Izdvojeno

Albon: Voziti Verstappenov bolid je kao da igrate Call of Duty na najvišoj mogućoj osjetljivosti

Piše: Luka Gregorić

Prije 3 tjedana, 10 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Alex Albon je krajem veljače napisao kolumnu za The Players’ Tribune pod nazivom The Test. Vozač Wiliamsa u kolumni piše o svojim dosadašnjim iskustvima u Formuli 1 s naglaskom na razdoblje sezone 2021. koje je proveo rezervni vozač Red Bulla i trud koji je uložio u svoj povratak na grid.

Podsjetimo, Albon je debitirao u Formuli 1 2019. godine za ekipu Torro Rosso da bi nakon samo 12 utrka za tu momčad na polovici sezone zamijenio posrnulog Gaslyja u Red Bullu. U Red Bullu je proveo ostatak te sezone i narednu skraćenu sezonu 2020. u kojoj je osvojio dva podija i na kraju završio na sedmom mjestu u poretku vozača s bodovnim učinkom od 105 bodova nasuprot Verstappenovih 214. To mu nije bilo dovoljno da zadrži mjesto u momčadi, na njegovo mjesto došao je Sergio Perez, dok je sam Albon degradiran u ulogu rezervnog vozača.

Albon je u ulozi rezervnog vozača imao prilike u simulatoru raditi na bolidu koji je Maxu Verstappenu donio naslov prvaka.

„Red Bullov bolid je postavljen na jedinstven način koji je izgrađen oko glavnog vozača, a to je Max. I potpuno mi je jasno zašto. Kad se sve sabere, on bi mogao biti najbolji vozač svih vremena. Ali ima vrlo poseban stil vožnje i voli da je automobil postavljen na određeni način s kojim se mnogi vozači teško mogu uskladiti. Naravno, možete modificirati i dotjerivati vlastiti bolid, ali Red Bull općenito odgovara Maxovom stilu.“

„Volim imati puno prednjeg kraja i “nosa”. Bio sam timski kolega i s Georgeom i Charlesom i uvijek sam imao mnogo više nosa od njih. Radi se o osjetljivosti prednjeg dijela. A kad sam ušao u Red Bull… mislim, bilo je toliko “nosa” na toj stvari da ako bi puhnuo u volan, auto bi skrenuo. Ako igrate Call of Duty ili sličnu igricu, povećajte svoju osjetljivost na najviše što možete. Tako je voziti taj auto.“

ALEX ALBON

U kolumni je Albon iznio još poneke zanimljive pojedinosti, kao na primjer činjenicu da je u svojoj godini izbivanja iz F1 dijelio svoj CV po paddocku. Kolumnu u potpunosti možete pročitati na linku.

Komentiraj

10 komentara

  1. Znači Maxonja ima toliku finesu pokreta da može mnogo toga napraviti u 5 cm okreta volana.



    6

    0
  2. Mclaren
    raca Prikaži

    Mislim da Max neće prestić Michaela i Lewisa po broju naslova iako je još vrlo mlad, jer neće bit više takve dominacije jednog bolida kao što je bio Michaelov Ferrari, a da ne govorim o dominaciji Mercedesa koji je vozio Lewis kada je imao samo jednog, tek potencijalnog, konkurenta kolegu u drugom bolidu. Mislim da je vrijeme da i drugi napreduju, a i FIA svojim pravilima teži da nitko više nema takvu dominaciju



    2

    1
  3. Tako su nekad pričali za Schumijev Benetton – nekim vozačima koji su ga imali prilike isprobati nije bilo jasno kako to Michael uopće vozi



    4

    0
    • Isto tako je i Michael sjeo u Monacu, u Benetton JJ Lehta, i postavio, jedno 2-3 sekunde bolje vrijeme od Lehta…..



      2

      0
    • Sebastian Vettel
      Pastor Prikaži

      U Schumijevom slučaju nije bila samo priča… 😀

      Šalim se. Max je vrh. Najbolji trenutno. I slažem se sa nekim gore, da Max može dominirati i u mrvicu slabijem bolidu. U rekordnoj prošloj sezoni nije imao toliko dominantan bolid. Ne mora imati baš toliko pobjeda, mogao bi osvajati titulu i sa mnogo manje. I 2021 sa mrvicu slabijim bolidom, nije imao toliko pobjeda, ali čovjek nije silazio sa postolja.



      1

      0
  4. Michael Schumacher
    marinx1987 Prikaži

    Gledam F1 još otkad je MS vozio benaton, naravno zavoleh ga ludo. A maxu se treba priznat da je vozacina , još kad je vozio u tororoso neznam koja je trka bila ni za koje mjesto se borio al bila je borba za bodove, nemoze proc vozaca ispred sebe a iza njih dolazi brzi bolid koji ih prestize za cijeli krug i prilikom obilazenja max se zaljepi iza njega i iskoristi tu zavjetrinu i prode vozaca ispred sebe. tad sam rekao TO JE TO to je taj pobjednički nagon i taj lik ce bit prvak.
    Charls je isto odlican vozac , cini mi se da isto maksimalno pomaze momcadi kao i max u razumjevanju bolida i postavki istih. i sad još drago mi Fernanda jer oduvjek sam govorio da je covijek koji zna izvuc iz bolida maximum a sad je to pokazao na najbolji moguci nacin i to vec u prvoj utrci u NOVOM bolidu to nemože svatko s time se rodis. srecom po njega pa nema rusa ove godine



    1

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni