Izdvojeno

Alonso napredak Aston Martina uspoređuje s Brawn GP

Piše: Ante Vetma

Prije 2 mjeseci, 15 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Fernando Alonso je oduševljen napretkom svoje nove ekipe i pritom povlači paralele s ekipom Brawn GP koja se natjecala 2009. godine i osvojila duplu krunu. Također, za primjer je dao i Ferrari:

“Ferrari je 2020. bio vrlo loš, a 2021. ili onda još godinu kasnije – borili su se za naslov, odnosno, osvojili su prva dva ili tri vikenda u sezoni. Prema tome, Ferrari je napravio ogroman skok prošle godine. Tu je i Brawn GP, ogroman napredak.”

Svejedno, misli da je korak koji je učinio Aston Martin za 2023. još impresivniji:

“Bez promjene tehničkog pravilnika – skok Aston Martina je vjerojatno najveći. Svi drugi su to odrađivali tijekom promjene pravilnika, a još je i teže kad imate ograničenje budžeta. No, mi imamo vrlo talentirane ljude u ekipi. Dosad smo odradili dobar početak, i nadam se da će se u ovom tonu i nastaviti.”

Podsjetimo, 2009. godine je Ross Brawn kupio Hondinu trkaću ekipu za jednu funtu, uz garanciju da neće otpuštati ljudstvo i da će nastaviti s radom. Nakon uspješne sezone kupio ih je Mercedes, čime počinje njihov povratak u Formuli 1.


Idući vikend: VN Australije 1. TRENING 3:30
2. TRENING 7:00
3. TRENING 3:30

KVALIFIKACIJE 7:00
UTRKA 7:00

Komentiraj

15 komentara

  1. Pastor Maldonado
    perodeformero Prikaži

    Alonso, daj samo smireno.
    U prošloj utrci (zapravo u obje, ali u prošloj je on zapaprio stvar) imao si bar dva bliska susreta koji su mogli završiti odustajanjem. Još mi nije jasna ona Alonsova reakcija kada je pretjecao Ferrarija odmah nakon vrha zavoja. Vjerojatno je koristio prikupljenu el. energiju i odjednom je bio toliko brži da sam prvo pomislio da je Ferrari prikočio ili se pokvario. U zadnjoj stotinki sekunde je trznuo volanom i izbjegao udarac svojeg prednjeg lijevog dijela (gume, krila?) u Ferrareijev zadnji desni dio.
    Malko imam osjećaj da se Alonso nakon toliko mršavih godina jako želi dokazati.
    Ajde molim te daj nemoj samo prejako.



    2

    25
    • Fernando Alonso 14
      alonso5 Donator Prikaži

      Kakve veze ima ovaj tvoj komentar sa ovom temom? Nemas izgleda nista pametno za reci pa gluposti pišeš. Takvih kao sto kazes bliskih susreta imamo na svakom treningu a kamoli ne na utrci. Pročitaj jos par puta svoj komentar pa se zapitaj za neke stvari…



      17

      0
    • Fernando Alonso
      junior Prikaži

      Ne znam gdje je u prosloj utrci imao bliski susret koji je mogao rezultirati odustajanjem. Za Bahrein je bilo situacija.
      Ako se sjecate i 2021 u prvih par utrka imao je problema sa navikavanjem na mapu motora i osjetljovost volana jer je on po tom pitanju dosta agresivan i tu agresiju zna kontrolirati. On baci bolid u zavoj, bolid reagira, a Alonso reagira na tu reakciju i to mu prolazi jer ima takav talent.
      Sjecam se da se mucio s volanom i Imoli gdje se izvrtio za vrijeme SC-a sam od sebe i u Monacu gdje je bio veoma loš.
      Tako da kod tih poteza bio je klasicno agresivan, a i dodatno jer je znao da na ravnici ne moze prestici ni Hamiltona ni Sainza.
      Iako se slazem da je za sebe postavio veliku ljestvicu sto se tice utrkivanja 1 na 1 pa sve ispod se doima da nije kao nekad.



      3

      1
    • @perodeformero

      legendo moja, Alonso i Ferrari se u prošloj trci nisu vidjeli ni dalekozorom, a kamoli da su imali takav bliski kontakt što ti pišeš…



      5

      0
    • Michael Schumacher
      ZJ11 Prikaži

      @pero

      Razlog tome sto tebe cudi je sto se tu nakon 10 metara nakon vrha zavoja aktivira drs, plus imao je bolje pozicioniran auto na ulazu i bolju trakciju na izlazu.
      Postoji mogucnost da je koristio max energiju jer je znao iz dvoboja s hamiltonom da mu je to dobro mjesto za napad.
      Naravno da se covjek zeli dokazati sad kad napokon ima dobar bolid. Takav je po prirodi.



