Ferrarijev šef Frederic Vasseur kaže da se u njegovoj ekipi nije ništa neobično dogodilo kad je riječ o sastancima s upravom firme.
Naime, talijanski mediji su nakon Velike nagrade Bahreina pisali o tome kako je Charles Leclerc zatražio (i dobio) sastanak s Ferrarijevim predsjednikom Johnom Elkannom, a navodno je razlog bio neočekivano slab početak sezone i bolid koji se pokazao nedovoljno brz za pobjede, ail i nepouzdan. Ako je vjerovati talijanskim medijima, Leclerc je tražio potvrdu od Elkana da će Ferrari napredovati u usporedbi s prošlogodišnjim drugim mjestom u poretku svjetskog prvenstva.
Međutim, u intervjuu za francuski Auto Hebdo Vasseur je komentirao nedavno sastančenje u Ferrariju koje uključuje vozače, Elkanna, ali i Ferrarijevog izvršnog direktora Benedetta Vignu. Rekao je da se nije dogodilo ništa neobično:
“Razgovarali smo s vozačima, Elkannom i Vignom nakon zimskih testiranja, a razgovarat ćemo opet nakon Imole. Ti sastanci su planirani.”
Iako je vrlo upitno koliko ima istine u svemu što talijanski mediji pišu, čini se da u Ferrariju postoje krtice koje medije opskrbljuju informacijama iz ekipe. Tako su pisali i o mogućim nesporazumima između Vasseura i Vigne kad su u pitanju novi sponzori koje je Vasseur navodno htio dovesti, ali i o Vasseurovom letu u Bahrein s Totom Wolffom.
Vasseur je potvrdio da u Ferrariju ima značajnu autonomiju:
“U ovoj ekipi imam resurse i moć donošenja odluka kao što nisam imao niti u jednoj drugoj ekipi ranije.”
Frederic Vasseur
Podsjetimo, iz ekipe je nedavno otišao David Sanchez, a na izlaznim vratima mogao bi biti i Laurent Mekies.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Zaista bih volio da Fred doista ima odriješene ruke, da nebi bilo kao kad je doša u Renault …
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nagađanja, svaka treća riječ u tekstu je “navodno”, “možda” ili “moguće”.
Puno stvari rečeno a ništa nije rečeno.
Traži se drama di je nema.
9
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Stari moj ako pratiš F1 duže od jučer valjda znaš da je u Ferarriju uvijek drama. 24/7 365 i tako od 1950 tih.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kroz povijest su šefovi momčadi Ferrarija, koji nisu bili talijani, biki vrlo uspješni.
Vasseur je Švicarac, moglo bi se reći da je u F1 prošao sito i rešeto, tako da od njega definitivno ne očekujem jedino prosječnost. Iz današnje perspektive tesko je uopće zamisliti da nešto u Ferrariju bude lošije.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ja sam živio u uvjerenju da je VS Francuz…
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Tko je VS ?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Baš je katastrofa taj Ferrari 2. ili 3. u WCC prvenstvu od njih 10; dva puta u povijesti lošiji od 4. mjesta (zadnji put 2020).
BTW
Frédéric Vasseur (born 28 May 1968 in Draveil, Ile-de-France) is a French motorsport engineer and manager with a long career managing Formula-series teams.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Fred je Francuz, a Binotto (npr.) je Švicarac 😉
Edit
@wapi me pretekao
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ma nemoguće, on je nesposobni talijan…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nis od freda. On je simpaticni lik koji uziva u pozornosti i vaznosti.
