Sergio Perez pobjednik je prvog samostalnog F1 sprinta, čime je postao četvrti vozač s pobjedom na sprintu nakon Maxa Verstappena, Valtterija Bottasa i Georgea Russella. Red Bullov vozač startao je drugi, no bio je znatno brži od Ferrarijevog Charlesa Leclerca koji je startao s pole positiona i prošao ga je bez poteškoća u osmom krugu.
Leclerc unatoč gubitku prve pozicije može biti zadovoljan rezultatom jer iako se radi o sprintu koji nosi manje bodova, Monegažanin je osvojenim drugim mjestom dobio sedam bodova, što je više od onoga što je osvojio u prvim trima utrkama.
Treći je završio Max Verstappen koji je tamo i startao. Nizozemac je izgubio mjesto u prvom krugu kada ga je prestigao vrlo agresivni George Russell, no prvak je savršeno tempiranim restartom u šestom krugu lakoćom vratio poziciju u prvom zavoju. Verstappen je prilikom Russellovog napada dobio oštećenje na boku bolida, što je uzrujalo vodećeg čovjeka prvenstva koji mu je nakon utrke poručio da idući put očekuje isti pristup i od njega.
Carlos Sainz obranio je peto mjesto nakon napada Lewisa Hamiltona u prvom zavoju na restartu, što je otvorilo priliku Fernandu Alonsu da prođe pokraj Britanca i završi sprint dva mjesta iznad onog s kojeg je startao. Hamilton je ostao sedmi, a osmo mjesto i posljednji bod osvojio je Lance Stroll koji je nakon gubitka pozicije od Landa Norrisa na startu kasnije vratio tu poziciju te zatim uspio proći i Alexa Albona.
Spomenuti restart bio je posljedica incidenta Yukija Tsunode u prvom krugu. Japanac se zabio u zid, a to je osim krhotina po stazi ostavilo i njegovu gumu koja se odvojila te ostala nasred staze. Prvo je oglašen virtualni safety car, a zatim je na stazu poslan i pravi automobil. Tsunodin udarac u zid bio je izazvan štetom nastalom zbog kontakta s timskim kolegom Nyckom de Vriesom ranije u krugu, a nakon što je jedva dovezao bolid do boksa, ekipa ga je neobjašnjivo poslala na stazu s potpuno nakrivljenim bolidom, zbog čega su sada pod istragom.
Nakon današnjeg izdvojenog dana s kvalifikacijama za sprint i samim sprintom, sutra se vraćamo na jučer određeni startni poredak iz kvalifikacija za nedjeljnu, glavnu utrku, uz zasad jednu promjenu, a to je da će Esteban Ocon startati iz boksa.
Vozač | Momčad | Zaostatak | |
---|---|---|---|
1 | Sergio Pérez | Red Bull/Honda RBPT | – |
2 | Charles Leclerc | Ferrari | 4.463 |
3 | Max Verstappen | Red Bull/Honda RBPT | 5.065 |
4 | George Russell | Mercedes | 8.532 |
5 | Carlos Sainz | Ferrari | 10.388 |
6 | Fernando Alonso | Aston Martin/Mercedes | 11.613 |
7 | Lewis Hamilton | Mercedes | 16.503 |
8 | Lance Stroll | Aston Martin/Mercedes | 18.417 |
9 | Alexander Albon | Williams/Mercedes | 21.757 |
10 | Oscar Piastri | McLaren/Mercedes | 22.851 |
11 | Kevin Magnussen | Haas/Ferrari | 27.990 |
12 | Guanyu Zhou | Alfa Romeo/Ferrari | 34.602 |
13 | Pierre Gasly | Alpine/Renault | 36.918 |
14 | Nyck de Vries | AlphaTauri/Honda RBPT | 41.626 |
15 | Nico Hülkenberg | Haas/Ferrari | 48.587 |
16 | Valtteri Bottas | Alfa Romeo/Ferrari | 49.917 |
17 | Lando Norris | McLaren/Mercedes | 51.104 |
18 | Esteban Ocon | Alpine/Renault | 1:00.621 |
– | Yuki Tsunoda | AlphaTauri/Honda RBPT | – |
– | Logan Sargeant | Williams/Mercedes | – |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
“Ja znam kako proći vozača bez dodira.”
Je li ovo Max stvarno rekao? Max Verstappen?! 😂
Ne znam kad je zadnji put imao situaciju na stazi, a da nije plakao 10 minuta na timskom radiju.
Nadam se da oni koji su nazivali Lewisa kmečavcem neće biti licemjeri i da će jednakim poštapalicama počastiti i Maxa. 🙂
35
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slažem se, ali isto tako Russell svakom utrkom postaje sve više antipatičan.
12
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Naravno da su kmecavci i jedan i drugi. Na kraju krajeva svi kmece u određenim situacijama… Ali frende jedan od njih kmeci na svakom koraku i sam si svjestan toga.
4
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Gospon je osjetljiv odavno, samo sto je sad pod povećalom… “Tatin sin” ništa čudno.
3
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
bolje da sam gledao lubenice kak rastu
21
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Koja dosada…Ajd dodajte još par sprintova.Evo ideje sprint trka za prvi slobodni trening.
10
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Al ono prepiranje Maxa i Russella poslije trke najjače 🤣🤣
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
misliš napad Maxa na Rusela?
Pa Max se otišao raspravljat….
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A jeste bio napad…. ne znam kako se ovaj obranio.
8
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jeli stvarno ovi sta imaju dominatan bolid moraju ovako plakat?
Trka dosadna
A soft gume traju kolko i Mujo u krevetu
10
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Max je poceo previse kmecati. Postat ce gori od Hamiltona.
17
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A uvijek iritira onaj na vrhu one navijače čiji mezimci nisu na vrhu. To je tako bilo i biti će. Tako je bilo sa Schimijem, Vettelom , Hamom a biti će i sa Maxom ako nastavi još koju godinu u ovom tonu. Sa vremenom to prođe kako čovjek odraste i shvati da ima pametnijih stvari u životu od sporta.
15
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne bi rekao da je Max prije bio takav, ili u tolikoj mjeri. Ocito to dođe s vremenom provedenom na vrhu.
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Moj djed je do kraja života gledao svaku nogometnu tekmu do koje je mogao doći, pa bila to druga češka liga ili afrička Liga prvaka. (Dobro, također je i igrao nogomet to četrdesetih godina). Nema pametnijih stvari. Što ti misliš koliko sam društvenih okupljanja odbio jer se vozi Formula 1 taj dan ? Kvalifikacije mogu preskočiti, ali trku nisam fulao od 1997. godine.
10
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sve to u određenoj fazi života prođe, pogotovo prepucavanja oko nekakvih idola u sportu za koje shvatiš da au ipak sporedna stvar u životu. Jedno je uživati u tekmi i u trci a drugo se prepirati po društvanim mrežama , ovaj je ovalav onaj onakav. Meni su F1 gledali djed , otac i stric a ja počeo uz njih. Sada gledam samo ja.
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Svaka čast svima.
Ali
Ja ne znam, da se manemo i sprinta i ovih “uzbuđenja” koje on donosi, šta čelnici F1 imaju u glavi?
Danas se safet ne poziva 3 kruga, iako dijete od 5 godina vidi da je potreban.
Ovi bolidi, sa ovom veličinom i težinom od jelte skoro 800kg, šta se očekuje u trci?
Em su ogromni, em ne možeš pushati, jer ako imaš dobre gume moraš da vodiš računa o bateriji, o pogonskoj jedinici itd itd.
Uskoro ćemo gledati trke koje će sve više ličiti na Monaco.
Umjesto da se radi na tome da se bolidi smanje, olakšaju, da da 5/6 PJ tokom sezone umjesto 2/3 oni uvode nove formate.
Iz godine u godinu možda raste broj gledaoca, zarada ali sve do jednom.
Užas.
17
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Najveći bolidi ikada, a vodeći ljudi formule 1 imaju hardon da se ubaci što više gradskih utrka.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma bitno je da ćemo što više crvenih zastava imati, da će biti krša, to je prosječnom amerikancu dovoljno. Još ako možemo kako da vozimo pola prvenstva na ovalima, a pola na uličnim stazama, e to bi bilo top!
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Isuse boze kakva impotentna spritnt trka sve se svodi na start ko koga pretekne i tjt. Izbacite je**** sprint trku iz F1 ovo nije moto gp.
7
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dobro da je Red Bull kupio dva naslova MV jer kad ima bolid kao kolega i CL mitomanija pada u vodu.
Vise gresaka u jednom vikendu nego LH i CL u cijeloj sezoni.
Slijede izlike!!!
Kako je rekao jedan urednik;jos cemo dosta toga vidjet od MV,e bas vidimo.
Dajte CL bolid da pokaze klasu za razliku od balavca.
12
18
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
😂🤣😂 svi oni grijese pod pritiskom. Netko prije a netko kasnije. Niti je itko od njih vrsni inžinjer za razvoj bolida niti je itko vrsni mantalist. Svi imaju svoj fitilj , samo je kod nekoga duži a kod nekoga kraći.
14
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@mercedes team i da da je bila tvoja princeza lulu verovatno bi sabila Rasela u zid jer on to radi onako podmuklo tockom.
11
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ham je u tom polju expert bez konkurencije. Baja kiruškom preciznošću ili busi gume ili pokida ovijes ili nekog spakira van. Ovisi što mu u tom trenutku dođe. 😂😂
14
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To je umece spakuje coveka i jos ispadne zrtva plakanje na radiju.
5
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Primjetio sam kroz povijest da prvak uvijek ima najviše sreće. S dominantnim automobilom dođe i božica sreće. Kada zadnji očeše zid puca guma, odsutaje se…. Prvak dodirne zid, safety car baš kada treba, vrati se u utrku i konkurira za podij. Sjetite se Hamiltona u Imoli.
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mercedes team – Nisi baš u pravu. Vidi se da ti je žestoko navijački komentar. Kao da začepiš uši svaki puta kada Ham kuka i to preko timskog radija čim mu nešto ne paše.
A ovaj dvoboj, Ham mu nije ostavio mjesta i to dva puta. Jednom je Ham proklizao zbog toga i razbio mu bolid, drugi puta se Max morao potpisati na zidu da mu još više ne razbije bolid. I unatoč tome je oprao Hama. A o kupljenim prvenstvima. Tako su protivnici govorili i za Mercedes zadnjih puno godina. Samo jedna momčad može biti najbolja. Nemoj kukati što ove godine to nije Mercedes.
p.s. ja sam Hama zvao “tajanstveni bušač guma” (drugima)
6
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mercedes team reci da li si još uvijek gasiš čikove po međici zbog Abu Dhabija 2021 ?
1
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mercedes team … zaista , mitomanija pada u vodu . to smo vidili prošle sezone , a djelić i danas … 8 s zaostatka 7X prvaka u ISTOM bolidu za kolegom koji vozi 2. sezonu u MB . 1,9 s ispred sezonama omalovažavanog strolla , gptpvp 5 s iza alonsa itd . komično mi je ovo brojenje grešaka neomiljenih . max
navodno puno griješi ali lani 15 pobjeda , LH 2018. 11 pobjeda ali vozi bez greške . jbga , nisam uzeja u obzir da mercedes nikad nije bija dominantan bolid . i 2019./20. kad je MB bija nedodirljiv “balavac” max je prvenstva završava na P 3 . i bottas bolji vozač od maxa jer je te obje sezone završava 2. ispred maxa , sigurno bolid nije bija razlog zar ne ? a da je “balavcu” bili dat bolid možda bi LH ima koju titulu manje u sezonama 2019./20. ;) a pereza sigurno sabotiraju u RB jer da ne ima bi bar 2 titule :) :)
CL se danas priprema za “okršaj” sa maxom pa ga je zato sergio uspija iznenadit i ostavit iza sebe 4,4 s . dobro ti kažeš … prokleta mitomanija …..
5
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jel to Max rekao Crickeyu da je dickhead?😂
Ali dobro, ipak on zna kako ˇproć vozača da ga ne dodirneˇ…ili mu se popne na glavu🤣
Naporan je čim nije prvi na stazi.
16
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Max je sila
6
13
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Max je iritantni cendravac!
14
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Maxu je Ham razbio bolid, ne obratno.
A glede cendranja sjeti se Hamovih cendranja preko timskog radija uvijek kada mu nešto ne paše.
7
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Monza, amnezija?
7
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako Red Bull s onako oštećenim bolidom skoro bude brži od Ferraria, kak neće biti dok je sasvim ispravan 😆
Dosadan ovaj sprint, nepotrebno skroz.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Koja glupost. Na uličnoj utrci tjerati vozače na duple kvale, sprint divljanje i onda što ostane od bolida na utrku.
Baš me zanima čime je diktator podmitio FIA-u.
Nego, ima li netko informaciju? Oko cijele staze su zgrade. Ne da nema nikoga na prozorima, nego niti jedan prozor nije otvoren. Jesu to Potemkinova sela? Ofarbane daske na skelama? Mislim i tribina ima za 1.000 ljudi.
Sve to skupa mi nikako nije jasno. Gdje je tu popularizacija F1 u Azerbeđanu ako ju nitko od domaćih ne može gledati u živo?
A glede Ferrarija rekao sam da nema šanse u utrci protiv R.B. Max je imao problema pa nije mogao.
Alonso, kao da mu je istekla mandatna kazna jer je prije 7-8 godina slomio ogledalo. Čovjek proživljava drugu mladost, a sreća ga prati kao nesreća zadnjih x godina.
6
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne znam je li se što promijenilo, ali prije se mogo iznajmiti prozor/balkon ko u monacu.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zekohonda – Pa baš mi je to bilo u glavi. U Monacu ljudi iznajmljuju balkon, sobu, stan, za 50.000 eu vikend, a ovdje ne vidim nikoga osim stranaca na tribinama.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Domaći niti ne mogu imati te skupe stanove u centru grada. To su nekretnine od domaće i strane elite.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ferrari pokazuje znakove života ali sa ovim tempom kojim žderu gume nema sreće za njih.
Sutra čisto sumnjam da će i do podija doći jer nema te strategije koja može anulirati katastrofalnu potrošnju guma.
Šteta uvijek im nešto fali kad imaju brzinu onda je pouzdanost nula, kad su pouzdani onda su 🐢 na stazi ili kao ove godine brzina je tu ali pouzdanost i potrošnja guma katastrofa.
Valjda će i oni za mog života potrefit sve od navedenog i doći bar do jedne titule.
12
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne znam jel ikome drugom bio dojam u prvom krugu da su bolidi izgledaju ultrasporo kroz zavoje. Kao da se voze s autom kroz grad. Bas se osjeti težina bolida.
A sprint kao sprint dosadan debakl. Nista od zeljenog umjetnog showa F1.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sainz po drugu utrku zaredom Alonsu skoro uništava utrku. Ocajan racecraft.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jel iko zabranio Alonsu da ga pretekne? :)
Uostalom, kad se zaostatak popeo iznad sekunde, Ferdo nijednom nije “ušao” u DRS.
Također, i razmak između Russella i Sainza je bio sličan (desetinku-dvije veći) pa bi neki Sainzov fan mogao reći i da je Russell uništio trku Sainzu, uz takođe očajan racecraft.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Naravno da ne govorim o tom da je Sainz usporavo Alonsa, Sainz Russella ili Leclerc Maxa.
Nego o incidentu na restartu utrke gdje je agresivno branio poziciju i gurao Alonsa koji je imao vece ubrzanje lijevo prema zidu iako je prednje krilo Alonsa vec bilo u ravni sa zadnjm kotacima Sainza.
Nista strasno no pokazuje koliko cesto vozaci idu na srecu u tim duelima.
Alonso je u intervju rekao ako pusti gas nikome nista i vjerojatno nema kazne. Ako ne pusti gas bit ce sudar i vjerojatno kazne, ali ce to biti DNF.
Uzivanje je bilo gledati Kimija i Fernanda u duelima tijekom godina. Tog danas jako fali u F1.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da užitak, u jednom od tih duela je Kimi skoro ostao bez glave.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A-ha, ok onda.
Sročio si komentar kao da je ispalo da mu je uništio trku zbog racecrafta. :)
A to “prednje krilo u ravnini sa zadnjim točkovima” je i dovelo do toga da danas vozači misle da imaju “pravo na sve” čim postave svoje prednje krilo u ravninu sa zadnjim točkovima onog ispred, što je opet dovelo do čitave mase kontakata, odustajanja, žalopojki na TR, kazni,…..
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slažem se i s time da ako su imalo pored drugog bolida da imaju sva prava. Ali zato mi je i žao što vozaci ne mogu sami procijeniti situaciju. Recimo koliko taj bolid koji dolazi je brži od mene tj koja je razlika u brzini jer ako ga pokusavam zatvorit dok mu je samo prednje krilo usporedno sa mnom…za pola sekunde ce dobar dio bolida bit pored mene.
Druga situacija da se voze da slicnim brzinama i ga malo vozac ispred stisne van idealne putanje, ali opet ostavi prostora i onda se vrati na idealnu putanju dok vozac iza ima vrci kut zavoja i mora vise kocit. To bi bio profesorski potez. Tako nešto je napravio Webber u Spa 2007 ili 08 godine.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Na ovoj stazi postoji ili dosadno čekanje glavne ravnice ili šaketanje i laktom o glavu. Guranje prema zidu je glavno oružje na ovoj stazi. To rade svi.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Najbolji dio danasnjeg sprinta je bio dio koji se preklapao sa sprintom od MotoGPa jer je jedino tada bio uzbudljiv zahvaljujuci MotoGPu.
Ako oni misle da je ovo danas ikome bilo uzbudljivo nakon 4tog zavoja svaka im cast.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vjerujem da Lambiase mora ulagati dodatne mentalne napore da na strpljiv i razuman način objasni što se događa nekome ovako impulzivnom.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
U jednu ruku mi je drago da je današnji sprint bio ovoliko zanimljiv jer će rukovodeći možda shvatiti da je ovaj format sa sprint utrkama promašen.
Uz dužno poštovanje svima, ja i dalje ne vidim svrhu ovakvog sprinta osim toga da po vikendu imamo barem jedan start više, a to povećava mogućnost za krš i lom koji mogu dovesti do pokojeg pregleda više na društvenim mrežama.
A ove duple kvalifikacije, odnosno ispričavam se, raspucavanje i kvalifikacije su mi potpuno nejasni. Stvarno ne razumijem što su time htjeli dobiti. Što će im, na kraju krajeva, onaj jedan slobodni trening?
8
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
idu za instant fanovima a ne misle o tome da će se na kraju opeći.
Na službenoj F1 facebook stranici tko god se požali na novi format dobije odgovor “pa nemoj gledati hejteru”
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mene ljuti što se F1 okreće dječurliji i generacijama koji ne mogu pogledati niti utrku niti film bez da barem 60% vremena ne bulje u mobitel.
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
1990-i-neke se F1 okrenula tinejdžerima, kućanicama i televiziji jer su (zamisli blasfemije) uveli posebne kvalifikacije u subotu umjesto da se, kao 45 godina do tada, startni poredak računa na temelju najboljih rezultata na treninzima.
I još su te kvalifikacije počeli prikazivati u direktnom prijenosu.
Samo mijena (i kukanje o promjenama) stalna jest. Ono što je dobro će ostati. Ono što ne valja će nestati nakon nekog vremena (ili će se prilagoditi)
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Eto to je razlika kad Verstappen priča u PR verziji i kad Lewis PR priča. Na društvenim mrežama se objavljuju slike sudara Maxa sa drugima i ljudi ga hoce objesit pošto je sa Russelom popricao (ili ti agresivno se suprostavio russellu) a Russellovi sudari ili hamovi su zaboravljeni. Nabrajanja verstappenovih sudara ili kmečanja nisu nista na razini npr. hamiltona. Sudar bi nazvao trkaćim incidentom ali krivica je definitvno na russellu blokiranje kotaca i preko nosa u Red Bull jasno je svima. Ali problem je russell je bio u borbi sa Verstappenom to je najveci problem. Verstappen samo da je u incidentu kriv ili ne bit ce šupak tatin sin ili lopov. A puno ljudi zaboravi Schumachera,Sennu,Hamiltona kako su se oni borili i naslove osvajali. Schumi je bio neznam koliko puta diskvalificiran u utrci ili 97 u sezoni. Ali na kraju krajeva sto je Max danas reko russell objasnjava na lijep naćin onako britanski i to danasnja publika kupuje i prihvaca.
5
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Istina
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dodjela nagrada, Perezovo veselje na 5%, veselje ona 4 RB mehaničara na 2%. To sve govori o sprintu…
To sranje treba izbaciti. Po Sprintu vidiš gdje će tko biti na glavnoj utrci…
0
1