      2

      0
    • Pastor Maldonado
      perodeformero Prikaži

      Huraa, imam najviše crvenih karanfila ikada.
      I sve zbog toga što sam promiješao prvu i drugu utrku?
      Imat ćete i vi 6 banki na leđima. Sjetite me se tada.
      Dok nešto napišem ne da mi se gugletati da ispadnem faca kako znam krugove u tisućinu sekunde ili događaje u kojem točno krugu ili utrci….
      Direktno sam mislio na onaj udarac njegovog kolege u njega (što naravno on nije izazvao) i na ovo drugo što je ZJ11 detaljnije objasnio, a ja sam napisao onako kako sam vidio.
      “… Još mi nije jasna ona Alonsova reakcija kada je pretjecao Ferrarija odmah nakon vrha zavoja. Vjerojatno je koristio prikupljenu električnu energiju i odjednom je bio toliko brži da sam prvo pomislio da je Ferrari prikočio ili se pokvario. U zadnjoj stotinki sekunde je trznuo volanom i izbjegao udarac svojeg prednjeg lijevog dijela (gume, krila?) u Ferrareijev zadnji desni dio…. ”

      Hvala puno na uskličnicima crvene boje i samo oštro i na prvu.
      Sve vas volim.
      p.s. da imam 18-30-40 godina možda bih i ja više gugletao dok pišem komentar, ali ja sam ipak stari komunista i draga mi je crvena boja.



      3

      2
      • I prije 10-ak ljeta si se izvlačio na godine, doduše na onom drugom portalu. Ako ne radiš na manama, one su iste i s 20, 40 ili 60 godina, ustvari postaju još gore starenjem.
        Pomalo i bez sekirancije.



        1

        0
        • Pastor Maldonado
          perodeformero Prikaži

          Kojem drugom portalu. Onaj paralelni portal od prije x godina nisam volio niti čitao jer je stalno bila neka svađa o pameti. Kao dva tabora skupa sa čitateljima koji su drukali za ove ili one. Nije mi se dopao. Možda je to bio neko drugi.
          Ali istina je da ne provjeravam – gugletam….. podatke koje napišem, ne da mi se.



          2

          1
        • Fernando Alonso
          junior Prikaži

          Ako se prati sve živo u vezi Formule 1 ni Google nekad ne zna sta navijac zna.


          0

          0
  2. Flavio Briatore
    Unwoken European Prikaži

    Ogroman skok, ali jedno je napraviti dobar “base” bolid na početku sezone, a drugo je natjecati se s velikima. Taj isti Brawn GP je bio ćorak jackpot za par mjeseci, a onda su igrali na kartu smanjenja štete i nekako se Button došlepao do titule. Aston Martin treba graditi kao što se gradio Red Bull. Malo po malo i onda su postali top tim (s dugogodišnjim pedigreom).



    8

    0
  3. Fernando Alonso
    junior Prikaži

    Meni u modernijoj eri pada na pamet Lotus 2012 i 2013. Da su imali više novaca mogli su biti i bolji.
    Imali su Kimija koji je bio vrlo dobar, ali ne onaj stari Kimi i Grosjean koji je imao svoje mušice.



    4

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Kišni kaos u Kneževini i neočekivani pobjednik

Oktanski koktel // Ante Maras

Velika Nagrada Monaka je zasigurno najpoznatija utrka u F1 te dio Trostruke Krune motosporta, uz Le Mans te Indy 500 Prestiž, luksuz, tradicija, jahte, sve su to pojmovi koje vežemo uz utrku u Kneževini No isto tako utrke u Monaku, točnije u kotaru Monte Carlo, su nerijetko procesija u kojoj se gotovo sve riješi u kvalifikacijama dan prije, što ipak ne sprječava ljude da dođu i gledaju procesiju, uz naravno jako visoke cijene na vikendu...

Momak koji sve jače kuca na vrata AlphaTaurija

Lociranje // Lovro Andraka

Nyck de Vries zasad nije uspio izazvati oduševljenje poput onog u Monzi prošle godine koje mu je i donijelo trkaće mjesto u AlphaTauriju za 2023 godinu Helmut Marko izjavio je da već ima "žuti karton", a dodatni pritisak trenutno mu stvara mladi Novozelanđanin koji svojim nastupima u Japanu skreće pozornost na sebe Radi se o Liamu Lawsonu, 21-godišnjem vozaču kojeg Red Bull podupire već četiri godine i ima ulogu rezervnog vozača...

Jedna utrka za ulazak u legendu

Oktanski koktel // Ante Maras

Nastup u utrci F1 san je velikog broja fanova ovoga sporta i svakog koliko toliko profesionalnog vozača utrka Velikoj većini to ne uspije pa je sami ulazak u kraljicu motosporta velika čast i prilika života, iako samo na jednu utrku Iako su gotovo svi koji su nastupili samo jednom u F1 postali samo dio statistike, jedan vozač je uspio ne postati još jednim dijelom statistike F1 te se mnogobrojni i dalje sjećaju njegovog neobičnog i...

Još kolumni