Šef momčadi Red Bulla Christian Horner kaže da im laska vidjeti Aston Martin kao najbližeg izazivača na VN Bahreina s bolidom koji naizgled slijedi njihovu filozofiju dizajna.
Bolid Aston Martina za sezonu 2023. djelo je bivšeg šefa Red Bullovog odjela aerodinamike Dana Fallowsa. Podsjetimo, sredinom 2021. objavljeno je da Fallows napušta Red Bull te da njegov ugovor kod novog poslodavca započinje sredinom 2022.
Predsezonska testiranja potvrdila su da je Aston Martin postigao svoje ambiciozne ciljeve s AMR23, a u utrci na VN Bahreina Fernando Alonso je nadmašio Mercedes Lewisa Hamiltona i Ferrari Carlosa Sainza i tako ugrabio treće mjesto u svom prvom trkaćem vikendu s ekipom. To je dovelo do toga da savjetnik Red Bulla, Helmut Marko, komentira kako je bilo lijepo vidjeti “tri Red Bulla na podiju”, a šef tima Horner također se osvrnuo na sličnost Astona s njegovim bolidima.
Prema Horneru, ogroman napredak momčadi Aston Martina – nakon što su sezonu 2022. završili na sedmom mjestu u poretku konstruktora – pokazuje da proboj među prve tri ekipe više nije nemoguć zadatak za ekipe iz sredine poretka.
„Mislim da to pokazuje svim ekipama da je to moguće. Očito su napravili dobar posao tijekom zime, a kaže se da je imitacija najveći oblik laskanja tako da je lijepo vidjeti naš stari auto kako ide tako dobro! Mislim da su operativni prozori ovih bolida vrlo uski i svaka momčad u prva tri izgleda kao da je razvila vlastitu temu. Jedna momčad je prihvatila našu filozofiju i ostvarila je napredak, pa pretpostavljam da će [filozofije] konvergirati u jednom trenutku, a to se može dogoditi tijekom sezone.“
Horner smatra da je Aston Martin bila druga najbrža momčad u Bahreinu iza dominantnih Red Bullova te kaže da je uživao gledati Alonsa kako prestiže Hamiltona i Sainza.
„Izgledali su vrlo snažno u utrci. Bilo je ugodno vidjeti Fernanda tamo gore i to 40-godišnjacima daje nadu da još ima života u starim dečkima. Utrkivao se vrlo dobro; on je još uvijek tako kompetitivan, a Aston izgleda kao dobar bolid.“
CHRISTIAN HORNER
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Na stranu ove rijeci o Astonu, ali mozda je upravo to razlog Mercedesovog opiranja promjeni svog koncepta.
Vide da je RB bolji koncept, ali im je ispod casti kopirat nesto od svojih najmrzih rivala. Pogotovo sto su toliko godina samarali sve sa razlicitim konceptom u prijasnjoj eri pravila.
Onako, pojavi mi se ta misao citajuci o Astonu.
14
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Samo vi pratite kolko para trošite i ne brinite o drugima.
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Poskupio je catering. Inflacija dere.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Uopce nema tolike sličnosti, Karen se mora pomiriti da su jednostavno napravili dobar posao.
9
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
ma kakvi, nisu slicni nego skoro identični.
4
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ma kakvi, Aston je razvio u potpunosti nov koncept koji nema apsolutno nikakvih dodirnih točaka ni sa kojim drugim bolidom
2
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
U čemu su identični? Side podovi totalno drukčiji, kao Aston ima oni “tobogan”, i amortizeri i podnica, te krila…. sereš kvake… imas po youtubeu koliko oš, pa pogledaj koliko je malo sličnosti zapravo.
Jedno je sličan koncept, ove godine to očito funkcionira, drugo je iskopirati sve ka ka je bija pink Mercedes. Uostalom vise nemos uniti sliku u CAD i kopirati, a podnice nisu vidljive tako da je retardirano reći da je kopija
9
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Dok iz RB tvrde drugačije nema potrebe da radiš neke analize za yt.
a bonton ti je na razini odgoja, fino prezentiraš svoje roditelje.
0
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Plus što AM ima stražnji ovjes od MB koji je totalno drugi sistem od RB (jedni su na pull-rod drugi na push-rod) sistemu.
Samo to je dovoljno da ne mogu kopirati RB sve i da žele.
A to što su uzeli par ideja od najboljih to je normalno.
Kao da RB nije uzeo neke ideje od MB inženjera za motor ili od Ferrarija neke stvari prošlih godina po pitanju dizajna, pa se sad prave pametni.
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
A šta ti prezentiraš? Kopija je zato što Horner kaže? A bolid ni sličan. Svako sa ispravnim očima može to potvrditi…
Možda Red Bull ima interno nešto slično, neku stariju ideju dok je još Fallows bio kod njih, pa na to misle Horner i Marko. Ali da je kopija onoga što imaju na stazi, definitivno nije.
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
A kad ste vi u dlaku kopirali koncept Ferrarijevih bargeboardova ne sjećam koja je to godina bila znam da je bio Singapur i da je nakon kvalifikacija Vetel upirao prstom i govorio pa identični su onda nikom ništa.
Nije se tada Ferrari bunio niti protestirao.
E kad je cipela na drugoj nozi…..
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Mislim da je bio Monaco, a ne Singapore.
No nije bitno.
Poanta je da Aston Martin i Red Bull imaju sličan koncept, ali bolidi su različiti.
Naravno, Aston Martin gleda Red Bullov koncept, a ne Mercedosov ili Ferrarijev…… pa zato nalikuje ( vuče ) na RB. To su slični, ali različiti bolidi.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
I meni su samo slični a ne nekakva kopija kako ove mimoze iz RB-a sugeriraju.
Mislim da nije u tom poanta nego što oni vjeruju da tih mislim da je riječ o 120 zaposlenika koje im je preoteo AM da su u razvoju svog bolida koristili intelektualnim vlasništvom RB-a.
A iznad svega činjenica da je bolid brz jer da je kanta spora sigurno bi ih bolila ona stvar a pošto to nije slučaj sigurno postoji blaga zabrinutost.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Da. Intelektualno vlasništvo od RB. Ali to je ono osnovno, što se u F1 plaća suhim zlatom.
Znači, Lawrence Stroll ( iza kojeg stoji AM uprava ) je kupio intelektualno vlasništvo/prava od drugih F1 tima. Negdje burgija vrta, negdje lova. Naravno, novac nije sve, i zato Aston Martin sada ima Fernanda Alonsa – a on je vrijedniji od novca. 😎😎
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
2017. :)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
👍👍
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ovaj Horner je najjači šef bilo koje F1 momčadi. Treba ga klonirat i stavit u Ferrari.
6
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ma nije on toliko važan. Treba klonirati Neweya .
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Meni se čini da je pola posla u F1 nažalost politika. Ali da, i Newey je bitan.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nažalost da. Nevjerojatno je da su napravili pravila da je aerodinamika najbitnija, mislim kakvo je to utrkivanje kada aerodinamika glavna stvar
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
ne brini, merc je to već lani krenuo politizirati s izmjenama pravila.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Koliko su oni uzeli Mercedesu zaposlenika? Jedno vrijeme je skoro svaki dan dolazila vijest o tome tko prelazi kod njih.
Sve je to dio posla…
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Iskreno, ja očekujem da se tijekom sezone pojavi i crni Red Bull s ponekim crvenim rješenjima.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Mislim da su malo preponoani da bi kopirali RB pogotovo jer trube vec godinu i pol da je to pravi koncept i da nisu nista fulali.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pa laska im jer kopija nikada nece biti bolja od originala. Zato su I smijele riječi. Da ih nekim čudom AM pobjeđuje na stazi, laskali bi malo morgen.
9
0