Sergio Perez dao je zanimljivu izjavu uoči VN Australije u kojoj rekao da sada osjeća punu podršku ekipe, dok se ranije činilo da se utrkuju s dvama bolidima samo jer moraju.
Perez je u svojoj trećoj sezoni s austrijskom momčadi, a u dosadašnje dvije završavao je daleko iza timskog kolege Maxa Verstappena po broju bodova. Obojica imaju po jednu pobjedu nakon prvih dviju utrka i Verstappen u prvenstvu vodi za samo jedan bod zahvaljujući najbržem krugu u Džedi, no ne treba zaboraviti da je Nizozemac zbog kvara u kvalifikacijama startao tek 15.
Novinari u Melbourneu pitali su Meksikanca smatra li da ima sve potrebne alate da pobijedi Verstappena:
“U potpunosti vjerujem u to, a stvari su svakako bile drukčije kada sam došao u momčad. U osnovi, utrkivali su se s dvama bolidima jer su morali.”
“Sad mogu reći da se zaista osjećam kao dio tima. Zaista osjećam da imam svoje mjesto i da me se poštuje.”
“Zaista vjerujem da imam punu podršku momčadi kao što ima i Max te da ću imati prilika da osvojim prvenstvo isto koliko i Max.”
Dodao je i da mu u prilog ide to što mu ovogodišnji bolid odgovara i što sada traži slične stvari kao i Verstappen po pitanju smjera njegovog razvoja, u čemu su se prošle godine razilazili. Perez je tada rekao da je razvoj otišao u suprotnom smjeru od njegovih preferenci.
“Sada imamo vrlo snažan bolid, vrlo snažan paket i bolid s kojim se osjećam ugodno. To je bolid s kojim dobro radim i bolid za kojeg vjerujem da iz njega mogu izvući maksimum s obzirom na smjer razvoja.”
“Mislim da je to važno kako bih ostao u borbi tijekom sezone: da imam bolid s kojim mogu biti konkurentan u bilo kakvim uvjetima.”
“Prošle godine, kad smo počeli razvijati bolid ili u osnovi kad smo ga stavili na ‘dijetu’, to je više odgovaralo Maxu i zaostatak se samo povećao.”
“Vjerujem da u ovom trenutku tražimo iste stvari. U prvim utrkama smo bili vrlo slični po pitanju balansa, stoga je u tom pogledu zasad dobro.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Velika Nagrada Monaka je zasigurno najpoznatija utrka u F1 te dio Trostruke Krune motosporta, uz Le Mans te Indy 500 Prestiž, luksuz, tradicija, jahte, sve su to pojmovi koje vežemo uz utrku u Kneževini No isto tako utrke u Monaku, točnije u kotaru Monte Carlo, su nerijetko procesija u kojoj se gotovo sve riješi u kvalifikacijama dan prije, što ipak ne sprječava ljude da dođu i gledaju procesiju, uz naravno jako visoke cijene na vikendu...
Nyck de Vries zasad nije uspio izazvati oduševljenje poput onog u Monzi prošle godine koje mu je i donijelo trkaće mjesto u AlphaTauriju za 2023 godinu Helmut Marko izjavio je da već ima "žuti karton", a dodatni pritisak trenutno mu stvara mladi Novozelanđanin koji svojim nastupima u Japanu skreće pozornost na sebe Radi se o Liamu Lawsonu, 21-godišnjem vozaču kojeg Red Bull podupire već četiri godine i ima ulogu rezervnog vozača...
Nastup u utrci F1 san je velikog broja fanova ovoga sporta i svakog koliko toliko profesionalnog vozača utrka Velikoj većini to ne uspije pa je sami ulazak u kraljicu motosporta velika čast i prilika života, iako samo na jednu utrku Iako su gotovo svi koji su nastupili samo jednom u F1 postali samo dio statistike, jedan vozač je uspio ne postati još jednim dijelom statistike F1 te se mnogobrojni i dalje sjećaju njegovog neobičnog i...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Dečko moj, samo se ti tješi, iste šanse za osvajanje naslova kao i Max nikad nećeš imat vec iz razloga što je Max tri puta brzi od tebe.
8
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Na stranu sto mislimo isto – da je Max brzi vozac od Pereza. Sramotno je/bi bilo i za Maxa da ne voze “isti bolid”, jer onda ova teza da je brži ostaje samo na “mislimo”.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Teza da imaju različite bolide u nekom trenutku je kriva, mislim da se Perez s istim bolidima više orjentirao na činjenicu da obojici odgovara trenutni smjer razvoja, ali realno u nekom trenutku će se to promjenit.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Rekla bi ti moja mater: pokaži se na djelima, a ne na riječima.
