Lewis Hamilton kaže da je znao da Mercedes nije odabrao pravu “filozofiju” prilikom dizajniranja bolida već od prvog trenutka kad ga je ugledao.
Sedmerostruki prvak priznaje da ga je na prvi pogled iznenadilo što je ekipa ustrajala na konceptu sa skromnim bočnim usisnicima, na što se nije odlučio baš nitko od konkurenata.
“Od ekipe sam čuo da vjerojatno nećemo biti na vrhu odmah na početku, ali da bismo trebali biti blizu. Prema tome, bio sam donekle šokiran kad se pokazalo da nije tako.”
“Znao sam da nismo obavili dobar posao čim sam prvi put vidio bolid. Izgledao je tako različito u usporedbi s našim konkurentima.”
“To je uvijek stresan trenutak, ali bolid je izgledao lijepo. Boje su izgledale lijepo, ali to mi nije važno dok god je bolid brz. Nadamo se da ćemo od ovog napraviti pobjednički bolid u nekom trenutku.”
Osvrnuo se i na svoju nedavnu izjavu u kojoj je rekao da ga ekipa nije slušala kad je riječ o tome kako treba dizajnirati bolid. Sad kaže da to nije bio najsretniji izbor riječi:
“Naravno, u određenim trenucima se ne slažete s određenim članovima ekipe. Važno je da nastavimo komunicirati, da nastavimo surađivati.”
“Još uvijek imam 100% vjere u ovu ekipu. Ovo je moja obitelj i tu sam već dugi niz godina. Ne planiram ići nikuda.”
“Vidjeli smo kakvo je stanje na stazi, vidjeli smo koliko su ljudi brzi i sad moramo donijeti neke hrabre odluke kako bismo izbrisali zaostatak za Red Bullom. Oni će vjerojatno osvojiti ovu godinu, osim ako ih Ferrari uspije zaustaviti. Vidjet ćemo.”
“Kao što sam rekao, nadam se da ćemo mi u nekom trenutku izbrisati taj zaostatak. To će vjerojatno biti prekasno za borbu za naslov, ali nadam se da ćemo odraditi dobar posao.”
Hamilton je zaključio da je Mercedes trenutno “u procesu odlučivanja” kako se nositi s ovim deficitom u brzini.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
No pa kae.. Sad ne valja divergence …
Lijepo je imat vjere a jos ljepse da ne ides nikam, osim eventualno za Vettelom, tamo sa 42 godine nakon neuspjesnog lova na osmi naslov..
13
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
#My team don’t make mistakes.
#No blame culture.
19
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Od prvog trenutka od kako sam uzeo feliciju znam da nije dobra.Svako jutro kad hoću na posao uvijek jedva upali, svjetla čas rade čas ne rade isto kao i brisači.Isto tako volan hoće često da zanese u lijevo na pravcima a i kada pređem 60 km/h auto počne da zviždi, vjerojatno propušta vazduh šofer šajba a i teško je ubaciti u rikverc.Moj automehaničar je već odustao od mene,ali mi je preporučio svog kolegu što ima poster Adrian Neweya na zidu tako da sam u sigurnim rukama.
22
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ne znam jel do prijevoda ali ova kompletna priča je kao da dijete iz škole priča. Nakon toliko godina muljanja i svega na kraju se dođe na ovaj nivo. On nešto kaže a oni ne poslušaju ali možda ‘obrišu’ zaostatak pa možda ferkan pobijedi…. Ali boje su lijepe što nije važno ako je bolid brz… A ne znam zašto ali ferkan me nikad nije zvao… #family
14
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Hahahahahahhaahhahahahahahahaah
3
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ovaj urednik je mučki prvovokator :))
3
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
e monsinjor sad ga i ti sereš
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kako bi rekli neke kolega, Mcl je potonuo kada je otišao, Merc se uzdignuo kada je došao.
Ja sam rekao kako Mercedes je izgubio pravog razvojnog vozača kada su otišli Rosberg i Bottas (šumaher ne treba ni spominjati, ostali bi na 0 titula).
Sta sada kažu ti kolege, kako to da hamilton ne uspijeva već 2 god dati prave povratne info za razvoj?
8
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Vidiš da ga ne slusaju😁
3
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
😂😂😂 Htjeli probati nešto sami pa zaje.bali.
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
😁😁
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
McL jeste potonuo kad je Lewis otišao i Merc se jeste uzdignuo kad je on došao. Ne treba velika pamet, provjeriš na wikipediji sezone prije i poslije dolaska kako su koji stajali na tabeli. Ne znam da je neko rekao da je samo Hamilton uzrok tog pada i uzleta?!
Mercedes je imao popriličan uzlet u formi u toku prošle sezone, a najveće eksperimente su izvodili upravo na Hamiltonovom bolidu, tako da ne znam na osnovu čega si ti zaključio da si u pravu sa tim glupostima koje uporno tvrdiš?
5
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
aha, odjednom wiki je vrh informacija, dobar si.
Ma super su postigli, nakon sto su RB i Ferr prebacili razvoj na 2023 uhvatili su (možda) ferr.
Nisu gluposti ako nisu uhvatili više od 1 pobjede i 1 pola otkad nema Botasa tj nema tko prenositi kvalitetne info. prihvatio ti to ili ne.
3
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Wiki je odličan izvor informacija, dok god se ne kosi sa drugim izvorima informaicija. Slobodno pregledaj i druge pa uporedi.
Aha, znači MS je kanta što se tiče povratnih informacija, jer je Mercedes za tri godine ukupno uhvatio 1 pobjedu i 1 PP (baš kao i Mercedes prošle godine)?
Nemam ja šta da prihvatim, imaju izjave tehničkih lica koje navode ono šta ja govorim. Ne sjećam se da je neko od njih potvrdio to što pišeš za Bottasa i Rosberga.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Dobra usporedba za MS i vrijeme kada je tim krenuo od 0 ili LH i tim koji je dominirao 8god. Dosta široko gledano.
Je, wiki je super ali ne i dovoljan da se dobije prava slika.
Ja se ne sjecam da je itko od čelnih ljudi rekao da je Mcl potonuo pd kada je LH otišao niti da je Merc uzdignuo kada je dotični došao pa opet nekako to proizlazi kao bitan i relevantan podatak u tvojim kom.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Puno bolja od tvoje za Bottasa.
Mercedes nije krenuo od nule. Kupili su ekipu koja je bila tadašnji dvostruki šampion. I to piše na wiki …
Kad bih htio koristiti tvoju analogiju, lako bih zaključio da je Barichello ustvari bio zaslužan za MS uspjehe u Ferrariju. Odlaskom Barichella iz BrawnGP spali su sa 1. na 4. mjesto.
Taj dio oko padova i uspjeha nisu rekli, to možeš i sam zaključiti. Piše na tablici …
Ali jesu govorili o važnosti povratnih informacija od Hamiltona i njegovom uticaju na razvoj bolida.
Hamilton je nakon prvih testova 2013. kritikovao Mercedes zbog stvari koje je on uočio.
Ovo ti je odgovor Brawna
https://www.theguardian.com/sport/2013/feb/08/lewis-hamilton-mercedes-ross-brawn
O ostalim stvarima sam ti već odgovoarao :thumbs:
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Eto, prema wiki su samo prefarbali bolid i nove naljepnice i nastavili….. bravo….
A sta je Brawn trebao reći za novo angažiranog vozača, da je dio problema?
Hamilton je iz najboljeg bolida (2012 (wiki ti to nećereći😉)) sjeo u solidan bolid i naravno da nije bio zadovoljan.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
pa možda mercedes koristi wiki za postavke svog bolida ;-)
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Haha razvojni vozači Rosberg i Bottas. Tako su i Irvine i Rubens razvijali Ferrari.
A ovo za Bottasa je vrh. Kao da veliš da kada je Šumi otišao iz mercedesa oni osvojili naslove. Nema veze promjena pravila i budget cap jel?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
nisi niš odg za mercedesov test guma i njihovo kažnjavanje?
kako to?
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Iz lošeg u još gore.
Njih 500 se pate računaju kurce palce cijelu zimu, a on baci pogled i mam mu je sve jasno.
Tog lika samo mama može voljeti.
17
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
I kaj ti to govori? Da ispravljaju krive drine. Možda koji čudom proradi bolid, ali čisto sumnjam.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
i trenerica angela ga napušta
nije njemu lako
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Znao je kako izgledaju bolidi konkurenata prije nego njegov? Zvuči transparentno.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Mogao bi on sam sebe koštati odlaska iz po meni još uvijek jako dobre momčadi.
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
ali bolid je izgledao lijepo. Boje su izgledale lijepo
Eto, za noćni izlazak je taman.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
on izlazi samo po danu. u noći ne dolazi do izražaja
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kako ja ovog covjeka nemogu smisli, to nisu istine,da su slucajno pogodili ko iz prosle ere sa razdvojenim turbom i kompresorom sad bi na sav glas govorio kako su oni inovativni i da vjeruje svojoj ekipi sta radi,NAJJACI LICIMJER U F1 ikada u povjesti
0
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Offtopic
Mene samo zanima koliko kolega pod peudonimom “Lando Norris” podijeli minusa u toku dana 😂😂
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Skoro jedanput po komentaru. Gdje god vidiš da komentar ima minus, možeš garantirati da je njegov.
0
1