Izdvojeno

Auto Motor und Sport: Renault će imati budžet u rangu Mercedesa

Piše: Marko Rakić

Prije 7 godina, 11 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Renault R26

Uvijek dobro informirani Auto Motor und Sport tvrdi da će Renault imati sličan budžet kao i Mercedes, što znači da će definitivno doći kraj mukama ekipe iz Enstona koja je sve plaćala u zadnji trenutak, te su ostali u velikim dugovima. Osim osnovnog budžeta, koji bi trebao iznositi od 200 – 250 milijuna eura, momčad bi od Bernija trebala dobiti 70 – 80 milijuna eura zbog povijesne vrijednosti za sport. Također, dobit će 30 milijuna eura od Red Bulla zbog brendiranja motora i prijevremenog raskida ugovora s Infinitijem.

Ne treba zaboraviti ni na 40 milijuna dolara koje donosi Pastor Maldonado, stoga bi ukupni iznos, ukoliko se ostvare maksimalne navedene cifre, mogao iznositi oko 400 milijuna eura, koliko je otprilike ove godine potrošio Ferrari. McLaren, Mercedes i Red Bull su potrošili po 465 milijuna eura.

Ono što još nije rješeno, a moglo bi po budžetu Renault potpuno približiti Mercedesu je sponzorstvo Totala, koji bi mogao biti naslovni sponozor, što bi također moglo donijeti nekoliko desetaka milijuna eura. Budućnost za Renault izgleda vrlo dobro, ali i za Formulu 1, s obzirom da ćemo imati 5 momčadi koje imaju ogroman budžet. S druge strane, malim momčadima će ovo samo još više otežati uzimanje novca koje Bernie daje za mjesta u konstruktorskom poretku.

Renault R26

Komentiraj

11 komentara

  1. Fernando Alonso
    Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    E kad bi i livrej imali ovakav.


    0

    0
  2. Da nije sve isto kao prije nekih desetak godina govore i ovi proračuni timova f1 kada je največi budget imao Ferrari i u toj sferi bio neprikosnoveni vladar a sada vidimo da se on nalazi tek na četvrtom mjestu po proračunu što definitivno mjenja stvari.


    0

    0
    • Ferrari je ove godine povećao budžet, i mogu to napraviti za još par stotina milijuna, samo nije sva smisao u tome. Visina budžeta nije ono što daje poziciju. Pa pogledaj McLaren i Red Bull.


      0

      0
      • Ne bih se baš složio da mogu povečati budžet za par stotina milijuna jer su i Talijani u krizi pa tako i Ferrari daje svoje dionice na burzu u potrazi za svježim kapitalom.Prošla su vremena bianco čekova i igre pijanih milijardera.Visina proračuna svakako nemože kupit poziciju ali uvelike pomaže da se do iste lakše i brže dodje kao i u životu bolje je imat nego nemat(legendarna Alan Fordovska)..Što se tiće Mclarena i Red Bulla ovdje se radi lošoj pogonskoj jedinici i vezana je za tehničke stvari na bolidu pa ne vidim vezu budžeta s tim ali u svakom slučaju buđžet će im pomoči da se brže oporave od neuspjeha,pogotovo Mclaren!


        0

        0
      • Sve to stoji što se tiče prodaje dionica, ali Ferrari itekako može povećati budžet, to je neminovno, pa jedina su momčad koja može staviti veto na sve. Što se tiče Red Bulla, njihova šasija je odlična, ali je iza Mercedesove. RB10 je bio bolje dizajniran auto od RB11. Što se tiče ovogodišnjeg McLarena, oni stalno govore o toj šasiji kako je genijalna, ovo ono, pa se nije nigdje posebno iskazala. Vidjet ćemo, prošle godine su imali pod haubom najjači motor, pa su završili daleko iza Williamsa koji je budžetom dvostruko slabiji, te samo 25 bodova ispred Force Indije koja nema niti trećinu McLarenovog budžeta. Tu ne valja još nešto osim motora.
        Kako onda ne postoji veza budžeta s tim? Te bi šasije onda trebale biti svemirske s mnogo inovacija, a toga se nismo nagledali.


        0

        0
  3. fina svota (ako bude tako).
    moje mišljenje o parama za povijesnu vrijednost znate.


    0

    0
  4. Pirelli Hard
    Monty Prikaži

    Jest da se s novcima lakše živi,no formula po kojoj ispada novac=pamet,jednostavno ne drži vodu,Da je tome tako,prema količini raspoloživog novca,Kinezi bi sutra rasturili svjetsku auto industriju i napravili formulu na kvadrat.I Mclaren-Honda-i ne samo oni- je primjer kako se s puno novca pogodi uništa,no u sljedečoj sezoni.želim im svako dobro,Renaultu također,zapravo svima.


    0

    0
  5. Ne vjerujem da ce na istom bolidu biti logo od pdsva i totala…


    0

    0
  6. Sebastian Vettel
    senja Prikaži

    Nadam se da će sve uložiti na motor. To je najvažnija stvar koju moraju riješiti što prije.


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni