Izdvojeno

Red Bull najbrži na prvom treningu u Arabiji

Piše: Luka Softić

Prije 4 dana, 12 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Verstappen i Perez prvim i drugim mjestom potvrdili su jako dobru formu Red Bulla, dok su Alonso i Stroll svoje Aston Martine doveli na treće i četvrto. Peti i šesti bili su Russell i Hamilton, a Ferrarijev dvojac Sainz i Leclerc bili su sedmi odnosno jedanaesti.

Početkom prvog treninga u Saudijskoj Arabiji vidjeli smo kraće stintove radi inicijalne prilagodbe aerodinamičkih i inih postavki bolida u odnosu na konfiguraciju staze. Kao i obično u Jeddi, zbog ograđenih i uskih segmenata staze vozači su imali poteškoća s izbjegavanjem ometanja bržeg bolida te bismo do kraja vikenda mogli očekivati uvećanu aktivnost sudačkog osoblja po pitanju izdavanju upozorenja vozačima za ometanje.

Nakon dvadeset minuta treninga još uvijek se iščekivao izlazak na stazu Maxa Verstappena, nakon što je aktualni prvak kasnije došao u Arabiju zbog želučanih tegoba. Max je ipak u tom momentu izašao na stazu i napravio treće vrijeme treninga, iza Pereza i Alonsa, koji je par minuta nakon zauzeo prvo mjesto. Dok je Alonso na stazi eksponirao rezultate Aston Martinovog prekozimskog truda, Lance Stroll je u garaži čekao otklanjanje manjih problema na svojem bolidu.

Dok je Verstappen na timski radio javljao da u 23. zavoju dobiva puno podupravljanja, do gledatelja je došla informacija da je Ferrari obojici vozača na bolid ugradio drugu od tri dozvoljene pogonske jedinice koje vozači mogu bez sankcija koristiti tijekom sezone, što prema tome neće dodatno utjecati na Leclercovu kaznu od 10 mjesta na startno mjesto u nedjelju koju je dobio radi instaliranja treće kontrolne elektronike.

Vrijedi spomenuti Hamiltonovo izvrtanje u drugom zavoju. Russell je pritom prijavljivao mjesta staze na kojima dobiva vibracije, a i sam Lewis se nakon par minuta požalio na nedostatak gripa.

Nakon što je Stroll konačno počeo nizati krugove naišao je na vlakić AlphaTaurija i Haasa koji ga je omeo u brzom krugu. Blago izlijetanje kasnije imao je i Sergio Perez koji se pritužio da je ostao bez gripa u prednjem dijelu bolida. Dobar trening odradio je Williams koji je donio manje poboljšanje za prednji kraj bolida, a novi šef momčadi izjavio je da momčad ide u dobrom smjeru po pitanju razvoja.

Drugi trening na rasporedu je u 18:00 sati.

PVozačMomčadVrijeme+Krugovi
1Max VerstappenRed Bull Racing Honda RBPT1:29.61717
2Sergio PerezRed Bull Racing Honda RBPT1:30.100+0.483s19
3Fernando AlonsoAston Martin Aramco Mercedes1:30.315+0.698s21
4Lance StrollAston Martin Aramco Mercedes1:30.577+0.960s19
5George RussellMercedes1:30.771+1.154s25
6Lewis HamiltonMercedes1:30.787+1.170s25
7Carlos SainzFerrari1:30.924+1.307s22
8Pierre GaslyAlpine Renault1:30.949+1.332s23
9Alexander AlbonWilliams Mercedes1:31.030+1.413s22
10Yuki TsunodaAlphaTauri Honda RBPT1:31.110+1.493s24
11Charles Leclerc Ferrari1:31.118+1.501s25
12Esteban OconAlpine Renault1:31.181+1.564s21
13Nyck De VriesAlphaTauri Honda RBPT1:31.450+1.833s28
14Oscar Piastri McLaren Mercedes1:31.491+1.874s24
15Nico Hulkenberg Haas Ferrari1:31.552+1.935s21
16Kevin Magnussen Haas Ferrari1:31.566+1.949s22
17Logan Sargeant Williams Mercedes1:31.922+2.305s25
18Valtteri Bottas Alfa Romeo Ferrari1:31.970+2.353s24
19Zhou Guanyu Alfa Romeo Ferrari1:31.986+2.369s21
20Lando Norris McLaren Mercedes1:32.149+2.532s20

Komentiraj

12 komentara

  1. Ferrari
    Peky03 Prikaži

    Ferrari već drugi motor na drugoj trci… Tragedije…. Ali opet mlada su momčad treba ih pustiti



    4

    0
  2. Ferrari kako je krenuo u ovu sezonu bi mogao tamo oko Spanjolske ili Monaca sa oba bolida krenuti odozada.



    4

    0
  3. Fernando Alonso
    Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    15 Mar 2023, 15:14
    An hour ago, an RBR insider wrote the following:

    There is not that much to report. Those gearbox problems in the last race were bigger than people want to let on. Power had to be cut back considerably.
    There is now a solution to that. Let’s see if that is indeed THE solution under race conditions.

    One update in the pipeline is worth 2.5 tenths in the simulator and another even 3 tenths ( and a bit).
    Together with the over 4 tenths of reduced power, that does indicate the huge task the competitors have.
    Make of this what you will, from Wouterf1 @AS Forum



    5

    0
  4. Fernando Alonso
    junior Prikaži

    Maksimalne brzine bolida: https://preview.redd.it/owzpgbsnaboa1.png?width=640&crop=smart&auto=webp&v=enabled&s=19d941fc4140a296e179225d11c69352a4a37ea1
    Ne znamo koliko su odvrnuli motore momcadi, ali Red Bull opet kompletan paket, a Aston izgleda draggy na pravcima.


    0

    0
  5. Kad se to Hamilton izvrtio? Nisam nista vidio na prijenosu, a bome ni u sazetcima


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni