a nemjerljivo su bili lošiji od strolla ?
          lance je u william doša iz ferrarieve akademije čiji je član bija 3 godine , a “privilegiju” dolaska u williams je valjda zaslužija sa osvojene 3 titule iz nižih kategorija ;)
          podatci koje navodi Jelja ne spominju najbitnije ? a šta je to najbitnije kad je stroll u pitanju ? npr u rookie sezoni su ga pljuvali jer ga je massa “ubija” u Q , broj bodova “skupljenih” u sezoni je bija nevažan jer kako na osnovu toga pljuvat po početniku kad je za preiskusnim massom zaosta tek 3 boda ?
          sad su bodovi važni jer ga u međusobnom omjeru sa sebom 4 X PRVAK nije “nadvozija” .
          da , priznajem zanemarija sam rečenicu “Alonso bi unistio Vettela da su skupa u AM ove sezone.” jer mislim da je tek špekulacija nekoga ko MOŽDA nije naklonjen sebu , a možda je ona uzrok minusima
          kad bolid nije konkurentan onda iskusniji bude bodovno bolji od mladca jer uzalud to šta je LS u svemu bija blizu seba , šta je mick u trkama koje su završili on i kevin bija bolji kad u tim trkama nije bilo bodova , a bodovi se kontaju . no meni je to opak nekakav pokazatelj kvalitete mladaca na šta mnogi ne obračaju pažnju .
          i da se još malo osvrnem na “zlatne žlice” … MS ni danas nije kod mnogih omiljen ( da n enapišem da ga ne vole ) , ocona pljuju , zašto ? jer MS je rođen u siromašnoj obitelji , ocon također , otac mu je auto mehaničar . MS je kako je
          izjavija mika H na stazi bija nemilosrdan , van staze filantrop , nasmija i ljubazan , lojalan prijatelj. ocona valjda ne vole jer se nije “poklonija” alonsu , jednu sezonu je izgubija , jednu dobija protiv fernada , zbog nekih možda ishitrenih izjava , a u kojima možda ima i istine ga se pljuje . i da , u pravu si , gotovo uvik se protivim omalovažavanju , podcjenjivanju vozača makar neki od njih i razočarali ka npr palmer , vandoorne ili sad de vries koji je loše uša u sezonu . ipak su imali osvojene titule ali se i nisu baš snašli u F 1 . izgleda da je ovde nekima užitak omalovažavat pojedine vozače bez obzora na rezultate , druge i bez rezultata uzdizat jer ostavljaju dobar umjetnički dojam , a i ne dolaze iz obitelji miljunaša . btw , da nije bilo bogatog strolla Sr danas na gridu vjerovatno ne bi bilo AM pa alonso ne bi moga pokazat šta je “druga mladost” , a nama bi uskratilo uživat u vožnjama “starog mačka” ….
          nemoj ovu repliku shvatit ka svađalačku jer to nije , takav mi je stil ;) :)



          5
          4

          1
        • Honda
          zekohonda Donator Prikaži

          @avalon
          zašto sam sebi odgovaraš na pitanje koje si postavio drugom članu portala?



          1
          1

          0
  17. Max Verstappen 1
    vlado Pretplatnik Prikaži

    Covjece, RB nekih 120 bodova prednosti nakon 5 utrka. Podbacili su konkurenti najstrasnije.



    4
    3

    1
    • Bernie Ecclestone
      Dani Donator Prikaži

      I tu dolazimo do fia-inog pucnja u nogu u obliku budget capa. Možda bi ferrari , mercedes i AM smanjili zaostatak da smiju ( financijski uteg). Ovako sa nikakvom kaznom ( čak izgleda kao nagrada) za rb u smislu budgeta i ograničenja za ostale, možemo samo očekivati daljnji napredak i rast zaostatka grida za njima.



      8
      8

      0
      • Audi
        Alonso1983 Prikaži

        To su sve gluposti. Razmak je i dalje ogroman i sve se opet svodi na to tko ima najbolje ljude u okviru budgeta da napravi najbolji posao. I opet imamo situaciju da su oni iza limitirani budgetom za nekakve veće promjene tokom sezone kada shvate gdje su pogriješili kao u doba tokena.



        1
        1

        0
        • Honda
          blown diffuser Prikaži

          @Alonso1983 Koliko je meni poznato tokeni su bili samo za motor, dok su ekipe za šasiju i nadogradnje šasije mogle potrošiti koliko god su imale novca.
          Ovaj sistem sada je po meni puno nepošteniji prema ekipama koje su sposobne same napraviti svake sezone novi motor Ferrari Mercedes i Renault. Šasiju ako zajebeš u početku po ovim pravilima nema povratka, šanse da će netko nadogradnjama uhvatiti RB kroz sezonu su jako male.
          Ali nadajmo se da je moguće.



          3
          3

          0
        • Honda
          zekohonda Donator Prikaži

          U Imoli se donose nadogradnje, vidit ćemo je li moguće.
          Npr. Merc je prošle godine solidno napredovo.



          1
          1

          0
      • Kimi Raikkonen 7
        Ciki-F1 Pretplatnik Prikaži

        Nema tu nikakvog pucanja u nogu, ako je mogao AM napraviti ovo čudo preko zime, može i Ferr i Merc…..samo trebaju znati sta rade.
        Pucanje u nogu su bili tokeni 2014.



        5
        3

        2
        • Lewis Hamilton
          smr201 Prikaži

          Mislim da je to i poanta komentara. Oni što bi u vremenima bez budget capa napravili kroz sezonu sad mora čekati do iza sezone. Može ih se stići samo će duže trajati nego po starom pravilniku. Toto je rekao das bi inače već paralelno razvijali B spec W14. Ovako ne mogu jer bi probili cap.



          1
          1

          0
        • Bernie Ecclestone
          Dani Donator Prikaži

          Čudo u obliku kopiranja rb-a sa ljudima iz rb-a. Ostatak su kupili od mercedesa. Tek kada će sami napraviti napredak kao konstruktor ću smatrati to pohvalnim. Ovako i dalje ostaju zeleni rb. Nekako se drugačije govorilo kada je bio rozi mercedes. Opet dvostruki standardi.



          2
          1

          1
        • Kimi Raikkonen 7
          Ciki-F1 Pretplatnik Prikaži

          pa među prvima sam pisao da je kopija pa me se popljuvalo, opet, neka i dr kopiraju ili “kopiraju” u svrhu napretka.


          0
          -1

          1
      • avalon Prikaži

        Dani… za koliko je RB prekoračija budžet ? dopušteni budžet je lani bija 148,6 milijuna $ , a pravila kršenja manja od 5 % su deklarirana ka manja kršenja . RB je premašija budžet za 2,15 milijuna $ šta je otprilike 1,5% od dozvoljenog . vjerovatno im je to puno pomoglo da lani triumfiraju jer su sa tim novcem napravili čudo. kazna koja po tebi čak izgleda ka nagrada je 3X veća od prekoračenja . ako su sa 2,15$ potrošenih više od ostalih uradili “čudo” zamisli šta bi uradili sa ovih 7 milijuna $ koja će im sad falit u ograničenom budžetu . naravno , “zaboravija” si spomenut i da je AM također prekoračija dozvoljeni budžet . no kruna tvoje “zaboravljivosti” je ne navođenje činjenice da uz 7 milijuna $ ima još jedna kazna za RB … gubitak od 10 % dozvoljenog vrimena u zračnom tunelu . ovo sa zračnim tunelom također dođe ka nagrada jer svi znamo da “boravak” u zračnom tunelu i nije bitan za bolide F 1 .? zbog ove nebitne kazne ( da je bitna ti bi je korektno spomenija zar ne ? ) ferrari će ka lani drugoplasirani umisto 7 % imat 19% , a MB ka trećeplasirani umisto 14% imat 27 % više vrimena za razvoj i testiranje aerodinamike u zračnom tunelu od RB .
        e da su ferrari i mercedes lani potrošili čak 2,15 milja $ više od dozvoljenog “gazili” bi RB ove sezone , a ovako su lošiji i od AM koji je jako dobar samo zato jer su i oni prekoračili budžet .



