Izdvojeno

Vasseur odbacuje tračeve o odlasku Mekiesa: On će biti sastavni dio Ferrarija, a Simonea Restu ne planiramo vratiti

Piše: Ante Vetma

Prije 5 dana, 5 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Ferrarijev šef Frederic Vasseur kaže da nema nikakve istine u tračevima o mogućem odlasku Laurenta Mekiesa. Naime, nakon što je prošlog tjedna ostavku dao inženjer David Sanchez – talijanski mediji su se raspisali o potencijalnim novim odlascima. U tom kontekstu se spominjao i Laurent Mekies.

Vasseur je uoči nadolazeće VN Saudijske Arabije rekao da u tome nema istine:

“Jedna stvar je imati ljude koji su nesretni. Mislim da je to normalno kad ne ostvarite rezultate koje ste očekivali. Ja sam također nesretan.”

“Ali, najvažnije je raditi kao ekipa. Moramo zajedno pokušati izvući sve i poboljšati se.”

“No, pričati o odlasku iz firme – to je nešto sasvim drugo. Ako želite pričati o Laurentu, ne znam što se s njim događalo u prošlosti, ali poznajem ga 25 godina, još dok je išao u školu.”

“Vjerujem mu. Dobro surađujemo i on će biti jedan od sastavnih dijelova ekipe u budućnosti.”

Vasseur kaže da je za svaku ekipu normalno da ljudi dolaze i odlaze, ali naglašava da su ključni ljudi posvećeni Ferrariju:

“Iskreno, to je normalno za život ekipe. Svake godine se puno zapošljava i puno je ljudi zamijenjeno. Ako želite pričati o mogućem odlasku ključnih ljudi – mislim da to nije točno. Definitivno će neki ljudi otići i neki ljudi doći, ali tako je u svakoj F1 ekipi.”

“Mi smo čvrsta grupa ljudi i gradimo ekipu za budućnost, dobro smo povezani. Prema tome – ne, mislim da ključni ljudi neće napustiti ekipu.”

Odlazak Davida Sancheza prepoznaje kao nešto što nije bilo idealno, ali nije htio objasniti što se točno dogodilo:

“Ne želim razgovarati o detaljima ugovora jer je to između poslodavca i zaposlenika. Neću pričati o detaljima.”

“Samo želim poželjeti Davidu sve najbolje u budućnosti. Dao je dobar doprinos ekipi, ali što je tu je. Ne želim pričati o detaljima.”

Odgovorio je i na pitanje o mogućem povratku Simonea Reste koji je trenutno u Haasu:

“Najprije, Simone je tehnički direktor ekipe koja od nas kupuje pogonsku jedinicu. On s Guentherom obavlja dobar posao tamo i po tom pitanju nećemo ništa raditi.”

Komentiraj

5 komentara

  1. Gori ste nego Televisa Presenta…
    Bolje brini o baterijama i koliko će vam falit do kraja sezone ako ovako nastavite


    0

    0
  2. Za sve bi bilo bolje da ode


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni