Šef AlphaTaurija Franz Tost je uoči Velike nagrade Saudijske Arabije dao zanimljivu izjavu. Razočaran performansama na otvorenju sezone rekao je da njegovi inženjeri nisu ostvarili očekivani napredak i da im više ne vjeruje.
“Tijekom zimskih mjeseci rekli su mi da je bolid fantastičan, da jako napredujemo. Međutim, kad smo došli u Bahrein nije nas bilo nigdje.”
Yuki Tsunoda i Nyck de Vries su VN Bahreina završili na 11. i 14. mjestu, odnosno, bez bodova.
“U Saudijskoj Arabiji vidimo neke znakove pozitivnog pomaka, ali smo svejedno očekivali puno bolji bolid.”
“Mučili smo se u Bahreinu, ali tu izgleda malo drukčije. Nadam se da bar jedan bolid može ući u Q3, ali imamo puno stvari koje će bolid učiniti bržim, posebno u aerodinamičkom odjelu.”
“U tijeku su različiti [razvojni] programi. Inženjeri mi kažu da dobro napredujemo, ali ne vjerujem im više. Želim vidjeti rezultate na štoperici jer je to jedino što je bitno.”
Kad je riječ o nedostacima novog bolida, Tost kaže:
“Nemamo dovoljno downforcea, zbog toga bolid nije stabilan prilikom kočenja. Stražnje gume se pregrijavaju, trakcija je loša… To su stvari koje vam trebaju za dobar krug.”
“Tijekom zimskih mjeseci vidjeli smo, barem na papiru, da smo jako napredovali u usporedbi s prošlogodišnjim bolidom. Sad kad pogledamo brojeve, kao što sam rekao, više ne vjerujem svojim inženjerima.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ako učenik(AM, Dan Fallows i ekipa) nadmaši učitelja (RB, Adriana i ekipu) to bi mogla biti jedina senzacija, jer očito je da oni jedini kuže “sveti gral” ovih pravila, nešto valjda poput razdvojenog turba i kompresora iz “prošle ere”
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ako učenik nadmaši učitelja, znači da je učitelj uspješan
9
0