Alex Albon je krajem veljače napisao kolumnu za The Players’ Tribune pod nazivom The Test. Vozač Wiliamsa u kolumni piše o svojim dosadašnjim iskustvima u Formuli 1 s naglaskom na razdoblje sezone 2021. koje je proveo rezervni vozač Red Bulla i trud koji je uložio u svoj povratak na grid.
Podsjetimo, Albon je debitirao u Formuli 1 2019. godine za ekipu Torro Rosso da bi nakon samo 12 utrka za tu momčad na polovici sezone zamijenio posrnulog Gaslyja u Red Bullu. U Red Bullu je proveo ostatak te sezone i narednu skraćenu sezonu 2020. u kojoj je osvojio dva podija i na kraju završio na sedmom mjestu u poretku vozača s bodovnim učinkom od 105 bodova nasuprot Verstappenovih 214. To mu nije bilo dovoljno da zadrži mjesto u momčadi, na njegovo mjesto došao je Sergio Perez, dok je sam Albon degradiran u ulogu rezervnog vozača.
Albon je u ulozi rezervnog vozača imao prilike u simulatoru raditi na bolidu koji je Maxu Verstappenu donio naslov prvaka.
„Red Bullov bolid je postavljen na jedinstven način koji je izgrađen oko glavnog vozača, a to je Max. I potpuno mi je jasno zašto. Kad se sve sabere, on bi mogao biti najbolji vozač svih vremena. Ali ima vrlo poseban stil vožnje i voli da je automobil postavljen na određeni način s kojim se mnogi vozači teško mogu uskladiti. Naravno, možete modificirati i dotjerivati vlastiti bolid, ali Red Bull općenito odgovara Maxovom stilu.“
„Volim imati puno prednjeg kraja i “nosa”. Bio sam timski kolega i s Georgeom i Charlesom i uvijek sam imao mnogo više nosa od njih. Radi se o osjetljivosti prednjeg dijela. A kad sam ušao u Red Bull… mislim, bilo je toliko “nosa” na toj stvari da ako bi puhnuo u volan, auto bi skrenuo. Ako igrate Call of Duty ili sličnu igricu, povećajte svoju osjetljivost na najviše što možete. Tako je voziti taj auto.“
ALEX ALBON
U kolumni je Albon iznio još poneke zanimljive pojedinosti, kao na primjer činjenicu da je u svojoj godini izbivanja iz F1 dijelio svoj CV po paddocku. Kolumnu u potpunosti možete pročitati na linku.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Znači Maxonja ima toliku finesu pokreta da može mnogo toga napraviti u 5 cm okreta volana.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Zamisli tu koncentaciju i tu mekoću pokreta ruku…lik je očito spaljen do bola ali to bi u budućnosti moglo prevagnuti na stranu toga da postane najbolji od najboljih
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Logično.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Mislim da Max neće prestić Michaela i Lewisa po broju naslova iako je još vrlo mlad, jer neće bit više takve dominacije jednog bolida kao što je bio Michaelov Ferrari, a da ne govorim o dominaciji Mercedesa koji je vozio Lewis kada je imao samo jednog, tek potencijalnog, konkurenta kolegu u drugom bolidu. Mislim da je vrijeme da i drugi napreduju, a i FIA svojim pravilima teži da nitko više nema takvu dominaciju
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Neće nikad? Na čemu to temeljimo?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Uh ,ne znam baš i ako stignu Red Bull ,Max je bolji vozač od njih ili su barem na istoj razini tako da ,ne znam
Za navijače bi to bilo super
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Tako su nekad pričali za Schumijev Benetton – nekim vozačima koji su ga imali prilike isprobati nije bilo jasno kako to Michael uopće vozi
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Isto tako je i Michael sjeo u Monacu, u Benetton JJ Lehta, i postavio, jedno 2-3 sekunde bolje vrijeme od Lehta…..
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
U Schumijevom slučaju nije bila samo priča… 😀
Šalim se. Max je vrh. Najbolji trenutno. I slažem se sa nekim gore, da Max može dominirati i u mrvicu slabijem bolidu. U rekordnoj prošloj sezoni nije imao toliko dominantan bolid. Ne mora imati baš toliko pobjeda, mogao bi osvajati titulu i sa mnogo manje. I 2021 sa mrvicu slabijim bolidom, nije imao toliko pobjeda, ali čovjek nije silazio sa postolja.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Gledam F1 još otkad je MS vozio benaton, naravno zavoleh ga ludo. A maxu se treba priznat da je vozacina , još kad je vozio u tororoso neznam koja je trka bila ni za koje mjesto se borio al bila je borba za bodove, nemoze proc vozaca ispred sebe a iza njih dolazi brzi bolid koji ih prestize za cijeli krug i prilikom obilazenja max se zaljepi iza njega i iskoristi tu zavjetrinu i prode vozaca ispred sebe. tad sam rekao TO JE TO to je taj pobjednički nagon i taj lik ce bit prvak.
Charls je isto odlican vozac , cini mi se da isto maksimalno pomaze momcadi kao i max u razumjevanju bolida i postavki istih. i sad još drago mi Fernanda jer oduvjek sam govorio da je covijek koji zna izvuc iz bolida maximum a sad je to pokazao na najbolji moguci nacin i to vec u prvoj utrci u NOVOM bolidu to nemože svatko s time se rodis. srecom po njega pa nema rusa ove godine
1
1