5
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Checo, ajmo ne dizat tenzije u ekipe.. Challenge accepted..
U startu, sto se tice bolida vjerujem da su sanse iste, kao sto je svojedobno imao i Bottas…
Drugio dio jednadzbe je vozac i tu su sanse dosta manje..
9
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Potpisujem
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
nastavlja se stvarati privid da je borba za naslov neizvjesna. ništa od toga
15
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Slično kao sa Bottasom. Krenuli bi podjednako u prevesntvo i onda Botas 2.0, 3.0 ili koji vec krene samo tonuti i te priče se raspadnu do polovine sezone. Perez ima šansu ako Max bude imao kvaraova i sudara. I to sam mišljenja da bi 3,4 dnf bilo Perezu malo. To mislim zato što će Perez sigurno tu i tamo i od slabijih bolida od svog gubiti bodove dok Max ne . Isto tako kad Perez bude startao negdje odozada sigurno neće dolaziti do p2 ili pobijediti sa p13 ili p14 kao Max lani. U takvim utrkama će se vidjeti najveća razlika između njih dvojice.
12
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ha čuj toliko su ispred svih da bi u normalnim okolnostima trebali biti na svakoj utrci 1-2.
Tako da jedan DNF za Maxa i treba 4 utrke pobijediti da bi to nadoknadio.
Mislili su svi i da Rosberg nema šanse 2016. (Na stranu što je Rosberg po meni dosta brzi vozač od Pereza).
Jedan DNF zbog kvara, jedan zbog toga da se netko zabije u njega i eto Pereza u prilici života.
U normalnim okolnostima sa istim brojem pehova nema šanse to je istina.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Realno da je Hamilton imao startove kako treba te godine ne bi imao problema osvojiti naslov. Više su ga oni koštali od kvara motora.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Jesu jači od ostalih no već u prvoj utrci mu je sa Leclercom bilo čupavo za p2. Npr u monte carlu singapuru madarskoj itd nece samo tako prolaziti ako se lose kvalificira ili izgubi mjesto na startu. Max je sasvim druga prica kad su borbe za pozicije u pitanju. I svi spominju maxov potencijalni dnf i koliko mora puta pobijediti. A ako se dogodi Perezu dnf? Koliko on treba da to okrene?
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Dani je u pravu. Hamilton je 2016. izgubio najviše radi loših startova koje je Rosberg iskoristio. Istina da je Hamu prdnuo motor. Na to nije mogao utjecati, ali onih nekoliko loših startova je samo njegova krivnja. Kao i gubitak naslova 2021. kada je u Bakuu prosuo 25 bodova pritiskom krivog dugmeta.
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Je li ikada Perez u ove 3 godine što je u RBu prestigao MVa?
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Je, kad je ovaj morao odustat ili otišao u boks 😂
8
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Eh, i tebi svašta pada na pamet.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Još čeka dozvolu, a po svemu sudeći neće je dočekati.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
PER naivan ko sobarica
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Perez je pokaza proslu utrku nakon sc da kad imaju iste uvijete i bolid, MV ne uspijeva bas vozit bolja vremena.
Momcad je inace na strani MV i radi bolid prema njemu kako sezona odmice ali ko zna,nek daju malo odrijesene ruke Perezu i svasta je moguce,mozda se ponovi 2016.
MV zna pokazat dosta dobro onu njegovu ruznu stranu cim je malo stjeran u kut,kao MS nekad.
1
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
To što se probijao pola utrke i možda trošio gume više od pereza nema veze? I znači zbog zadnje utrke je Max na nivou Pereza a sve ostalo prije toga pada u vodu? Kako zadnje dvije godine nije bio na nivu Maxa gotovo pa nikad? i Batas bi pobijedio Hamiltona….2,3 puta u godini ako i toliko. To ne znači da je ovja bolji, nego jednostavno nekada se nekome poklopi a nekome ne. Znači gluplje što nisam skoro pročitao. Znači Max je trebao pobijediti sa p15 na startu da bi dokazao da je brži od Pereza? I bio je brži jer je morao proći 13 bolida da dođe do Pereza i došao je i samo smanjivao zaostatak u odnosu na početak i određene faze utrke. Svašta….
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Realno bez safety cara bi zaostao preko 1 minute i upitno je bi li uopće Alonsa dohvatio.
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Rralno vidjeti ćemo do kuda će sutra Perez. Druga stvar, dohvatio je Alonsa na pola utrke tako da bi do kraja itekako imao šanse da stigne na p2. Na kraju krajeva Max je već radio slične stvari pa i dolazio do pobjeda startajuci sa van top 10.
0
1