        5
        3

        2
        • Bernie Ecclestone
          Dani Donator Prikaži

          Ti stvarno vjeruješ tim brojkama? Nešto kao ferarrijev “ilegalni” motor. Nije ilegalan, ali ga više nisu smijeli koristiti. Zanimljivo je spominjanje zračnog tunela. S obzirom koliku su prednost dobili samim ulaskom u prošlu sezonu ovo im je kao da ih komarac upikne. Evo sam Max je potvrdio da ne očekuje smanjenje zaostatka. Neka su oni njih kaznuli sa “dobrotvornim radom”. Netko dobije kaznu 100 mil dolara, a netko 7 mil van buđeta. Skup catering.



          2
          -1

          3
        • avalon Prikaži

          Dani … da mi nije dosadno ne bi se ni osvrta na tvoj komentar u kojem špekuliraš , “zaboravljaš” , ;)
          špekuliraš sa cifrom prekoračenja ? pa ti si bar bija sklon traženju činjenica koje si citira da bi nam nešto dokaza . sad je to izostalo i ničim ne možeš osim špekulacijom “dokazat” da je prekoračenje budžeta bili više od 2,15 milijuna $ . .zašto te ne “peče” prekoračenje istog kad je AM u pitanju nego samo RB ?
          nesritan si primjer izabra kad spominješ ferrariev motor u svrhu mogućeg zataškavanja od strane FIA koji nije bija ilegalan 2019. ali ga više nisu smili koristiti jer imaš primjer mercedesovog DAS – a koji 2020. nije bija ilegalan ali ga posli te sezone više nisu smili koristiti ;) usprkos naporima iz MB da uz pomoć FIA i gomile postavljanih senzora ilegalnost se nije mogla dokazat . svi senzori su “montirani” na osnovu priča iz MB da nešto mora bit ilegalno jer samo na ilegalan način se može postić takva brzina jer motori su po mišljenju MB već bili “nabrijani” maksimalno . a onda su genijalci iz MB na legalan način uspili maksimalno “nabrijan” motor 2020. dodatno “nabrijat” na legalan način :):)
          zanimljivo ti je šta spominjem zračni tunel ? jbga , takav sam , vatam se za nebitne sitnice samo da bi te demantira . čudim se šta timovi uopće koriste tu “nepotrebnu spravu” koja se navodno koristi za razvoj i testiranje aerodinamike koja je i tako nebitna komponenta bolida pa ovih 27 % više vrimena od RB koje će MB “provest” u tunelu je nebitno . jbga , RB ima adriana koji će dijelom kompenzirat manjak vrimena u tunelu . btw , potpisa je novi ugovor i stalno ga vidimo na pitu šta znači da je maksimalno angažiran . lik ne koristi komp , crta rukom , a uspješniji je od svih računala :)
          nisam pravnika ali mislim da visina kazne ovisi o težini prijestupa pa tako ovo spominajnje 100 milja McL i 7 milja RB je meni komično . najbolje bi bilo da su za 1,5 % prekoračenja budžeta RB na nekoliko sezona diskvalificirali iz F 1 .
          više bi treba bit “zabrinut” za MB nego se uvjeravat da je za ovakav RB zaslužno tih 2,15 milja prekoračenja budžeta . sa ovom komcepcijom merca za koju i toto priznaje da je promašena ne bi pomoglo ni da su u mercu prekoračili budžet i za 50 milja $ jer se tvrdoglavo već 2. sezonu drže promašenog koncepta . oče li im ograničeni budžet pokrit rad na sasvim novom konceptu koji navodno pripremaju već tokom ove sezone ? oče li im pomoć ako je to točno i ovih 27 % vrimena šta mogu koristit više od RB ili će i oni “iz glave i rukom”” ka adrian “složit” novi bolid ? ;)



          1
          0

          1
        • Bernie Ecclestone
          Dani Donator Prikaži

          AM nije imao isti prijestup kao RB, pa to je barem bilo objašnjeno. RB je potrošio u pripremama za nova pravila tako da je učinak puno veći nego sa stabilnim pravilima.


