Izdvojeno

Norris: Prvi Mercedesov motor je već “gotov”

Piše: Ante Vetma

Prije 3 dana, 7 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Lando Norris kaže da McLarenova odluka o ugradnji nove pogonske jedinice za VN Saudijske Arabije nije bila mjera predostrožnosti nego se radi o nužnosti jer je prvi motor “već gotov”.

McLaren je za Saudijsku Arabiju Norrisu instalirao novi motor, turbopunjač, MGU-H i MGU-K. Bez obzira na to – neće dobiti kaznu jer je još uvijek unutar svoje dozvoljene alokacije, za razliku od Charlesa Leclerca koji je dobio 10 mjesta na startnom poretku zbog treće kontrolne elektronike.

Međutim, novi elementi na drugoj od dvadeset i tri utrke nikako nisu dobar znak.

“Uzeo sam potpuno novi motor jer je onaj već gotov.”

Norris je 2. slobodni trening završio na 12. mjestu, a Oscar Piastri je bio pretposljednji – 19.

“Razmaci u sredini poretka su minimalni. Mislim da je od mene do posljednjeg mjesta bilo negdje oko dvije desetinke. Da sam napravio malu pogrešku – bio bih posljednji.”

“Sredina poretka je neizvjesna. Alpine je ispred, što znači da su bliže vrhu nego sredini. Čini se da je čak i Williams bolji od nas.”

“Iskreno, osjećaj u bolidu je dobar. Mučim se malo s općim balansom, ali pokušavamo izvući najbolje iz onog što imamo.”

Komentiraj

7 komentara

  1. Nije za čudit se kad si u Bahrainu 10 puta iša u box punit sistem pritiskom.



    5

    1
  2. Formula1
    Zeko Prikaži

    a kaj očekivati od tih mlinćeka od motora

    neka vrate prave muške motore sa hibridnom teh i vozi

    a ovim ograničenjima količine potrošenih motora i jedinica raznih je smijeh, a utrka sve više u sezonama.

    eno jučer kako radi 499P, kao urica



    2

    1
  3. Bernie Ecclestone
    Dani Donator Prikaži

    Meni to smrdi na mercedovu igru oko “pouzdanosti” motora. Mogli bi očekivati nekakvu “nadogradnju” da se riješe ti problemi. Tako nekako su drugi dostizali mercedes.



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni