Izdvojeno

Iz McLarena otišao James Key, na njegovo mjesto došao David Sanchez

Piše: Ante Vetma

Prije 3 mjeseci, 12 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

McLaren je objavio velike promjene u svom tehničkom odjelu: James Key više neće biti tehnički direktor i odlazi iz ekipe, a na njegovo mjesto dolazi, kako se pretpostavljalo, David Sanchez.

Key je u McLaren došao 2019. godine iz AlphaTaurija (tad Toro Rosso), a Sanchez dolazi kao bivši zaposlenik Ferrarija.

Trenutni McLarenovi zaposlenici Peter Prodromou i Neil Houldey će uz Sancheza činiti trio tehničkih direktora, i to na područjima aerodinamike, inženjerstva i dizajna.

Ekipa iz Wokinga nije dobro započela novu sezonu – trenutno su bez bodova nakon dvije utrke, a Bahrein i Saudijska Arabija nisu im dali razlog da budu optimističniji za nadolazeći GP vikend u Australiji. Novi bolid trebao bi doći u Azerbajdžan u travnju, a Zak Brown se nada da će potpuno drukčiji pristup donijeti i drastično bolje rezultate.

Komentiraj

12 komentara

  1. Marlboro
    F1bodul Prikaži

    Očito nije ključan.🫠



    3

    0
  2. Pastor Maldonado
    perodeformero Prikaži

    Nek im je sa srećom, mada jedna osoba malo toga može promijeniti u jednoj sezoni kada si na začelju, a htio bi biti na vrhu.



    1

    0
  3. Bernie Ecclestone
    Dani Donator Prikaži

    Kaakav trust mozgova, a oni uprskali bolid. Nadam se da će potpisati sa Hondom kao tvornička ekipa i da će ići prema gore.



    1

    0
    • Nelson Piquet
      graho Donator Prikaži

      A ček, jel misliš da bi uspjeli poslije fijaska od ’15-’17? Mislim sad je promijenjen vrh McL, nema više RD, ali opet ne znam…



      1

      0
      • Bernie Ecclestone
        Dani Donator Prikaži

        Fijasko je bio prvenstvano na hondinoj strani, ali i mclaren se uljuljkao tada u taj alibi da je honda loša. Rd je inzistirao na tvorničkom motoru i tu je u pravu. Pogledaj RB kada je prešao na hondu koja se stabilizirala. Dam se kladiti da će tako i Mercedes prekočiti AM , iako je AM dio mercedesove korporacije.



        1

        0
  4. Fernando Alonso
    Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    Još potjerati Prodromoua i stvari će ići na bolje.


    0

    0
  5. Pastor Maldonado
    perodeformero Prikaži

    Nije tema…. ali naletio sam baš na lijepu kratku usporednu grafiku kvalifikacijskog kruga u Jeddah, Peresa, Alonsa i Le Clerca
    https://youtu.be/WDflAFQsaxs



    2

    0
  6. Da se ne lažemo, postoji samo jedan šef svih šefova, a to je Newey. Tko ga ima, ima garantirano bolid. Ostali samo povremeno “pogode”. Tek će se i za Dana Fallowsa vidjeti, da li je to donio sa sobom Neweyevu pamet u Aston ili svoju. I to već u slijedeće 2-3 godine, a pogotovo od 2026, kada bude trebao sam napraviti novu koncepciju bolida.
    Što će si u McLarenu pomoći sa Sanchezom, iskreno ne znam. Dolazi tek u 2024, dakle njegov utjecaj će tek biti vidljiv na bolidu za 2025. Zato mislim da je primarno doveden da osmisli bolid za novu regulaciju pravila od 2026, što je i radio u Ferrariju trenutno. Mada, kao što vidimo taj njegov koncept u Ferrariju možda pokazuje već prve znakove zamora, odnosno da u razvojnom smislu ne može držati korak sa Red Bullovim konceptom.



    3

    0
  7. Fernando Alonso
    junior Prikaži

    Nakon katastrofe 2018 napravili su jako dobre bolide do 2021 sa efikasnom aerodinamikom. Ocito su im odgovarala ta pravila.
    Opet ce napredovat najvise do sredine poretka, ali trebat ce godina i godina da se vide promjene.


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Kišni kaos u Kneževini i neočekivani pobjednik

Oktanski koktel // Ante Maras

Velika Nagrada Monaka je zasigurno najpoznatija utrka u F1 te dio Trostruke Krune motosporta, uz Le Mans te Indy 500 Prestiž, luksuz, tradicija, jahte, sve su to pojmovi koje vežemo uz utrku u Kneževini No isto tako utrke u Monaku, točnije u kotaru Monte Carlo, su nerijetko procesija u kojoj se gotovo sve riješi u kvalifikacijama dan prije, što ipak ne sprječava ljude da dođu i gledaju procesiju, uz naravno jako visoke cijene na vikendu...

Momak koji sve jače kuca na vrata AlphaTaurija

Lociranje // Lovro Andraka

Nyck de Vries zasad nije uspio izazvati oduševljenje poput onog u Monzi prošle godine koje mu je i donijelo trkaće mjesto u AlphaTauriju za 2023 godinu Helmut Marko izjavio je da već ima "žuti karton", a dodatni pritisak trenutno mu stvara mladi Novozelanđanin koji svojim nastupima u Japanu skreće pozornost na sebe Radi se o Liamu Lawsonu, 21-godišnjem vozaču kojeg Red Bull podupire već četiri godine i ima ulogu rezervnog vozača...

Jedna utrka za ulazak u legendu

Oktanski koktel // Ante Maras

Nastup u utrci F1 san je velikog broja fanova ovoga sporta i svakog koliko toliko profesionalnog vozača utrka Velikoj većini to ne uspije pa je sami ulazak u kraljicu motosporta velika čast i prilika života, iako samo na jednu utrku Iako su gotovo svi koji su nastupili samo jednom u F1 postali samo dio statistike, jedan vozač je uspio ne postati još jednim dijelom statistike F1 te se mnogobrojni i dalje sjećaju njegovog neobičnog i...

Još kolumni