          0
          -1

          1
  18. mika50 Prikaži

    Bez obzira na brzinu Bulla, fenomenalnog Alfonsa, najveće razočarenje u prvenstvu je Ferrari.



    3
    2

    1
    • Mika Hakkinen
      slavenko Prikaži

      Najveće razočarenje je McLaren



      9
      9

      0
    • Mclaren
      AlkY Donator Prikaži

      I dalje se trubi da je Ferrari najveca zalost sezone. Po cemu?



      3
      2

      1
      • Pirelli Wet
        r2d2 Donator Prikaži

        Nije lako biti navijač Ferrarija ali je još teže navijati za McLaren. Dok navijači Ferrarija svake godine očekuju borbu za naslov da bi se oko ljetne stanke okrenuli idućoj sezoni, navijači McLarena se nadaju da će baš te godine konačno biti konkurentni, ali ih stvarnost brzo razočara. Iznimka koja potvrđuje pravilo je 2021 kada su izgubili za treće mjesto baš od Ferrarija. Da ironija bude veća najbolji nedavni rezultat je Treće mjesto uiz 2020 koju su uništili COVID, DAS i tajna nagodba.


        0
        0

        0
  19. Flavio Briatore
    Unwoken European Prikaži

    Ferrari mora shvatiti da se ne bore protiv Red Bulla. Leclerc ne treba forsirati za pole poziciju. Bore se prvo protiv Mercedesa, a onda protiv Aston Martina.



    20
    19

    1
    • Ferrari
      miki the pirate Donator Prikaži

      Istina… i da izađu prvi poslije prvog zavoja bit će neutralizirani i prije nego se omogući DRS… uzaludan trud. Treba se fokusirani na one koje (možda) možeš pobijediti.



      10
      10

      0
    • Jordan Forever Prikaži

      Dok godine prolaze Leclercu jedina statistika za ostati zapamcen u povijesti F1 je broj polea. Ako tu bude pritiskao moze biti u Top 10 polesittera u povijesti. Sad ih ima 19, ako ih napravi duplo, biti ce 6. na listi. Bar po necem da ga se pamti, neka udri po kvalifikacijama koliko god moze



      1
      1

      0
    • Audi
      Alonso1983 Prikaži

      Upravo to, kao što sam jučer napisao . Koja je poanta Leclercu toliki rizik za potencijalni PP kada ga RB u utrci prođe kao da ne postoji u par krugova. Nisu ta razina i amen. Oni se bore sa RB om za pp a ne mogu proći Hass više od pola utrke. Ferrari sa ovom potrošnjom guma nije na nivou AM i Merecedesa. Ako bi riješili potrošnju guma i bili blagi prema njima kao RB onda bi možda ali samo možda mogli gledati prema RB u jer brzine u jednom krugu očito ima no race craft je očajan i to treba biti njihov cilj kao i konstanta u rezultatima i sakupljanje bodova. Ovo što radi AM i Alonso treba biti njihov cilj i tražiti poboljšanje po pitanju izdržljivosti guma.



      4
      4

      0
    • Ferrari
      sfzd Donator Prikaži

      To je istina, al očito da kombinacija hype-a s početka prošle sezone plus pritisak velike navijačke baze i težine samog brenda rade svoje i tu se nitko ne miri s činjenicama. Pa onda još i Leclerc doda ulje na vatru subotom da bi u nedjelju stiglo otrežnjenje. Postavlja se pitanje je li navijačima (a potencijalno i Leclercu) uopće stalo hoće li završiti drugi ili četvrti…


      0
      0

      0
  20. Renault
    zd1400rt Prikaži

    Baš dobra utrka. Ništa extra, lagano za pratiti.
    Max razvalio. Ovako izgleda kada klasi Top Gun svi faktori sjednu na mjesto.
    Danas je vozio na 3. mjenjaču ove sezone (4 su dozvoljena), a još je puno utrka. Ne vjerujem da će mu kazne za nove dijelove smetati, ali zanimljivo je kako te mjenjače ne mogu riješiti kako spada.

    Ferrari loš. Od loših kvala do loše utrke. Iskreno, nakon onako loše prošle sezone niša ni očekivao ništa od ove jer se promjenom šefa ne može dogoditi ništa preko noći osim čuda.
    Alonso i Aston Martin u kombinaciji su odlični. AM napokon ima prvog vozača koji je 100% u fokusu i zonu.

    💪💪💪



    13
    11

    2
  21. Fia
    Realista Prikaži
    x1

    Vrh ove utrke:

    Do kraja se Alonso ponovo stigao baviti utrkom timskog kolege Lancea Strolla – nije imao drugog posla pa je očito pratio TV prijenos i pitao je svog inženjera gdje se Kanađanin nalazi te usput pohvalio njegovo pretjecanje nad Alexom Albonom za 13. mjesto u 49. krugu.



    28
    27

    1
  22. Charles Leclerc 16
    Disorder Prikaži

    Max nije normalan,40 krugova stari hard a on isti/brzi tempo od pereza ,sainz se konacno razbudia a leclerc boze sacuvaj ko da se bojao po gasu udarit nakon 2 puta sto je u zidu zavrsia,alonso legenda vozi utrku i jos prati na tv-u ostale hahahah amerikanci cringe ko uvijek al eto bar je podium proslava bila normalna,poz svima ljudi za 2 tjedna smo u italiji :)



    13
    12

    1
  23. Carlos Sainz 55
    2CV6 Prikaži

    Ferrari na softu konkurentan, cak i RBullu – kvalifikacije
    Na mediumu solidan – Sainz u repu Alonsa prije promjene na hard
    Na hardu – otprilike kao na poledici sa ljetnim gumama, nedostaje im grip.
    Svaka trka je predvidljiva što se tice njih, nadam se da ce nešto promijeniti prije sljedece godine.
    Mercedes se probudi kad stavi hard.



    9
    9

    0
  24. Lewis Hamilton
    Mercedes team Prikaži

    Utrka tako tako,ajde ok. Red Bull ocito samo jednom vozacu daje info o vremenina kolege itd.
    Nekako ovaj bolid previse jak,previse dobro cuva gume da bi tu bilo sve legalno.
    Kako je rekao jedan Talij novinar”ocito se isplati probit buđet i poslije dominirat,mozda da Ferrari proba u tom smjeru”
    Ne bas tim rijecima ali takav zakljucak ispada.



    2
    -24

    26
  25. Michael Schumacher
    Slavenowsky Donator Prikaži

    U 30 i kusur godina koliko pratim F1, danas sam totalno zaboravio na utrku. Doslovno ni sekunde nisam pomislio na F1, dok nisam slucajno otvorio tweeter oko 23:00..



    3
    -11

    14
  26. Petronas
    Janez Prikaži

    Prvak Leclerc tek sedmi



    7
    6

    1
  27. 057f1 zd Prikaži

    Nije mi jasno što većina komentatora ovdje očekuje od F1. Naravno da imamo dominaciju RB-a i naravno da je Max njihov prvi vozač. Ako ste pratili na F1 Tv mogli ste čuti kako je Perez vozio bez ikakvog kontakta sa svojim inženjerima prije nego je Max išao u box. Max je i bolji vozač i kraj priče. Pad AM- a kako su ga neki najavljivali nismo baš vidjeli, samo smo vidjeli tko je bolji vozač. Mercedes odradio što je mogao, Ferrari odradio što je mogao i to najbolje što su mogli i jedni i drugi. To je ukratko to. Idemo dalje za dva tjedna. Oh da, Alpine isto odradili bez prevelike pompe. Aj bok



    10
    9

    1
  28. James Hunt
    Takagi Prikaži

    Kapa do poda Maxu , jednostavno prebrz za sve na gridu. Alonso proživljava drugu mladost, stvarno izvlači maksimum iz bolida za razliku od Strolla. Solidna utrka zahvaljujući crvenoj zastavi u kvalama, jer da nije bilo crvene zastave, vjerojatno bi gledali još jednu uspavanku.



    3
    2

    1
  29. Pastor Maldonado
    perodeformero Prikaži

    Zijev, kak je završilo? Sad sam se zbudil. Morat ću opet skidati s torentta…
    Mrzim ulične utrke.
    Onima koji se ne slažu sa mnom pitanje.
    Zar vam nije dosta jednom godišnje ono višednevno partijanje pijanih i udrogiranih milijardera, jahti, kurvi, menagera, celebritija i drugih žicara…… uz dodatak nedjeljne procesije bolida, koju većina onih sa gore navedenih niti ne razumije niti ih zanima, niti su u stanju pratiti nakon višednevnog partijanja.
    Meni bi jedna-dvije ulične utrke po sezoni bilo uvrh glave.



    6
    5

    1
    • Pastor Maldonado
      perodeformero Prikaži

      Sada sam pogledao cijelu utrku. Noćas sam zaspao jer baš ne volim ulične utrke.
      Mislim, ima ih i dobrih (npr: v.n. Australije, Kanade) ali u glavi mi je uvijek v.n. Monte Carla koju ne podnosim.
      Oprostite, nisam baš bio u pravu.
      Mijami se popravio. Gledalište prepuno, stavili su novi asfalt…. Popravili su puno toga.
      tako da je izgledala normalnije nego prije. Još da su maknuli onaj dehidrat marine (kaj, treba ju samo polit vodom pa će narasti?)
      Ali sve jedno i dalje imam osjećaj da su bolidi tako usporeni.
      Možda nakon Azerbejana sinoć sinoć svi vozili kao po jajima, shvaćajući da je bolji bilo kakav rezultat nego zabiti bolid u ogradu i dobiti prijekorne poglede umornih mehaničara.
      U cijeloj utrci jedno jedino malo proklizavanje na kočenju i to je sve.
      Ok ne može utrka svake sezone biti zanimljiva, ali prave staze toliko toga dobrog noze za gledanje. Vozači više stišću jer znaju da se mogu izvući ako pogriješe.
      Ma cijeli prvi dio sezone mi se ne dopada. Sada ide Dellmilia Romanga, pa spora Španjolska staza, pa opet ulična utrka. Ajde u Kanadi je znalo često svega biti.
      A onda počinju poslastice.
      Što mislite o promjeni kalendara?
      Ljetna stanka ne završava sa Mađarskom nego sa SPA !!!
      Ispričavam se Miamiu. Nije izgledalo tako loše kako sam unaprijed zaključio da će biti.



      3
      2

      1
  30. Chequered Flag
    AnteF1 Prikaži

    Kada čemo u naslovu vidjeti “dominanti RB”? Godinama dok su Mercedesi pobjeđivali govorilo se samo o nadmoći Mercrdesa. Ovo što danas ima RB je veća dominacija. On skida dva bolida u šutu kao u igrici s drsom. Za vrijeme Vettelove vladavine pisalo se često o nadmoći RBa, a nisu ni blizu bili dominantni ovako.

    Jadan Perez nije smio ni na kratko biti vodeći u prvenstvu.

    I ovo ćemo gledati još najmanje 3 godine.



    7
    -1

    8
    • Ayrton Senna
      Scuderia Prikaži

      To i je najgore u cijeloj priči što imaju toliku prednost da mogu potpuno stati s razvojem i biti najbrži još par godina.



      4
      4

      0
    • Red Bull
      Deathbone5 Prikaži

      Jadni Perez?? Pa tko je kriv sta nije iskoristio priliku i pobijedio ovo, nego ga je Max prestigo, a startao je s 9.og mjesta. Perez si je jedini kriv za to, imao je veliku sansu, nije je iskoristio.



      7
      5

      2
      • Chequered Flag
        AnteF1 Prikaži

        Tmo mu je kriv? Ma daj. Kriv mu je RB. Neka daju Maxu nekoga tko je normalan vozač da barem gledamo borbu za pobjede među RB vozačima. Hrane ga poluvozačima koje razvaljuje i sa 14. mjesta.

        Uz sve to čak mu nije Max dozvolio niti najbrži krug pretprošlu utrku. Pobijediti će u 95% utrka i poleova. Ovom jadniku ne da ni mrvice. Perez ne da je vozač broj 2 nego je mehaničar u boxu.



        3
        -9

        12
        • Red Bull
          Deathbone5 Prikaži

          Pa da je stvarno materijal za prvaka iskoristio bi priliku što mu glavni konkurent starta dosta iza i bio daleko naprijed, a ne ovako potratio priliku koju Max će tesko mu ponovno poklonit. Kao i mnoge momčadi prije, dva vozaca od kojih je jedan genijalan, a drugi dovoljno dobar da skuplja bodove, eventualno neku pobjedu, tak je uvijek bilo i uvijek bude.



          7
          5

          2
    • Renault
      zd1400rt Prikaži

      Gledati ćemo dominantni RB dok ne dođe novi pravilnik. RB je pogodio kemiju novog pravilnika iz prve i ima vremena baviti se ostalim inovacijama i ubrzavati se. Svi ostali u isto vrijeme bi morali napraviti dupli posao samo da se izjednače s njima i još više od toga, da ih prestignu.
      FIA i ostali šefovi momčadi će pokušavati izmijeniti pravilnik s ciljem da uspore RB. To je isto već ustaljena praksa… i tako to ide u F1.

      Onaj tko shvati da je F1 takav sport od uvijek, taj će više uživati i biti opušteniji. Koji bi bio cilj u natjecanju konstruktora, a da su svi bolidi isti? To imamo u obliku F2 pa nitko ne priča o tome…

      Što se tiče skidanja dva bolida u šutu, zar nije Hamilton skinuo prošle godine na Silverstonu Ferrari i RB u jednom šutu i to realno s lošijim bolidom? Ako se dvojica bore i nisu u idealnim putanjama onda imaju loše izlaske iz zavoja što onom trećem iza donosi prednost ako je u idealnoj putanji. Nije prvi put da smo to vidjeli. Tako da to Maxovo pretjecanje u Miamiu nije samo do Maxa, nije samo do najbržeg bolida, već do pozicije na putanjama sva tri bolida.



      15
      14

      1
      • Tricolore Gorila
        Zendo Prikaži

        Da eventualno možda za koju godinu bude konkurentna, ako kao i 2021 shvate otkuda dolazi najveća prednost dominantnog tima, kao tada Mercedesa iz njihovog stražnjeg dijela, pa bi ih ciljano mogli usporiti, a tada bi možda netko to mogao iskoristiti kao onda Red Bull


        0
        0

        0
      • Michael Schumacher
        ZJ11 Prikaži

        2018e u Bahrainu je Hamilton na starno ciljnoj ravnini u jednom potezu obisao Hulka, Pereza i Alonsa ako se ne varam, za usporedbu.



        1
        0

        1
  31. Honda
    zekohonda Donator Prikaži

    -utrka prolazna
    -rezultat odličan za rb, loš za at
    -prelako rb pobjeđuje ko merc u najboljim danima



    4
    4

    0
  32. Bmw
    EnoEno Prikaži

    Utrka kao dnevnik,bez ikakvog iznanedjena.!
    Peres vozio haman onoliko koliko su mu sa pit lane dozvolili,
    Ovaj masa iza sve kao Tornado a ovaj naprijed ne može se od Alonsa odvojiti..
    Ferrari na hardu kao na gusjenicama..



    1
    -7

    8
  33. Fernando Alonso 14
    Pavle Prikaži

    Neka kaže tko šta hoće, ali ovo što Red Bull radi ubija sport. Ne možeš mi na 40 krugova starim gumama radit najbrža vremena, dok svi ostali voze na novim svježe promjenjenim 😞 Fakat mi tu nema logike.. Jbt Max bi na kišnim gumama osvojio bodove koliko su premoćni 😞



    2
    2

    0
  34. Fernando Alonso
    Brane FA14 Prikaži

    Poruka Horneru i Marku: dovedite Alonsa umjesto Checa, da vidimo pravi obračun



    1
    1

    0

Pročitajte više o idućim temama:

Reagirajte na ovaj sadržaj:

Novo na forumu Otvori

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.