Nitko sretniji od mene da sam u krivu.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
To o ljudima i projiklu istih je glupost. Nekad najbolji vozac je bio iz Bazila, pa iz Njemačke , iz Španjolske pa Engleske kao isada iz Nizozemske. Isto je i sa inžinjerima. Možda se sutra rodi neki Newey u Zimbabveu. Najbolje ljude su u zadnjem desetljeću imali RB i Mercedes. Đabe sef, vozači stratezi itd ako nemas najbolje u svom poslu a to su oni koji rade na razvoju bolida. Nemaju ih ni Williams ni McLaren i druge Britankse ekipe koje su još daleko manje uspješne od Ferrarija. Koja nacija je kriva za nesposobne ljude u te dvije britankse ekipe? Da bi bio najbolji moraš imati cijeli paket i to je to. Da je kompletna postava Red Bulla u Ferrariju vjerovatno bi rezultat došao kroz par godina. Isto vrijedi i iza ostale ekipe. Mercedesu se poklopio period dominantong motora sa ozbiljnom ekipom. RB vjerovatno ima najbolju momčad a patio ih je motor . Sada kada su ga dobili , dominiraju. Ferrari nema ljudstvo na razini zadatka. No nemojmo se zavaravati , ima nesposobnih britanaca , Francuza Njemaca u svim mogućim branšama. Neki od njih nisu kadri 50 godina napraviti svoj motor dok su Ferrarijevi skoro svage godine u odredenoj kubikazi motori godine. Mercedesu se dogodio odljev ljudi i uslijedio je pad. To znaci da su sada ovi koji su ostali nesposobni? Ne nego jednostavno ima boljih, a na tronu ima mjesta samo za jednog. Ferrari kakav god da je se vrti od 2 do 4 mjesta i ima gorih ekipa sa losijim rezultatima.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ko zna, možda mi previše smatramo Talijane uticajnim u današnjem Ferrariju. Ferrari je sada pod Francuskim Stellantisom. Imaju Francuskog šefa, a i onaj mlađi Todt ima tu upetljane ruke…
Možda Vasseur s obzirom na sve gore navedeno i ima veliku moć…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ferrari nije pod Stellantisom.
Zasebna je kompanija od 2016., od kako je izdvojen iz FCA.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Da sumiramo ono što znamo.
1. Pouzdanost NIJE riješena.✓
2. Problem potrošnje guma NIJE riješen.✓
3. Zaostatak za RB-om u čistom race-paceu +0.500 pa nadalje.✓
Kad se sve zbroji dobiješ još goru sezonu za Ferrari nego što je bila prošla i još veće nezadovoljstvo Leclerc-a i kako stvari stoje ne vidim ga nagodinu u crvenom kombinezonu.
Na njegovom mjestu vidim Norisa jer nema teorije da ostane u ovakvome McL-u do 2026 godine.
Za njega bi prelazak bio ogromni napredak naspram McL-a jer Ferrari kakav god bio uvijek je pri vrhu i postoji realna šansa da se bori za PP,postolja pa čak i za pokoju pobjedu dok u ovom trenutku to je jedino moguće da 18 bolida odustane iz utrke.
Tako da za njega bio to bio odličan potez a kako neki pričaju da već ima potpisan predugovor sa Ferrarijem.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ne bi ja jako plakao za Lecom, za Ferraru je uvijek vrijedilo: jedan se oteg’o drugi se proteg’o.
Nema nestašice jako dobrih pilota koji žele sjesti u Ferrari.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ne bi ni ja samo mi je žao jer je definitivno jedan od najboljih a sigurno najbrži vozač u kvalifikacijama na gridu i kad je imao konkurentni bolid ispod sebe pokazao je da može se nositi sa Maxom i pobjeđivati.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ne znam bas. Leclerc je generacijski talent kao i Max. Uz to, Leclerc je definitivno najbrzi vozac u jednom krugu/kvalifikacijama. Race pace mu je isto odlican, Sainz guta prasinu gotovo svaku utrku, i to debelo. Sjetimo se samo Leclercovih sjajnih poteza i pretjecanja Maxa dok je jos Ferrari nesto valjao.
Jedan od rijetkih na gridu, ako ne i jedini koji moze parirati Maxu (u smislu kvalitete vozaca, Ferrari je truba ove godine i nista od pariranja). Mozda bi tu ubrojio i Alonsa. Hamiltona ne racunam jer je izgubio od Maxa, a vozio je bolji bolid.
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Norrisu je jedina prava opcija 2025. /26. ići u Sauber, odnosno Audi, tamo je i Andreas Seidl kojeg poznaje tako da je to najvjerovatnija opcija, Ferrari je trenutno zadovoljan sa svojom vozačkom postavom iako vozači vjerojatno nisu ekipom, heh 😏. A Audi ako se stvari drastično ne promijene u McLarenu, Audi će napraviti konkurentniji bolid šta će Norrisu dati šansu za WDC prije nego bilo di drugdi, u Red Bullu Max, u Mercu George, a Aston će umjesto Alonsa opet nekog sa titulom radi brenda i imiđža i da pokažu da su ozbiljna ekipa. Tako da e, Sauber.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Po meni je veca sansa da ce Norris u Mercedes kad Hamdo ode u mirovinu nego da ce u Ferrari
0
0