Izdvojeno

Mike Elliot pojasnio zašto Mercedes nije dao momčadske odredbe u duelu Hamiltona i Russella

Piše: Ante Vetma

Prije 3 mjeseci, 16 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Mercedes je pojasnio zašto nisu intervenirali u duelu svoja dva vozača na Velikoj nagradi Saudijske Arabije nakon što se sigurnosni automobil vratio u boks.

Naime, George Russell je na team-radio tražio da se fokusiraju na čuvanje guma, a nakon što ekipa nije nijednom vozaču dala odredbu o zamjeni pozicija – Lewis Hamilton na mediumu nije uspio kapitalizirati tu prednost i ostao je iza Russella. Na kraju je zaostatak iznosio 5 sekundi i 199 tisućinki.

Mike Elliot, tehnički direktor ekipe, kaže da su bili svjesni kako bi Hamilton bio samo privremeno brži, prije nego te gume izgube najbolje od svojih performansi:

“Najprije, morate uzeti u obzir da je sigurnosni automobil izišao jako rano u utrci. To je značilo da će posljednji stint biti jako dugačak. Iako je Lewis tad imao bolje gume, do kraja stinta bi Georgeove gume bile puno brže.”

“Prema tome, Lewis je mogao pritisnuti Georgea u prvoj fazi, ali to ne bi mogao učiniti na kraju stinta. Vjerojatno nije bilo sasvim jasno koje su gume brže ili sporije ako pogledate cijelu duljinu stinta.”

Elliot kaže da Mercedes ne daje takve odredbe:

“Uvijek smo puštali vozače da se utrkuju. Tako funkcioniramo kao ekipa i nismo mislili da ćemo biti u poziciji da nas favoriziranje jednog vozača postavi u bolju poziciju u utrci. Prema tome, puštamo ih da se utrkuju.”

Komentiraj

16 komentara

  1. E to većina polufanova ne razumije. Mekša guma je brža prvih par krugova, kasnije kad počnu opadati performanse tvrđa je bolja. Netflix to ne objašnjava 😂🤣



    15

    1
  2. Pastor Maldonado
    perodeformero Prikaži

    “Uvijek smo puštali vozače da se utrkuju”
    Izvali kao da ima đon od gojzerica na licu.
    Jao majko moja. Što su ovi iz Mercedesa bili na školovanju u političkoj školi naših političara?



    14

    2
    • Pirelli Wet
      r2d2 Donator Prikaži

      Veliki umovi slično razmišljaju, a budale se najčešće slažu. :)



      1

      1
    • A u kojoj se to momčadi dozvoljava intenzivnije unutar momčadsko utrkivanje? Posebno misleći na top ekipe koje su se zadnjih 15 godina borile za postolje…
      Red Bull?



      3

      1
      • Pastor Maldonado
        perodeformero Prikaži

        Svaka momčad ima svoja pravila. Ali kada Mercedes to izjavi nakon one gnjusobe sa Bottasom kojemu je u ugovoru pisalo da se ne smije utrkivati nego samo raditi u korist…. onda je to stvarno dno dna.



        3

        2
        • Bernie Ecclestone
          Dani Donator Prikaži

          To je bio Ferrari sa Šumijem i Rubensom.
          After the Hungarian Grand Prix, one of the big talking points was Lewis Hamilton’s decision to hand back third place to Bottas, who had let him through earlier in the race to attack the Ferrari’s. Bottas admits he would have been annoyed if Hamilton didn’t give the position back.
          We get the same equipment, there is no number 1 and number 2 driver, and I trusted that was the case. I am fighting for the world championship, as this is also about my own career. I do not want to be in Lewis’ shadow,” the quiet 27-year-old insisted.


          0

          2
        • Dani … siroti rubens :( da tim nezasluženo nije favorizira MS rubens bi ima bar 2- 3 titule je r očito je bija talentiraniji , bolji , brži od michaela . vidiš kako si citira dio izjave i veliku temu razgovora o odluci lewisa da vrati bottasu 3. misto . kad si spomenija MS i rubensa “zaboravija” si napisat i da je posli austrije 2002. kad ja MS “pobjedija” rubensa za 0,018 s u americi iste sezone rubens “pobjedija” MS za 0.011 s .
          u točnost izjave bottasa ne treba sumnjat naročito u ovi dio “…. I am fighting for the world championship ” :) :) :)



          5

          2
        • F1puls
          ivanh Prikaži

          Svi se sječaju nesretne Austrije 2002, ali nitko Australije 98 kada je DC u PRVOJ utrci sezone propustio prvo mjesto Hakinenu….
          Da je Rubens bio kalibar vozača pokazao je to 2009 protiv Buttona…



          1

          2
        • @ivanh

          Ross Brawn na Nurburgringu 2002. u šali govori u teamradio: “Rubinho, can you do me a favor? Can you win the race?” – indirektno signalizirajući da je Barrichello siguran u vodstvu i da ga Schumacher koji se brzinom svjetlosti približava neće zaobići. Team orders 101.

          Druga situacija, također 2002., ali ovaj puta u Mađarskoj – Schumacher postavlja debelo najbrža vremena u posljednjem stintu utrke, no, iako evidento brži od Barrichella, pobjedu prepušta Brazilcu i Ferrari osvaja konstuktorski naslov s 1-2.

          Treća situacija, Monza 2002. – Barrichello izlazi iz boxa svega nekoliko metara ispred Schumachera – Michael sjedi do kraja utrke Rubensu u zavjetrini i vlastoručno prepušta pobjedu pred domaćom publikom.

          Četvrta situacija: Indianapolis 2002. – Schumacher drži vodstvo od prvog kruga utrke, povlači se u stranu i u samom fotofinišu pušta Rubensa prvog preko crte – Brazilac uzima pobjedu s najmanjom razlikom u povijesti F1.

          Možemo se vratiti i na Španjolsku 2000. u trenutku kada Barrichello kao debitant u Ferrariju treba izgraditi samopouzdanje i dokazati se Talijanima. Schumacher u pretposljednjem zavoju inteligentnim manevrom prisiljava svog brata Ralfa da uzme vanjsku liniju i time prepusti poziciju Rubensu koji je u naletu na par s unutarnje strane. Nevjerojatan vozački kapacitet i timski duh Michaela. Neviđeno!

          Michael Schumacher usluge je trostruko vraćao.



          6

          0
        • Nelson Piquet
          Frantic Donator Prikaži

          Ukupna razlika između Rubensa i Michaela u te 4 trke iz 2002. u kojima je Rubens pobijedio je bila čitavih 0,994s 🤪



          1

          1
      • @AMG nisi razumeo poantu i sada s svojim pitanjem zelis relativizirati to sto iz Mercedesa kazu, da su uvijek pustili svoje vozace da se utrkuju, sto je naravno debela laz.



        2

        2
  3. Pirelli Wet
    r2d2 Donator Prikaži

    Uvijek smo puštali vozače da se utrkuju.”

    You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time
    Rusia 2018, a sječam se i Malezije 2013, ako se ne varam, i Rosbergovog ‘Remember this one’.
    Ostatak je OK.



    11

    1
    • Bernie Ecclestone
      Ronaldinho Prikaži

      Singapur 18. ili 19. kad su tražili Bottasa da vozi 2 sec sporije krugove kako ne bi izaša isprid Hama nakon bokseva



      8

      1
    • Stefan Bellof
      BandoBoris Prikaži

      Njemacka 2018 kad je Bottas bio puno brzi od Hamiltona i nisu mu dali da ga napadne, odnosno napao ga je jednom i odmah su mu javili da ne smije vise napadati (to je bila borba za 1.mjesto).

      Belgija 2019 ili 2020 kada je Bottas iza trazio jaci rad motora i nisu mu dozvolili, dok u obrnutoj situaciji uvijek je taj jaci rad motora bio dozvoljen. Ima jos dosta primjera tog tipa..



      7

      1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Kišni kaos u Kneževini i neočekivani pobjednik

Oktanski koktel // Ante Maras

Velika Nagrada Monaka je zasigurno najpoznatija utrka u F1 te dio Trostruke Krune motosporta, uz Le Mans te Indy 500 Prestiž, luksuz, tradicija, jahte, sve su to pojmovi koje vežemo uz utrku u Kneževini No isto tako utrke u Monaku, točnije u kotaru Monte Carlo, su nerijetko procesija u kojoj se gotovo sve riješi u kvalifikacijama dan prije, što ipak ne sprječava ljude da dođu i gledaju procesiju, uz naravno jako visoke cijene na vikendu...

Momak koji sve jače kuca na vrata AlphaTaurija

Lociranje // Lovro Andraka

Nyck de Vries zasad nije uspio izazvati oduševljenje poput onog u Monzi prošle godine koje mu je i donijelo trkaće mjesto u AlphaTauriju za 2023 godinu Helmut Marko izjavio je da već ima "žuti karton", a dodatni pritisak trenutno mu stvara mladi Novozelanđanin koji svojim nastupima u Japanu skreće pozornost na sebe Radi se o Liamu Lawsonu, 21-godišnjem vozaču kojeg Red Bull podupire već četiri godine i ima ulogu rezervnog vozača...

Jedna utrka za ulazak u legendu

Oktanski koktel // Ante Maras

Nastup u utrci F1 san je velikog broja fanova ovoga sporta i svakog koliko toliko profesionalnog vozača utrka Velikoj većini to ne uspije pa je sami ulazak u kraljicu motosporta velika čast i prilika života, iako samo na jednu utrku Iako su gotovo svi koji su nastupili samo jednom u F1 postali samo dio statistike, jedan vozač je uspio ne postati još jednim dijelom statistike F1 te se mnogobrojni i dalje sjećaju njegovog neobičnog i...

Još kolumni