Šef momčadi Red Bulla Christian Horner kaže da im laska vidjeti Aston Martin kao najbližeg izazivača na VN Bahreina s bolidom koji naizgled slijedi njihovu filozofiju dizajna.
Bolid Aston Martina za sezonu 2023. djelo je bivšeg šefa Red Bullovog odjela aerodinamike Dana Fallowsa. Podsjetimo, sredinom 2021. objavljeno je da Fallows napušta Red Bull te da njegov ugovor kod novog poslodavca započinje sredinom 2022.
Predsezonska testiranja potvrdila su da je Aston Martin postigao svoje ambiciozne ciljeve s AMR23, a u utrci na VN Bahreina Fernando Alonso je nadmašio Mercedes Lewisa Hamiltona i Ferrari Carlosa Sainza i tako ugrabio treće mjesto u svom prvom trkaćem vikendu s ekipom. To je dovelo do toga da savjetnik Red Bulla, Helmut Marko, komentira kako je bilo lijepo vidjeti “tri Red Bulla na podiju”, a šef tima Horner također se osvrnuo na sličnost Astona s njegovim bolidima.
Prema Horneru, ogroman napredak momčadi Aston Martina – nakon što su sezonu 2022. završili na sedmom mjestu u poretku konstruktora – pokazuje da proboj među prve tri ekipe više nije nemoguć zadatak za ekipe iz sredine poretka.
„Mislim da to pokazuje svim ekipama da je to moguće. Očito su napravili dobar posao tijekom zime, a kaže se da je imitacija najveći oblik laskanja tako da je lijepo vidjeti naš stari auto kako ide tako dobro! Mislim da su operativni prozori ovih bolida vrlo uski i svaka momčad u prva tri izgleda kao da je razvila vlastitu temu. Jedna momčad je prihvatila našu filozofiju i ostvarila je napredak, pa pretpostavljam da će [filozofije] konvergirati u jednom trenutku, a to se može dogoditi tijekom sezone.“
Horner smatra da je Aston Martin bila druga najbrža momčad u Bahreinu iza dominantnih Red Bullova te kaže da je uživao gledati Alonsa kako prestiže Hamiltona i Sainza.
„Izgledali su vrlo snažno u utrci. Bilo je ugodno vidjeti Fernanda tamo gore i to 40-godišnjacima daje nadu da još ima života u starim dečkima. Utrkivao se vrlo dobro; on je još uvijek tako kompetitivan, a Aston izgleda kao dobar bolid.“
CHRISTIAN HORNER
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je vlado.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Na stranu ove rijeci o Astonu, ali mozda je upravo to razlog Mercedesovog opiranja promjeni svog koncepta.
Vide da je RB bolji koncept, ali im je ispod casti kopirat nesto od svojih najmrzih rivala. Pogotovo sto su toliko godina samarali sve sa razlicitim konceptom u prijasnjoj eri pravila.
Onako, pojavi mi se ta misao citajuci o Astonu.
14
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Samo vi pratite kolko para trošite i ne brinite o drugima.
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Poskupio je catering. Inflacija dere.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Uopce nema tolike sličnosti, Karen se mora pomiriti da su jednostavno napravili dobar posao.
9
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ma kakvi, nisu slicni nego skoro identični.
4
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma kakvi, Aston je razvio u potpunosti nov koncept koji nema apsolutno nikakvih dodirnih točaka ni sa kojim drugim bolidom
2
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
U čemu su identični? Side podovi totalno drukčiji, kao Aston ima oni “tobogan”, i amortizeri i podnica, te krila…. sereš kvake… imas po youtubeu koliko oš, pa pogledaj koliko je malo sličnosti zapravo.
Jedno je sličan koncept, ove godine to očito funkcionira, drugo je iskopirati sve ka ka je bija pink Mercedes. Uostalom vise nemos uniti sliku u CAD i kopirati, a podnice nisu vidljive tako da je retardirano reći da je kopija
9
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dok iz RB tvrde drugačije nema potrebe da radiš neke analize za yt.
a bonton ti je na razini odgoja, fino prezentiraš svoje roditelje.
0
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Plus što AM ima stražnji ovjes od MB koji je totalno drugi sistem od RB (jedni su na pull-rod drugi na push-rod) sistemu.
Samo to je dovoljno da ne mogu kopirati RB sve i da žele.
A to što su uzeli par ideja od najboljih to je normalno.
Kao da RB nije uzeo neke ideje od MB inženjera za motor ili od Ferrarija neke stvari prošlih godina po pitanju dizajna, pa se sad prave pametni.
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A šta ti prezentiraš? Kopija je zato što Horner kaže? A bolid ni sličan. Svako sa ispravnim očima može to potvrditi…
Možda Red Bull ima interno nešto slično, neku stariju ideju dok je još Fallows bio kod njih, pa na to misle Horner i Marko. Ali da je kopija onoga što imaju na stazi, definitivno nije.
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A kad ste vi u dlaku kopirali koncept Ferrarijevih bargeboardova ne sjećam koja je to godina bila znam da je bio Singapur i da je nakon kvalifikacija Vetel upirao prstom i govorio pa identični su onda nikom ništa.
Nije se tada Ferrari bunio niti protestirao.
E kad je cipela na drugoj nozi…..
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim da je bio Monaco, a ne Singapore.
No nije bitno.
Poanta je da Aston Martin i Red Bull imaju sličan koncept, ali bolidi su različiti.
Naravno, Aston Martin gleda Red Bullov koncept, a ne Mercedosov ili Ferrarijev…… pa zato nalikuje ( vuče ) na RB. To su slični, ali različiti bolidi.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I meni su samo slični a ne nekakva kopija kako ove mimoze iz RB-a sugeriraju.
Mislim da nije u tom poanta nego što oni vjeruju da tih mislim da je riječ o 120 zaposlenika koje im je preoteo AM da su u razvoju svog bolida koristili intelektualnim vlasništvom RB-a.
A iznad svega činjenica da je bolid brz jer da je kanta spora sigurno bi ih bolila ona stvar a pošto to nije slučaj sigurno postoji blaga zabrinutost.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da. Intelektualno vlasništvo od RB. Ali to je ono osnovno, što se u F1 plaća suhim zlatom.
Znači, Lawrence Stroll ( iza kojeg stoji AM uprava ) je kupio intelektualno vlasništvo/prava od drugih F1 tima. Negdje burgija vrta, negdje lova. Naravno, novac nije sve, i zato Aston Martin sada ima Fernanda Alonsa – a on je vrijedniji od novca. ??
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
2017. :)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
??
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovaj Horner je najjači šef bilo koje F1 momčadi. Treba ga klonirat i stavit u Ferrari.
6
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma nije on toliko važan. Treba klonirati Neweya .
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Meni se čini da je pola posla u F1 nažalost politika. Ali da, i Newey je bitan.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nažalost da. Nevjerojatno je da su napravili pravila da je aerodinamika najbitnija, mislim kakvo je to utrkivanje kada aerodinamika glavna stvar
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ne brini, merc je to već lani krenuo politizirati s izmjenama pravila.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Koliko su oni uzeli Mercedesu zaposlenika? Jedno vrijeme je skoro svaki dan dolazila vijest o tome tko prelazi kod njih.
Sve je to dio posla…
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Iskreno, ja očekujem da se tijekom sezone pojavi i crni Red Bull s ponekim crvenim rješenjima.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim da su malo preponoani da bi kopirali RB pogotovo jer trube vec godinu i pol da je to pravi koncept i da nisu nista fulali.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa laska im jer kopija nikada nece biti bolja od originala. Zato su I smijele riječi. Da ih nekim čudom AM pobjeđuje na stazi, laskali bi malo morgen.
9
0