Otmar Szafnauer kaže da njegova momčad Alpine još uvijek ne zna koliko je zapravo konkurentan njihov bolid nakon što su oba njihova vozača imali turbulentnu VN Bahreina.
Forma Alpinea bila je jedan od glavnih upitnika nakon predsezonskih testiranja zbog toga što je momčad iz Enstonea odlučila ne odrađivati brze krugove na Pirellijevim najmekšim komponentama. Međutim, ni VN Bahreina nije ništa puno više otkrila o njihovom pravom tempu jer su oba njihova vozača doživjela probleme tijekom vikenda.
Najprije je Gasly pogriješio u Q1 te mu je postignuto vrijeme izbrisano, što je značilo da je utrku morao startati kao posljednji, dok je Esteban Ocon uspio ući u Q3 i osvojiti deveto startno mjesto. Utrka u nedjelju je pak za Ocona bila sve samo ne reprezentabilna po pitanju tempa bolida jer je Francuz kroz utrku sakupio čak tri kazne nakon čega je momčad odlučila povući bolid iz utrke. Pierre Gasly je u međuvremenu odradio odličnu utrku u kojoj je s posljednjeg startnog mjesta utrku uspio završiti u bodovima i to na devetom mjestu.
Oconov tempo u kvalifikacijama i Gaslyjevo probijanje kroz grid na dan utrke istaknuli su Alpineov potencijal, ali šef tima Otmar Szafnauer još uvijek nije siguran koliko zapravo momčad može ostvariti ako odrade čisti vikend.
„Još uvijek ne znamo pravi tempo zbog nekih operativnih stvari koje su se dogodile u utrci. Esteban je imao svoje probleme o kojima smo već razgovarali, a Pierre je na početku utrke veoma dugo bio zaglavljen na 19. mjestu. Gledam vremena krugova i ako ikada gledate utrku između bolida naprijed i bolida straga, [u istom bolidu] možete biti dvije sekunde po krugu sporiji samo zbog toga gdje se nalazite. Dakle, još uvijek ne znam gdje smo relativno, samo zato što smo bili van pozicije s jednim bolidom, a drugi je imao probleme o kojima smo pričali. Mislim da nismo daleko.“
Gaslyjev snažan završni stint na mekim gumama, u kojem je skoro uhvatio osmo mjesto Valtterija Bottasa, sugerira da je Alpine bio peti najbrži bolid u Bahreinu. Budući da ih je Aston Martin naizgled preskočio u usporedbi s prošlom godinom, Szafnauer kaže da mu je glavni cilj nadmašiti ih jer i dalje želi zadržati četvrto mjesto u poretku konstruktora.
„Mislim da smo u jednom trenutku bili oko 16 sekundi iza Bottasa i na kraju smo ga uhvatili, ali ga nismo uspjeli prestići. Tako da mislim da je taj stint dobro prošao. Gledajući to s optimističnog stajališta i recimo da je Pierre startao deveti, sigurno bismo pobijedili Bottasa. Koliko bismo bili blizu Mercedesa i mislim [Lancea] Strolla? Bili su 16 sekundi ispred nas, moramo pogledati. Sada ih samo trebamo nadmašiti u razvoju kako bismo mogli smanjiti zaostatak za onima koje želimo pobijediti.“
OTMAR SZAFNAUER
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Iskreno, mislim i nadam se da će te biti osma ili deveta momčad na grudi. Najviše zbog tvog direktora, tebe i onog uobraženog Ocona. Žao mi je samo Gaslya. Renault, jbg. auto. Kad se samo sjetim kad sam vozio Lagunu tamo 2002. pa kad je otišao jedan dio, pa drugi, pa treći pa četvrti, pa peti, u razmaku od par mjeseci od mehanike do elektronike. Poludio sam, ostavio mehaničaru auto džabe , još mu platio da ga uzme. I rekao sam sebi da na moje dvorište Renault neće više nikad.
Blaženi Nijemci i Japanci.
9
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
E da, tvoji počeci s Fracuzima poklopili su se sa Alonsovim, valjda su o njemu više vodili brige pa je postao 2x🏆
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
To je relativno. Imam susjeda koji je vozio Renault 20 godina, stalno je bio u autu, kada je dotrajao kupio si je novi Renault. Imam drugog kolegu koji si je kupio polovni Audi i imao je ista iskustva kakva si ti opisao. On doduše nije rekao da je AUDI kao firma smeće već da je dobio mućak od modela.
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kad se francuz pokvari, onda se pokvari “francusko smeće”, a kad se pokvari nijemac ili japanac, onda je “a šta ćemo, događa se i najboljima” 😃😃
12
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Slažem se. Moj stari je početkom 2000. kupio novog Passata B5, 1.9 TDI(90 ks) i s njim smo u gotovo 17 godina odradili gotovo 370 000 km bez ikakvih problema te sad imamo BMW 3 iz 2013. god s neslavnim N47 motorom i zasad nemamo nikakvih problema dok s druge strane je tetak imao isto Passata B5 1.9 TDI(115 ks ako se ne varam) i nije se baš usrećio s njim po pitanju pouzdanosti tkd to sve ovisi na kakav primjerak naletiš te kako je održavan.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ja sam 2007 kupio lagunu 2002 godište. Vozio 13 godina bez ikakvih kvarova i problema osim redovitih servisa. Prodao ju sa 310000 tisuća susjedu i još je u pogonu
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
@Leclerc1978 jeste upravu si sve zato su nemci tj mercedes ugradjivao reno motor u svoje aute naravno pod oznakom mercedes.
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
A klasa ja!!.
i to ne samo Motor! čak mislim i podvozje na A klasi je od Renault!.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
@Leclerc
moramo tvoju tragediju brzo reći četvrtini globusa koja vozi Renault. Budale nisu ni svjesne što ih u životu čeka.
Ja imam dvije Lagune, dvicu (2006.) i tricu (2012.), nikad kvara na nijednoj, pa me sad zanima kad mogu očekivati te kvarove na tom sranju od marke?
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Mi imamo 4 Toyote u obitelji (2003., 2007., 2015., 2019.) i sve štima, nikad ništa ozbiljnog.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Vozio sam Renault 4, Renault 5, Renault 19, Clio, Megane, Lagunu 4 control i nikad ni s jednim nisam imao problema i svi su mi ostali u lijepom sjećanju. Sad vozim Passata, ali u oštrim zavojima se zaželim Lagune 4 control. Ne valja generalizirati jer su mnogi vlasnici Renaultovih automobila vrlo zadovoljni, a ima i onih koji nisu, kao i sa svim drugim proizvođačima.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Eto upravo to!
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Sve je to u 5dkg, što se kaže. Stvar je najviše u prethodnom vlasniku (vlasnicima, ili možda u trenutnom…), jer ne kaže se džaba da će neko i polugu pokvarit…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
12 konstruktorskih i 11 vozačkih titula za bolide sa renautovim motorom , 10 konstruktorskih i 13 vozačkih titula za bolide sa mercedesovim motorom , 7 konstruktorskih i 7 vozačkih titula za bolide sa hondinim motorom . btw i toyota i yamaha su također japanci sa 0 uspjeha u F 1 . teško mi je na osnovu ovog izvuč neki zaključak ali virujem da si ti u pravu .
kad se samo sjetim snimke lika koji golf palicom razbija mercedes S63 AMG od 150 000 eura jer ga je izludija kvar koji se ponavlja , a u servisu ga nisu mogli popraviti mogu samo kazat tj citirat ovo tvoje “Blaženi Nijemci i Japanci.” :) :)
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pouzdanost automobila ima veze sa naslovima u F1? Nisam znao… Znači onda au talijani najpouzdaniji. 😉
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Alonso1983 …. eto sad si naučija nešto novo . a kad već spominješ talijane pogledaj koliko je odustajanja zbog motora ima MS u razdoblju od 2000. do 2005. jedno odustajanje i 5 uzastopnih naslova . možda je u japanu 2006. izgubija prvenstvo zbog kvara koga , čega ? . to je bilo 2. odustajanje u 7 sezona zbog motora . znaš koliko je seb u RB ima odustajanja od 2010. do kraja 2013. ? jedno i 4 uzastopne titule . lewis 2 odustajanja zbog motora od 2014. do kraja 2022. = 6 titula . i šta sad misliš , jesi nešto poveza , naučija ? evo i ja jedan wink ;)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Mislim da su bolidi u raznim stadijima razvoja.
Red Bull je prvak, ima prednost početkom sezone, krajem ga dostižu, ali samo zato jer već debelo radi novi bolid.
Alpine, Mercedes, Ferrari kao potpuni konstruktori (koji zaostaju), prvo rade šasiju, pogonsku jedinicu, ovjes, a onda u sezoni se skoncentriraju na aerodinamiku i napreduju kroz sezonu nešto više, pa izgleda krajem sezone da su bliže, ali samo izgleda.
Aston je zanimljiva priča, 60% bolida mu razvija Mercedes, dobiva sjajnu bazu, te se može kompletno skoncentrirati na onih 40%, većinom aerodinamike i to izgleda sjajno funkcionira, barem početkom sezone, pogotovo jer svi imaju isti budžet.
Dakle, duga je sezona, na kraju se bodovi broje, ono što je meni bitno je to da li će se napokon uspjeti maknuti od te sekunde zaostatka prema nekakvih pola sekunde. Ako neće, onda čekamo opet 2026, valjda.
8
0