Red Bullov savjetnik Helmut Marko komentirao je učinak Nycka de Vriesa u Bahreinu rekavši da novi vozač AlphaTaurija mora “pojačati tempo” u narednim utrkama.
Nakon vrlo uspješne predstave u bolidu Wiliamsa na VN Italije prošle sezone, Nyck de Vries je ovu sezonu otvorio skromnim 19. mjestom u kvalifikacijama sa 7 desetinki sekunde zaostatka za timskim kolegom Yukijem Tsunodom koji se kvalificirao na 14. poziciju. U utrci su pak oba vozača AlphaTaurija napredovala tako da je De Vries utrku završio na 14. mjestu, dok je Tsunodi nedostajalo nešto više od sekunde da dostigne Albona i osvoji jedan bod.
Marko je zadovoljan početnom predstavom koju je pružio De Vries, no njegovo očekivanje od Nizozemca je da svoju izvedbu podigne na višu razinu u nadolazećim utrkama.
„Nyck ima bogato iskustvo, iako je još uvijek službeno novajlija. Bio je blisko povezan s Mercedesom, vozio je kao treći ili rezervni vozač u gotovo svim njihovim bolidima i timovima kupaca motora. Ima ogromno znanje, ali ovo je AlphaTauri, a ne Mercedes. Po proračunu i ljudstvu to nije usporedivo.“
„Definitivno je bilo pozitivnih stvari, ali sada također shvaća da je ovo drugačija momčad. Plan mu je da se sada usredotoči na vlastitu izvedbu. U sektorima jedan i tri vozio je slično kao Yuki, ali u sektoru dva je gubio previše, također i u utrci. Mora poboljšati svoj tempo.“
Marko je potvrdio da i De Vries i Tsunoda ove sezone moraju dokazati da su vrijedni Formule 1 ako žele ostati, sugerirajući tako da onaj tko pobijedi u borbi unutar momčadi ima najbolje šanse to postići. No Marko isto tako ne želi da se kreiraju zaključci o performansama vozača nakon samo jedne odrađene utrke.
„Za oba vozača AlphaTaurija vrijedi da moraju dokazati da pripadaju u F1. Bolji od njih vjerojatno ima i veće šanse za ostanak u F1.“
„Ali, molim vas, samo je jedna utrka iza nas. Dajte mu priliku. Njegov način rada je u redu, kao i pristup. Ali ono što sam rekao: on mora početi isporučivati rezultate.“
HELMUT MARKO
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Da. Treba loš bolid dovesti u bodove, dok ne postane još lošiji.
Bravo doktore.
Izgleda da su de Vries i Piastri obrali bostan što se tiče stanja sa njihovim momčadima ( barem za sada ).
Bolje je prošao narednik ( Sargeant ). Zato, plus za Williams.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Dajte mu vremena, a on sam ga komentira nakon jedne utrke. Klasični Helmut u trgovini porculanom.
NIsam siguran da možeš ostati zdrave pameti vozeći za RB, ako nisi svjetski prvak.
18
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Opet se glasa ovi dinosaur, liku je doslovno prva trka, ne računamo Monzu 22, nije ni sija u bolid ovi već stvara pressing… a triba i limenku dovest do bodova… e moj Markane kaš umrit više.
I kontradiktorni dinosaur, triba ubrzat tempo al tek je prva utrka, dajte mu vrimena. Pa sta uopce govoris ista ?🫢
4
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Vidim da mi komentar nije naj omiljeniji, al eto, baš mi nekako na živac ide Marko iako je iskusnjara… ova izjava bi imala više smisla da je bar nakon treće utrke, a ne prve je bila, ajmo reć, poanta. Still dinosaur
4
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Na stranu Helmutove pizdarije, ali bio sam malo šokiran Nyckovim zaostatkom za Yukijem, kako u kvalama tako i u utrci.
Znam da je prva utrka i sve, ali svejedno neočekivano.
Tko zna, možda Yuki napokon počinje ostvarivati taj potencijal koji Marko i Tost vide u njemu.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Zapravo honda je ta koja drži yukia,da se Marko pita odavno bi on letio.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
slažem se da honda drži yukija, ali treba uzet u obzir da je rb akademija u krizi i nemaju koga drugog stavit. debris nije bio član akademije .
1
0